Lekker ingewikkeld hequote:
Oh shit ik zette de TV uit bij de aftitelingquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:48 schreef Breuls het volgende:
twitter:bbcdoctorwho twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:47:13Right after the episode we'll have a special video to thank the fans who tried to keep the Doctor's greatest secret a secret... reageer retweet
No problem; je hebt niks gemist. De rest komt online.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh shit ik zette de TV uit bij de aftiteling
Duh. Waarom denk je dat de 50th anniversary op die datum uitgezonden wordt?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef wdn het volgende:
November 23 stond er
November 23. 1963 – The BBC broadcasts the first episode of Doctor Who (starring William Hartnell) which is the world's longest running science fiction drama.
Ja nou moest er meteen aan denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Duh. Waarom denk je dat de 50th anniversary op die datum uitgezonden wordt?
Mooi, ben ik niet de enige.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:46 schreef richardbaalman het volgende:
WAT DE HELLLLLLLL. was dat de valeyard? john hurt als de valeyard? 10 en 11 tegen de valeyard. is dat de 50ste special? er was gezegd dat de valeyard te voren kwam tussen zijn 10e en laatste regeneratie!
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:51 schreef WheeleE het volgende:
Do you hear the Whisper Men
The Whisper Men are near.
If you hear the Whisper Men
Then turn away your ear.
Do not hear the Whisper Men
Whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men
They stop and look at you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |