Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef Karina het volgende:
Orgaanvlees is niet zo exotisch, ik eet ook weleen kippenlevertjes, al denk ik dat hij ook andere organen eet, of weet ik wel zeker eigenlijk.
Dat is toch niet zo ver? Van hier naar EHV is verder bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Drugshond het volgende:
Wilde gisteren al naar Antwerpen gaan maar ik was veels te laat wakker... ff opgezocht (91,4 km) Toch maar gewoon de local uitgehangen in EHV.
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.
Nu worden ze gewoon weggetieft.
Erwtensoep.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?
Ik ga binnenkort wel het Rijksmuseum checken.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo ver? Van hier naar EHV is verder bijvoorbeeld.
Vooral smaak volgens mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Merg gebruikte mijn moeder vroeger voor in de soep. Ik weet niet meer precies wat dat deed, binden denk ik?
Vraag het Pietverdriet.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal nog steeds merg voor de soep hoor, zit in de supermarkt ook gewoon in een soeppakketje (maar die van de slager is lekkerder)quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat door wetgeving, van een jaar of wat terug, van merg enzo kippenstrotjes niet meer verkocht mogen worden.
Nu worden ze gewoon weggetieft.
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Tip: niet beginnen met Candy box... te verslavend
Ik tot een paar uur geleden ook niet, totdat ik dit topic las en natuurlijk meteen moest gaan proberen:quote:
Hm, ziet er wat beperkt uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik tot een paar uur geleden ook niet, totdat ik dit topic las en natuurlijk meteen moest gaan proberen:
GAM / Candy Box
Candy sparen en opeten voor meer HP. Maar ok dat hoort meer in het andere topicquote:Op zondag 5 mei 2013 14:07 schreef OProg het volgende:
Ik ben de Quest van Mount Goblin aan het doen maar blijkbaar ben ik moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |