Voor jou wel - voor miljoenen anderen niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn geen vragen, alles is redelijk duidelijk.
Dat vond ik bizar. En onbeschoft ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt al alles. Echt alles.
Maar ja, het is wel duidelijk hoe die complotters in elkaar zitten.
Ja - het zegt dat het duidelijk is BS vanaf t eerste minute.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt al alles. Echt alles.
Maar ja, het is wel duidelijk hoe die complotters in elkaar zitten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor jou wel - voor miljoenen anderen niet.
Want je roept al false flag terwijl je voor je ogen de slachtoffers weggedragen ziet worden? Wat is dat voor een vreemde reflex?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - het zegt dat het duidelijk is BS vanaf t eerste minute.
Er zijn zeker miljoenen mensen die geloven niks van t MSM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Hou toch op met je miljoenen. Verreweg de meeste mensen zijn geen complotters hoor.
Is het ook. En sorry Lavenderr...dat geldt voor de meeste van de topics in BNW.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik bizar. En onbeschoft ook.
Miljoenen van de 4 miljard ongeveer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor jou wel - voor miljoenen anderen niet.
Nou, daarover verschillen we van mening Robijn. Maar dat moet kunnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Is het ook. En sorry Lavenderr...dat geldt voor de meeste van de topics in BNW.
Bron? En kom niet weer aan met die wazige sites.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker miljoenen mensen die geloven niks van t MSM.
het grappige is dat die wazige sites zoals jij het noemt, alles halen uit de MSM en hun eigen twist er aan geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Bron? En kom niet weer aan met die wazige sites.
Tja....je kan het lezen in onderzoeken die erover gedaan worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, daarover verschillen we van mening Robijn. Maar dat moet kunnen
Er wordt niet voor niets zoveel onderzoek gedaan naar complotdenkers, het is toch wel een bijzondere groep. Het is onbeschoft en het gaat af en toe veelste ver, maar je kan het ze niet verbieden..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja....je kan het lezen in onderzoeken die erover gedaan worden.
Ik geloof de sport, uitslagen, regio gebeurtenissen, shownieuws, etc of geloof jij die ook al niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker miljoenen mensen die geloven niks van t MSM.
Ik ben ook een complot denker hoor, maar misschien iets nuchtere kijk op zaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er wordt niet voor niets zoveel onderzoek gedaan naar complotdenkers, het is toch wel een bijzondere groep. Het is onbeschoft en het gaat af en toe veelste ver, maar je kan het ze niet verbieden..
Bij mij ligt de grens bij vicsims en bij onmiddellijk false flag roepen als er nog helemaal niets bekend is verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben ook een complot denker hoor, maar misschien iets nuchtere kijk op zaken.
Anders zat ik hier niet op BNW.
al kunnen sommige mensen inderdaad te ver gaan hierin.
Er is wel of geen complot , alles daaromheen is afleiding van de vraag of er wel of geen complot gaande is . De term complotdenker is afleiding van het antwoord op die vraag .quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggen.
Maar iemand die denkt dat iets een complot is is toch een complotdenker?
Tuurlijk, maar ook in complotdenken heb je verschillende niveaus. Ik ben best bereid om dingen te geloven als het met de juiste argumenten/feiten verteld wordt. Maar sommigen gaan er te ver in zonder enig bewijsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben ook een complot denker hoor, maar misschien iets nuchtere kijk op zaken.
Anders zat ik hier niet op BNW.
al kunnen sommige mensen inderdaad te ver gaan hierin.
Nee, Summers.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is wel of geen complot , alles daaromheen is afleiding van de vraag of er wel of geen complot gaande is . De term complotdenker is afleiding van het antwoord op die vraag .
Ik heb geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is wel of geen complot , alles daaromheen is afleiding van de vraag of er wel of geen complot gaande is . De term complotdenker is afleiding van het antwoord op die vraag .
inderdaad, Boston false flag zonder doel. heb zelf al wat naar voren geschoven, wat Boston qua doel kon hebben,quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook in complotdenken heb je verschillende niveaus. Ik ben best bereid om dingen te geloven als het met de juiste argumenten/feiten verteld wordt. Maar sommigen gaan er te ver in zonder enig bewijs
Dat onderzoek wat net voorbij kwam beschrijft imo maar een bepaald deel van de complotdenkers, het is vooral van toepassing op degenen die de onbedwingbare drang hebben om andersdenkenden voor schapen uit te maken en liefst ieder tegengeluid uitbannen (veelvoorkomend fenomeen op complotdenkersblogjes en -fora). Het onderzoek overigens al eens hier besproken: BNW / Complotdenkers willen zelf samenzweren?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja....je kan het lezen in onderzoeken die erover gedaan worden.
Ik geloof gelijk dat het maar een bepaald deel van de complotdenkers beschrijft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat onderzoek wat net voorbij kwam beschrijft imo maar een bepaald deel van de complotdenkers, het is vooral van toepassing op degenen die de onbedwingbare drang hebben om andersdenkenden voor schapen uit te maken en liefst ieder tegengeluid uitbannen (veelvoorkomend fenomeen op complotdenkersblogjes en -fora). Het onderzoek overigens al eens hier besproken: BNW / Complotdenkers willen zelf samenzweren?
lijkt het je niet logischer naar de gebeurtenis te kijken dan naar de persoon die een gebeurtenis betwijfeld ? ik hoef dat onderzoek niet te lezen , het gaat me geen enkel antwoord geven over de gebeurtenis en vooroordelen zijn puur tijdverspilling en nooit de waarheid .quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, Summers.
Punt is dat jij er al vanuit gaat dat er een complot is. Ondanks dat je nog helemaal niks gehoord hebt over de betreffende gebeurtenis.
Jij moet de Media niet, dus alles is fout daaraan. En daar komt je houding uit voort.
Lees die onderzoeken over complotdenkers eens, als je durft.
Ik héb allang naar de gebeurtenis gekeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:22 schreef Summers het volgende:
[..]
lijkt het je niet logischer naar de gebeurtenis te kijken dan naar de persoon die een gebeurtenis betwijfeld ? ik hoef dat onderzoek niet te lezen , het gaat me geen enkel antwoord geven over de gebeurtenis en vooroordelen zijn puur tijdverspilling en nooit de waarheid .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |