quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje stilstand van de evolutie dit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]Moet je eens een kijkje nemen op BMEzine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje stilstand van de evolutie dit.
Scarification, WTF zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens een kijkje nemen op BMEzine.
Wel eens wat van vernomen, maar wist niet dat het echt ging om hele armen huid weghalen.quote:
Sommigen zijn wat extreem ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel eens wat van vernomen, maar wist niet dat het echt ging om hele armen huid weghalen.
Dat splitsen doen sommigen ook met hun snikkel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:26 schreef OProg het volgende:
Och, ik kom nu foto's tegen van eentje die zijn neus heeft laten modificeren door onder andere de neusvleugels weg te laten snijden.
zodat je 2 x zoveel kan sjorren?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat splitsen doen sommigen ook met hun snikkel.
Ik denk, ik zeg het alvast.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
Alsof ik OOIT een voet in de Kuip zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |