Dat zijn sowieso mensen die zichzelf te serieus nemen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.
Die kicken op het jasje en de semafoon.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso mensen die zichzelf te serieus nemen.
Ja en het zijn altijd de koffiejuffrouwen etc.quote:
Je mag wel om de zoveel tijd brandjes blussen en zo dat is leuk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en het zijn altijd de koffiejuffrouwen etc.![]()
Their moment to shine zegmaar.
Meh, klinkt teveel als werk.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag wel om de zoveel tijd brandjes blussen en zo dat is leuk.
Bedrijfs Homo Vereniging ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.
Bokito ?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Een bijzonder harige vent houd je dan tegen.
Vijf minuten later vroeg hij of ik dat echt dacht....quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op bijzonder harige vent google is een van de plaatjes die tevoorschijn komen deze![]()
[ afbeelding ]
Ah zo bij de pinken was hij toch wel, met vertraging.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Vijf minuten later vroeg hij of ik dat echt dacht....
The Dutch are coming?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik op bijzonder harige vent google is een van de plaatjes die tevoorschijn komen deze![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk de buren aangegeven.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef Kentoet het volgende:
Ik rende net naar buiten en riep naar mijn buurman dat hij zich moest verstoppen. Dus hij schrikt best wel en vraagt: Wat dan?
Dus ik zo: De duitsers, ze komen eraan!
En hij zo: Dat is het luchtalarm, dat gaat elke eerste maandag van de maand om 12u.
Een daalder is zojuist gestort op uw lopende rekening.quote:
Nee, dat alarm ging om de komst van Specularium in dit topic aan te kondigen. "Blijf rechts rijden, probeer hem met lichtsignalen op andere gedachten te brengen."quote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef Kentoet het volgende:
Ik rende net naar buiten en riep naar mijn buurman dat hij zich moest verstoppen. Dus hij schrikt best wel en vraagt: Wat dan?
Dus ik zo: De duitsers, ze komen eraan!
En hij zo: Dat is het luchtalarm, dat gaat elke eerste maandag van de maand om 12u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |