Heeft een boerenaccent dat wil je niet wetenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
voor deze middag had ik nog nooit van Bob van der Tak gehoord
ga lekker de kroeg inquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand per DM een sopcast linkje voor ADO - Fey?
Wel van Sjaak van der Takquote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
Wil graag nog naar een betere clubquote:Op zondag 5 mei 2013 13:05 schreef Nativism het volgende:
Ten Rouwelaar besloot voor de verandering niks te doenwat een drama is die man toch.
Het zegt mij ook niets.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:04 schreef Oliver23 het volgende:
Benieuwd wat het plan B van Feyenoord is vanmiddag.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:06 schreef Adames het volgende:
Wat gaat Koeman vanmiddag weer over PSV vertellen.
Zijn ze zo slecht?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets van de wedstrijd gezien zeker? Feyenoord deed al niet meer mee vanaf de aftrap
'De winnaar van Feyenoord - Vitesse wordt 2de, PSV doet niet meer mee'.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Nativism het volgende:
Feyenoord mist een plan B. Plek 2 stress. Wat zet Koeman zich toch voor lul
Die zit in m'n managerquote:
Welke trein zal deze zomer langs komen?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef Nativism het volgende:
Feyenoord mist een plan B. Plek 2 stress. Wat zet Koeman zich toch voor lul
Het is me om het even, kleine voorkeur voor Feyenoord maar ik kan ook wel genieten van een domme nederlaag waardoor ze het zelf weggeven.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen wou Feyenoord op #2 maar nu juichen jullie?
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
'De winnaar van Feyenoord - Vitesse wordt 2de, PSV doet niet meer mee'.
Als het me geld oplevert wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
komt door de Feyenoord-kliek hier onder leiding van ene kapiteintje.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
hij heeft nog best wat te doen eigenlijk, best treurigquote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Als je de hele wedstrijd geen zak te doen hebt is het des te knapper
Waar zijn die Feyenoorders eigenlijk nu?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
komt door de Feyenoord-kliek hier onder leiding van ene kapiteintje.
Mwah, vooral terugspeelballen.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft nog best wat te doen eigenlijk, best treurig
Hoeveel weken leef jij nu onder een steen?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ajax kampioen.. Dat moet een hoax zijn.. Fietstas zou dit jaar toch kampioen worden? En PSV toch ook?![]()
in het Feyenoord topic... Hier gaat het voornamelijk over alle andere wedstrijden, vermoed ikquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Waar zijn die Feyenoorders eigenlijk nu?
Zelf zullen ze wel zeggen allemaal in het stadion te zitten..
ehmquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ajax kampioen.. Dat moet een hoax zijn.. Fietstas zou dit jaar toch kampioen worden? En PSV toch ook?![]()
PSV zou al 3 jaar kampioen wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
Kost wat, en dan heb je nog niksquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
PSV zou al 3 jaar kampioen worden
WTF..... WHY!quote:
Kunnen ze wel, zeker tegen RKCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |