dat zal best!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ze verveelt zich te pletter tussen de bejaarden.
Ze kan het best opschieten met iemand van 92. Ze lachen samen over de bejaarden die alleen over hun ziektes kunnen klagenquote:
Ja klopt. Toen zat jij daar met je Hammers sjaalquote:
VBL / Dag Mark.......quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Toen zat jij daar met je Hammers sjaal
Fucking 27 jaar geledenquote:
Ze hebben Berry van Aerle wijsgemaakt dat ie vaste grensrechter wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:41 schreef borisz het volgende:
Cocu moet slaapboeken in gaan spreken. Succes gegarandeerd.Overigens denk ik wel dat het een goede stap is. Ze konden bij PSV ook niet anders.
Stuur haar de Arena in.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef borisz het volgende:
Ole mag op jacht naar Engelsen of Portugezen woensdag.
quote:
succes Bos tis ff een stap dat afscheid, maar je nieuwe carrière gaat ook top wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn laatste werkweek hier is begonnen. Vrijdag mijn laatste werkdag, dan even goed uitrusten en met pa een paar leuke dingen doen om me voor te bereiden op een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
In die 2 weken zal ook het echte afscheid op de werkvloer plaatsvinden. Gelukkig zal ik ze op het jaarlijkse uitje nog tegenkomen... Mix feelings uiteraard. Aan de ene kant is het nieuwe werk een stap in de goede richting, maar aan de andere kant is het toch een deel van mijn leven geworden (ca 6 jaar ben ik hier werkzaam geweest)
Bos is topquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef rubbereend het volgende:
succes Bos tis ff een stap dat afscheid, maar je nieuwe carrière gaat ook top worden
Smeets is toch ook een dikke padquote:Op maandag 13 mei 2013 20:45 schreef rubbereend het volgende:
tssss, een pad..... hij had een wijk moeten hebben
quote:
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef borisz het volgende:
Ole mag op jacht naar Engelsen of Portugezen woensdag.
gewoon mee gaan zuipenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, heb ik weer tijdens mn lunchwandeling dan woensdag, bezopen Engelsen
niet met dat tuigquote:
MAg ook met de Portugezen. Of met de Kuipers-fanclubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |