mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, en zag die vlag directquote:
De vlag viel mij ook direct op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn vrouw is opgegroeid in de Bijlmer, en zag die vlag directen Surinamers zijn zeer gewaardeerd hier, fantastisch volk
ik vind het altijd prettig werken met Surinamers, leuk soort humor meestal, en erg sociaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vlag viel mij ook direct op.
Ik heb 2 Surinaamse collega's (geboren en getogen daar) Kan ik ook goed mee overweg.
Dat zijn deze dames ook jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het altijd prettig werken met Surinamers, leuk soort humor meestal, en erg sociaal.
FF kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef borisz het volgende:
Tong er basht iemand Dione. Je moet even ingrijpen.
Tony wel ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:28 schreef borisz het volgende:
Weet je nog van die persconferentie van die Brammetje had aangekondigd?
Hij kwam niet.
tofquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:59 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag een "kleinigheidje" voor mijn collega's besteld.
Koelkastmagneten met een door mij gemaakt schilderij er op en dan Bedankt, Erik
en CL finale mag er niet eens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef borisz het volgende:
ArenA is nu het enige stadion dat Europees mee kan. En ook voor EK2020 zal de ArenA de inzending worden.
Waarom voldoet de huidige Kuip niet dan??quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:24 schreef rubbereend het volgende:
daarom moet er ook gewoon een nieuwe Kuip komen, dan maken we vaker kans op dergelijke finales.
te weinig voorzieningen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom voldoet de huidige Kuip niet dan??![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |