Dank voor info. Zal het nog eens op deze manier proberen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Hell is best makkelijk. In het begin doe je invulnerability zodra je de eerste DEM bereikt. Dan met die twee knoppen naar boven en naar onder bewegen om snel tussen de DEMs door te komen. Dan zodra je bij die muur bent gewoon damage doen. Als je summoning zwaard hebt is het easy, dan vermoord je summon die muur wel. Zodra je bij de devil bent gewoon invulnerability potion en teleport scroll zodra je ziet dat hij gaat eindigen. Eventueel Seeds gebruiken om je cooldowns uit te wachten. De devil schiet fireballs op je, maar die zijn allemaal in 1 klap dood dmv een earthquake.
Ik heb 1000 HP en lvl 13 life sword en toch lukt Chuck Norris me (nog) niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef truedestiny het volgende:
Na Hell zijn de volgende levels weinig meer aan... lvl 8 sword of flames en ongeveer 800 hp was genoeg.
Met 1800 hp en lvl 15 fire sword ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb 1000 HP en lvl 13 life sword en toch lukt Chuck Norris me (nog) niet.
Als het goed is wel, maar wat voor zwaard heb je nu... life/fire/summoning?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
fuck...die anvil kan je ook maar 1 keer gebruiken?
maakt dat veel uit...ik had geloof ik nog geen enchancement maar heb er wel op gedrukt...
is dat erg?
Je moet een keuze maken voor één van de soort zwaarden, er valt niks te "wachten" verder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ook een sword of life en daar die betovering op gedaan. Is nu ook geleveld tot 9
Had ik op een ander zwaard moeten wachten eigenlijk?
blijkbaar als je nog geen keuze hebt en je drukt er op, gebeurd er ook niks...pfew...ik heb nu fire swordquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar wat voor zwaard heb je nu... life/fire/summoning?
hoe kan je je enchant kiezen dan? ik kon alleen maar life kiezen . ofja had alleen die health potion enchantquote:Op donderdag 9 mei 2013 07:48 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
blijkbaar als je nog geen keuze hebt en je drukt er op, gebeurd er ook niks...pfew...ik heb nu fire sword
Ik had 3 keuzesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef Convict het volgende:
[..]
hoe kan je je enchant kiezen dan? ik kon alleen maar life kiezen . ofja had alleen die health potion enchant
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Je moet een keuze maken voor één van de soort zwaarden, er valt niks te "wachten" verder.
zie de sorcerorquote:
de andere is fire sword. Doet dus fire dmg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?
Kwam het net tegen jaquote:
Ik zit bij de developer. Dat wil niet echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:32 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Kwam het net tegen janu ook al chuck norris verslagen.
Zie reactie wdn en de keuze(s) die je krijgt, hangt/hangen af van het soort potions/scrolls die je op dat moment hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat ik een keuze had gemaakt daarvoor dan. Ik had voor zover ik zelf wist ineens gewoon een life sword na een bepaalde actie. Hiermee kan ik nu dus wat life uit vijanden trekken tijdens het vechten. Wat zijn eigenlijk de krachten van die andere twee zwaarden?
Ik heb uiteindelijk dit gedaan, na 3 keer lukte het:quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die draak al zo vaak geprobeerd, blijf falen.
Ik zit op 1222 HP en heb sword of life op level 15
De draak probeer ik te verslaan door eerst invulnerability te doen en zodra die is uitgewerkt, een teleport scroll om de aftellende timer uit te zitten. ik krijg hiermee de draak tot ongeveer 200HP, maar dan komt het qua timing allemaal niet meer uit (sta alweer bij de draak terwijl de timer nog loopt) en word ik dus afgemaakt.
Oplossing voor Ghosts -> imp scroll.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga die seeds erbij dan eens proberen, bedankt.
Extra irritant is dat ik vaak 4 ghosts achter elkaar tegenkom in een kamer vlak voor de draak en daarmee zakt m'n HP wel extreem snel. Dat probeer ik dan te herstellen met major health potions, maar door de timer gaat dat traag en dus niet volledig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |