SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kees van Buuren speelt zijn laatste eredivisiewedstrijd voorlopig, hij is geschorst voor Willem II - AZ.![]()
Frankie is messcherpOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Twente 1-1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Doe eens normaal met je Chrisjequote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef Tyron het volgende:
nee dit was gewoon chrisje donder op met je siem![]()
Wie is de betere?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef Rickazio het volgende:
oei, FCG bijna als enige voor in een uitwedstrijd![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
hebben we jou wat gevraagdquote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een beetje kotsneigingen van.![]()
Staat er geen note op godslastering?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zegt iemand die regelmatig dingen als "Strootgod" roept![]()
JAAAAAAJAJAJAJAJAJAAAAAOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Boukhari
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Boukhari is de schlemiel van de week. Met verre afstand van de rest.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Omgekocht door Jordaniequote:Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Protesteert door nadat hij geel heeft gekregen voor appeleren voor hands![]()
![]()
Kan dit niet ieder weekend zo lekker zijn, alle 9 de wedstrijden op hetzelfde tijdstip laten beginnen![]()
![]()
Hoop vanavond ook weer het positieve spreekkoor van de week te horen. Wat een leuke rubriek vind ik dat.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Boukhari is de schlemiel van de week. Met verre afstand van de rest.![]()
Kinderachtig om daar direct weer geel voor te geven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Protesteert door nadat hij geel heeft gekregen voor appeleren voor hands
Bij een Strootman of Van Bommel durven ze dat niet.![]()
Dat had dus 3-0 moeten zijnOp zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Idd, heerlijk dit.. je weet van gekkigheid niet meer waar je moet kijken maar het heeft wel watquote:Op zondag 5 mei 2013 13:01 schreef Oliver23 het volgende:
Kan dit niet ieder weekend zo lekker zijn, alle 9 de wedstrijden op hetzelfde tijdstip laten beginnen![]()
![]()
Bijna.. FC Lampengat was ook BIJNA kampioenquote:
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.![]()
Je moet je niks laten vertellen. Ik vertel het je.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef Tyron het volgende:
fischer is een kille afmaker heb ik me laten vertellen![]()
Uhm.. juist ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bijna.. FC Lampengat was ook BIJNA kampioen![]()
bedankt dat je me nu vertelt wat je me verteltquote:Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet je niks laten vertellen. Ik vertel het je.![]()
ahaquote:Op zondag 5 mei 2013 13:02 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bijna.. FC Lampengat was ook BIJNA kampioen![]()
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heeft een boerenaccent dat wil je niet wetenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
voor deze middag had ik nog nooit van Bob van der Tak gehoord![]()
ga lekker de kroeg inquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand per DM een sopcast linkje voor ADO - Fey?![]()
Wel van Sjaak van der Takquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
voor deze middag had ik nog nooit van Bob van der Tak gehoord![]()
Utreg 1-1[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wil graag nog naar een betere clubquote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Nativism het volgende:
Ten Rouwelaar besloot voor de verandering niks te doenwat een drama is die man toch.
![]()
Het zegt mij ook niets.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
voor deze middag had ik nog nooit van Bob van der Tak gehoordOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
GOLAZO ADOOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat het plan B van Feyenoord is vanmiddag.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef Adames het volgende:
Wat gaat Koeman vanmiddag weer over PSV vertellen.![]()
Zijn ze zo slecht?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets van de wedstrijd gezien zeker? Feyenoord deed al niet meer mee vanaf de aftrapOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
'De winnaar van Feyenoord - Vitesse wordt 2de, PSV doet niet meer mee'.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Nativism het volgende:
Feyenoord mist een plan B. Plek 2 stress. Wat zet Koeman zich toch voor lul![]()
![]()
Die zit in m'n managerquote:
Welke trein zal deze zomer langs komen?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Nativism het volgende:
Feyenoord mist een plan B. Plek 2 stress. Wat zet Koeman zich toch voor lul![]()
Het is me om het even, kleine voorkeur voor Feyenoord maar ik kan ook wel genieten van een domme nederlaag waardoor ze het zelf weggeven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen wou Feyenoord op #2 maar nu juichen jullie?![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
'De winnaar van Feyenoord - Vitesse wordt 2de, PSV doet niet meer mee'.![]()
![]()
Kolbeinn mist ook aardig wat kansen, die moet wel scherper worden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als het me geld oplevert wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laat RKC ook maar even 2-0 maken dan
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
![]()
AZ, wel beetje laat in het seizoen
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
komt door de Feyenoord-kliek hier onder leiding van ene kapiteintje.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
hij heeft nog best wat te doen eigenlijk, best treurigquote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Als je de hele wedstrijd geen zak te doen hebt is het des te knapper![]()
![]()
Ajax kampioen.. Dat moet een hoax zijn.. Fietstas zou dit jaar toch kampioen worden? En PSV toch ook?![]()
Waar zijn die Feyenoorders eigenlijk nu?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
komt door de Feyenoord-kliek hier onder leiding van ene kapiteintje.
Zelf zullen ze wel zeggen allemaal in het stadion te zitten..![]()
![]()
doe eens ff wat doelpunten bij vvv - groningenvoor de grap een bet op alle wedstrijden meer dan 2.5 doelpunt staan
![]()
![]()
Mwah, vooral terugspeelballen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft nog best wat te doen eigenlijk, best treurig
Verder was de vrije trap nog niet eens zo ver in de hoek zag ik.![]()
Hoeveel weken leef jij nu onder een steen?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ajax kampioen.. Dat moet een hoax zijn.. Fietstas zou dit jaar toch kampioen worden? En PSV toch ook?![]()
![]()
in het Feyenoord topic... Hier gaat het voornamelijk over alle andere wedstrijden, vermoed ikquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Waar zijn die Feyenoorders eigenlijk nu?
Zelf zullen ze wel zeggen allemaal in het stadion te zitten..![]()
ehmquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
PSV zou al 3 jaar kampioen wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
Kost wat, en dan heb je nog niksquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV zou al 3 jaar kampioen worden
Het treurige is dat PSV, sinds ze niet meer meedoen om de titel, ineens weer heel aardig lijken te kunnen voetballen.![]()
![]()
WTF..... WHY!quote:
..... RKC met 10 man nogwel.... Nu Feyenoord zo achter staat moet Vitesse hier gebruik van maken. Sukkels![]()
PSV Champions LeagueOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen ze wel, zeker tegen RKCquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dan is PSV ook al zeker 2de hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef Adames het volgende:
[..]
2 is voldoende. laat ze lekker gelijk spelen![]()
![]()
Kom op, Roda, punten verspelen!
RKC
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
AZquote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Kerol het volgende:
Als PSV tweede wordt en de beker wint, waar gaat dat ticket dan heen?![]()
Wat is er met Piet Velthuizen gebeurd. Paar jaar geleden een groot talent, gaat een seizoen naar Allicante en komt terug als een hele matige doelman![]()
![]()
AZquote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Kerol het volgende:
Als PSV tweede wordt en de beker wint, waar gaat dat ticket dan heen?![]()
Zie vorig jaar, vele malen beter tegen Kiev bijvoorbeeld. En nu hebben ze Pellè dan ook nog.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord had die voorronde moeiteloos doorlopen.![]()
pellequote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eh, voorrondes, en dat blijkt vaak al moeilijk genoeg voor Nederlandse clubs..quote:De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.![]()
Niet lullen over welke Nederlandse club dan ook. Geen enkele maakt enige kans in Europa.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de verdediging wat beter wordt, kan het best. Anders worden ze kansloos uiteengereten.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV maakt het meeste kans in de voorronde.![]()
Marcelo in de Champions Leaguequote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Eh, voorrondes, en dat blijkt vaak al moeilijk genoeg voor Nederlandse clubs..![]()
![]()
Mwha kansloos niet maar ben het natuurlijk eens. En makkelijkere loting.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als de verdediging wat beter wordt, kan het best. Anders worden ze kansloos uiteengereten.![]()
Hij heeft wel een goeie showduik.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Oliver23 het volgende:
Wat is er met Piet Velthuizen gebeurd. Paar jaar geleden een groot talent, gaat een seizoen naar Allicante en komt terug als een hele matige doelmanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is hij altijd al geweest.. Beetje showduiken etc. Matige keeper, meer niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef Oliver23 het volgende:
Wat is er met Piet Velthuizen gebeurd. Paar jaar geleden een groot talent, gaat een seizoen naar Allicante en komt terug als een hele matige doelmanDe heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.![]()
YEAHquote:
Ekte ajaksteletekst supporterquote:#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
Alsof dat nog wat voorstelt tegenwoordig.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
ze verloren toch anders wel. En dat was pas 3e voorrondequote:Op zondag 5 mei 2013 13:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zie vorig jaar, vele malen beter tegen Kiev bijvoorbeeld. En nu hebben ze Pellè dan ook nog.![]()
![]()
Metsjfixingquote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel toevallig dat bij 5 thuisclubs zowel de 1-0 als 2-0 gelijktijdig vallen![]()
matsjfixingquote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wel toevallig dat bij 5 thuisclubs zowel de 1-0 als 2-0 gelijktijdig vallen![]()
Tegen PSV altijd kut spelen en veel goals incasseren en tegen Feyenoord en Ajax goed spelen, wel lief van zequote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
WE LOVE THE ADO.. WE DO OOOOOOOOOOOH ADO WE LOVE YOU
![]()
![]()
Zoals mijn schoonmoeder zou zeggen; Toeval bestaat nietquote:Op zondag 5 mei 2013 13:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
jij hebt gvd helemaal geen schoonmoederquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals mijn schoonmoeder zou zeggen; Toeval bestaat niet![]()
Ben er blij meequote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tegen PSV altijd kut spelen en veel goals incasseren en tegen Feyenoord en Ajax goed spelen, wel lief van zeAls het van PSV zelf aanhangt dan weet ik het niet lol
en die arrogante kakkerlakjes even stil
![]()
![]()
Haha, wat een actiequote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Oliver23 het volgende:
Lex Immers was erg blij met zijn ADO voordeur vanochtend
[ afbeelding ]![]()
![]()
En een dvdquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef DaggerOne het volgende:
Dit jaar weer feest in de Kuip vanwege de 3e plek?![]()
Ze gaan er toch weer in de voorrondes uitquote:Op zondag 5 mei 2013 13:21 schreef DaggerOne het volgende:
Dit jaar weer feest in de Kuip vanwege de 3e plek?
Oh.![]()
Post fiksingquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Hoe wisten jullie dat?Op de seconde?
![]()
Die schilder moet wel een pool zijn geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef Oliver23 het volgende:
Lex Immers was erg blij met zijn ADO voordeur vanochtend
[ afbeelding ]
we zitten naast elkaarquote:Op zondag 5 mei 2013 13:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
[..]
Hoe wisten jullie dat?Op de seconde?
![]()
Dat is wel waar. Maar ik hoopte nog steeds op Vitesse.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Voor t Nederlandse voetbal beter dan FeyenoordOh.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Voor t Nederlandse voetbal beter dan Feyenoord![]()
Nee dat wordt een succesquote:Op zondag 5 mei 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar ik hoopte nog steeds op Vitesse.![]()
![]()
Met wat goede aankopen misschien. In elk geval een betere verdediging dan PSV. Bij PSV gaat ook de helft er vandoor. En ze zullen toch wel weer geen verdedigers halen.quote:Oh.![]()
Feyenoord gaat dit winnen, zeker weten.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vitesse mag blij zijn dat ze meedoen bovenin, paar jaar geleden waren ze steevast degradatiekandidaat. En nu zit het stadion nog niet vol![]()
![]()
Ja daar gaan wat jaartjes overheen. Dan komen er vanzelf wel supporters uit Eindhoven en Enschede naar Arnhem.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef DaggerOne het volgende:
Vitesse mag blij zijn dat ze meedoen bovenin, paar jaar geleden waren ze steevast degradatiekandidaat. En nu zit het stadion nog niet volOh.![]()
zoquote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef DaggerOne het volgende:
Vitesse mag blij zijn dat ze meedoen bovenin, paar jaar geleden waren ze steevast degradatiekandidaat. En nu zit het stadion nog niet vol![]()
Ga daar maar niet vanuitquote:Op zondag 5 mei 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar gaan wat jaartjes overheen. Dan komen er vanzelf wel supporters uit Eindhoven en Enschede naar Arnhem.![]()
![]()
Dat laatste is inderdaad triest.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:28 schreef DaggerOne het volgende:
Van Hanegem is altijd zo leuk als Feyenoord verliest, die kan daar echt niet tegen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een soort PizzaGeit dus?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:32 schreef AFCNiels het volgende:
Van Hanegem is altijd zo leuk als Feyenoord verliest, die kan daar echt niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |