Bezopen Engelse wijven doen eerder hun benen wijd dan hun armen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsen
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MAg ook met de Portugezen. Of met de Kuipers-fanclub
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingen
we 'vierden' de overname van ons bedrijf door een Iers bedrijf, dus die Ieren moesten wel even Amsterdam te zien krijgenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
we 'vierden' de overname van ons bedrijf door een Iers bedrijf, dus die Ieren moesten wel even Amsterdam te zien krijgenOpmerkelijk hoe goed 8 Ieren zo'n 50 Engelsen vocaal kunnen weerstaan
Oei, die Zweedse supporters, zaten er genoeg in Amsterdam die inderdaad de trein naar Eindhoven pakten. Daar zat wel wat vrouwelijk schoon tussen:Yquote:Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader was jarig tijdens Euro2000. Gingen we die dag uit eten in een restaurant in de stad. Turkije - Zweden was die dag in het Stadion. Zat een vader in het restaurant met zijn zoontje van een jaar of 8, hij beschilderde zijn zoontjes wangetjes met de zweedse vlag. zo lief![]()
En waarom had ik die dag geen oog, voor het Zweedse schoon Ik was goddomme al 19![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben met Doc naar Ajax toernament geweest. De eerste wedstrijd had ie Liverpool shirt aan en schold de tegenstander uit. Tweede wedstrijd shirt van Ajax en deed ie hetzelfde.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel eens per ongeluk met een enorme groep Liverpool supporters in een cafe terecht gekomen op de wallen. Die waren op weg naar Duitsland voor de UEFA cup finale en maakten een tussenstop hier. Wat waren die gasten lam,maar wel goed blijven zingen
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:51 schreef Againzender het volgende:
maar goed, slapen nu AZ, morgen weer vroeg dag
waarom zou je op dat moment ook Ajax willen roepenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik zat met Doc Golfer en Kamagurka in de Ierse pub naar het Nederlands elftal te kijken.
Sneijder scoorde ik opstaan en Ajax Ajax roepen.
Ze trokken me snel naar beneden.
'We zitten in Utrecht gek.'
Als je voor Ajax bent en Sneijder toen ook... En je ben tong ... Ja danquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom zou je op dat moment ook Ajax willen roepen
Dat dusquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je voor Ajax bent en Sneijder toen ook... En je ben tong ... Ja dan
leuke analysequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef borisz het volgende:
Ben eens in de UEFA ranking aan het duiken. We zijn t/m 2015/2016 wel verzekerd van het zelfde aantal ploegen in Europa. Maar we kunnen niet weer zo'n dreun hebben als dit seizoen. Gelukkig vallen er ook zeer weinig punten weg(2008/2009 was ook beroerd). Onze concullega's (Rusland, Oekraïne, Belgie, Turkije en Griekenland) zullen meer punten inleveren bij aanvang komend Europees seizoen.
Alleen gebaseerd over 2012/2013 werden we 20ste.
Oh en Portugal kan de vierde competitie worden ipv Italië als ze komend seizoen beter zullen presteren, al maakt dat niet uit voor de verdeling van de plekken.
Anouk nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Againzender het volgende:
He, Anouk live op TV.Wat voor festival is dit?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Againzender het volgende:
He, Anouk live op TV.Wat voor festival is dit?
Ah, het Birds Liberation Festival, hoe kon ik dat vergeten.quote:
trauma.... tja, sommige mensen tillen er wel te zwaar aan, maar dat vinden sommigen ook met voetbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo de finale is weer gehaald, is dat trauma weer even in de kast gezet en worden we hopelijk minder dood gegooid met het festival
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
trauma.... tja, sommige mensen tillen er wel te zwaar aan, maar dat vinden sommigen ook met voetbal.
Anouk stond wel haarzelf te zijn, en die Surinaamse vlag viel hier ook wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |