Quote van de Doctor die aansluit bij bovenstaande theorie.quote:All the times I've heard those words I never realised it way my silence.
Prima Doctor, maar hij heeft gewoon totaal geen binding met de rol. Hij is 'gewoon een acteur' krijg ik bij hem soms de indruk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Blijft een beetje een aparte knakkermaar vond 'm wel een leuke Doctor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben bijna net zo excited voor vanavond als ik was voor Journey's End.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Als ik al dit soort connecties lees voel ik altijd een soort van frustratie en onmacht. Omdat ik dat niet zag en al helemaal niet allemaal kan onthoudenquote:
Als Christopher wel is gevraagd maar niet wil, dan hadden ze John Barrowman moeten vragen. Die wil wel maar is niet gevraagd. Captain Jack had best kikke geweest in de specialquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:09 schreef Aardappeltaart het volgende:
Jammer dat Christopher die binding niet heeft, had 'm graag wél teruggezien en met zo'n instelling vrees ik dat 'ie er niet in zit.
Nog een krappe 2 uur... Can't wait!
Jack hoort er zeker ook in wat mij betreft. Zou 'm denk ik zelfs meer missen dan Nine.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als Christopher wel is gevraagd maar niet wil, dan hadden ze John Barrowman moeten vragen. Die wil wel maar is niet gevraagd. Captain Jack had best kikke geweest in de special
En dat terwijl het veel te vergezocht is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Als ik al dit soort connecties lees voel ik altijd een soort van frustratie en onmacht. Omdat ik dat niet zag en al helemaal niet allemaal kan onthouden
Uh huh!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
En dat terwijl het veel te vergezocht is.
twitter:bbcdoctorwho twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:47:13Right after the episode we'll have a special video to thank the fans who tried to keep the Doctor's greatest secret a secret... reageer retweet
coolquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Breuls het volgende:
twitter:bbcdoctorwho twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:47:13Right after the episode we'll have a special video to thank the fans who tried to keep the Doctor's greatest secret a secret... reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Breuls het volgende:
Lekker ingewikkeld hequote:
Oh shit ik zette de TV uit bij de aftitelingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Breuls het volgende:
No problem; je hebt niks gemist. De rest komt online.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh shit ik zette de TV uit bij de aftiteling
Duh. Waarom denk je dat de 50th anniversary op die datum uitgezonden wordt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef wdn het volgende:
November 23 stond er
November 23. 1963 – The BBC broadcasts the first episode of Doctor Who (starring William Hartnell) which is the world's longest running science fiction drama.
Ja nou moest er meteen aan denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Duh. Waarom denk je dat de 50th anniversary op die datum uitgezonden wordt?
Mooi, ben ik niet de enige.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef richardbaalman het volgende:
WAT DE HELLLLLLLL. was dat de valeyard? john hurt als de valeyard? 10 en 11 tegen de valeyard. is dat de 50ste special? er was gezegd dat de valeyard te voren kwam tussen zijn 10e en laatste regeneratie!
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef WheeleE het volgende:
Do you hear the Whisper Men
The Whisper Men are near.
If you hear the Whisper Men
Then turn away your ear.
Do not hear the Whisper Men
Whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men
They stop and look at you
Bedankt maar echt duidelijker is het nog niet voor me.quote:
Ik ben al bezig, maar ik weet niet waar ik heen moet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:53 schreef wdn het volgende:
Breuls: jouw fok verhaal niet te snel schrijvenNeem de tijd want... _o-
Ja is erg oud. Moest ook even nadenken wat hij daarboven bedoeldequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt maar echt duidelijker is het nog niet voor me.![]()
Maar weer eens bekijken dan maar.
Beiden komen terug in die aflevering. En dat je het niet snapt is de bedoeling.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef maxmit het volgende:
Ik snap dat laatste met dat ´Introducing John Hurt as The Doctor´ niet![]()
En waar is Tennant?? Of is dat met de Anniversary episode?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, maar ik weet niet waar ik heen moet.
Dan snap ik het dus tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Beiden komen terug in die aflevering. En dat je het niet snapt is de bedoeling.
Als hij stopt dan 23 novemberquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef maxmit het volgende:
Stopt Matt Smith nou? Of gaat ie samenwerken met zichzelf als één van zijn volgende incarnaties?
Zouden die kinderen er nou wat van snappen als wij al denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja is erg oud. Moest ook even nadenken wat hij daarboven bedoelde
Maar toen ik het las viel het weer op zijn plek.
Echt he, je zou haast de episodes uit de jaren 60 gaan herkijken
ik denk dat hij dus met de tiende doctor gaat samen werken, kijk naar de quote die ik net post.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:56 schreef richardbaalman het volgende:
okay ik zat er dus een beetje naast qua nummer maar alsnog
Nee die snappen dit voor geen meter denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zouden die kinderen er nou wat van snappen als wij al denken?
![]()
Moest toch nog steeds een kinderserie zijn?
quote:
http://tardis.wikia.com/wiki/The_Valeyardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt maar echt duidelijker is het nog niet voor me.![]()
Maar weer eens bekijken dan maar.
Ok begin maar te typen dan >:Dquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:00 schreef Poemgirl het volgende:
Ik denk dat ik deze aflevering begrepen heb.
Wordt wel gebracht als kinderserie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee die snappen dit voor geen meter denk ik.
En een kinderserie? Nou... daar twijfel ik toch wel aan. Het is geen Sara Jane he
Zoiets bedacht ik me net ook, de enige manier waarop Tennant in het verhaal past.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:58 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ik denk dat hij dus met de tiende doctor gaat samen werken, kijk naar de quote die ik net post.
als de twaalfde doctor kwaadaardig word moet hij dus wel terug kijken naar oude regeneraties. en als er een vorm van de doctor kwiek was en net zo gek als hem is het die van tennant wel.
ik zit nog te janken om river trouwens. niet te geloven hoe trouw die meid was, toen ik merkte dat t post-library river was kreeg ik hartkloppingen. en die kus, je kun dan pas echt merken hoezeer hij haar mist.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Wordt wel gebracht als kinderserie.
[..]
Zoiets bedacht ik me net ook, de enige manier waarop Tennant in het verhaal past.
Je zult wel moeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:02 schreef Aardappeltaart het volgende:
DoctorWho is volgens mij een familieserie, waar je met de hele familie naar zou moeten kunnen kijken.
November is te ver weg... Kan ik met dit open einde leven?!
nou heel simpel: de naam van de doctor werd gezegd door river, alszijnde een dataghost. HIerdoor kon de rest haar niet horen. Enkel clara zou het gehoord kunnen hebben, maar da's niet echt een problem. De GI gaat vervolgens in de timestream van the doctor rommelen, clara gaat erachter aan, en the doctor gaat achter haar aan. Vervolgens komen ze de valeyard tegenquote:
Snap ik maar het zit zo vol met referenties dat je een masters degree moet hebben om alles in 1x te begrijpen.quote:
"John Hurt" Doctor is de echte Doctor. 1 t/m 11 zijn zijn echo's, net als dat Clara echo's had, en daarom is er ook sprake van regeneration.quote:
Ok dat is het -verhaal-.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:04 schreef Bensel het volgende:
[..]
nou heel simpel: de naam van de doctor werd gezegd door river, alszijnde een dataghost. HIerdoor kon de rest haar niet horen. Enkel clara zou het gehoord kunnen hebben, maar da's niet echt een problem. De GI gaat vervolgens in de timestream van the doctor rommelen, clara gaat erachter aan, en the doctor gaat achter haar aan. Vervolgens komen ze de valeyard tegen
Hmmm jij hebt nagedacht!!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
"John Hurt" Doctor is de echte Doctor. 1 t/m 11 zijn zijn echo's, net als dat Clara echo's had, en daarom is er ook sprake van regeneration.
En ik denk dat de echte Doctor ook de vernietiging van Gallifrey heeft veroorzaakt.
Of een immens geheugen...of uber-nerd zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik maar het zit zo vol met referenties dat je een masters degree moet hebben om alles in 1x te begrijpen.
Daar doen we hier in dit topic niet aan.quote:
Nu maak je het onmogelijk ingewikkeld, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:05 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
"John Hurt" Doctor is de echte Doctor. 1 t/m 11 zijn zijn echo's, net als dat Clara echo's had, en daarom is er ook sprake van regeneration.
En ik denk dat de echte Doctor ook de vernietiging van Gallifrey heeft veroorzaakt.
Nee!! Zeker nietquote:
Zou een mooie combinatie zijn. Hurt is al gezien met het leren jack van Eccleston, en gezien de onthulling van vanavond (die het gerucht dat hij dus de Doctor speelt bevestigt) ben ik alleen maar nieuwsgieriger.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Aardappeltaart het volgende:
Internet: Hurt speelt de Doctor tijdens de Timewar, de 'echte 9', die 9, 10 en 11 (nu 10, 11 en 12) hebben afgezworen. Een slechte Doctor, The Valeyard.
geloof ik niet, dat zou betekenen dat matt de laatste is omdat de echo het origineel vind. ik denk dat hurt de ''echte'' 9e vorm van de doctor speelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Poemgirl het volgende:
Maar ook al zou John Hurt niet de 'echte' Doctor zijn, ik denk toch dat 1 t/m 11, dus alle regenerations, echo's zijn gezien het feit dat hij in z'n timestream sprong. En ik vind het een beetje raar/jammer dat ze zo Eccleston gewoon vervangen..
Eccleston wordt niet vervangen. Avonturen waar we als kijkers ons hart aan hebben verloren ongedaan maken zal Moffat nooit doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Poemgirl het volgende:
Maar ook al zou John Hurt niet de 'echte' Doctor zijn, ik denk toch dat 1 t/m 11, dus alle regenerations, echo's zijn gezien het feit dat hij in z'n timestream sprong. En ik vind het een beetje raar/jammer dat ze zo Eccleston gewoon vervangen..
Dat zeg ik...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Poemgirl het volgende:
Tsja, er komt nog een seizoen met Matt maar zouden ze het daarna nog doorzetten?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:16 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
geloof ik niet, dat zou betekenen dat matt de laatste is omdat de echo het origineel vind. ik denk dat hurt de ''echte'' 9e vorm van de doctor speelt.
Ik denk echt niet dat ze stoppen hoor?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:17 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Tsja, er komt nog een seizoen met Matt maar zouden ze het daarna nog doorzetten?
Doctor Who gaat nog decennia door.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat ze stoppen hoor?
Veel te succesvol om mee te stoppen...of ze moeten geen acteur meer kunnen vinden om de hoofdrol te willen spelen en dat lijkt me nog onwaarschijnlijker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |