SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het juist wel wat hebben, het is misschien wat clichematig.. maar het is prachtig gezongen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik vind het sentimenteel geleuter, lege zinnen. Clichematig.
ik kan het niet zo goed uitleggen.
ik vind dat hij die grootmoeders tijd liedjes heel leuk zingt. ook de tweede stem erbij.. vroeger spoelden we de videobanden altijd door bij de liedjes maar nu niet meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben, het is misschien wat clichematig.. maar het is prachtig gezongen.
Ja, vraag me af of z`n stem de tand des tijds heeft doorstaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ik vind dat hij die grootmoeders tijd liedjes heel leuk zingt. ook de tweede stem erbij.. vroeger spoelden we de videobanden altijd door bij de liedjes maar nu niet meer
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo vrij als een vogel vind ik echt een kutlied
op weg naar de hemel...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kreeg altijd het gevoel dat er iemand dood was ofzo.
Geen idee... Stem van Adriaan klinkt heel fragiel, Bassie heeft nog wel redelijk wat *Strot* over volgens mijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef Ceviche het volgende:
Mehh de stemmen zijn er niet echt beter op geworden, laten we maar genieten van hun 'goede' tijd.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen idee... Stem van Adriaan klinkt heel fragiel, Bassie heeft nog wel redelijk wat *Strot* over volgens mij
Maar inderdaad, laten we maar genieten van z`n oude opnames (Al vind ik z`n liedjes bij De Plaaggeest niks, wat een lullig Sopraan stemmetje had ie daar, net schuurpapier)
Hij blijft geweldig, alleen jammer dat die comments in de shorties verneukt zijn door een stel kneuzen...quote:
Dat is niet zo gek. Adriaan heeft een aantal jaren geleden keelkanker gehad en kon door de bestralingen en operaties nauwelijks nog praten. Dat hij weer praat is eigenlijk al heel bijzonder.quote:Stem van Adriaan klinkt heel fragiel
Bas zegt ook 'geeltje' tegen een klein chineesjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Ik herinner me dat Bas een keer in een interview heeft gezegd dat die ruzie maar een paar weken heeft geduurd.
Ik zag toevallig een stukje:quote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef W00fer het volgende:
Handige Harry en B100 in de theaterproductie: Lang zal die leven.
Te zien vandaag op Omroep MAX, waarschijnlijk ook via Uitzendinggemist.
Die heb ik weleens gezien maar ik vond het matig/slecht geacteerd en verschrikkelijk langdradig. Na een halfuur weggezapt en toen was er nog niets gebeurd.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef W00fer het volgende:
Handige Harry en B100 in de theaterproductie: Lang zal die leven.
Te zien vandaag op Omroep MAX, waarschijnlijk ook via Uitzendinggemist.
Mooi he, inspraak van de acteurs. B100 is wel oud geworden. Handige Harry valt nog wel mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zag toevallig een stukje:
"Oh ja?"
"Ja"
"Oh ja?"
"Ja"
"Oh"
Precies zoals hun scènes in de serie.
En dit ookquote:Op maandag 20 mei 2013 23:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
B100 is wel oud geworden. Handige Harry valt nog wel mee.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:19 schreef Braddie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
http://adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html
13 JULI!!!!!! GEVEN BAS EN AAD EEN VOORSTELLIIIINNNGGGGGG !!!!!!!
Ik mag dan wel 22 zijn, maar als we een B&A meet kunnen organiseren zou dat tof zijn, ik ga er sowieso bij zijn!
Dude, het was een grapje van die meet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 07:50 schreef gelepino het volgende:
Je gaat op je 22e naar een B&A meeting?!
Je schaamt je echt nergens voor he. B&A waren best leuk 25 jaar geleden, maar nu zijn het gewoon twee oude mannen van in de 70 die nog een beetje snabbelen.
Tip aan TS: K3 treedt ook vaak op. Helemaal jouw niveau en een stuk jonger en aantrekkelijker dan B&A.
Geef je helemaal gelijk, ben zelf 29 maar als ik in de buurt zou zijn zou ik gewoon ff langs hoppen in die museum. Voor de fun en een foto. Zijn en blijven jeugdhelden, en Adriaan is echt een sympathieke man... Bas vind ik een kwal. Maar goed... dat tering eind rijden heb ik er niet voor over dus zal er niet zijn...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dude, het was een grapje van die meet.
Als ik dan de kans heb ga ik écht wel naar B&A, waarom? Het zijn 2 jeugdhelden, en het lijkt me tof om met ze op de foto te gaanEn zo ben ik tóch nog bij een voorsteling geweest.
Lekker boeiend dat ik 22 ben
quote:Clown Bassie stopt in 2015 met optreden
Bas van Toor (77) gaat over twee jaar stoppen met zijn act als de beroemde clown Bassie. "Ik heb dit lang voor mij gehouden omdat ik er nog niet zeker van was."
Dit vertelt hij aan de Story.
Een van de redenen om te stoppen is dat hij door zijn leeftijd niet meer zo beweeglijk is. Maar dat is niet de belangrijkste reden.
"Ook mijn lieve vrouw Coby verdient eindelijk eens wat exclusieve aandacht van mij", gaat de kindervriend verder. "Dat verdient ze. En dat geldt ook voor onze drie dochters en kleinkinderen."
Overlijden
Van Toor heeft deze beslissing onlangs genomen, na het overlijden van een goede vriend. "Dat heeft er flink ingehakt bij mij. Je realiseert je dan ineens hoe sterfelijk we allemaal zijn."
"Het kan in een fractie van een seconde gepiept zijn met je. Ik wil van alle jaren die ons nog gegund zijn van elk moment te genieten," aldus Van Toor.
Schrijven
Van Toor benadrukt dat hij niet helemaal gaat stoppen met werken. "Ik ga door met schrijven. Ik ben bezig met een boek over mijn leven, ik schrijf een krimi en kinderverhalen. Ook blijf ik liedjes componeren."
Die apparatuur wordt ook goedkoper. Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:05 schreef gelepino het volgende:
Om dat te doen zouden ze al het originele filmmateriasl in HD moeten inscannen en opnieuw moeten monteren. Erg kostbaar en ik denk niet dat ze dan uit de kosten zouden komen gezien het toch beperkte afzetgebied.
Ik bedoelde het niet negatief.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:15 schreef W00fer het volgende:
Ceviche, zoals altijd weer negatief. Wees blij, er zijn nog genoeg kinderen die iedere week genieten van zijn aanwezigheid en show
Wat ik heb gemerkt: o.a. de scene met Frankenstein en de scene bij de 'Earthquake'-attractie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet dat bij De Reis Vol Verrassingen veel geknipt is bij de heruitgaves (onder de naam Op Zoek in Amerika, op zoek? Op zoek naar wat?)
Ik heb hier alles op mijn HD staan, maar vraag me af of ik de complete (of aardig complete) versie heb.
Als ik het goed heb zit het hem voornamelijk in deel 5: Florida
Heeft iemand een voorbeeld van wat in de complete versie zit, en niet in de weggeknipte?
Ik zit financieel niet heel erg lekker helaas.. Dus ik kon de trein reis + kaartje voor de voorstelling niet betalen.quote:
Oh dat is jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit financieel niet heel erg lekker helaas.. Dus ik kon de trein reis + kaartje voor de voorstelling niet betalen.
Ze zouden het als cabaret-duo nog niet eens slecht doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:57 schreef wonderer het volgende:
Hun (vooral Bassies) zelfspot is wel erg leuk hoor.
Behalve al wat gezegd is viel mij vooral op dat ze het vliegtuigje nu nog maar 3/4 keer zien ipv 6/7 keerquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet dat bij De Reis Vol Verrassingen veel geknipt is bij de heruitgaves (onder de naam Op Zoek in Amerika, op zoek? Op zoek naar wat?)
Ik heb hier alles op mijn HD staan, maar vraag me af of ik de complete (of aardig complete) versie heb.
Als ik het goed heb zit het hem voornamelijk in deel 5: Florida
Heeft iemand een voorbeeld van wat in de complete versie zit, en niet in de weggeknipte?
Als ik me niet vergis staat dat op Leren en Lachen met Bassie en Adriaan, een van de dvd's.quote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef Postbus100 het volgende:
Ah, een B&A-fantopic. Ik heb niet alles doorgelezen maar ben op zoek naar een specifiek fragment. Het heeft ooit op Youtube gestaan, maar ik kan het nu niet meer vinden. Of ik gebruik de verkeerde zoektermen, of het is er weer afgehaald.
Het fragment gaat over een hoorspel. Volgens mij kijkt Bassie weer eens aan de binnenkant van zijn ogen en belandt daardoor met Adriaan in een radiostudio. Daar voeren ze een hoorspel op. Legendarische woorden waarbij wij thuis altijd in de lach schoten waren: 'Hij wierp een blik door het raam', waarop Bassie een conservenblik weggooit.En zo waren er nog wel meer van die geniale fragmenten.
Weet iemand waar ik dat fragment (weer) kan vinden?
Dat is een droom uit De Huilende Professor.quote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef Postbus100 het volgende:
Ah, een B&A-fantopic. Ik heb niet alles doorgelezen maar ben op zoek naar een specifiek fragment. Het heeft ooit op Youtube gestaan, maar ik kan het nu niet meer vinden. Of ik gebruik de verkeerde zoektermen, of het is er weer afgehaald.
Het fragment gaat over een hoorspel. Volgens mij kijkt Bassie weer eens aan de binnenkant van zijn ogen en belandt daardoor met Adriaan in een radiostudio. Daar voeren ze een hoorspel op. Legendarische woorden waarbij wij thuis altijd in de lach schoten waren: 'Hij wierp een blik door het raam', waarop Bassie een conservenblik weggooit.En zo waren er nog wel meer van die geniale fragmenten.
Weet iemand waar ik dat fragment (weer) kan vinden?
Ik zal eens gaan bedenken wat ik erin kan zetten. Nog niet echt een idee van.quote:Op maandag 16 september 2013 09:27 schreef benafanboek het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je meedoet?Top man! Het is de bedoeling het boek aan Bas en Aad te presenteren begin 2014. We moeten natuurlijk wel genoeg aanmeldingen hebben, want een boek van 5 pagina's is natuurlijk niet zo leuk.. maar ik ga ervan uit dat er voldoende mensen meedoen
Dat zou wel eens kunnen ja. Maar die staat dus niet meer op Youtube? Is 'tie nog ergens anders te bezichtigen? Om nou voor één scène een hele dvd te kopen...quote:Op maandag 16 september 2013 17:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is een droom uit De Huilende Professor.
Ja ze staan unlisted. =)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef GSMboy het volgende:
Geef die links maar (DM?), ze staan hopelijk toch wel op verborgen hé?
quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:13 schreef Madhouse11 het volgende:
Oeh, die zou ik ook graag willen hebben
Heb deze eerst even openbaar gezet op een ander kanaal, wil even iets testen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:51 schreef GSMboy het volgende:
Geef die links maar (DM?), ze staan hopelijk toch wel op verborgen hé?
Iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef MilaNL het volgende:
De meeste van ons hebben trauma's aan de plaaggeest uit hun jeugd.
Ik heb zo hard gelachen om deze, jammer dat hij verwijderd isquote:
Volgens mij waren er geen hekken, dus leek het mij een andere dan de General Shermanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Waren B&A bij de General Sherman boom in Sequoia National Park of was het gewoon een andere hele grote boom in Yosemite Park?
xquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen om deze, jammer dat hij verwijderd is
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.htmlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen om deze, jammer dat hij verwijderd is
Thanksquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:28 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ssie_en_adriaan.html
Ben er voor jequote:Op zondag 20 oktober 2013 16:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Thanks
Deze deed het niet op mijn ipad vandaar
Ik hoorde dit liedje laatst op de radio, kon alleen hieraan denken
Die lach op 3 minutenquote:
Linkje:quote:Er is weer leuk nieuws!!
Deze week begint op internet de serie
'Bassie & Adriaan 35 Jaar op TV'.
Dit zijn afleveringen van ongeveer 5 minuten waarin Bas en Aad over hun carrière vertellen. Ook andere BN'ers zoals Paul de Leeuw, Coen & Sander, Hans Kazan en Carlo Boshard delen hun herinneringen aan Bassie en Adriaan. In iedere aflevering wordt er een ander onderwerp behandeld.
De eerste aflevering gaat over The Crocksons, het acrobatenduo wat Bas en Aad vormde voordat zij bekend werden als Bassie & Adriaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |