ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow ja, die was nog niet in me opgekomenSchrijven we op de optielijst. Hij heeft volgens mij alleen op het kleed gelegen en met zijn voetjes gestaan in het gras. Maar heb er niet heel erg op gelet, heb hem niet de hele dag zelf vast gehad.
Jij bent overal allergisch voor.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
ja bestquote:
Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
En kreeg je daar dan zalf voor? Of moest je het gewoon vet houden met Vaseline o.i.d.? Ik heb zelf ook af en toe (elke paar jaar een paar maanden last van) eczeem op mijn elleboogholten en/of knieholten. Dus wie weet een erfelijkheidsfactortje. Vond het alleen wel erg plotseling en veel, maar misschien is dat ook wel typisch. We houden het maar even goed in de gaten en gebruiken Neutral in bad en Vaseline om in te smeren om parfum e.d. als oorzaak uit te sluiten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.
Met 14 maanden was het net zo plotseling weer weg.
Dus zomaar zonder reactie op kan ook nog.
Mijn mini krijgt wat uitslag in zijn gezicht als er tanden doorkomen. Maar niets dat op plakkaten lijkt.. Hopelijk trekt het snel weg!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
Hier ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef laziness het volgende:
Na dat we bij de dokter geweest zijn kregen we een receptje voor cetomacrogol en vaseline lanette creme gebruikten we ook. Maar het ging, kwam etc. De zalf leek niet veel te doen hier in maar vet houden is altijd goed.
Serieus? Voor uitslag die al wegtrekt naar de huisarts?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Sam1993 het volgende:
Uitslag check.. Hier nog geen zoonebrand enzo gebruikt maar mijn mini staat van nek tot teen onder de uitslag. ik heb niks verranderd maar ik twijfel of ze afgelopen week niet af en toe wat van zus toegestopt heeft gekregen met melk erin ook enorm luieruitslag met kleine zweertjes erin die zijn gelukkig al weg maar morgen toch maar langs de dokter met dr denk ik.
Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ookvet houden doen we maar echt helpen
... . Hydrocortisonzalf helpt wel maar ook maar tijdelijk en dat smeren we liever niet te vaak. Ze heeft ook echt een hele lichte en gevoelige huid. Ook veel berg op haar hoofdje. Helaas... Volgens de artsen (huis en CB) groeit ze er wel overheen.
Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg (quote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?
Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg (). Het sneue is dat er dan ook altijd wat haartjes meekomen en ze heeft al zo weinig
![]()
Ik had het zelfs op m'n 21e nogquote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.
Oh wow, nee zo erg heeft Silvijn 't nooit gehad dus dat zal echt niet vergelijkbaar zijn. Balen, maar gelukkig kan 't geen kwaad!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had het zelfs op m'n 21e nog![]()
Het is alleen bij mijn dame met haar lichte en weinige haar heul goed zichtbaar. Niet de leukste foto maar hier kun je het wel zien:
[ afbeelding ]
Oh shit ja. Geen fraai gezicht nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had het zelfs op m'n 21e nog![]()
Het is alleen bij mijn dame met haar lichte en weinige haar heul goed zichtbaar. Niet de leukste foto maar hier kun je het wel zien:
[ afbeelding ]
Dat sowieso!!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gelukkig heeft ze een mooi koppie en leuke kleertjesom te compenseren
.
We blijven dus maar pulken
Dat ja!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef laziness het volgende:
Wat een leuk jasje![]()
Kan me voorstellen dat je het idd liever weg hebt als ik dit zo zie.
Hopen dat haar haren een groeispurtje krijgen
Thxquote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. is vanmorgen met Saartje bij het cb geweest. Met 6 maanden is ze nu 67cm lang en 7,8kg zwaar. Beetje wat ik wel verwacht had al
Wat een geweldige foto's weer![]()
Logi, fijn om je weer terug te zien hierDie lichte aanvallen die je meisje nu heeft, is dat iets waar ze vanzelf overheen kan groeien?
Wij waren bij de speeltuin... We hebben geen tuin.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:
En Bram in het grasIk wil een tuin. Over een paar maanden ons huis maar weer eens in de verkoop gooien..
Hmz...quote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Logician het volgende:
Bah mijn vader belt net, mijn stiefzus is hoogzwanger (eind mei UD) en hij komt vanuit Groningen naar Enschede zo langs om iets over haar te vertellen wat hij liever niet over de tel doet
Hoe is jullie band?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, maak me nu wel zorgen aangezien er dus iets is wat ze zelf niet (wil of kan) vertellen?
Zijn stiefzusjes sinds pubertijd, dus geen zussenband, weinig contact tussen verjaardagen/kerst etc. maar altijd normaal en leuk. (Is een lieve meid, maar ze woont in Gron. ik in Enschede en leven ons eigen leventje).quote:
Bram lag op het gras, papa stond ernaast en gek te doen. Ik schoot een foto of 15 en daar zijn er dan hooguit 2 leuk van.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Zolena het volgende:
Omen mooie mini en tico ook mooie foto, hoe krijgen jullie toch je babies er zo vrolijk en mooi op? Ik ben altijd te laat voor zo'n mooie schaterlach en mooie plaatjes is bij mij puur per ongeluk als dat lukt...
Tipje, gebruik een goede camera.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Haha herkenbaar. Tijdens zijn alerte uurtjes continu foto's maken en dan zit er heus wel een leuke tussen. Ik hoop morgenochtend met vriendin + baby het park onveilig te maken, gras ik kom eraan!
Logi dat is griezelig. Hopelijk valt het mee..!
Nou ik hoop niet dat ze daar gaan frottenquote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Mangostine het volgende:
Dan frotten ze je vandaag nog tussen je benen, danic?![]()
Nee geintje, hoop voor je dat het hierbij blijft, bah wat een horrornacht zeg.
We hebben onze nieuwe camera een dag voor de bevalling binnen gekregen en ik ben er zó blij mee!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tipje, gebruik een goede camera.
Ik heb heel veel met mn telefoon gemaakt, en vanaf vorig weekend weer eens de echte camera gepakt. We hebben een boek afgedrukt van de vakantie en 1 met foto's van Jen, grotendeels telefoon dus. Het verschil is zo enorm. Als je gaat afdrukken is het gewoon zonde om ze met de telefoon te maken. Voor gewoon op facebook te plempen is het prima.
Mijn mini begint al te lachen als hij een camera (of telefoon) zietquote:Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Zolena het volgende:
Soesa ik heb uiteindelijk ook die bergpads gebruikt, het zag er bij ons net zo erg uit als bij jou, na 3x smeren (met steeds een week ertussen) is het nu zo goed als weg. Ik ben ermee begonnen omdat mini ook echt aan het krabben sloeg op de plekken, het jeukte enorm volgens mij, zielig en nu dus over. + beterschap voor je mini.
Logi![]()
Kwisted balen van de nacht.![]()
Danic wat eng! Beterschap.
Tinu hij wordt geen vegetariër dus.![]()
Omen mooie mini en tico ook mooie foto, hoe krijgen jullie toch je babies er zo vrolijk en mooi op? Ik ben altijd te laat voor zo'n mooie schaterlach en mooie plaatjes is bij mij puur per ongeluk als dat lukt...
Kyara succes bij het cb.
Suiker F echt in bed
50 foto''s per dagquote:Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]
We hebben onze nieuwe camera een dag voor de bevalling binnen gekregen en ik ben er zó blij mee!
Én een SD-kaartje met wi-fi erin (Eye-fi). Alles wordt automatisch naar mijn mac geupload en terwijl opa en oma er nog zijn kan ik de foto's al laten zien doorsturen. Vroeg me al zolang af waarom dit nog niet bestond! En sowieso heel handig nu we nog 50 foto's per dag maken.
Herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn mini begint al te lachen als hij een camera (of telefoon) ziet. Ik hoef er echt geen moeite voor te doen! De laatste tijd heb ik voornamelijk close-ups van zijn gezicht omdat hij direct naar de lens komt kruipen
.
Als we de camera mee hebben hebben wij dat ook ?quote:
Dat is het wel...quote:Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft weer gezwommen. Het was deze keer niet gelijk huilen of krijsen. Maar hij onderging het. Denk dat we maar vaker moeten.
Noa had net weer een kleine "aanval" zoals ze wel vaker heeft maar waar wij al helemaal aan gewend zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef Fieder het volgende:
Logi weet je al meer?Zit me hier plaatsvervangend zorgen te maken
Jeumig wat een timing van dr danquote:Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Mangostine het volgende:
Oh bah Logi, het klinkt ook naar. Knap (maar ook triest) dat jullie er al zo rustig op kunnen reageren. Ik hoop dat het snel niet meer zo normaal is.
En wat een soap van je zusje. Hier ook laatst zoiets in onze kennissenkring, stel met baby van 6 mnd gaat uit elkaar omdat zij er ineens achter komt dat ze lesbisch is. Dus.
Als buitenstaander kun je er toch moeilijk wat over zeggen... Het is wel gewoon onwijs klote voor haar, hoe dan ook..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Logician het volgende:
De neuroloog heeft al een hersenecho laten maken en mriscan en ook al 2x een eeg en dat zag er allemaal goed uit.
Ze zijn er van overtuigd dat alle aanvallen (ook de grotere) onder de 5min onschadelijk zijn en niet erg.
Alles boven de 5min is 112 bellen.
Ja ik snap dr ook niets van ze is echt enorm lief en mooi en zorgzaam en echt zo iemand waar normaal altijd alles perfect zonder shit verloopt normaal.
hang in there?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Denk dat jezus er weinig mee te doen heeft joen
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Precies, kan er helaas niets aan veranderen maar vind het echt heel zielig en het lijkt me extreem zwaar in deze situatie vooral als je nog nooit echte "shit" hebt meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij gaan een weekendje weg en hebben dan een stuk of 100 goede foto's... Een leuk fotoboekje vol dus..quote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Suikertante het volgende:
Keshet dat lijkt me dus echt een megastap, ik kan me het nog helemaal niet voorstellen!!
Logi hoe dan ook een kutsituatie, gelukkig heeft ze zo te horen aan jullie een fijne familie.
Joene ik dacht serieus dat je het weinig foto's vond tot ik Tico's reactie zag
hang in there![]()
Ik hou zelf zo niet van zwemmen, maar ik ben nog niemand tegengekomen die het zwemmen met baby's niet leuk vindt, dus dat moet ik toch eens proberen! Gaan jullie gewoon vrij zwemmen of echt naar babyzwemmen?
Sinds het belang van fotoboeken naar boven komt jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Suikertante het volgende:
En jij doet dat ook echt, dat uitzoeken? Vanaf het begin al? Ik bedenk dagelijks dat ik dat morgen ga doen
Ik ben er nu mee bezig ja... Tijdens mn kolf sessies.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:54 schreef Suikertante het volgende:
En jij doet dat ook echt, dat uitzoeken? Vanaf het begin al? Ik bedenk dagelijks dat ik dat morgen ga doen
quote:
Volgens mij heet ie baby animals. Van FisherPrice idd. Jullie vakantie klinkt heerlijk KZ! We waren ons ook rot geschrokken vannacht, al dat bloedquote:Op maandag 6 mei 2013 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa: welke app was dat? van fisherprice?
Oh jah, moederdag..quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Ticootje het volgende:
Net fotoboek gemaakt voor m'n mam voor Moederdag. Uurtje mee bezig.
Canvas!quote:
Klinkt ernaar dat je een toeschietreflex hebt...daar kan je denk ik weinig aan doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef Suikertante het volgende:
Nou de stuwing is wel voorbij. Ik heb inderdaad helemaal geen bv gegeven, heb wel een dag of vijf flinke stuwing gehad, toen heb ik continu een strakke beha gedragen en mijn borsten helemaal niet gedoucht. Wat er voor in de plaats is gekomen is totaal niet vergelijkbaar met stuwing hoor, het is bij lange na niet zo pijnlijk, maar ik lek gewoon melk en als dat gebeurt voelen mijn tepels branderig aan. Het begon toen F een hele dag krampjes had en ik merk dat als ik hem vasthoud of hij moet huilen, het wordt aangewakkerd. Het gaat ongetwijfeld vanzelf weer weg, maar ik dacht dat er misschien nog huis- tuin- en keukentrucjes waren.
Edit: het begint nu weer! Komt dat doordat ik er nu aan denk?!
Hormoonkwestie. Oxytocine.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:43 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Loj dat is hard werken!
En die toeschietreflex dat zakt weer vanzelf als je fv geeft?
Ja dat klopt. Kansloos he?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef Suikertante het volgende:
Is dat niet dat moederliefdehormoon? Want dat zakt voorlopig niet ben ik bang!
Welkomquote:Op maandag 6 mei 2013 18:29 schreef Suikertante het volgende:
Prikjes voor het zwemmen: check!
Eigen ongewassen dekentje mee naar vakantie-adres: check!
Wij gaan twee weken naar Friesland, maar dat maakt voor F waarschijnlijk niet veel uit, hoop dat hij daar gewoon lekker dit ritme aanhoudt. Vandaag in de draagdoek gedaan tijdens zijn jammeruurtje. Moest wel extreem actief stofzuigen om hem zoet te houden maar het werkte!
salie schijnt je productie te remmen, misschien nog het proberen waard?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef Suikertante het volgende:
Nou de stuwing is wel voorbij. Ik heb inderdaad helemaal geen bv gegeven, heb wel een dag of vijf flinke stuwing gehad, toen heb ik continu een strakke beha gedragen en mijn borsten helemaal niet gedoucht. Wat er voor in de plaats is gekomen is totaal niet vergelijkbaar met stuwing hoor, het is bij lange na niet zo pijnlijk, maar ik lek gewoon melk en als dat gebeurt voelen mijn tepels branderig aan. Het begon toen F een hele dag krampjes had en ik merk dat als ik hem vasthoud of hij moet huilen, het wordt aangewakkerd. Het gaat ongetwijfeld vanzelf weer weg, maar ik dacht dat er misschien nog huis- tuin- en keukentrucjes waren.
Heb je niet zo'n pilletje gekregen? Die gaven ze mij vrij snel na de bevalling al (omdat ze wisten dat ik geen bv ging geven). Heb nergens 'last' van gehad daardoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef Suikertante het volgende:
Alleen snotteren en hoesten hier. Maar wel vervelend voor hem, zeker omdat hij vannacht zo moe was maar slapen niet ging door het hoesten..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
Och Phaidra, bij jou ook weer een zieke mini? Stomme hoesten ook!
De nacht is hier eigenlijk prima gegaan. Ze is 2x wakker geworden en heeft geslapen van 18:15 tot 07:15. Nu zit ze te kletsen en te spelen terwijl ze net een temperatuur van 35,6 (!!) hadik weet dat 's ochtends de temp altijd het laagst is maar binnen 12 uur van 39,5 naar 35,6 gaan is wel heul extreem. Als je haar nu zou zien (horen met name
) dan zou je niet zeggen dat ze zo ziek is/was. Lastig hoor. Het kan zo snel gaan bij die kleintjes!
Hij is op het kdv, dus ik zal het vanmiddag wel horen. Gister heeft hij daar bizar lang geslapen. 's Ochtends 3 uur en 's middags ook nog 3 kwartier. Mij lukt het echt niet meer als hij 1x zo lang geslapen heeft. Ik probeer het niet eens meer danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Soes, fijn dat het nu wat beter gaat met je kleintjeHopelijk blijft dat zo
Phaidra, benieuwd of je er wat van gaat merken dat hij vandaag niet (goed) heeft kunnen slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Kwisted op 07-05-2013 12:59:39 ]
+ 1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
Soes, fijn dat het nu wat beter gaat met je kleintjeHopelijk blijft dat zo
Phaidra, benieuwd of je er wat van gaat merken dat hij vandaag niet (goed) heeft kunnen slapen.
Nou dat!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwisted, wat een popje is het toch![]()
Ik ben jaloers op dat haar. Dat háár!![]()
Klinkt alsof er goed over nagedacht is, dus dat is fijn! De goede controle ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Logician het volgende:
Er is toen met de eerste enting gewacht tot de uitslagen vd testen/eerste controle kinderarts.
Daarna besloten om gewoon de enting te geven maar dan wel onder toezicht vd kinderarts zoals nu.
Morgen ochtend hebben we om 11u een afspraak bij de neuroloog en kinderarts in het zkh.
Klinkt bekend! Hier wurmt ze zich vanonder het lakentje vandaan met veel protest. Dus nu lakentje weg, tis toch 20 graden. Ik tref haar aan overdwars, bij het voeteneind, op haar buik met knietjes opgetrokken en armpjes wijd uitgestrekt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:17 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nou dat!
Sinds gister is het hier ook de verrassing hoe we haar in haar bedje aanyreffen. Meestal met een been tussen de spijlen die ze er dan niet meer zelf uit krijgt want spreidbroek haha. En dan is het brullen geblazen.
Leuke foto van Midas, en wat heb jij mooie kindjes zeg! D en J hebben zo'n lieve meisjesachtige poppenhoofdjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:15 schreef Kyara het volgende:
Wat fijn Soesa!
(bellenblaasfoto van M trouwens in het dreumestopic. Voor de liefhebber)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ene met die uitstekende poten waar je zo fijn je nek over kunt breken terwijl je kleine neefje erin zit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:36 schreef Kwisted het volgende:
Heeft hier iemand de kinderstoel van de ikea?
Wij hebben die ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die ene met die uitstekende poten waar je zo fijn je nek over kunt breken terwijl je kleine neefje erin zit?![]()
(Ik ben geen fan, wel een toffe tip verder)
Zeker KZ! Hier kwamen er ineens 2 in 2 dagen! Gaat bij KZ beeb ook vast ineens snelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
clauwhee: 3 tanden ! whahahaha. Ik heb de enige baby zonder tanden met ruim 9 maanden. Help, komt het nog goed ?
Gelukkig Soesa, werd al bangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zeker KZ! Hier kwamen er ineens 2 in 2 dagen! Gaat bij KZ beeb ook vast ineens snel
E trekt zich ook ineens op vandaag. Ze was echt helemaal hieper vanmiddag. Heeft vanochtend bij mij 2,5 uur geslapen (tot kwart over 12) en daarna niet meer. En gezellig dat ze was! Lachen, kletsen etc. Ze ging met moeite slapen, was zo blij volgens mij om zich weer beter te voelen
Gaat hard Kwis!
Bij m'n oudste had dat ook niet gelukt denk ik.quote:
Dat is dan ook zijn bijnaam hier in huis. We hebben de koningin, en de directeur!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, het komt dus goed !![]()
![]()
Wat leuk SonWaar sliep ze ? Tentje ?
Die Luuk, hahaha, net een directeurtje
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ooh Becky, wat een knapperd. Op die 1e foto, ze lijkt echt sprekend op je, of niet?
ben ik (heb natuurlijk wel effe een goede foto uitgezocht die ik nog online had staan)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ooh Becky, wat een knapperd. Op die 1e foto, ze lijkt echt sprekend op je, of niet?
Noortje op ongeveer dezelfde leeftijd...quote:
Wel heel af en toe maar geen aanvalletje oidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Logi wat fijn! Geen trekkingen meer gehad?
Son wdt klinkt dat heerlijk! Mooie fotos
oh ja dat ook he. Het zijn heel duidelijk zusjes, vind ik echt wel tof eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef laziness het volgende:
Het is de Noortje van nu die ik er heel duidelijk in herken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Omentielvo het volgende:
En ik vergeet gewoon te vertellen dat ik vandaag een moederdagscadeautje van Riley kreeg op het. KDV. Ik kan niet wachten tot het zondag is
Ze kwijlen niet, ze spugen. Vraag me af en toe wel af hoeveel er nou in blijft zitten maar gezien de spekkies zit dat wel goed...quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kyara, die lekkere twee van jou zijn al net van die kwijleballen als Saartje is
Oh, maar dan alleen mondjes teruggeven of echt de hele fles eruit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze kwijlen niet, ze spugen. Vraag me af en toe wel af hoeveel er nou in blijft zitten maar gezien de spekkies zit dat wel goed...
Nou het is wel meer dan een mondje terug. In de flesjes geven we ook een beetje jbpm maar ik weet even niet hoe ik dat moet doen met bv en de verpakking is al weggegooid. Maar ze doen ook aan projectielspugen dus de rest ligt een eindje verderopquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, maar dan alleen mondjes teruggeven of echt de hele fles eruit?
Aan de vlekken te zien, zal het in ieder geval niet de hele inhoud zijn, toch? En spekkies zeggen ook veel, natuurlijk
Die van je tweetal samen is ook echt leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef Troeta het volgende:
Bij Mex op school van de schoolfoto's mochten broertjes en zusjes ook, maar ze drukten af in zwart/wit dit jaar, ga hem nog in kleur nabestellen.
En zo'n foto van je kindjes samen is echt leuk!
Ja he, ik vind het ook nog steeds zo fijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Suikertante het volgende:
Maar ik kan nog steeds hele harde grote plassen doen en dat is echt een gevoel dat wordt onderschat zeg, ik geniet er écht van!
Volgens mij wordt dan ten zeerste afgeraden. Zoiets staat me althans bij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwisted is het een idee om haar slaapzak onderaan de bedrand goed in te stoppen zodat ze niet om kan draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |