Van mij gekochtquote:
En jij kocht dan weer de iMac van mijnquote:
En die iMac gaat weer door hier in huis en vervang hier de boel voor mobiele variatiequote:Op zondag 5 mei 2013 00:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
En jij kocht dan weer de iMac van mijn.
de 1D is n fijn ding hoor, alleen een van de accu's laten vallen. Gevalletje whoops.
Zou denk m'n 24-70 als eerste weg doen. Gevoelsmatig weet ik nog niet of ik de tele al weg kan doen. Al heb ik hem denk het laatst gebruikt bij euhmm.. een festival in janauri.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ach joh, laa t je niet zo op de kast jagen.
Bart, welke lens doe je nou weg voor die 24?
Je naam in de titel van het SC topic is een motherfucking eer! kan regelrecht je CV op.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:39 schreef Susteren het volgende:
Het kan altijd beter vind ik, door te snel tevreden te zijn wordt ik ook niet beter. Niet alleen qua spullen, maar ook qua resultaten.
Maar of daar zo'n titel voor nodig is
newbiequote:Op zondag 5 mei 2013 09:29 schreef Uncle het volgende:
[..]
Je naam in de titel van het SC topic is een motherfucking eer! kan regelrecht je CV op.
is mij in al die jaren nog niet gelukt :-(
Wordt aan gewerkt, wordt aan gewerkt!!quote:Op zondag 5 mei 2013 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
newbieje hebt zeker ook geen fotovest? Pdehoog is teleurgesteld.
100-400 is niet echt de scherpste lens in het L arsenaal van Canon (zacht uitgedrukt). Er is ook een opvolger op komst volgens Canon Rumors, dus zou daar sowieso mee wachten.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Maar de vraag blijft... 70-200 2.8 en dan een extender erbij of een 100-400 ooit
quote:
Als je een film maakt wil je je acteurs liever voor een greenscreen laten lopen en later een slagveld toevoegen dan ze echt te gaan bekogelen met bommenquote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat daar het praktisch nut van zou zijn in video-editting,
Pinnacle zelf niet, dan ligt het aan je pc of aan je gedownloade/gecrackte versiequote:Op zondag 5 mei 2013 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat is nep!![]()
Okee ik snap het
![]()
Pinnacle heeft er wel een handje van om te crashen trouwens
Pinnacle zelf wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Pinnacle zelf niet, dan ligt het aan je pc of aan je gedownloade/gecrackte versie
Als je een goed exemplaar vindt of hem laat kalibreren dan is hij prima scherp. In elk geval scherper dan een 70-200 met extender is mijn ervaring.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
100-400 is niet echt de scherpste lens in het L arsenaal van Canon (zacht uitgedrukt). Er is ook een opvolger op komst volgens Canon Rumors, dus zou daar sowieso mee wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |