abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 16:36:17 #176
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126133853
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig. Op een gegeven moment is het wel genoeg. In het geval van Manolev kostte het ons zelfs een kampioenschap, aangezien Dick Zonder Ruggegraat hem daardoor langs de kant hield met alle gevolgen van dien. Nu zal het ontbreken van Marcelo ons niet zo snel wat kosten, maar zijn marktwaarde kan er wel door aangetast worden gezien de manier waarop er met hem omgegaan wordt. Het werkt namelijk door op medespelers en supporters. Kritiek en zeiken mag, maar het ontzettende negativisme bewust aanhouden en treiteren gaat te ver.
En nu is manolev de held?? Manolev heeft ons inderdaad een titel gekost ja. Maar niet die van dit jaar. Kies maar 1 van de 2 daarvoor. Manolev liet zijn man nog meer lopen dan Hutchinson. En aanvallend had je bij die laatste had je nog een beetje hoop dat de voorzet goed aankwam, maar manolev had je die hoop niet eens meer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_126134150
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Ik vind dat Marcelo nog best keurig blijft. Wat een losers door zo tegen hem bezig zijn. Natuurlijk speelt hij vaak niet goed, maar met vertrouwen en een fatsoenlijke coaching is er echt nog wel een redelijke verdediger van te maken.
Marcelo kijkt een keer naar zijn bankrekening en lacht een keer. :)
  maandag 6 mei 2013 @ 16:47:40 #178
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126134402
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

En nu is manolev de held?? Manolev heeft ons inderdaad een titel gekost ja. Maar niet die van dit jaar. Kies maar 1 van de 2 daarvoor. Manolev liet zijn man nog meer lopen dan Hutchinson. En aanvallend had je bij die laatste had je nog een beetje hoop dat de voorzet goed aankwam, maar manolev had je die hoop niet eens meer.
Ik vind ze allebei ongeveer even kut :D

Prutchinson gisteren ook weer vaak aan het brassen, zowel defensief als aanvallend.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 mei 2013 @ 16:50:58 #179
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126134578
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei ongeveer even kut :D

Prutchinson gisteren ook weer vaak aan het brassen, zowel defensief als aanvallend.
Als middenvelder speelde hij altijd wel redelijk tot goed. Had zijn waarde wel gehad (zeker omdat hij transfervrij was). Een rol als simons en vogel vroeger had hij best gekund. Maar goed Rutten zag het al niet zitten in simons in die tijd, dus dan maar rechstback zetten..

Krijgen we nu na Culina/Manolev/Hutchinson een ECHTE rechtsback? Ik zie psv er nog wel voor aan om Tamata daar neer te zetten.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 6 mei 2013 @ 16:54:30 #180
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_126134760
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:36 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat niet. Ik denk dat hij doelt op het gegeven dat Advocaat nav de belachelijkmakerij van Manolev hem structureel eruit liet, zelfs als Hutch niet kon spelen. Hutch was ook naar mijn mening een zwakkere speler op de RB dan Manolev. Manolev had misschien blinde acties naar voren, maar haalde met die acties wel de druk weg bij de verdediging. Verder kon hij een hele wedstrijd blijven gaan, waarmee een aanval over links door de tegenstander veel lastiger was. Niet voor niets bleek uit cijfers vorig seizoen dat de meeste succesvolle aanvallen van tegenstanders over de linkerkant (vanuit PSV bekenen) kwamen.

En Hutch heeft het tegen letterlijk iedereen moeilijk. Dat rare gespartel is gewoon een structureel iets. Niet dat Manolev zoveel beter is verdedigend, maar die kwam minder in die positie terecht, omdat hij zorgde dat die bal dat er niet verdedigd hoefde te worden.

Een ander gevolg van het opstellen van Hutch als rechtsback is dat hij ook nooit als controlerende middenvelder kon worden opgesteld. Dat is iets dat hij wel degelijk goed kan invullen, en waar we meermaals behoefte aan hadden. Het onder druk zetten van PSV is namelijk maanden lang de strategie geweest waarmee zwakkere ploegen PSV wilde pakken en dat meermaals succesvol.
pi_126135068
Manolev > Hutchinson inderdaad. Dat zelfs een toptrainer als Advocaat zich liet beinvloeden door die clown van der Gijp zegt genoeg, Manolev is door VI kapot gemaakt in Nederland.
Land of the free. Home of the brave.
pi_126135472
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
thijsslegers twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:05:25 Eventuele huldiging #psv is op eventterrein van Strijp S, daar waar de bussen met fans arriveren reageer retweet
Is dat bij het klokgebouw? Niet zo heel veel ruimte toch.
pi_126135631
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef Adames het volgende:

[..]

Jep.
pi_126135792
AJAX KAMPIOEN 2013!
Als je iets niet wil doen.............doe het dan niet
pi_126135885
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Jep.
Wel maar een paar straten van mij vandaan. Misschien toch eens kijken dan.
  maandag 6 mei 2013 @ 17:20:45 #186
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126135936
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:10 schreef Adames het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik bij een bekerhuldiging was (slordige 18 jaar geleden?) was dat ook niet nodig. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 6 mei 2013 @ 17:21:40 #187
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_126135990
Eerst maar eens zien of we winnen überhaupt...
pi_126136069
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik bij een bekerhuldiging was (slordige 18 jaar geleden?) was dat ook niet nodig. :+
:')
  maandag 6 mei 2013 @ 17:25:05 #189
300718 Kenju
Say It!!??
pi_126136152
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef Scarface88 het volgende:
Manolev > Hutchinson inderdaad. Dat zelfs een toptrainer als Advocaat zich liet beinvloeden door die clown van der Gijp zegt genoeg, Manolev is door VI kapot gemaakt in Nederland.
Nu is het wel zo dat Advocaat een redelijke zwakkeling is als het om dit soort zaken gaat. Hij kijkt alles en trekt zich alles persoonlijk aan. Dit zag je bijv. ook heel duidelijk tijdens het EK2004 toen hij bijna aat te huilen tijdens de persconferentie na een onschuldig, duidelijk overdreven bedoelde opmerking van Jan Mulder ('stenigen') alsmede de keus voor volksheld Van Nistelrooij terwijl hij zelf liever Kluivert had (die hij vervolgens het hele toernooi langs de kant heeft gehouden).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 6 mei 2013 @ 17:44:28 #190
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_126136917

Lens bij feestje van Ajax. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_126136977
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Met pek een veren door de stad. Is die platte kar toch nog ergens nuttig voor.

Wat een klootzak als dit waar is.
  maandag 6 mei 2013 @ 17:49:45 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_126137132
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 17:46 schreef Ad_Infinitum het volgende:

[..]

Met pek een veren door de stad. Is die platte kar toch nog ergens nuttig voor.

Wat een klootzak als dit waar is.
Het blijft natuurlijk wel een Amsterdammer ( _O_ )
Ik ben inmiddels overleden
pi_126137178
quote:
[ afbeelding ]

Het schijnt dat hij de liedjes aardig goed kende
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_126137421
quote:
[ afbeelding ]

Lens :r
pi_126137438
quote:
[ afbeelding ]

:') !!! Ik heb grappige dingen gelezen over PSV-spelers dit seizoen, maar dit zou toch wel alles slaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_126137648
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, ik zie Strootman, Wijnaldum, Willems en Zoet ook nog bij de groep van 40 komen.
Zei toch :)

quote:
Doel: Jeroen Zoet (RKC Waalwijk), Marco Bizot (FC Groningen), Warner Hahn (FC Dordrecht), Nick Marsman (Go Ahead Eagles), Sergio Padt (AA Gent).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Jeffrey Bruma (Hamburger SV), Virgil van Dijk (FC Groningen), Mitchell Dijks (Ajax), Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen), Mike van der Hoorn (FC Utrecht), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Miquel Nelom (Feyenoord), Bram Nuytinck (Anderlecht), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Jetro Willems (PSV)

Middenveld: Leandro Bacuna (FC Groningen), Thomas Bruns (Heracles Almelo), Jordy Clasie (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Ricky van Haaren (VVV-Venlo), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Memphis Depay (PSV), Danny Hoesen (Ajax), Guus Hupperts (Roda JC), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Florian Jozefzoon (RKC Waalwijk), Jürgen Locadia (PSV), Rajiv van La Parra (sc Heerenveen), Yanic Wildschut (VVV-Venlo) en Género Zeefuik (FC Groningen).
pi_126138016
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zei toch :)

[..]

Zeefuik, Hoesen, Leerdam :')
pi_126138092
Toch vriendelijk van Ajax om Lens ook is een feestje te gunnen. Sociale club.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 6 mei 2013 @ 18:19:49 #199
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_126138209
Lens :') , hoe kan je dit nou pikken als PSV supporter :?
Snelle Egel
  maandag 6 mei 2013 @ 18:23:39 #200
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_126138321
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Beetje treurig idd, zijn uitspraken worden volledig uit hun verband gerukt.

Los daarvan: hoeveel vertrouwen moet hij nog krijgen man? :D Hij staat al 3 jaar lang onbetwist in de basis. Hij bakt er ook al drie jaar lang vrijwel niks van en eigenlijk is er nauwelijks sprake van enige verbetering.

Hij heeft het gewoon niet, het is gewoon geen verdediger. In 1 op 1 situaties lijkt het vaak alsof er een aanvaller mee aan het verdedigen is die daar geen kaas van gegeten heeft. Situaties waarin er sprake is van enige druk zakt meneer meteen door zijn hoeven. En hoe vaak ik wel niet situaties heb gezien waarin hij overduidelijk niet weet waar de bal en/of zijn man is in een duel-situatie :X

Alles aan die vent ademt dat hij geen verdediger is, waarschijnlijk is hij er ooit terecht gekomen omdat hij zo leuk de simpele kopduels wint. Als je er dan een vijf mans defensie omheen zet met 2 controlerende middenvelders zal het er misschien uitgezien hebben alsof het iets voorstelt.

Ik was 3 jaar geleden al bijzonder sceptisch toen ik hem nog nooit had zien spelen (ik bedoel maar: je gaat een Braziliaan ophalen in de Poolse competitie, dan moeten er bij elk zinnig mens alarmbellen gaan rinkelen) en hij heeft in die 3 seizoenen nooit op een dusdanig niveau gepresteerd om ook maar een flintertje van die scepsis af te halen... Dat is voorwaar geen geringe prestatie...

Je kan wel blijven roepen dat het misschien nog wel iets kan worden met die man maar dat baseer je dan echt alleen maar op hoop, niet op een stijgende lijn in zijn prestaties of zeldzame vertoningen van talent, die zijn er namelijk gewoon niet geweest de afgelopen 3 jaar.
Dit is zo'n kul argument. :')

Hulk uit Japan, Dante bij Charleroi, Thiago Silva bij Dinamo Moskou om maar wat voorbeelden te noemen. Doen het toch alle 3 vrij aardig de laatste tijd heb ik het idee :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')