quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef borisz het volgende:
Jup. En Kuip staat min of meer toch wel op instorten. Nieuw stadion is toch wel nodig.
ja, qua ligging wint het wel van vrijwel alle stadionsquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ow okee.
En het Philipsstadion is te klein. Dat was eigenlijk al toen de EL-finale er werd gespeeld.
Ja eigenlijk gewoon nog in het centrum van de stadquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, qua ligging wint het wel van vrijwel alle stadions
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak. Maar het is gewoon niet meer van deze tijd.
ik kijk graag naar de Vlamingen. De 7e dag op zondag is ook zo heerlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef borisz het volgende:
[..].
De Belg bij PenW
Sowieso Belgen TV. Vaak zeer goede programma's op de Belg.
Ja dat viel me op idd toen ik vorige maand voor het eerst in Eindhoven was. Dat is het mooie in Londen of bijna ieder ander Engelse stad. Loop je door de woonwijk plots heb je daar plots Stamford Bridge of Craven Cottage.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gewoon nog in het centrum van de stad![]()
Eensquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kijk graag naar de Vlamingen. De 7e dag op zondag is ook zo heerlijk.
Het legendarische Zonde van de zendtijd en Bastaquote:
Ook dat ja. Vroeger stonden er zelfs nog meer huizen omheen. Er zijn een aantal gesloopt mede door ouderdom en mede door uitbreiding van het stadion.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat viel me op idd toen ik vorige maand voor het eerst in Eindhoven was. Dat is het mooie in Londen of bijna ieder ander Engelse stad. Loop je door de woonwijk plots heb je daar plots Stamford Bridge of Craven Cottage.
of Tiktak en Merlinaquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het legendarische Zonde van de zendtijd en Basta
Of laatstelijk Salamnder.
Het ouwe Oosterpark was ook een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat ja. Vroeger stonden er zelfs nog meer huizen omheen. Er zijn een aantal gesloopt mede door ouderdom en mede door uitbreiding van het stadion.
eens. Rotterdam kan veel beter omgaan met grote projecten, dus laten we lekker daar een groot stadion bouwen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef rubbereend het volgende:
daarom zijn we in Nederland toe aan een goed groot nieuw stadion. En Rotterdam lijkt me daar uitermate voor geschikt
Nooit geweest. Ik weet wel dat een nicht van mij tegenover het Haarlem-Stadion woonde. Maar ik kan me niet meer herinneren hoe de omgeving precies was, die ene keer in 1990 dat ik er was...quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Het ouwe Oosterpark was ook een mooi voorbeeld.
Quick & Flupkequote:
Haarlem Stadion ligt tegen een park aan en tegenover een middelbare schoolquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit geweest. Ik weet wel dat een nicht van mij tegenover het Haarlem-Stadion woonde. Maar ik kan me niet meer herinneren hoe de omgeving precies was, die ene keer in 1990 dat ik er was...
ik weet niet, maar ik vond De Meer eigenlijk nooit echt in de stad liggen, was toch een beetje de rand zo tegen Diemen aan, en het lag redelijk in het groen. Het Olympisch ligt wat meer tegen de dichte bebouwing aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |