Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Aha, yeah!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, komt straks weer een generiek R&B-huppelkutje en die mag door.
Waarschijnlijk met een verslaving aan riedeltjes en hoge fluittonen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, komt straks weer een generiek R&B-huppelkutje en die mag door.
Dat dus. Ouderen laten ze altijd zittenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Krijg de vinkentering. Hij hoorde gewoon dat ie 40+ is.
Wel even foto's uploaden met je telefoon dan hè.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
will.i.am hoeft het programma niet te winnen na dit..
mijn laptop gaat door mijn beeldscherm als hij kiest voor een 13 in een dozijn 20 jarige pop slet die beyonce zingt
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
will.i.am hoeft het programma niet te winnen na dit..
mijn laptop gaat door mijn beeldscherm als hij kiest voor een 13 in een dozijn 20 jarige pop slet die beyonce zingt
Staat ook in het OV dat je voor ouderen moet staan, zodat ze kunnen zittenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus. Ouderen laten ze altijd zitten
Dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:17 schreef MissJ het volgende:
wat een kutconcept is het ook eigenlijk. Deze vent is gewoon heel erg de lul, terwijl hij by far beter is dan veel van die huppelkutjes van 18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |