abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2013 @ 20:10:33 #1
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126102866
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  zondag 5 mei 2013 @ 20:11:26 #2
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126102903
Ik sloot 'm met

Becky, wat sneu zeg. Ging 't vandaag beter met drinken?

Suikertante, fijn zeg dat het steeds beter gaat en dat je steeds verliefder wordt. Dat blijft zo hoor, net als je denkt dat je je baby niet nóg leuker kunt vinden, vind je hem ineens toch nóg nóg leuker, mooier en liever O+ . Bij ons was het ook zo dat het de eerste +/- 7 weken vooral veel plakken en vasthouden was, en daarna (dat was bij ons de enige echte duidelijke sprong met huildagen en 'opeens' een ander kind) zag hij ineens echt de mobile en kon hij zichzelf heel eventjes vermaken terwijl ik eens toekwam aan een wasje of douchen ofzo. Of soms zelfs dat het beide lukte ;) . En vanaf dan werd dat bij ons eigenlijk steeds langere momenten. Oh en dat branderige, dat klinkt mij als een toeschietreflex in de oren? Ik vond dat ook een vervelend gevoel en had die ook nog een tijdje nadat ik met de borstvoeding gestopt was.

Wat een moppie tante Soesa! Ze is fijngebouwd of niet? En yay voor haar rol-zit-acties! Oh en Logician wat is Noa een knapperd! Ik hoop dat die aanvallen verleden tijd zijn, lijkt me echt eng :{

Wij zijn vandaag voor het eerst met Silvijn naar het park geweest, lekker in het gras aan het water gezeten. Voetjes in het gras O+ Voor het eerst het Deryan tentje gebruikt en dat werkte echt super! Fijn ding zeg. Kwamen nog jonge ouders naar ons toe om info te vragen over dat tentje.

Ik zag net wel toen we Silvijn in bad deden dat hij best wel flinke uitslagplekken heeft op zijn armpjes en beentjes. Een soort 'plakkaten' zeg maar. Geen idee waar het door komt, of het eczeem is, een reactie op de zonnebrandcreme of een reactie op de zon. Maar dat laatste lijkt me sterk omdat hij niet direct in de zon heeft gelegen. En de uitslag zit niet op zijn gezicht terwijl ik dat ook meerdere keren heb ingesmeerd. Hij heeft wel aan een stukje komkommer en aan een stukje mango gelikt, die had hij nog niet eerder gehad. Mocht het een reactie op de zon of zonnebrandcreme zijn dan zou het morgen minder moeten zijn lijkt me? Als het niet minder wordt bel ik denk ik toch maar even de huisartsassistent morgen.

Oh en Twinkle, 5 uurtjes op een dag is echt weinig voor die leeftijd ja! Zou best eens door de warmte kunnen komen. Verder niet hangerig?
pi_126103054
Uitslag van het gras ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:16:42 #4
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126103142
Ow ja, die was nog niet in me opgekomen :+ Schrijven we op de optielijst. Hij heeft volgens mij alleen op het kleed gelegen en met zijn voetjes gestaan in het gras. Maar heb er niet heel erg op gelet, heb hem niet de hele dag zelf vast gehad.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:19:06 #5
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126103288
Bram heeft grassprieten geproefd vandaag. :9
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126103340
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow ja, die was nog niet in me opgekomen :+ Schrijven we op de optielijst. Hij heeft volgens mij alleen op het kleed gelegen en met zijn voetjes gestaan in het gras. Maar heb er niet heel erg op gelet, heb hem niet de hele dag zelf vast gehad.
ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:20:57 #7
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126103394
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:

[..]

ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
Jij bent overal allergisch voor.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:22:37 #8
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126103477
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
pi_126103484
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij bent overal allergisch voor.
ja best
  zondag 5 mei 2013 @ 20:25:13 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_126103620
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.
Met 14 maanden was het net zo plotseling weer weg.
Dus zomaar zonder reactie op kan ook nog.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_126103662
Yay voor Tante_Soesa's baby en het zitten *O*

Spees, ik hoorde dat als het een voedsel overgevoeligheid is, de uitslag bij de mond ook zou zitten.

Wij waren ook lekker buiten. Grote deed helaas een valpartij van de loopfiets en heeft er een leuk ei voor terug gekregen. Daarna nog heerlijk naar de speeltuin, alwaar mijn bijna dreumes in noodvaart dwars eroverheen kroop, zich optrok, knaagde aan de speeltoestellen en heerlijk ging glijen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 5 mei 2013 @ 20:26:51 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126103701
Thanks Spees! Het is idd een redelijk smal meisje, weet niet van wie ze dat heeft :')

Vreemd, die uitslag :? Klinkt wel als een heerlijk dagje zo O+

Wij hebben vandaag weer een lekker stuk gefietst door de duinen. Het was lekker weer maar de wind hier aan de kust was echt koud, helaas...

Dat is echt weinig wakker Twink! Slaapkopje O+ dat is hier ook wel heeeel lang geleden :). Ze is hier nu wakker van 7 tot 7 en slaapt 2,5/3 uur overdag.

Nog ff in het nieuwe topic O-) Elin kan vanuit buiklighouding zelf gaan zitten *O* én er komt nu ook een tweede tandje door! Ze is er nu alleen toch niet echt lekker van. Gister verhoging en wel wat huileriger dan normaal.

Zoë, ik kan me ook nog wel goed wat dingetjes van jouw zwangerschap herinneren :Y. De angst dat ze te vroeg zou komen, de vele pijn en het uiteindelijke over tijd lopen! Vorig jaar rond deze tijd was is een week of 28 zwanger. Het lijkt wel vorige week ;)
  zondag 5 mei 2013 @ 20:31:43 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126103975
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef laziness het volgende:

[..]

Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.
Met 14 maanden was het net zo plotseling weer weg.
Dus zomaar zonder reactie op kan ook nog.
En kreeg je daar dan zalf voor? Of moest je het gewoon vet houden met Vaseline o.i.d.? Ik heb zelf ook af en toe (elke paar jaar een paar maanden last van) eczeem op mijn elleboogholten en/of knieholten. Dus wie weet een erfelijkheidsfactortje. Vond het alleen wel erg plotseling en veel, maar misschien is dat ook wel typisch. We houden het maar even goed in de gaten en gebruiken Neutral in bad en Vaseline om in te smeren om parfum e.d. als oorzaak uit te sluiten.

Tinu, geen uitslag om de mond of in het gezicht gelukkig. Hopelijk is dat idd. een goed teken vwb een voedselallergie.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:36:26 #14
244125 laziness
pi_126104284
Na dat we bij de dokter geweest zijn kregen we een receptje voor cetomacrogol en vaseline lanette creme gebruikten we ook. Maar het ging, kwam etc. De zalf leek niet veel te doen hier in maar vet houden is altijd goed.
pi_126104732
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Mijn mini krijgt wat uitslag in zijn gezicht als er tanden doorkomen. Maar niets dat op plakkaten lijkt.. Hopelijk trekt het snel weg!

Tinu, lekker spelen! :D

Soesa, wat goed, zelf zitten!! *O*

Logi, fijn om weer een update van Noa te krijgen. Wat eng dat ze nog af en toe aanvalletjes heeft ;(. Ik hoop voor jullie dat het hierbij blijft.

Mijn mini ging gister tegen een speelding staan en toen dat wegschoof zette hij een paar stapjes :o.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 5 mei 2013 @ 20:45:03 #16
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126104788
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef laziness het volgende:
Na dat we bij de dokter geweest zijn kregen we een receptje voor cetomacrogol en vaseline lanette creme gebruikten we ook. Maar het ging, kwam etc. De zalf leek niet veel te doen hier in maar vet houden is altijd goed.
Hier ook :Y vet houden doen we maar echt helpen :N... . Hydrocortisonzalf helpt wel maar ook maar tijdelijk en dat smeren we liever niet te vaak. Ze heeft ook echt een hele lichte en gevoelige huid. Ook veel berg op haar hoofdje. Helaas... Volgens de artsen (huis en CB) groeit ze er wel overheen.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:46:36 #17
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126104870
Leyla heeft die vette vaseline crème. Bij de apotheek staat altijd een tester met een fijne crème, als ik er ben smeer ik altijd Bram z'n wangen ermee.
pi_126104873
Uitslag check.. Hier nog geen zoonebrand enzo gebruikt maar mijn mini staat van nek tot teen onder de uitslag. ik heb niks verranderd maar ik twijfel of ze afgelopen week niet af en toe wat van zus toegestopt heeft gekregen met melk erin ook enorm luieruitslag met kleine zweertjes erin die zijn gelukkig al weg maar morgen toch maar langs de dokter met dr denk ik.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 5 mei 2013 @ 20:50:25 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126105110
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Sam1993 het volgende:
Uitslag check.. Hier nog geen zoonebrand enzo gebruikt maar mijn mini staat van nek tot teen onder de uitslag. ik heb niks verranderd maar ik twijfel of ze afgelopen week niet af en toe wat van zus toegestopt heeft gekregen met melk erin ook enorm luieruitslag met kleine zweertjes erin die zijn gelukkig al weg maar morgen toch maar langs de dokter met dr denk ik.
Serieus? Voor uitslag die al wegtrekt naar de huisarts?

Gewoon vet houden.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:53:11 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126105265
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hier ook :Y vet houden doen we maar echt helpen :N... . Hydrocortisonzalf helpt wel maar ook maar tijdelijk en dat smeren we liever niet te vaak. Ze heeft ook echt een hele lichte en gevoelige huid. Ook veel berg op haar hoofdje. Helaas... Volgens de artsen (huis en CB) groeit ze er wel overheen.
Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?
  zondag 5 mei 2013 @ 20:55:05 #21
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126105371
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?
Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg ( :@ ). Het sneue is dat er dan ook altijd wat haartjes meekomen en ze heeft al zo weinig :D
  zondag 5 mei 2013 @ 20:56:53 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126105467
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg ( :@ ). Het sneue is dat er dan ook altijd wat haartjes meekomen en ze heeft al zo weinig :D
Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:00:09 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126105698
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.
Ik had het zelfs op m'n 21e nog :')

Het is alleen bij mijn dame met haar lichte en weinige haar heul goed zichtbaar. Niet de leukste foto maar hier kun je het wel zien:

zondag 5 mei 2013 @ 21:01:51 #24
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126105822
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Het is alleen bij mijn dame met haar lichte en weinige haar heul goed zichtbaar. Niet de leukste foto maar hier kun je het wel zien:

[ afbeelding ]
Oh wow, nee zo erg heeft Silvijn 't nooit gehad dus dat zal echt niet vergelijkbaar zijn. Balen, maar gelukkig kan 't geen kwaad!
  zondag 5 mei 2013 @ 21:02:33 #25
244125 laziness
pi_126105859
Wat een leuk jasje O+

Kan me voorstellen dat je het idd liever weg hebt als ik dit zo zie.
Hopen dat haar haren een groeispurtje krijgen ;)
  zondag 5 mei 2013 @ 21:03:34 #26
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126105933
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh shit ja. Geen fraai gezicht nee.

Maar je doet er echt weinig aan. :(
  zondag 5 mei 2013 @ 21:08:13 #27
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126106214
Gelukkig heeft ze een mooi koppie en leuke kleertjes :P om te compenseren ;).

We blijven dus maar pulken :Y)
  zondag 5 mei 2013 @ 21:09:37 #28
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126106289
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:08 schreef Tante_Soesa het volgende:
Gelukkig heeft ze een mooi koppie en leuke kleertjes :P om te compenseren ;).

We blijven dus maar pulken :Y)
Dat sowieso!!
pi_126107253
Nou, sinds de geboorte van onze zoon, anderhalve week geleden, was mijn man nog lekker vrij van werk. O+ Maar nu is hij net vertrokken voor een hele week nachtdienst dus moet ik het alleen doen.
Mis hem nu al. ;(
pi_126107646
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef laziness het volgende:
Wat een leuk jasje O+

Kan me voorstellen dat je het idd liever weg hebt als ik dit zo zie.
Hopen dat haar haren een groeispurtje krijgen ;)
Dat ja!

En naar van die berg zeg! Elise had t ook best erg, maar dat was gelukkig na 1x goed.uitkammen weg.
En wat goed van het zitten *O* en tandjes O+

Hier zitten we op 1 tand en ze heeft zich opgetrokken in de box.(bij papa...*booskijkt*)
Vandaag voor het eerst gefietst.met dr. Ze vond het leuk :D wel gek weer zo'n kleine prulletje voorop
  zondag 5 mei 2013 @ 22:15:04 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126110097
:W

Schaamteloze egopost: ik ben vandaag lekker buiten geweest *O* Eerst met Eefje in de wagen naar de supermarkt, en daarna nog met haar in de draagdoek naar de braderie hier in de wijk :) Heerlijk zeg
  zondag 5 mei 2013 @ 22:15:43 #32
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_126110134
Bij Noortje kregen we voor haar berg speciale shampoo van de huisarts. Geen idee of het echt helpt. Ze heeft er nog steeds last van, ik pulk ook wel eens wat weg maar vind het ook zonde van haar haar.
Isabel heeft er iets last van maar voor het echt erg zal gaan worden ga ik het wel invetten.

Son leuk fietsen, Noortje zit ook nog steeds voorop. Dat past nog, ben wel heel benieuwd hoe Isabel dat straks vind (door weer en wind he, ik heb Noortje nog nooit horen piepen bij sneeuw, regen of hagel *ikzelf daarentegen*).

Voor eczeem hier Vaseline Lanette en hormooncreme voor als het echt te erg wordt.

Isabel heeft de hele slecht gedronken, ze zit nog niet eens op de 300 ml. En dan reken ik per uitgespuugde voeding nog wel een aantal ml. Ze is wel vrolijk maar had wel verhoging, geen idee wat er aan de hand is. Vind het maar sneu, hopelijk morgen beter (en ik durf r niet zo goed wakker te maken voor de fles, bang dat alles er weer uitkomt als ze er niet zelf om vraagt).
pi_126110379
Floris past idd ook nog :D
Ik kon er nu weer overheen kijken en die kleine pootjes O+
Ik ben wel een mooi weer fietser :D met slecht weer ga ik met.de auto :P

Hopelijk is Isabel morgen minder aan t.spugen! Niet leuk zo ;(
pi_126113101
*O* voor de stapjes van Phaidra's mini!

Hier ook eczeem in de knieholten en in de hals, vooralsnog is het rustig met bepanthen en sudo.

Ik ga woensdag toch eens langs de HA met hem, hij blijft heel veel slijm houden waardoor hij nu al bijna 5 maanden een rochel en hoestje heeft. Duurt te lang en is voor hem zo vermoeiend. Maar zou er iets van een hoestdrankje oid voor baby's zijn, wat het slijm kan losmaken?
Ik vrees ook dat hij wat astmatisch is. Het neigt vaak naar benauwdheid en nu na het zwemmen is het erger, volgens mij door de combi van chloordampen met luchtvochtigheid. Vanaf wanneer zouden ze zoiets kunnen vaststellen?
  zondag 5 mei 2013 @ 23:32:13 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_126113781
Sneu dat hij daar zo'n last van heeft, en echt lang al. Succes bij de huisarts. Hier in de omgeving hebben ze chloorvrije baden voor baby's, misschien bij jullie ook? Mogelijk geeft dat wat minder last na t zwemmen?

Vencodark, snap wat je bedoelt maar het komt vast goed :) Succes!
pi_126117667
Goed......wij zijn net terug van de hap.
Ik werd vanavond na 2 uurtjes slaap wakker in een plas bloed en verloor bij het uit bed stappen 2 stolsels die schrikbarend groot waren. Behoorlijk schrikken dus vk gebeld wat te doen en die adviseerde de hap te bellen.

Er is overleg geweest tussen de arts en de gynaecoloog. Deze denkt dat het waarschijnlijk een 1e menstruatie is die op gang komt (Rosalie is 5,5 week en ik was nog niet gestopt met vloeien na de bevalling dus dat vind ik zelf wat snel).
Ik heb nu primolut voorgeschreven gekregen. Dit moet de bloeding stoppen binnen enkele dagen en wanneer deze 'kuur' klaar is zou ik uit mezelf een gewone menstruatie moeten krijgen.
Ik ken het spul idd van vroeger. Ik gebruikte hett om mijn menstruatie uit te stellen als ik op vakantie ging in de tijd dat ik nog niet aan de pil was. Was heel fijn.
Morgenochtend moet ik de poli bellen om een afspraak te maken voor een echo om te zien of het toch geen resten placenta zijn en dus checken of mijn baarmoeder schoon is.

Oh, en naar de Ikea, want mijn matras is verziekt :X :(

Sorry voor de egopost en het niet baby gerelateerd, maar ik wist niet goed in welk topic dit anders kwijt kon en wilde de meiden in z&g ook niet onnodig bang maken.
pi_126117704
Ohh danic wat eng, zeker met jouw fluxus in het achterhoofd. Mijn maag draaide zich er gewoon even van om :r Klinkt wel heel heftig voor een menstruatie maar ik weet niet hoe erg zo'n eerste menstruatie normaal gesproken is.. Goed dat ze morgen een echo maken. Hoe gaat het nu met het vloeien?

:*
pi_126117751
Het is nu weer gewoon, alsof mijn lijf dit ff kwijt moest. Die fluxus zorgt er ook voor dat ik me behoorlijk rot geschrokken ben.

Ik vind het ook heftig voor een 1e menstruatie, ken het ook niet van mijn vorige bevalling.
Maar de uitleg was dat je baarmoeder in deze periode gewoon nog groter is dan normaal (wanneer er dus niks speelt rondom een bevalling/zwangerschap) en dat je daardoor ook meer kan vloeien.

Na de bevalling van Eva heb ik ook 6,5 week gevloeid, maar als een normale menstruatie. Daarna niets en bij 3 maanden ben ik aan de pil gegaan en heb het zo kunstmatig weer op gang gebracht.
(Na weer 3 maanden alweer gestopt want ik werd een hormonster, dus die komen hier niet meer in.

Oh en die echo is niet morgen. Moet morfen de afspraak maken. Moet wel zsm. Maar misschien hebben ze plek morgen.
  maandag 6 mei 2013 @ 04:03:09 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126118009
Danic, wat eng wakker worden!! :o

Ik hoop dat er geen placentaresten meer zitten :{
pi_126118016
Schrikken zeg Danic!

Soesa, balen van die berg. F heeft t ook, maar dat zie je niet zo goed door de bos haar. Maar desondanks is ze een super knap ding hoor ;)

Zoë wat fijn dat S beter begint te eten en slapen!

Logi en marjolijntje goed om weer van jullie te horen! Leuke fotos ook vootbij zien komrn van jullie meiden.

Ik ben al vanaf 2u aan t klooien met F. Ze is 2x wakker geworden omdat ze om was gerold. En de 3e keer kreeg ik haar niet meer in slaap. Ik ben maar naar beneden gegaan met haar. Nu slaapt ze net weer
Ik wil ook een keer 8uur zonder onderbreking slapen..
  maandag 6 mei 2013 @ 05:44:32 #41
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126118120
Wij hebben hier ook een drama nacht gehad. Elin werd om half 12 wakker en wilde niet echt slapen meer, lag te kletsen. Toen kwamen we erachter dat ze een bloedneus had gehad ;( . Echt schrikken, al dat bloed in het bedje en gezicht van je baby. Schoongemaakt en getempt, 38,9. En ze huilde en hoestte alleen maar, zo sneu. Uiteindelijk viel ze bij papa in z'n armen rond 3 uur in slaap tot 5... Nu zijn we aan het proberen haar weer in slaap te krijgen. Gelukkig staat er voor vanmiddag al een afspraak bij de ha, maar weer even naar die longetjes luisteren. Kwam veeeel slijm omhoog.

Bloederig nachtje geweest dus, Danic, wat schrikken en wat eng zeg! :o
pi_126118146
Oh en nou is F alweer wakker. Dat was dan een nacht met 4 uur slaap ;( Hopelijk gaat ze over een uurtje of 2 weer slapen, en kan ik dan nog wat slaap meepikken. Pfff ben er strontchagerijnig door :X

Phaidra leuk van de stapjes zeg!!

F kan ineens zomaar los zitten, en nog best lang ook! Ziet er super schattig uit :)

Vandaag maar weer eens lekker buiten in de zon bij kleuren. Ik heb gewoon een heel jaar zon gemist vorig jaar. Wilde met mijn zwangerschap helemaal niet in de zon, om een zwangerschapsmasker te voorkomen. En toen F eenmaal geboren was in september was het wel gedaan met t weer. Nu dus lekker de schade inhalen! Ik heb in 2 dagen al meer zon gezien als in heel 2012 :P 8-)
pi_126118241
Danicdas schrikken! Zeker met jouwachtergrond. Loop er niet te langmeedoor he! Hier werd het toen afgedaandoor de vk met een 'het zal allemaal wel meevallen'. Heb er toen toch op aangedrongen dat er in het zkh naar gekeken zou worden. Kom je daar .. blijkt dat het alleen operatief gestopt kan worden. Hoor het haar nog zeggen ... 'het zal wel meevallen'..

Soesa ochwat zielig ..pff wat een zorgen om je mini :(

Kwisted ik hoop dat je nog. even wat slaap mee kunt pakken straks.

Ik ben vanaf half vijf wakker door de wekker van mijn man. Kon echt niet meer slapen. Straks lekker zwemmen met Djenna.. veel zin in!
pi_126118280
Venco, succes voor dat weekje in je eentje!

Sonnetje, wat gaat ze hard, optrekken en 1e tand en lekker gefietst.

LB, wat fijn, is een *O* waard.

Becky, dat is idd weinig, snap dat je je zorgen maakt. Beterschap voor haar!

Mango hopelijk heeft de ha goed advies.

Danic, jeetje wat een schrik, ik duim dat er geen placentaresten meer zitten.

Twinkle, veel plezier met het zwemmen.

Kwisted en Soesa, dikke :*. Hopelijk kunnen jullie straks nog slaap pakken. Wij waren gisteren gaan bbqen en dachten we geven onze beeb een klein beetje van die kalkoenworstjes om te proeven. Hij heeft er 2-3 achterover gedrukt, was niet aan te slepen zo snel had hij het op :) . En nu echt stinkpoep :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinuviel op 06-05-2013 07:43:59 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_126118417
:* voor de rotnachten. Hier een goede nacht. Alleen jammer dat die rotwekker om half 6 gaat, omdat het een werkdag is

Danic wat schrikken zeg :*

Ik las updates van Logi en Marjolijntje en zag hele lieve foto's O+

Kleinzusje geniet van je vakantie.

En verder weet ik het niet meer. Tico moet jij nu weer beginnen met werken? Sterkte en succes alvast

En vanmorgen was Riley erg vrolijk.

maandag 6 mei 2013 @ 08:12:55 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126118608
Jeetje Danic, wat heftig.Hopelijk kun je snel terecht voor een echo zodat er meer duidelijk is.

Riley O+

Mooi meisje Soesa met een leuk jasje. Wel jammer van de berg inderdaad.

Wij mogen vanmiddag weer naar het cb. Ben echt zoooo benieuwd naar hun stats. Denk dat D netjes haar curve volgt en dat J er een stukje boven is gaan zitten (dat hoop ik althans, het andere scenario is dat J haar curve volgt en D een beetje achterblijft)
pi_126118644
Kwis vermoeiend hoor :*
Soesa ach nee een bloedneus!
Danic :o :'( wat eng!! Gelukkig is het nu meer minder maar je schrikt je rot! :*
Twinkle veel plezier met zwemmen!
Tinu :D Lekker hoor :Y)
Omen Riley O+
Kyara spannend! Ben benieuwd
  maandag 6 mei 2013 @ 09:25:46 #48
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126119472
Gister was onwijs lekker weer!!!

pi_126119504
Wat een gespook vannacht! Sterkte voor de brakke mama's :*.

Danic wat ontzettend schrikken! Hopelijk blijft het hierbij en is er geen placenta meer achtergebleven...

Tinu, grappig dat hij de worstjes zo lekker vond! En stinkpoep :D

Kyara, succes!

Mooie foto's van Riley en E. O+ En Bram!! Lekker grashappen :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126119541
En dan nu een leuk onderwerp: Rosalie is overal doorheen geslapen, ook het ritje van en naar het ziekenhuis. Ze kwam vanmorgen om 06.30 pas!
pi_126119691
Wat een mooie foto's O+
pi_126119883
M. is vanmorgen met Saartje bij het cb geweest. Met 6 maanden is ze nu 67cm lang en 7,8kg zwaar. Beetje wat ik wel verwacht had al :)

Wat een geweldige foto's weer O+

Logi, fijn om je weer terug te zien hier :Y Die lichte aanvallen die je meisje nu heeft, is dat iets waar ze vanzelf overheen kan groeien?
pi_126120034
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. is vanmorgen met Saartje bij het cb geweest. Met 6 maanden is ze nu 67cm lang en 7,8kg zwaar. Beetje wat ik wel verwacht had al :)

Wat een geweldige foto's weer O+

Logi, fijn om je weer terug te zien hier :Y Die lichte aanvallen die je meisje nu heeft, is dat iets waar ze vanzelf overheen kan groeien?
Thx :)
Ze denken dat het benigne myoclonische epilepsie is.
Ze kan daar in principe gewoon overheen groeien.
(http://www.medicinfo.nl/%(...)8502-f2289919433b%7D ).
  maandag 6 mei 2013 @ 10:44:34 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_126121125
Logi :W vroeg me al af waar je was gebleven laatst! Klinkt eng, die aanvallen bij zo'n kleintje :{ ik hoop dat ze er inderdaad overheen groeit!

Ik las net terug, en herkende het meer wakker zijn tussen voedingen overdag :Y ik had net ook een wakker meisje, dus lekker liedjes met haar zitten zingen op de bank O+ en toen in de kinderwagen gelegd en daar ligt ze nu al een uur! Soms is ze wakker, dan ligt ze weer lekker te soezen, prima!

Straks weer naar het consultatiebureau om te wegen, ben benieuwd wat er nu voor advies komt. Of we haar bijvoorbeeld zelf mogen laten aangeven wanneer ze wil eten. Het is namelijk nog steeds godsonmogelijk om haar wakker te krijgen voor een voeding als ze diep slaapt :') en ik vind het een beetje sneu om er dan elke keer maar een nat washandje voor in haar snoetje te wrijven (maar dat is echt nodig, anders wordt ze niet wakker! :@ )
pi_126121469
Het zwemmen ging helaas niet door. Des te meer refen om lekker met de blote kont in het gras rond te kroelen :D
  maandag 6 mei 2013 @ 11:30:13 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126122309
Goede stats Coco!

Ik wilde nog zeggen, Logi, blijft eng die aanvallen bij je kleintje. Fijn dat ze er in principe gewoon overheen kan groeien, dat klinkt positief!

LB, je klinkt echt verliefd op je kleine meid! E. werd ook in het begin lastig wakker voor een voeding. We kregen toen van de vk (en lk!) nog als tip om haar vast te houden en net te doen alsof je haar op haar rug gaat wegleggen (als je begrijpt wat ik bedoel). Door die beweging wordt het evenwichtsorgaan geactiveerd en daar worden ze wakker van. Soms. Hielp dus bij ons ook niet altijd maar wie weet! Verder veel onder het kinnetje kriebelen en idd nat washandje. Hiervoor kregen wij de tip om het natte washandje onder haar voetje te houden ipv het gezichtje. Maar ik weet niet meer precies waarom want het lijkt mij eigenlijk net zo sneu :D

E. is gewoon naar het KDV gegaan. Om 8 uur was haar temp gezakt en ze was redelijk vrolijk. We shall see :).
Edit: 2 seconden later (ik was nog aan het typen :D) werd ik al gebeld. Meisje heeft 39,4 ;(. Ga haar nu maar meteen ophalen!

Oh, gistermiddag had ik anti-berg pads van Etos op E. haar hoofdje gedaan. Dit moet eigenlijk een nachtje intrekken, wij hebben een middag gedaan, en daarna met shampoo worden afgespoeld. Dit hadden we al eens eerder gedaan maar toen had het geen effect. Nu wel! Het is beduidend minder, ben benieuwd voor hoe lang!

Ik had een vraag maar die weet ik niet meer...:')
pi_126123250
Coco ik weet de standaard statistieken nooit maar het lijkt me fijn dat het overeenkomt met wat je had verwacht!

LB Wat lekker dat je naar buiten bent geweest! Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws en kun je wat meer van je meisje af laten hangen.

Becky hoe is het nu met Isabel?

Mango wat naar dat het al zo lang duurt! Hier begint het snotteren eindelijk minder te worden. Je went gewoon aan de geluiden merk ik, maar het blijft sneu!

Danic jemig, iedereen zei het al maar ik zou me ook kapot schrikken! Is het intussen nog minder geworden? En heb je al een afspraak voor de echo?

He Tante dat is balen als de koorts weer terugkomt! Hopelijk is een dagje rust genoeg om het weer te laten zakken :*

Kwisted, nog even kunnen slapen? Misschien diep onder de indruk en een beetje in de war van het los zitten ;) Geniet van de zon in elk geval!

Phaidra al stapjes!! :o

Twinkle veel blotebillengraspret :D

Omen wekkers zijn sowieso stom, zeker na zo'n goede nacht!
Die foto van Riley is echt supervrolijk! :Y

En Bram in het gras O+ Ik wil een tuin. Over een paar maanden ons huis maar weer eens in de verkoop gooien..

Kyara spannend hoor, ik ben nu ook alweer benieuwd! We meten hem wel soms zelf even op met een meetlint maar ik heb geen idee hoe snel hij zou moeten groeien. Hij is wel groter dan bij de geboorte dus dat neem ik maar als positief ;)

F heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen bed geslapen zonder de reiswieg erin! Met net erover tegen de katten. Hij heeft geslapen als een roos! En liet zijn hoofd veel makkelijker op een zijkant leggen. Nu kan de reiswieg van de kinderwagen bij het onderstel in de achterbak van de auto.
  maandag 6 mei 2013 @ 12:07:13 #58
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126123475
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef Suikertante het volgende:

En Bram in het gras O+ Ik wil een tuin. Over een paar maanden ons huis maar weer eens in de verkoop gooien..

Wij waren bij de speeltuin... We hebben geen tuin.
pi_126123779
Heb een paar filmpjes gpmd van mini aanvalletjes, deze zien er absoluut niet eng uit, ze blijft dan ook gewoon bij maar duren 5min lang en ze is dan wat warrig.
De echte aanvallen duren ook ong 5min maar dan zijn de trekkingen 10x zo erg en valt ze weg en duurt het zo'n 10min voor ze weer bij is.

Twink jammer van het zwemmen.

LB succes op het cb :)

Kyara ook succes :) en spannend

Soesa wat fijn dat dat helpt! Vaseline schijnt ook goed te helpen :)

Suiker wat fijn!

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 12:21:06 ]
pi_126123985
Bah mijn vader belt net, mijn stiefzus is hoogzwanger (eind mei UD) en hij komt vanuit Groningen naar Enschede zo langs om iets over haar te vertellen wat hij liever niet over de tel doet -O-
  maandag 6 mei 2013 @ 12:22:58 #61
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126124022
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Logician het volgende:
Bah mijn vader belt net, mijn stiefzus is hoogzwanger (eind mei UD) en hij komt vanuit Groningen naar Enschede zo langs om iets over haar te vertellen wat hij liever niet over de tel doet -O-
Hmz...

Ik hou daar nooit zo van..
pi_126124089
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz...

Ik hou daar nooit zo van..
Nee, maak me nu wel zorgen aangezien er dus iets is wat ze zelf niet (wil of kan) vertellen?
  maandag 6 mei 2013 @ 12:25:24 #63
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126124114
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:24 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee, maak me nu wel zorgen aangezien er dus iets is wat ze zelf niet (wil of kan) vertellen?
Hoe is jullie band?
pi_126124192
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe is jullie band?
Zijn stiefzusjes sinds pubertijd, dus geen zussenband, weinig contact tussen verjaardagen/kerst etc. maar altijd normaal en leuk. (Is een lieve meid, maar ze woont in Gron. ik in Enschede en leven ons eigen leventje).
Zal het zo wel horen, hij rijdt nu weg is hier rond 13:30.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 12:29:21 ]
pi_126124263
Soesa ik heb uiteindelijk ook die bergpads gebruikt, het zag er bij ons net zo erg uit als bij jou, na 3x smeren (met steeds een week ertussen) is het nu zo goed als weg. Ik ben ermee begonnen omdat mini ook echt aan het krabben sloeg op de plekken, het jeukte enorm volgens mij, zielig en nu dus over. + beterschap voor je mini.

Logi :o

Kwisted balen van de nacht. :*

Danic wat eng! Beterschap.

Tinu hij wordt geen vegetariër dus. ;)

Omen mooie mini en tico ook mooie foto, hoe krijgen jullie toch je babies er zo vrolijk en mooi op? Ik ben altijd te laat voor zo'n mooie schaterlach en mooie plaatjes is bij mij puur per ongeluk als dat lukt...

Kyara succes bij het cb.

Suiker F echt in bed *O*
pi_126124273
Oh Logi :{ ik hoop van harte dat het meevalt maar het klinkt ernstig?
  maandag 6 mei 2013 @ 12:33:15 #67
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126124360
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Zolena het volgende:

Omen mooie mini en tico ook mooie foto, hoe krijgen jullie toch je babies er zo vrolijk en mooi op? Ik ben altijd te laat voor zo'n mooie schaterlach en mooie plaatjes is bij mij puur per ongeluk als dat lukt...

Bram lag op het gras, papa stond ernaast en gek te doen. Ik schoot een foto of 15 en daar zijn er dan hooguit 2 leuk van.
pi_126124766
Haha herkenbaar. Tijdens zijn alerte uurtjes continu foto's maken en dan zit er heus wel een leuke tussen. Ik hoop morgenochtend met vriendin + baby het park onveilig te maken, gras ik kom eraan!

Logi dat is griezelig. Hopelijk valt het mee..!
pi_126124934
Getver logi. Ik zou me gelijk ongerust maken.

Afspraak voor de echo staat voor woensdag im 13.00 omdat ik nu bijna helemaal niet meer vloei. Als het weer terugkomt of ik krijg buikpijn ofzo dan moet ik bellen en frotten ze me er vandaag nog tussen.
pi_126125058
Oh dat is een fijn idee danic. Hopelijk is het niet nodig.
pi_126125153
Dan frotten ze je vandaag nog tussen je benen, danic? ;)
Nee geintje, hoop voor je dat het hierbij blijft, bah wat een horrornacht zeg.
pi_126125526
Boh.. Danic hopelijk is dat niet nodig.
pi_126125620
Kyara, ik ben ook benieuwd naar de stads van je meisjes

Wat een mooie foto van Bram O+

Logi, ik hoop ook dat ze eroverheen groeit :*

Danic, fijn dat R. overal doorheen heeft geslapen. Lief ook O+

Coco, mooie stats

LB, ik hoop dat je weer op haar eigen verzoek mag gaan voeren. Is inderdaad zielig om je kleintje op die manier wakker te moeten maken

Twinkle jammer dat het zwemmen niet doorging. Was je daar voor niks heen gegaan?

Tante_Soesa, beterschap voor je meisje :* En ik vind je meisje heel lief (ik had die foto gezien, maar nog niet gereageerd) Leuk jasje

Oh Logi, dat zijn nooit fijne dingen. Ik hoor het dan liever gelijk over de telefoon dan dat je een hele tijd in spanning moet zitten. :*

Zolena ik maak ook altijd meerdere foto’s. De foto’s dat ze serieus kijkt of net een pruillipje trekt laat ik gewoon niet zien :D

Danic, gelukkig is het snel woensdag. Fijn dat je toch zo snel langs mag komen. Ik hoop dat je niet meer gaat vloeien :*

Ik belde net even naar het KDV hoe het met Riley ging. Die was vanmorgen dus boos en wilde het flesje niet. Pas nadat ze geslapen had vond mevrouw het een goed idee om haar flesje te drinken. Eigenwijze baby heb ik toch O+
pi_126125873
Nee van tevoren al afgebeld Omen :) .. Ander keertje dus maar. Alleen jammer wanth et is prachtig weer hier! Nou ja, net al een wandelingetje erop zitten .. zometeen weer denk ik :) . En straks lekker badderen :s)

Ik moet wel even babyzonnecreme gaan fixen. En shirtjes. Ik heb heeeeeeel veel kleren voor haar in de juiste maat die ze nu aan heeft, maar dat zijn allemaal lange mouwen. En ik heb 2 shirtjes korte mouw, maar nummer 1 ligt al in de was en nummer 2 vliegt er achteraan vanmiddag :')

Danic hopelijk is het niet nodig dat je eerder moet komen! Hopen dat het mee valt woensdag!
pi_126126825
Wat een leuke en vrolijke Bram op de foto O+

Phaidra en Zolena, mijn man zei gelijk, dat hij na zijn vader kwam. Kipvond hij volgens mij minder lekker dan die bbq worstjes.

Kyara, heb je de stats al?

Logi, hopelijk is het gauw over met die aanvallen.

Fijn Danic dat het beter gaat.

Coco, mooie stats.

Wat zei het cb LB?

Twinkle, jammer dan maar genieten van de zon. Wil ook met mijn baby zwemmen, maar zo kort voor de buisjes is geen goed plan en direct daarna mocht het ook niet dacht ik.

Soesa, beterschap voor je meid, hopelijk is de koorts gauw weg!

Zolena, fijn dat de berg wegging met de pads.

Omen, lekker eigenwijsje.

Vandaag nog even bij baby's groep langs geweest en doorgegeven van het preonderzoek en datum van de buisjes. Gelukkig want op dat datum hadden ze het verjaardagsfeest voor hem gezet. Ik had begrepen dat we het morgen doen, gelukkig kan dat ook :) . Straks krijgen we datum voor preonderzoek woensdag en misschien nog meer info.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 6 mei 2013 @ 13:46:19 #76
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126126975
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Haha herkenbaar. Tijdens zijn alerte uurtjes continu foto's maken en dan zit er heus wel een leuke tussen. Ik hoop morgenochtend met vriendin + baby het park onveilig te maken, gras ik kom eraan!

Logi dat is griezelig. Hopelijk valt het mee..!
Tipje, gebruik een goede camera.
Ik heb heel veel met mn telefoon gemaakt, en vanaf vorig weekend weer eens de echte camera gepakt. We hebben een boek afgedrukt van de vakantie en 1 met foto's van Jen, grotendeels telefoon dus. Het verschil is zo enorm. Als je gaat afdrukken is het gewoon zonde om ze met de telefoon te maken. Voor gewoon op facebook te plempen is het prima.
pi_126128499
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Mangostine het volgende:
Dan frotten ze je vandaag nog tussen je benen, danic? ;)
Nee geintje, hoop voor je dat het hierbij blijft, bah wat een horrornacht zeg.
Nou ik hoop niet dat ze daar gaan frotten :D
Hopelijk wijst de echo uit dat er niks is achtergebleven.

Maar het doorslapen van Rosalie was dan wel een cadeautje.
Nu afwachten of ze dit kan herhalen.
pi_126129114
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tipje, gebruik een goede camera.
Ik heb heel veel met mn telefoon gemaakt, en vanaf vorig weekend weer eens de echte camera gepakt. We hebben een boek afgedrukt van de vakantie en 1 met foto's van Jen, grotendeels telefoon dus. Het verschil is zo enorm. Als je gaat afdrukken is het gewoon zonde om ze met de telefoon te maken. Voor gewoon op facebook te plempen is het prima.
We hebben onze nieuwe camera een dag voor de bevalling binnen gekregen en ik ben er zó blij mee!
Én een SD-kaartje met wi-fi erin (Eye-fi). Alles wordt automatisch naar mijn mac geupload en terwijl opa en oma er nog zijn kan ik de foto's al laten zien doorsturen. Vroeg me al zolang af waarom dit nog niet bestond! En sowieso heel handig nu we nog 50 foto's per dag maken.
pi_126129295
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Zolena het volgende:
Soesa ik heb uiteindelijk ook die bergpads gebruikt, het zag er bij ons net zo erg uit als bij jou, na 3x smeren (met steeds een week ertussen) is het nu zo goed als weg. Ik ben ermee begonnen omdat mini ook echt aan het krabben sloeg op de plekken, het jeukte enorm volgens mij, zielig en nu dus over. + beterschap voor je mini.

Logi :o

Kwisted balen van de nacht. :*

Danic wat eng! Beterschap.

Tinu hij wordt geen vegetariër dus. ;)

Kyara succes bij het cb.

Suiker F echt in bed *O*
Mijn mini begint al te lachen als hij een camera (of telefoon) ziet :P. Ik hoef er echt geen moeite voor te doen! De laatste tijd heb ik voornamelijk close-ups van zijn gezicht omdat hij direct naar de lens komt kruipen :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_126129323
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:42 schreef Suikertante het volgende:

[..]

We hebben onze nieuwe camera een dag voor de bevalling binnen gekregen en ik ben er zó blij mee!
Én een SD-kaartje met wi-fi erin (Eye-fi). Alles wordt automatisch naar mijn mac geupload en terwijl opa en oma er nog zijn kan ik de foto's al laten zien doorsturen. Vroeg me al zolang af waarom dit nog niet bestond! En sowieso heel handig nu we nog 50 foto's per dag maken.
50 foto''s per dag :')
  maandag 6 mei 2013 @ 14:51:16 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_126129459
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn mini begint al te lachen als hij een camera (of telefoon) ziet :P. Ik hoef er echt geen moeite voor te doen! De laatste tijd heb ik voornamelijk close-ups van zijn gezicht omdat hij direct naar de lens komt kruipen :').
Herkenbaar :D. Als iemand z'n telefoon ook alleen nog maar uit z'n zak haalt begint ze al te lachen :') En van die close-ups ook het liefst nog met zo'n handje vlak bij de lens.
  maandag 6 mei 2013 @ 14:53:35 #82
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126129539
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Joene het volgende:

[..]

50 foto''s per dag :')
Als we de camera mee hebben hebben wij dat ook ?

Je delete er ook meteen een stuk of 40...
pi_126129754
Luuk heeft weer gezwommen. Het was deze keer niet gelijk huilen of krijsen. Maar hij onderging het. Denk dat we maar vaker moeten.
*poef* nu is het weg
  maandag 6 mei 2013 @ 15:02:18 #84
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126129866
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft weer gezwommen. Het was deze keer niet gelijk huilen of krijsen. Maar hij onderging het. Denk dat we maar vaker moeten.
Dat is het wel...

Ik ben echt begonnen met zwemmen toen leyla 2 was.. Het begin was echt niet leuk. Alleen maar janken.

Als er nu nieuwe kindjes zijn dat zie ik soms weer even hoe het was en dan zie ik hoeveel plezier we hebben door vaak te gaan.

Bram vindt het heerlijk, die viel in slaap in het bubbelbad.
pi_126130436
Logi weet je al meer? :{ Zit me hier plaatsvervangend zorgen te maken
pi_126131521
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef Fieder het volgende:
Logi weet je al meer? :{ Zit me hier plaatsvervangend zorgen te maken
Noa had net weer een kleine "aanval" zoals ze wel vaker heeft maar waar wij al helemaal aan gewend zijn.
Ze zat op schoot en reageerde ineens uit het niets niet meer ze zat zo'n 2min lang stijf met haar ogen wijd open (zonder knipperen en helemaal in zo'n rare staar alsof er niets in het lichaam meer zit) in de handen klappen etc niets werkt dan, toen ze weer bij was even huilen en daarna meteen in diepe slaap gevallen.
Mijn vader die net daarvoor zei ach zal allemaal wel meevallen schrok er dus enorm van, was een rare gewaarwording voor mij omdat ik dus helemaal niet meer schrik..

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 16:32:07 ]
pi_126131722
Wat vreselijk :'( :( :( :( Wat een &%$%$#@@
pi_126131871
Oh bah Logi, het klinkt ook naar. Knap (maar ook triest) dat jullie er al zo rustig op kunnen reageren. Ik hoop dat het snel niet meer zo normaal is.
En wat een soap van je zusje. Hier ook laatst zoiets in onze kennissenkring, stel met baby van 6 mnd gaat uit elkaar omdat zij er ineens achter komt dat ze lesbisch is. Dus. :{
pi_126131887
knip :)

[ Bericht 83% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 16:38:19 ]
pi_126132104
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:51 schreef Mangostine het volgende:
Oh bah Logi, het klinkt ook naar. Knap (maar ook triest) dat jullie er al zo rustig op kunnen reageren. Ik hoop dat het snel niet meer zo normaal is.
En wat een soap van je zusje. Hier ook laatst zoiets in onze kennissenkring, stel met baby van 6 mnd gaat uit elkaar omdat zij er ineens achter komt dat ze lesbisch is. Dus. :{
Jeumig wat een timing van dr dan -O-

Ik denk dat we zo rustig reageren omdat ze telkens hetzelfde patroon volgt, hele dag al wat onrustig vooral in haar slaap/aanvalletje/even huilen/lang diep rustig slapen. De echte aanvallen vind ik wel nog steeds heel erg eng omdat ze daar ook in kunnen blijven en er veel heftiger uitzien, de kleine kan je zo missen de grote niet zeg maar.
pi_126132469
Geven die aanvallen van Noa geen schade aan de hersens op lange termijn?
en die vent van je zusje :X :X :X :X :X :( :( :( :( dat doe je toch niet. En dat met nr 3 die er bijna is.
pi_126132930
kut voor jezus logi.
pi_126133057
De neuroloog heeft al een hersenecho laten maken en mriscan en ook al 2x een eeg en dat zag er allemaal goed uit.
Ze zijn er van overtuigd dat alle aanvallen (ook de grotere) onder de 5min onschadelijk zijn en niet erg.
Alles boven de 5min is 112 bellen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 16:37:52 ]
pi_126133083
quote:
15s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Joene het volgende:
kut voor jezus logi.
Denk dat jezus er weinig mee te doen heeft joen ;)
  maandag 6 mei 2013 @ 16:23:41 #95
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126133275
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:18 schreef Logician het volgende:
De neuroloog heeft al een hersenecho laten maken en mriscan en ook al 2x een eeg en dat zag er allemaal goed uit.
Ze zijn er van overtuigd dat alle aanvallen (ook de grotere) onder de 5min onschadelijk zijn en niet erg.
Alles boven de 5min is 112 bellen.

Ja ik snap dr ook niets van ze is echt enorm lief en mooi en zorgzaam en echt zo iemand waar normaal altijd alles perfect zonder shit verloopt normaal. -O-
Als buitenstaander kun je er toch moeilijk wat over zeggen... Het is wel gewoon onwijs klote voor haar, hoe dan ook..
pi_126133289
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Denk dat jezus er weinig mee te doen heeft joen ;)
hang in there?
  maandag 6 mei 2013 @ 16:29:37 #97
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_126133566
Rot voor je zus, maar ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je iets post wat blijkbaar zo gevoelig ligt dat de brenger van de boodschap het niet eens telefonisch wil vertellen maar er het halve land voor doorrijdt.
Zo'n spoiler doet ook niks he, iedereen met een account hier kan het lezen en Google stopt het ook meteen in z'n cache. Er is geen gum op internet...

Ik heb weinig te vertellen, hier gaat alles z'n gangetje. Henkie had zondag ineens z'n knieën onder z'n billen en hij tijgert ook al een soort van achteruit. M'n kleine baby wordt steeds iets minder klein. :)
A grand adventure has begun.
pi_126133647
Die Henkie :D

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 16:39:40 ]
pi_126133723
Keshet, daarom ging de spoiler weer weg. Maar het klopt en ik ga er verder ook niet meer over uitwijden :)
Had serieus niet verwacht dat het zoiets zijn dacht baby gerelateerd oid :X

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 16:34:43 ]
  maandag 6 mei 2013 @ 16:37:07 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126133906
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Logician het volgende:

[..]

Precies, kan er helaas niets aan veranderen maar vind het echt heel zielig en het lijkt me extreem zwaar in deze situatie vooral als je nog nooit echte "shit" hebt meegemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')