quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]Onhandig, dan zie je het optreden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oeh huize D. was geheel fanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder is daar ook geweest toen
Met mijn zusje, en een groep vriendinnen
Daar was ik ook bij!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
wie? NKOTB?
Ik heb ze een jaartje of 20 geleden 2x live gezien in Ahoy
OMG wat leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij!MissJ we zaten samen in de zelfde ruimte toen we tieners waren!
Zitten jullie straks ook tegelijk in de US?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij!MissJ we zaten samen in de zelfde ruimte toen we tieners waren!
Die gooit er gewoon wat autotune overheen en het is goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me altijd af wat Will af weet van zang en techniek.
Nee, maar Danny Wood is echt echt lelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg me dat ze irl niet allemaal 1.50m zijn
Nee, MissJ gaat er een week eerder een puinhoop van maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten jullie straks ook tegelijk in de US?
Het is een lesboquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht daar komt een kerel aan te lopen met langer haar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, MissJ gaat er een week eerder een puinhoop van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ze heeft Arya's wenkbrauwenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Bronwen, ze lijkt op iemand van Game of Thrones. Dat jongetje van Stark.
Doe de tuindeuren dan ook dicht, 's avonds koelt het snel afquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Joey natuurlijk ook.
![]()
Mijn zusje was voor Jordanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.En Joey natuurlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |