Nee denk het niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Komt er ooit een einde aan met die faster dinges?
Pffquote:
Ik kan niet kijken nu (candies worden op het werk gemaaktquote:
Damnquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken nu (candies worden op het werk gemaakt) maar het was iets van 56m...
superman potions doen ook geen balquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Damn
Btw cloning potions zijn klote kom ik net achter, 86 seconden cooldown op potions
Ik zit op 11560 klpquote:Op maandag 6 mei 2013 20:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Komt er ooit een einde aan met die faster dinges?
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog wat candy eten, zelfs met invulnerability potion lukte die draak niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Forbry het volgende:
[..]Iets met seeds vond ik al, ga eens kijken hoe dat moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net voor draak invpotquote:Op maandag 6 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog wat candy eten, zelfs met invulnerability potion lukte die draak niet
Ik heb er nog 1... invpot proberen dan maar weerquote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
net voor draak invpot
invpot weg teleporten
seed
wachten wachten
terug naar begin
je heb er 3 of 4 nodig van elkquote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1... invpot proberen dan maar weer
Entrance... daar is het *tje het probleem.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef plopkweker het volgende:
Wtf, ik doe castles entrance met 423 HP, 1 hp potion genomen en 1 earthquake scroll en ik haal het![]()
Dat ding liet mij deze quest 6x overnieuw doen... Elke keer zooitje scrolls enzo, pff, nu wel armor en nieuwe questquote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Entrance... daar is het *tje het probleem.
Als je die kunt ontwijken loop je in 1x door.
Maar als dat *tje je steeds terug stuurt naar het begin kan het even duren.
WTFquote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Altijdgriep het volgende:
Lamme arm, maar ik heb nu wel :
Lp planted : 1728500
Production : 10000 lp/sec
Je moet dan eerst alle quests afronden, en geloof me, 10000 lp/sec is dan nog weinigquote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
WTF
Alleen 1700klp geplant of nog andere dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |