Mooi! Maar mijn reactie was op CHN ;-)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:37 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Heb 'm nu op 500hp gekregen, die dragon. Heb 5 seeds nodig, minimaal
Wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Mooi! Maar mijn reactie was op CHN ;-)
Die draak is echt simpel)
Oh wat ik ook doe als in aan het boomhakken ben is earth scroll (is maar een beetje dmg maar 4x per seed telt toch aan)(ik heb toch maar een 2k aan earth scrolls)
You have 6283987719588426000 candies!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Hele dag aan laten staan:
You have 202655 candies!
|
| Candies converter
V
You have 17123134 lollipops!
Straks nog maar wat seeds maken en invulnarability pots.
750HP (1.5m candies meen ik)quote:
ja nou ik heb 1m candies aan scrolls uitgegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is volgens mij gewoon nederlandsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:28 schreef wdn het volgende:
gmail@Ik: "You wanted ideas?"
gmail@aniwey: "Nice ideasI really didn't think about something like that.. thanks !"
Hier zo'n beetje hetzelfde. Hele nacht aan laten staan en saven werkte (nog) niet. Per ongeluk vergeten een andere tab te gebruiken voor een andere site. Ik weer terug, alles kwijt. Al de 2e keer dat ik de computer een hele nacht voor niks heb laten draaien vanwege dit spelquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik sloot daarstraks per abuis mijn browser. Hele nacht aan laten staan en alles pleite.
Mijn save met 120 HP en een koperen zwaardje kon ik nog openen....
Zit nu inmiddels met de Sword of Life en heb de eerste 3 quests gedaan, wishing well, kikker etc gehad.
100 lp/s. Effe farmen en mijn candy rate omhoog schroeven.
Nog een week en dan ben ik 34quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:28 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Shit, met 120 HP Mount Goblin is een dikke no-no.
Dan maar lollipops kweken gvd.
Ben 33 en zit me te vermaken met candies en lollipops..... Moet ik me schamen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |