abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:00:23 #176
345721 spierbal
Tricepbal
pi_126263332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Lijkt er vooralsnog niet op. Eerder tegenovergestelde :)

BNW / Wat voor maatregelen zal de VS nemen, na de aanslag in Boston?
BNW / Wat voor maatregelen zal de VS nemen, na de aanslag in Boston?

Om maar eens twee voorbeeldjes te noemen.
Nee zou ook raar zijn als het er wel op had geleken :P

Maar wat ik laatst las was dat Amerika ook van de wapenvergunning af wilde, en dat ze tijdens zulke evenementen en gebeurtenissen ieder verdacht uitziende persoon mogen spreken/meenemen. Volgens mij is dat nu nog niet het geval.

Als daar binnenkort een wetswijziging in voorkomt met als reden Boston dan zal het vanzelf wel duidelijk worden. Maar dat is nog even afwachten dus.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:22:54 #177
400111 95Fhetsysteem
Niets en alles.
pi_126264139
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de meeste symboliek onterecht aan de illuminati toegeschreven, ik weet eigenlijk nauwelijks wie de illuminati nu zijn. Het is een soort boeman die allerlei gedaantes kan aannemen.
Vervang illuminati met duivel of satan en er is geen verschil.
Het komt er op neer dat het gebruiken van (het woord) illuminati zeer fictief werkt.
Het is meer een verzamelwoord geworden voor alles dat slecht is in dit hedendaagse systeem. Net als men in de middeleeuwen het woord 'duivel' al snel in de mond nam.
Overwatch: zweef boven het systeem en neem het systeem waar voor wat het daadwerkelijk is.
pi_126265670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef 95Fhetsysteem het volgende:

[..]

Vervang illuminati met duivel of satan en er is geen verschil.
Het komt er op neer dat het gebruiken van (het woord) illuminati zeer fictief werkt.
Het is meer een verzamelwoord geworden voor alles dat slecht is in dit hedendaagse systeem. Net als men in de middeleeuwen het woord 'duivel' al snel in de mond nam.
Wat een aantal mensen slecht vinden bedoel je. En datgene wat dan slecht is is vaak ook nog verzonnen en wordt toegeschreven aan de illuminati.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 17:56:35 #179
249559 crew  Lavenderr
pi_126269650
Tamerlan Tsarnaev is eindelijk begraven. Wel goed dat de plek niet bekend gemaakt is, voorkomt dat het een bedevaartsoord wordt.
http://www.nu.nl/buitenla(...)boston-begraven.html
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:17:01 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126273066
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

again summers.... zoveel vragen gesteld waar jij zo te zien ook geen antwoord op kan geven.
12 vragen die alle argumenten onderuitschopt heb je nu al 2 keer gevraagd of je er antwoord op kan geven maar je blijft maar stug aangeven dat het niet klopt..

ik geef 12 vragen maar je blijf stug doorgaan.
geef please eens gewoon een antwoord :)
Je vraagt dingen die al voorbij zijn gekomen , op youtube kan je op amputee actor zien hoe een bomb drill in zijn werk gaat die er net echt uitziet , voor de rest zijn daar al draaiboeken voor en word het vaker geoefend . Wat de ruiten betreft kan ik niet zien door de rook maar ik hoor wel nog ruiten breken nadat de bom al is afgegaan . of het 7 sec zijn dat de foto is genomen na de bom weet ik niet , er stond geen tijd bij .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:39:33 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126274152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Je vraagt dingen die al voorbij zijn gekomen , op youtube kan je op amputee actor zien hoe een bomb drill in zijn werk gaat die er net echt uitziet , voor de rest zijn daar al draaiboeken voor en word het vaker geoefend . Wat de ruiten betreft kan ik niet zien door de rook maar ik hoor wel nog ruiten breken nadat de bom al is afgegaan . of het 7 sec zijn dat de foto is genomen na de bom weet ik niet , er stond geen tijd bij .
vaker voorgekomen, idd maar nog steeds geen antwoord op.
ik concludeer hier uit dat je die vragen niet kan beantwoorden.
en 7 seconden is gewoon filmpje bij pakken en tijd aanhouden van explosie tot rook weg is, zo moeilijk is dat niet.
draaiboek? ah voorbeeldje van? link? iets? oefening voor zoiets waar paar honderd mensen aan mee doen.. bedoel niet alleen de mensen die gewond waren maar omstanders eerste hulp mensen harldopers, bedoel moet wel erg groot complot zijn lijkt me.

wat mij lijkt is volgende waarom al die moeite, bedoel waarom acteurs omstander etc hier voor opleiden terwijl, een echte bom veel makkelijker is.

als ik zo bekijk wat er voor nodig is om zoiets in elkaar te zetten dan kom ik uit op volgende.
honderden mensen die in complot zitten , hardlopers, slachtoffers, politie agenten, omstanders, mensen die goed zijn in photoshop, special effects mensen, en het moeten ook nog eens de beste in hun vak zijn, het moet namelijk in een keer goed gaan.

of 2 man boem plaatsen en vluchten.

i rest my case ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126274301
amputee actor :')
Conscience do cost.
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:46:24 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126274551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef ems. het volgende:
amputee actor :')
nieuwe voor de dikke van Dale :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 9 mei 2013 @ 19:55:19 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_126275207
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

vaker voorgekomen, idd maar nog steeds geen antwoord op.
ik concludeer hier uit dat je die vragen niet kan beantwoorden.
en 7 seconden is gewoon filmpje bij pakken en tijd aanhouden van explosie tot rook weg is, zo moeilijk is dat niet.
draaiboek? ah voorbeeldje van? link? iets? oefening voor zoiets waar paar honderd mensen aan mee doen.. bedoel niet alleen de mensen die gewond waren maar omstanders eerste hulp mensen harldopers, bedoel moet wel erg groot complot zijn lijkt me.

wat mij lijkt is volgende waarom al die moeite, bedoel waarom acteurs omstander etc hier voor opleiden terwijl, een echte bom veel makkelijker is.

als ik zo bekijk wat er voor nodig is om zoiets in elkaar te zetten dan kom ik uit op volgende.
honderden mensen die in complot zitten , hardlopers, slachtoffers, politie agenten, omstanders, mensen die goed zijn in photoshop, special effects mensen, en het moeten ook nog eens de beste in hun vak zijn, het moet namelijk in een keer goed gaan.

of 2 man boem plaatsen en vluchten.

i rest my case ;)
Dat allemaal en dan zonder repetitie. Bestaat niet :N .
pi_126302164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Rijk, morbide, ziek. Kies maar.
Ja - die mensen die zit achter....ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 13:20:50 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_126302268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - die mensen die zit achter....ja.
Inderdaad. De mensen die dit gedaan hebben.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 13:57:26 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126303602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

vaker voorgekomen, idd maar nog steeds geen antwoord op.
ik concludeer hier uit dat je die vragen niet kan beantwoorden.
en 7 seconden is gewoon filmpje bij pakken en tijd aanhouden van explosie tot rook weg is, zo moeilijk is dat niet.
draaiboek? ah voorbeeldje van? link? iets? oefening voor zoiets waar paar honderd mensen aan mee doen.. bedoel niet alleen de mensen die gewond waren maar omstanders eerste hulp mensen harldopers, bedoel moet wel erg groot complot zijn lijkt me.

wat mij lijkt is volgende waarom al die moeite, bedoel waarom acteurs omstander etc hier voor opleiden terwijl, een echte bom veel makkelijker is.

als ik zo bekijk wat er voor nodig is om zoiets in elkaar te zetten dan kom ik uit op volgende.
honderden mensen die in complot zitten , hardlopers, slachtoffers, politie agenten, omstanders, mensen die goed zijn in photoshop, special effects mensen, en het moeten ook nog eens de beste in hun vak zijn, het moet namelijk in een keer goed gaan.

of 2 man boem plaatsen en vluchten.

i rest my case ;)
Dat kan dus wel “real world event” drills of full scale exercises door homeland security .
https://hseep.dhs.gov/support/HSEEP_Revision_Apr13_Final.pdf

quote:
Full-Scale Exercises
FSEs are typically the most complex and resource-intensive type of exercise. They involve multiple agencies, organizations, and jurisdictions and validate many facets of preparedness. FSEs often include many players operating under cooperative systems such as the Incident Command System (ICS) or Unified Command.

In an FSE, events are projected through an exercise scenario with event updates that drive activity at the operational level. FSEs are usually conducted in a real-time, stressful environment that is intended to mirror a real incident. Personnel and resources may be mobilized and deployed to the scene, where actions are performed as if a real incident had occurred. The FSE simulates reality by presenting complex and realistic problems that require critical thinking, rapid problem solving, and effective responses by trained personnel.

The level of support needed to conduct an FSE is greater than that needed for other types of exercises. The exercise site for an FSE is usually large, and site logistics require close monitoring. Safety issues, particularly regarding the use of props and special effects, must be monitored. Throughout the duration of the exercise, many activities occur simultaneously.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:13:57 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126304240
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan dus wel “real world event” drills of full scale exercises door homeland security .
https://hseep.dhs.gov/support/HSEEP_Revision_Apr13_Final.pdf

[..]

Ja een oefening?
Met acteurs dood normaal hoor.

Zo zijn er ik weet niet hoeveel per jaar?

Bedoel 2 maand terug nog met een brandweer oefening mee gedaan dat ik een gewonde moest spelen in een loods. ( was zwaar gewond met een ingegroeide teen nagel)

Maar wat wil je hier mee aantonen? :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 14:16:49 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_126304334
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan dus wel “real world event” drills of full scale exercises door homeland security .
https://hseep.dhs.gov/support/HSEEP_Revision_Apr13_Final.pdf

[..]

Ja dat zijn dus de oefeningen van Homeland Security waarover gewoon openheid van zaken gegeven wordt. Staat op de agenda.
Dus wat je nu bedoelt begrijp ik niet.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:18:05 #190
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126304389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja een oefening?
Met acteurs dood normaal hoor.

Zo zijn er ik weet niet hoeveel per jaar?

Bedoel 2 maand terug nog met een brandweer oefening mee gedaan dat ik een gewonde moest spelen in een loods. ( was zwaar gewond met een ingegroeide teen nagel)

Maar wat wil je hier mee aantonen? :?
Jij zei dat is teveel organisatie om mensen op te leiden , maar mensen doen dit voor hun werk en oefenen het constant incl acteurs en verschillende overheidsdiensten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:19:15 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126304446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat zijn dus de oefeningen van Homeland Security waarover gewoon openheid van zaken gegeven wordt. Staat op de agenda.
Dus wat je nu bedoelt begrijp ik niet.
Precies dus dat het onmogelijk is of te groot om te organiseren is voor ons maar niet voor een homeland security .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 14:22:08 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_126304545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies dus dat het onmogelijk is of te groot om te organiseren is voor ons maar niet voor een homeland security .
Tuurlijk wel. Hoe kun je nu alle toeschouwers en omwonenden erbij betrekken en voor altijd zwijgplicht opleggen?
Denk nou eens na.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:23:11 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126304589
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij zei dat is teveel organisatie om mensen op te leiden , maar mensen doen dit voor hun werk en oefenen het constant incl acteurs en verschillende overheidsdiensten .
Die acteurs zijn mensen als jij of ik..

Bedoel als ze paar honderd mensen gebruiken voor zo'n aanslag, zal er vast wel iemand aan de bel jengelen?

als ze later zichzelf op tv zien, het was op elke zender, en dan er achter komen het was een oefening, het was geen bomaanslag... dan gaan ze de media echt wel opzoeken.

Dit is voor veiligheid en bepaalde scenario's te testen , en zo realistisch mogelijk te maken.
dat doen ze heel veel, ook in nederland om te kunnen testen hoe mensen reageren, of ze hun werk goed doen.
ooit gehoord van een firedrill??? elk nederlands bedrijf is verplicht eens in de zoveel tijd te doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:51:27 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126305593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Hoe kun je nu alle toeschouwers en omwonenden erbij betrekken en voor altijd zwijgplicht opleggen?
Denk nou eens na.
De meeste mensen zijn weggerend uit angst , de paar die wel bleven filmen en foto's maken hebben dus ook opnames naast de MSM waaruit blijkt dat er vele zaken niet kloppen , Hoezo zijn omstanders een probleem ? Die zijn weggestuurd en het gebied is een hele tijd afgesloten geweest .
Hier een collectie foto's dan kan je zelf een beeld vormen van de antwoorden op je vragen http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=180
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:59:07 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126305923
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:51 schreef Summers het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn weggerend uit angst , de paar die wel bleven filmen en foto's maken hebben dus ook opnames naast de MSM waaruit blijkt dat er vele zaken niet kloppen , Hoezo zijn omstanders een probleem ? Die zijn weggestuurd en het gebied is een hele tijd afgesloten geweest .
Hier een collectie foto's dan kan je zelf een beeld vormen van de antwoorden op je vragen http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=24&t=1602&start=180
Geen antwoord alleen meer vragen.
beeld gevormd en logisch nadenken kunnen sommige niet schijnbaar ;)


vraagje summers wat kost het om jou anders over dit te laten reageren?
in geld ;) en altijd zo te reageren?

100 euro 1000euro een miljoen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:07:36 #196
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_126306248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die acteurs zijn mensen als jij of ik..

Bedoel als ze paar honderd mensen gebruiken voor zo'n aanslag, zal er vast wel iemand aan de bel jengelen?

als ze later zichzelf op tv zien, het was op elke zender, en dan er achter komen het was een oefening, het was geen bomaanslag... dan gaan ze de media echt wel opzoeken.

Dit is voor veiligheid en bepaalde scenario's te testen , en zo realistisch mogelijk te maken.
dat doen ze heel veel, ook in nederland om te kunnen testen hoe mensen reageren, of ze hun werk goed doen.
ooit gehoord van een firedrill??? elk nederlands bedrijf is verplicht eens in de zoveel tijd te doen.
Je vergeet dat we qua ruimdenkendheid in de middeleeuwen leven , de MSM is staatspropaganda en als iemand aan " de bel trekt " is het een klokkenluider , een conspiracy nut die gevaarlijke alternatieve sites gelooft . Doe nou niet alsof het in de huidige wereld zo simpel is om met iets naar buiten te komen wat afwijkt van wat gangbaar is of van wat afwijkt wat de MSM zegt . Deze gebeurtenis is daar een stralend voorbeeld van .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_126306399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geen antwoord alleen meer vragen.
beeld gevormd en logisch nadenken kunnen sommige niet schijnbaar ;)

vraagje summers wat kost het om jou anders over dit te laten reageren?
in geld ;) en altijd zo te reageren?

100 euro 1000euro een miljoen?
quote:
Psychologen van de Universiteit van Kent hebben deze maand vastgesteld dat complotdenkers zelf een Machiavellistische mentaliteit hebben. Zij dromen ervan om als machthebber de burgerij te belazeren voor een hoger doel.
Geld en macht dus.
★★★
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:13:16 #198
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_126306457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Je vergeet dat we qua ruimdenkendheid in de middeleeuwen leven , de MSM is staatspropaganda en als iemand aan " de bel trekt " is het een klokkenluider , een conspiracy nut die gevaarlijke alternatieve sites gelooft . Doe nou niet alsof het in de huidige wereld zo simpel is om met iets naar buiten te komen wat afwijkt van wat gangbaar is of van wat afwijkt wat de MSM zegt . Deze gebeurtenis is daar een stralend voorbeeld van .
Je heb volkomen gelijk met je mening. Als ook maar een andere mening hebt dan de MSM. Dan wordt je als gek of complotdenker afgebeeld. De MSM komt zo over dit is de waarheid en de rest is bullshit. De wetenschap speelt er ook weer een rol in. Die zegt dat complot denkers metale gestroort zijn. En aangezien veel mensen geloven in de wetenschap heeft de MSM niks te klagen over de kijk cijfers. Wat ik hier mee wil zeggen is. Dat het systeem er op is gericht om de rijken steeds rijker te maken en de armer steeds armer. En om de massa dom te houden door ze bezig te houden.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:14:00 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126306497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Je vergeet dat we qua ruimdenkendheid in de middeleeuwen leven , de MSM is staatspropaganda en als iemand aan " de bel trekt " is het een klokkenluider , een conspiracy nut die gevaarlijke alternatieve sites gelooft . Doe nou niet alsof het in de huidige wereld zo simpel is om met iets naar buiten te komen wat afwijkt van wat gangbaar is of van wat afwijkt wat de MSM zegt . Deze gebeurtenis is daar een stralend voorbeeld van .
ik denk ruim, en veel dingen vind ik ronduit apart en zet ik vraagtekens bij..

maar dat was niet mijn vraag.

wat kost het als jij niet meer zo reageerd, en ook al blijf je ruim denkend maar reageerd op bnw dat dit gewoon een aanslag is.

valt dat in geld uit te drukken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 10 mei 2013 @ 15:15:47 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_126306556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je heb volkomen gelijk met je mening. Als ook maar een andere mening hebt dan de MSM. Dan wordt je als gek of complotdenker afgebeeld. De MSM komt zo over dit is de waarheid en de rest is bullshit. De wetenschap speelt er ook weer een rol in. Die zegt dat complot denkers metale gestroort zijn. En aangezien veel mensen geloven in de wetenschap heeft de MSM niks te klagen over de kijk cijfers. Wat ik hier mee wil zeggen is. Dat het systeem er op is gericht om de rijken steeds rijker te maken en de armer steeds armer. En om de massa dom te houden door ze bezig te houden.
Dat klopt toch ook? Je denkt toch aan een complot?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')