Hoeveel onderzoekjes moet je lezen als je weet dat die onderzoekjes zijn ook BS?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik héb allang naar de gebeurtenis gekeken.
En praat jij alsjeblieft niet over "logisch", want alles waar jij in gelooft is bepaald niet logisch.
En dat je dat onderzoek niet wil lezen, dat snap ik, vanuit jouw oogpunt.
Moet je je bevindingen niet naar iemand sturen? Want dat gelul hierover hier dat brengt toch niet veel op, maak het bekend, als je er zo in gelooft.
Beter gezegd hoe weet jij zo zeker dat ze niet bestaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik begrijp je probleem niet echt.
Hoe weet jij zeker dat deze 'slachtoffers' echt bestaat, van zo'n onzekere bron als CNN enz.?
Die onderzoeken over complotters zijn geen bullshit. Jullie wijken echt af van de rest, en daarom worden er onderzoeken gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoekjes moet je lezen als je weet dat die onderzoekjes zijn ook BS?
Ik wil graag iets lezen dat kan mij overtuigen dat er niet is iets vreselijk en eng aan de hand met hoe onze meningen zijn gemanipuleerd.
hoe voel jij je gemanipuleerd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoeveel onderzoekjes moet je lezen als je weet dat die onderzoekjes zijn ook BS?
Ik wil graag iets lezen dat kan mij overtuigen dat er niet is iets vreselijk en eng aan de hand met hoe onze meningen zijn gemanipuleerd.
Het is helemaal niks te maken met religie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is net een religie. Het wordt gezien als logisch, terwijl het zo af en toe van geen kant klopt. Kritiek kunnen ze niet tegen en verhalen (feiten) slaan ze het liefst over.
religie is niet gebaseerd op feiten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is helemaal niks te maken met religie.
Religie is gebaseerd op 'spiritualiteit' 'ethereal beings' en mirakelen.
'Complotten' (van welke kant) zijn fysiek.
Ik heb meerdere keren links naar Clues Forum gepost.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
iedereen die logisch denkt over de Boston aanslagen komen tot een compleet andere conclusie dan wat ik hier van jou Tingo en Tribalwars heb vernomen.
en als we met een vraag komen over een conclusie,die jij trekt, krijgen we,
A: geen antwoord.
B: je gaat over op iets anders.
C: je weet het niet, maar geeft niet toe.
D: je verdraait de vraag.
Nee, ik vraag niet om een link ik vraag om jullie antwoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren links naar Clues Forum gepost.
Ze kunnen veel beter uitleggen dan ik.
Als je gaat die links volledig lezen en dan geloof t niet of begrijp t niet dan kom terug met hetzelfde vraagjes....
Sorry guyver,ik vind je best aardig (en ook alle hier eigenlijk) -maar ik heb niet genoeg tijd op internet om t uit te leggen.
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef Robijn48 het volgende:
Oh en Tingo, ik heb je om een bron gevraagd waarin staat dat er heel veel mensen in complottherorieeen geloven.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bron?
Ik heb persoonlijk ervaringen.
Over de jaren heb ik met heel veel verschillende mensen van alle soorten nationaliteiten/culturen/'walks of life' gesproken.....en over t algemeen - er zijn meerdere mensen die denken dat er is iets raar en eng aan de hand met bepaalde gebeurtenissen dan jij denkt.
Ik vind t gezond dat je vraagjes stellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee, ik vraag niet om een link ik vraag om jullie antwoord.
Als ik om een website vraag,
Dan vraag ik wel om een bron.
wat mij op valt zijn vorral Lambiekje en Summers en Tribal wars die zo reageren.
Waar ik benieuwd naar ben is hoe ziet het verloop van Boston en volgens jullie uit?
en dan niet een website of iets dergelijks.
maar hoe is volgens jou die aanslagen gebeurt en de dagen er na met de klopjacht.
Enige wat ik zie is, klopt niet want.. zie wazige foto, klopt niet want zie hier op de website de mening van die en die.
Maar roepen Actor, nep, klopt niet, etc
Voorbeeld
als je naar een 9/11 aanslag kijkt dan zijn er ook een heel tal geleerden, en mensen die hun vak verstaan bezig geweest om dingen uit te zoeken, die ook tot vragen komen waar ik ook mee sta te puzzelen.
En er zijn verschillende volledige Theorieën over wat er die dag gebeurt is, sommige zijn belachelijk maar sommigen geven je wel stof tot nadenken.
Dus als jij interessante theorie hebt, wil ik best naar je luisteren.
maar je kan verwachten dat ik er vragen over stel.
Oh echt? Waarom?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Sorry, dit staat voor helemaal niks.
Ik doel natuurlijk op de manier van denken en reageren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is helemaal niks te maken met religie.
Religie is gebaseerd op 'spiritualiteit' 'ethereal beings' en mirakelen.
'Complotten' (van welke kant) zijn fysiek.
t probleem is Tingo, je denkt dat het zo is naar jou ervaring, dat wil niet zeggen dat, jou ervaring gelijk is met iedereen over de planeet.quote:
We kunnen veilig vaststellen dat er wereldwijd mensen zijn die er anders tegenaan kijken , ook in Africa en dat de meningen verdeeld zijn over de ware toedracht .quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
t probleem is Tingo, je denkt dat het zo is naar jou ervaring, dat wil niet zeggen dat, jou ervaring gelijk is met iedereen over de planeet.
als jij je mening deelt met een ander over een bepaald onderwerp, betekend niet dat je daaruit een percentage kan trekken voor de hele planeet.
wat boeit iemand uit afrika nou dat er een Bom ontploft is in Amerika en dat misschien de overheid er achter zit.
Enige wat hij denkt is.. WELKE KLOJO HEEFT DIE GNOE HIER GEPARKEERD!
Ik heb nooit gehad over nieuwe media - vind ik t ook raar.....maar wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beter gezegd hoe weet jij zo zeker dat ze niet bestaan.
en omdat jou nieuwe media er ook niet zeker over is, wel niet wel niet etc..
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die onderzoeken over complotters zijn geen bullshit.
Omdat wat je vertelt over dat je het er met een paar mensen over gehad hebt helemaal niet telt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh echt? Waarom?
Misschien ben jij zo iemand dat durft niks te discussieren of je heb geen opinie.
Boeit me niet.
Jeetje!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jullie wijken echt af van de rest, en daarom worden er onderzoeken gedaan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje!
Misschien MOETEN we allemaal naar 'n speciale soort psychiatrische test of zo...en dan in 'n gekhuis opgesloten...en dan?
gedeeltelijk, de waarheid staat voor mij vast in de kwestie Boston.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:57 schreef Summers het volgende:
[..]
We kunnen veilig vaststellen dat er wereldwijd mensen zijn die er anders tegenaan kijken , ook in Africa en dat de meningen verdeeld zijn over de ware toedracht .
moet, nee ... in Nederland mogen we gelukkig zelf die keuze maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jeetje!
Misschien MOETEN we allemaal naar 'n speciale soort psychiatrische test of zo...en dan in 'n gekhuis opgesloten...en dan?
Zeker meer dan 'n paar' dat weet beter dan ik en jou...en die meeste mensen hier,poppetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Omdat wat je vertelt over dat je het er met een paar mensen over gehad hebt helemaal niet telt.
Ik hoop echt dat dit 'n grapje is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dat eerste zou ik niet eens zo slecht vinden. Opsluiten gaat wel te ver.
in nws gaat het niet over complotten dus dan kan jij daarheen toch .quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
gedeeltelijk, de waarheid staat voor mij vast in de kwestie Boston.
En ik denk dat, voor veel mensen de gebeurtenissen in Boston het zelfde als ik ervaar.
En deze discussie eigenlijk van mij part na 14 delen gesloten mag worden.
want echt een discussie over de ware toedracht begint meer een feit te worden.
maar sommige blijven er bij dat er iets anders gebeurt is, zonder maar ook een fatsoenlijk bewijs te kunnen leveren.
daarbij duld ik op echt KEIHARD bewijs ipv meningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |