Corrie mee?quote:
Dat had hij afgelopen weken anders behoorlijk.quote:
Welnee, hij is een mooie plaatsvervanger voor mij qua cynisme.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
Het is wel hoog tijd dat Jan Mulder opflikkert van de tv.
Gewoon je dop afvegen aan de gordijnen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Date is meteen zo ... weet ik veel, gedoe of zo.
welke?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik maakte wel 1 fout, bestelde los 3,50 euro friet (los). Was veels te veel... daar kan ik vandaag nog van eten.Maar dit is ook bij een van de betere friettenten van Eindhoven (zoniet de beste).
Morguh.quote:
Handig, peukje bakje koffie.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Brandalarm ging af hierhalf uur buiten gestaan.
Soms wel, maar als je net op je plek zit op maandagmorgen is dat toch een kuttijd lijkt me.quote:
Nogal ja. Het alarm was volgens mij kapot, toen we weer naar binnen gingen zag ik een ladder staan en wat kapotgetrokken dradenquote:Op maandag 6 mei 2013 08:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Soms wel, maar als je net op je plek zit op maandagmorgen is dat toch een kuttijd lijkt me.
Oh heerlijk, deden ze dat hier maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Brandalarm ging af hierhalf uur buiten gestaan.
Ja en ook zo leuk dat je vanaf de 6e naar beneden moet lopenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh heerlijk, deden ze dat hier maar.
Lekker in 't zonnetje een peukje doen op de parkeerplaats, autoradio aan, hoppa.
Gewoon met de lift, liever dood dan moe.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ook zo leuk dat je vanaf de 6e naar beneden moet lopenWel een goede oefening.
Dat mag dus niet he? Dan slaat de BHV'er je neer.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon met de lift, liever dood dan moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |