Ik koop elke keer een sword upgrade. Speel nu even niet, maar ben aan het sparen. Zit toch tv te kijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Bijna miljoen LP. Straks toch maar eens keer 8 misschien
Of ik laat hem gewoon lopen.
Gewoon inderdaad door laten lopen vanavond.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop elke keer een sword upgrade. Speel nu even niet, maar ben aan het sparen. Zit toch tv te kijken.
Net wel nog 1 upgrade gekocht, laatste voor nu. Laten lopen tot ik naar bed ga. Ik denk dat ik mijn pc wel uit zet. Stel ik heb een crash of zo dan is toch alles wegquote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon inderdaad door laten lopen vanavond.
Als je de 8x koop wacht dan tot je 10m LPs heb. Of nog meer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef OProg het volgende:
Bijna miljoen LP. Straks toch maar eens keer 8 misschien
Of ik laat hem gewoon lopen.
Nee. Dus morgen een keer doen denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je de 8x koop wacht dan tot je 10m LPs heb. Of nog meer.
100m LP is niks als je veel opties wil hebben.
ja dat deed ik ook een paar keer.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Als je zo nu en dan ff een oude Quest doet als je wacht krijg je ook aardig wat candy en met sterkere zwaarden loop je er zo doorheen.
Ik gebruik daarvoor G.M.O.O.H. potions en ga dan steeds naar zo'n COW level. Je kan er zo doorheen lopen en iedere keer zo rond de 5000 candiesquote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Als je zo nu en dan ff een oude Quest doet als je wacht krijg je ook aardig wat candy en met sterkere zwaarden loop je er zo doorheen.
Wat is dat?quote:
GMOOH is een potion. Zie je boek bij de cauldronquote:
Moest zijn G.M.O.O.H, maar die kun je maken, toch of heb je nog geen cauldron?quote:
Dat idee heb ik inmiddels ook. Ben er nog steeds niet achter waar je wél wat aan hebt.quote:
Eerste gedeelte met letters i en k proberen zoveel mogelijk door de lege plekken te lopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inmiddels ook. Ben er nog steeds niet achter waar je wél wat aan hebt.
Dat is me wel een paar keer gelukt idd, al gaat het nog steeds vaker fout dan goed (ondanks dat ik HP van 555 heb). Echter, keren dat dat goed ging, was ik daarna alsnog meteen doodquote:Op zondag 5 mei 2013 21:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Eerste gedeelte met letters i en k proberen zoveel mogelijk door de lege plekken te lopen.
Op een tactische plek een inv of turtle pot gebruiken denk ik maar waar dat is ...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is me wel een paar keer gelukt idd, al gaat het nog steeds vaker fout dan goed (ondanks dat ik HP van 555 heb). Echter, keren dat dat goed ging, was ik daarna alsnog meteen dood
dat-deed-ik maar heeft geen zin.. snap het niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet na EXACT 20 seconde stoppen met roeren...vervolgens het goedje in een fles doen.
1. Put 100 : cauldron. ||||quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat-deed-ik maar heeft geen zin.. snap het niet.
Volgens mij wel hoor, alleen je moet wel steeds veel meer candies gaan eten voor (een beetje) extra health. Waarop zit je nu? Ik zit op 555 HP en heb 693831 candies gegeten.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Candy blijven eten werkt ook niet voor je health.
Niet mijn image...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
Candy blijven eten werkt ook niet voor je health.
Hoeveel heb jij dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |