SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plexhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
vooruitdenken. Over 3 min is het herdenken over.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
ik heb een keertje met dodenherdenking keihard muziek gedraaid, was een nummer van 7 min ofzo en was al 4 min bezig voordat de dodenherdenking begonquote:
en een jaar ervoor ben ik er doorheen gegamed![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb een keertje met dodenherdenking keihard muziek gedraaid, was een nummer van 7 min ofzo en was al 4 min bezig voordat de dodenherdenking begon
en een jaar ervoor ben ik er doorheen gegamedbeetje respect mag wel hoor.
![]()
Debiele autistenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hij houd iig nog van mooie kerken, waar jij van houd zou ik mijn hond nog van aftrappen.Fear is the grease of society.![]()
ja dat kan het dag licht niet verdragen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef vogelkooi het volgende:
Hij houd iig nog van mooie kerken, waar jij van houd zou ik mijn hond nog van aftrappen.![]()
ik knak je armpjes doormidden vriendquote:
sosua doe eens een kekke tc uitzoekenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat moment wanneer je zaterdagavond saai is omdat je tot morgen moet wachten op een nieuwe Game of Thrones en de rest van de series op zijn gat liggen en je uitgekeken bent op al je spellen.![]()
![]()
mr selfridge, bates motel, orphan black, the americans.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
Dat moment wanneer je zaterdagavond saai is omdat je tot morgen moet wachten op een nieuwe Game of Thrones en de rest van de series op zijn gat liggen en je uitgekeken bent op al je spellen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
BOEM BOEM BOEM......Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
straks even door het donker zonder licht fietsen #yolo #lampjesgaanaltijdstuk - verstuurd vanaf mijn wildvuur in/uit een sprinterAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Waar gaat the Americans over?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mr selfridge, bates motel, orphan black, the americans.![]()
Niet zwaar zon fiets?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Ame_thyst het volgende:
straks even door het donker zonder licht fietsen #yolo #lampjesgaanaltijdstuk - verstuurd vanaf mijn wildvuur in/uit een sprinterFear is the grease of society.![]()
EwaaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dr komt een dag dat ik zo'n fietser zonder licht tussen mn bullbar splits. Pesthekel aan. Wacht maar tot je zelf een auto hebt. Dan snap je het wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Ame_thyst het volgende:
straks even door het donker zonder licht fietsen #yolo #lampjesgaanaltijdstuk - verstuurd vanaf mijn wildvuur in/uit een sprinterhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
sapperdefapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
valt mee als je erop zit.
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Vertelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef MineraalWater het volgende:
Hahaha net een brony super pissig gemaakt.
Aldie zou wel trots zijn.
Nu maar eens naar bed kerenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Oh snap het goed hoor. Is ongelofelijk kut als je fietsers niet ziet aankomen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dr komt een dag dat ik zo'n fietser zonder licht tussen mn bullbar splits. Pesthekel aan. Wacht maar tot je zelf een auto hebt. Dan snap je het wel.
Maar fietlampjes zijn gewoon de grote shit op aarde. Of de dynamo is stuk, of de vertiefde batterij is leeg of het lampje is stuk. Dus dan neem je van die losse lampjes. Die dan weer van je fiets gejat worden of na een avond weer leeg zijn.
Maar goed de meeste automobilisten hebben al moeten met overdag fietsers zien dus toch maar wee r eens wat hema lampjes halen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Heb ik, als fietser, ook een pesthekel aan.. Ook aan voetgangers met donkere kleding die willen oversteken. Reed er in de winter wekelijks bijna 2 of 3 aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dr komt een dag dat ik zo'n fietser zonder licht tussen mn bullbar splits. Pesthekel aan. Wacht maar tot je zelf een auto hebt. Dan snap je het wel.![]()
![]()
Uitgaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
mr selfridge, bates motel, orphan black, the americans.![]()
Blijf mij wel verbazen, kunnen robots op mars laten landen, computers bouwen ter grote van een 50eurocent maar lampjes die het een paar weken doen HO MAARAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Doen ze expres man, anders minder inkomsten enzoquote:Op zondag 5 mei 2013 00:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Blijf mij wel verbazen, kunnen robots op mars laten landen, computers bouwen ter grote van een 50eurocent maar lampjes die het een paar weken doen HO MAAROp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
de lamp hier doet het al zeker een paar maandenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Blijf mij wel verbazen, kunnen robots op mars laten landen, computers bouwen ter grote van een 50eurocent maar lampjes die het een paar weken doen HO MAAR![]()
![]()
_o-quote:Op zondag 5 mei 2013 00:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Blijf mij wel verbazen, kunnen robots op mars laten landen, computers bouwen ter grote van een 50eurocent maar lampjes die het een paar weken doen HO MAAR![]()
Humpf 30 vandaag..
Ben je dan te oud voor minecraft...??
Neh.
[ Bericht 81% gewijzigd door SosuaCafe op 05-05-2013 09:04:08 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ga me niet zeggen dat er in elke hoek genoeg licht is.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:31 schreef vogelkooi het volgende:
lampjes... in de stad waar ik woon hebben we trottoir verlichting.![]()
Hier in utrecht is ook (zowat) overal verlichting, maar die is niet heel helder (want dan gaat het ook bij mensen die slapen naar binnen schijnen)
Gewoon 5 setjes HEMA lichtjes kopen.![]()
![]()
Allem tegelijk aan op je fiets!quote:Op zondag 5 mei 2013 09:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat er in elke hoek genoeg licht is.![]()
Hier in utrecht is ook (zowat) overal verlichting, maar die is niet heel helder (want dan gaat het ook bij mensen die slapen naar binnen schijnen)
Gewoon 5 setjes HEMA lichtjes kopen.Fear is the grease of society.![]()
GEFELICITEERD JOSHUAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hier hebben ze pas de hele straat opnieuw ingedeeld en zijn we van dat oranje licht naar fel witte led verlichting gegaan.., je hebt iig een stuk beter zicht op de stoepen en straatquote:Op zondag 5 mei 2013 09:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga me niet zeggen dat er in elke hoek genoeg licht is.![]()
Gewoon 5 setjes HEMA lichtjes kopen.![]()
![]()
Bier en kekke dames voor jou. Kan geen pics posten omdat mobiel maar die komen straks nog wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Humpf 30 vandaag..
Neh.
Nou, Ik heb dus een eigen channel op TS genaamd : Plexcon's Pussy Palace.quote:
En als description staat er:Dus zo'n kerel was op die TS en gaat hij in de shoutbox zeggen van: Plexcon I take that as an offense with your brony rule.quote:This channel is only for my bro's.
No Furry's and Anime allowed.
Oh and DEFINITELY NO PONY'S.
Fuck you bronies, Fuck you.
Racism is allowed.
PS. If you wear a fedora and/or you have a neckbeard you can also kill yourself.
- Plexcon
Ik zei van: It's the truth.
En toen ging hij helemaal een verhaal vertellen over de maker van MLP en shit![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nou, Ik heb dus een eigen channel op TS genaamd : Plexcon's Pussy Palace.
En als description staat er:
[..]
Dus zo'n kerel was op die TS en gaat hij in de shoutbox zeggen van: Plexcon I take that as an offense with your brony rule.
Ik zei van: It's the truth.
En toen ging hij helemaal een verhaal vertellen over de maker van MLP en shit![]()
![]()
![]()
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERAquote:Op zondag 5 mei 2013 08:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Humpf 30 vandaag..
Neh.![]()
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS HIJ
WE VINDEN DAT ALLEMAAL PRETTIG JA JA
EN DAAAAAROM ZINGEN WE BLIJ BLIJ BLIJ
HIJ LEEEVE LANG HOERA HOERA
HIJ LEEVE LANG HOERA HOERA![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS HIJ
WE VINDEN DAT ALLEMAAL PRETTIG JA JA
EN DAAAAAROM ZINGEN WE BLIJ BLIJ BLIJ
HIJ LEEVE LANG HOERA HOERAFear is the grease of society.![]()
Gister een franse anijslikeur genaamd Pastis gehad, doet mij denken aan Ouzo/Sambuca/Raki/Absinth maar dan een stuk zachter. Erg lekker om weg te klokken, zeker een aanrader voor iedereen!
Erg toegankelijk drankje ook.![]()
Ik drink enkel wijn en Grey goose uit frankrijk, vertrouw die kikkervreters niet.Fear is the grease of society.![]()
Alles wat op de grond ligt is vies, dus ook water, dat komt uit de grond/Fear is the grease of society.![]()
gratz manquote:Op zondag 5 mei 2013 08:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Humpf 30 vandaag..
Neh.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
incapabel; dat hoort geen mod te willen zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat
Heb al maanden last van onverwijderbare adware, heeft dat kreng gewoon keurig een uninstallerChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
zo te zien hebben die PM's jou wel aangeslagen hahaChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
KampioenehhOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
kan je beter de ricard nemen.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister een franse anijslikeur genaamd Pastis gehad, doet mij denken aan Ouzo/Sambuca/Raki/Absinth maar dan een stuk zachter. Erg lekker om weg te klokken, zeker een aanrader voor iedereen!
Erg toegankelijk drankje ook.
Een keer een 5liter magnum met een stel brandweermannen uit toulouse soldaat gemaakt. Nog nooit zo dronken geweest. Tot 19:00 de volgende dag! Boah.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Welke krijt-witte halve tamme verbrand er nou weer in de fucking lente wanneer het net 18 graden is? Ik dus.![]()
Ik mis MC spelen een beetje, niet heel erg, een beetjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
fokcraft gquote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik mis MC spelen een beetje, niet heel erg, een beetje![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
En ik vond carbidschieten al zo hard gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)plosie_damascus.html
wa een knal jong![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
En ik vond carbidschieten al zo hard gaan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
IAF dropt ff een bommetje flodder zo gaat dat.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Aquila
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zometeen ff aan de talisker 10 yo. Single malt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Je boom valt een beetje uit op de server.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Zometeen ff aan de talisker 10 yo. Single malt.En gefeliciteerd!
![]()
tehfuck echt? Dan werkt de plugin niet meer. Feck!.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je boom valt een beetje uit op de server.En gefeliciteerd!
En merci.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja, check de dynmap maarquote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
tehfuck echt? Dan werkt de plugin niet meer. Feck!.http://play.fokcraft.nl:45000/#
![]()
lutsers die admins!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, check de dynmap maarhttp://play.fokcraft.nl:45000/#
![]()
Got 2 have!
[ Bericht 11% gewijzigd door SosuaCafe op 05-05-2013 19:19:11 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
in Afrika want derde wereld.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:44 schreef -Datdus- het volgende:
Zou wel ironisch zijn als vandaag de derde wereld oorlog uitbreekt.![]()
![]()
Ja lach maar, lul.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:05 schreef shaderon het volgende:
zo dan, die grap komt aan, voel hem hier helemaal![]()
Handig weer, had weer eens zin in eve dus zo'n 30 dagen code gekocht, voor 15 euro, zie ik daarna dat ik het ook voor 10 euro had kunnen reactiveren op eve site zelf
Die nu pas kennen, Plex, schaam jequote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
Swaggilicious motherfucker kijk mij met mn swag.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:04 schreef Flodder450 het volgende:
is het een idee om een soort Bronyville te maken met de SC hier?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wij hebben toch na een kwartiertje weer mot. Fuck you flodderIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
die gasten maken altijd mooie trailersChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
zijn ook aan het streamen nu http://www.twitch.tv/ccp
omdat ze 10 jaar bestaanAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
drijft voor een paar duizend dollar aan schepen daar
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
http://www.twitch.tv/mad_ani
2000+ frigates die een Nyx proberen te killenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
die grote schepen op dat plaatje zijn freighters die goederen naar Jita (de hoofdregio als het ware) proberen te verschepenquote:
een Nyx is geloof ik een moederschip en frigates zijn starters schepenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
2180 mensen in 1 systeem, zoveel heeft een normale mmo normaal op 1 server, of nog niet eens
Ah, op die fiets.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die grote schepen op dat plaatje zijn freighters die goederen naar Jita (de hoofdregio als het ware) proberen te verschepen
een Nyx is geloof ik een moederschip en frigates zijn starters schepen![]()
![]()
TEST is in oorlog met honeybadger he, nu krijg ik ook de neiging te resubben om mee te vechtenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Handig weer, had weer eens zin in eve dus zo'n 30 dagen code gekocht, voor 15 euro, zie ik daarna dat ik het ook voor 10 euro had kunnen reactiveren op eve site zelf![]()
![]()
Denk alquote:
"Lil kleine"__!
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:00 schreef Curlbrah het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)_arrested_post_show/![]()
![]()
talisker is net zeewater met zeewierquote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Zometeen ff aan de talisker 10 yo. Single malt.Fear is the grease of society.![]()
Dacht ik ook toen ik die post zag.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef Curlbrah het volgende:
http://i.imgur.com/cLMG6fr.jpg
.. nederland?![]()
Wil nu graag wat pics zien van jongen gasten met snorren waarbij het goed staatAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voel de snor nu ook echt tegen de bovenlip prikken, best aparte gewaarwording
je bent een eckte hipster of je bent het nietquote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
Wil nu graag wat pics zien van jongen gasten met snorren waarbij het goed staat
over een paar maanden heeft aldie een snor voordat het cool isChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
best wel veel hipsters in dit topic trouwensChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
probeer me er nu een pijprokende jongen bij voor te stellen met een wollen trui aanChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Pedo CP schnorrOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
eve, Als je niks op aarde kan volbrengen dan doe je het maar met pixels.Fear is the grease of society.![]()
I worked at a bar with an enormous reception hall people would often rent out for wedding receptions. It was pretty lavish with a huge winding spiral staircase, big dance floor, stage for the DJ and wedding party, all the usual fancy nonsense people seem to just need for their big day. This one wedding party spent an outrageous amount of money on their reception: 7 kegs of beer, 20 cases of wine, full 3-course meal with their own private servers and bartenders, etc. They had about 300 people there and everyone was having an amazing time at first. I was behind the private bar and I noticed the bride running around frantically asking for help and all the groomsmen in a complete panic because they can't find the groom! It turns out the dildo went outside with his best man to blow a line of coke in the parking lot and got arrested and sent to jail like an hour into his own wedding reception. It ruined the entire event for everyone. The bride proceeded to get completely shit-canned and make a scene, causing about half of their guests to just sort of quietly leave, and they left 5 full kegs of beer behind, all of which they still had to pay for. It was so uncomfortable going up to the father of the bride and asking him to sign the credit receipt which included all of the stuff he still had to pay for but that they couldn't consume.
TL;DR - Groom gets arrested on drug charges right as the reception begins and the whole thing collapses on itself like a dying star.![]()
ze hadden voor 7 vaten gekocht, en toen het feest voorbij was, stonden er nog 5 , maar ze moesten nogsteeds voor 7 betalen!quote:![]()
gewoon avondje door posten hier tochquote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef -Datdus- het volgende:
Nog een paar duizend posts en ik sta in de top 500.![]()
klopt, maar ik bedoel heeft die verhalen vertellen alles op gezopen. mis een grappige clouquote:Op maandag 6 mei 2013 00:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ze hadden voor 7 vaten gekocht, en toen het feest voorbij was, stonden er nog 5 , maar ze moesten nogsteeds voor 7 betalen!Fear is the grease of society.![]()
Mogguh. Wat een zonnetje buitenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Of lekker vroeg op te staan, wat banken te sjouwen en daarna op het dooie gemakkie rustig aan naar werk te fietsen.![]()
Was best lekker vanmorgen om te fietsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of lekker vroeg op te staan, wat banken te sjouwen en daarna op het dooie gemakkie rustig aan naar werk te fietsen.![]()
Work safe gif van 4chan.quote:Op maandag 6 mei 2013 07:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waar heb je deze vandaan/naam van meisje?Fear is the grease of society.![]()
Ha nee, ik postte dat toen ik net de deur uit ging op m'n mobiel richting school, krijg ik 3 minuten later een bericht van een klasgenoot, 1ste uur uitvalquote:Op maandag 6 mei 2013 08:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi weer om de hele dag binnen te zitten.
Jij natuurlijk vet balenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:02 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ha nee, ik postte dat toen ik net de deur uit ging op m'n mobiel richting school, krijg ik 3 minuten later een bericht van een klasgenoot, 1ste uur uitval![]()
Ja, ligt er natuurlijk aan waar je naar school moet, Met de fiets maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij natuurlijk vet balen![]()
Ja, had liever een uur langer geslapen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij natuurlijk vet balen
Nu op m'n zolderkamer met de ramen (die overigens beplakt zijn met papier mache om het licht tegen te houden) weer lekker een kek uurtje te FOK!kenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Mwah 4km fietsen, valt reuze mee. Alleen 1 grote berg ertussen, da's lastig met wind tegen.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, ligt er natuurlijk aan waar je naar school moet, Met de fiets maakt niet zoveel uitOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
4km is niksquote:Op maandag 6 mei 2013 09:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Mwah 4km fietsen, valt reuze mee. Alleen 1 grote berg ertussen, da's lastig met wind tegen.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wageningse_Berg moet ik overheen, niet zo heel stijl maar zo'n 300 meter lang, bovenaan voel je dat wel in je potenquote:
Gewoon je shovel pakken en een tunnel makenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef plopkweker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wageningse_Berg moet ik overheen, niet zo heel stijl maar zo'n 300 meter lang, bovenaan voel je dat wel in je poten![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon je shovel pakken en een tunnel maken![]()
Met of zonder versnellingen? (pauperfiets van mij heeft er geen)quote:Op maandag 6 mei 2013 09:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga eens in de vlakke polder met tegenwind zonder beschutting fietsen, dan piep je wel anders.
Doe jij dan heen en terug wageningen-renkum via de wageningse berg?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Top! Mijn fiest heeft versnellingen, maar ik wil het ook wel zonder doen. Kan mij niet voorstellen dat een heuvel lastiger dan 13km tegenwind is.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:17 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Met of zonder versnellingen? (pauperfiets van mij heeft er geen)
Doe jij dan heen en terug wageningen-renkum via de wageningse berg?![]()
13km --> 4km. Ja man ook echt te vergelijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 09:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Top! Mijn fiest heeft versnellingen, maar ik wil het ook wel zonder doen. Kan mij niet voorstellen dat een heuvel lastiger dan 13km tegenwind is.
een lap stof was boven je budget?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:04 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, had liever een uur langer geslapen.
Nu op m'n zolderkamer met de ramen (die overigens beplakt zijn met papier mache om het licht tegen te houden) weer lekker een kek uurtje te FOK!ken![]()
![]()
Ben je nou serieus of sarcastisch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Zeur niet, is allebei niet veel.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:35 schreef plopkweker het volgende:
[..]
13km --> 4km. Ja man ook echt te vergelijken![]()
okquote:Op maandag 6 mei 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zeur niet, is allebei niet veel.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
weg uit de trekhaken?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
uitermate geschikte kandidaat. Ik denk dat een assessment overgeslagen kan worden.quote:
Beetje jammer dat ik dat kut inteelt subforum dan ook in de gaten zou moeten houden, maar dat is zorg voor later.![]()
Ik fiets ook elke dag 8km heen en dan natuurlijk ook nog een keer terug ghehe.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk dat je dat geen "man" mag noemen, wat een jochie is het ook![]()
Fietsen..
Zo mag ik het horen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi weer om de hele dag binnen te zitten.![]()
IK BEN RICK ROSS KEER 7, JE VADER KEER 12Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:
Duitsers!
note to self; ortho bellenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Welk nut heeft dat, als ze je horen vragen ze toch meteen of je de telefoon aan je moeder wilt geven.![]()
Ik moet mn eigen afspraken plannen hequote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welk nut heeft dat, als ze je horen vragen ze toch meteen of je de telefoon aan je moeder wilt geven.
Maar geen zin om in de vakantie om 9 uur daar al te zijnOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja mang, aldie heeft m al gezienquote:
Heb atm alleen boven, dus dat is wel skeer..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hebben die homo's nu pauzeja gvd moet ik zo weer bellen..
Vind dat maar niks tenzij je gebit echt fucked up is.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja mang, aldie heeft m al gezien
Heb atm alleen boven, dus dat is wel skeer..
Bij mij staan mijn voorste tanden een beetje naar binnen maar that's it.
En overbite dan en ik zou volgens mijn tandarts "Mijn hele gehemelte kapot bijten" als ik niet een beugel nam![]()
Als ik nu ook onder slotjes zou nemen, zou ik ze eraf bijten.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vind dat maar niks tenzij je gebit echt fucked up is.
Bij mij staan mijn voorste tanden een beetje naar binnen maar that's it.
En overbite dan en ik zou volgens mijn tandarts "Mijn hele gehemelte kapot bijten" als ik niet een beugel nam
Mijn beet is namelijk wel gewoon goed
Maar ik kon 2 jaar terug al kiezen voor een beugel, maar toen was het echt niet nodig.
Nu zijn mijn onderste voortanden echt over elkaar aan t gaan
Ik kijk ook eens op NuJij, Wat een niveau zeg
http://www.nu.nl/tech/341(...)-gepresenteerd-.html
Reacties:
http://www.nujij.nl/tech-(...)-week.22948039.lynkx
Alleen die nummer 7 snapt het volgensmij![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef MineraalWater het volgende:
Ik kijk ook eens op NuJij, Wat een niveau zeg
http://www.nu.nl/tech/341(...)-gepresenteerd-.html
Reacties:
http://www.nujij.nl/tech-(...)-week.22948039.lynkx
Alleen die nummer 7 snapt het volgensmijZe willen gewoon een premium dienst hebben zoals netflix, hulu etc... tjappies.
![]()
Juistquote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad.Ze willen gewoon een premium dienst hebben zoals netflix, hulu etc... tjappies.
![]()
90% van het nujij reactie volk is te dom om te poepen johTevens 90% pvv stemmer.
Justin-Bieber-aangevallen-in-Dubai
http://www.zie.nl/video/i(...)n-Dubai/m1nzellfqg6o
paar dingen die mij opvallen.
- Een vleugel van +/-300 kilo wordt omgeduwd door 1 figuurtje
- Bieber blijft doorzingen terwijl hij op de grond ligt, oh wacht ik bedoel de cd blijft doorspelen.
- Waarom kijk ik zulke filmpjesAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
lel hij was gister bijna opgepaktquote:Op maandag 6 mei 2013 13:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Justin-Bieber-aangevallen-in-Dubai
http://www.zie.nl/video/i(...)n-Dubai/m1nzellfqg6o
paar dingen die mij opvallen.
- Een vleugel van +/-300 kilo wordt omgeduwd door 1 figuurtje
- Bieber blijft doorzingen terwijl hij op de grond ligt, oh wacht ik bedoel de cd blijft doorspelen.
- Waarom kijk ik zulke filmpjes![]()
veel ip's? Of 1 kansloos iemand met een servertjeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Veel ip'squote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef Ame_thyst het volgende:
veel ip's? Of 1 kansloos iemand met een servertje![]()
Wij zijn Anoniem,
Wij zijn een legioen,
Wij vergeven het niet,
Wij vergeten het niet,
Verwacht ons.
#NLAnon #NL_Anon_News #AnonDutch #OperationDutchAnon![]()
![]()
Wij zijn kampioen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef MineraalWater het volgende:
Wij zijn Anoniem,
Wij zijn een legioen,
Wij vergeven het niet,
Wij vergeten het niet,
Verwacht ons.
#NLAnon #NL_Anon_News #AnonDutch #OperationDutchAnonIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die wachtmuziek van Hi Klantenservice_!
Is die ook SI HIIIII hooo of niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef plopkweker het volgende:
Die wachtmuziek van Hi Klantenservice_!
![]()
Haha, nee, verpauperde lift muziek lijkt het op. Kan het niet echt thuisbrengen zo slechtquote:Op maandag 6 mei 2013 15:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is die ook SI HIIIII hooo of niet?
Welke site?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Op onze servers eerst nu op de websiteOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-22421185
En dan heel droog op school er een paar uitprinten.![]()
![]()
Ik vind dat wel shit hoor, Mensen die gewoon thuis allemaal zulke shit voortaan kan maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:33 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-22421185
En dan heel droog op school er een paar uitprinten.![]()
Je kan ook gewoon een mes kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind dat wel shit hoor, Mensen die gewoon thuis allemaal zulke shit voortaan kan maken.![]()
![]()
In elke samenleving is het enige wat je nodig hebt genoeg van wat andere nodig hebben om te krijgen wat je wilt.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:43 schreef MineraalWater het volgende:
Maar ja, Een geweer kan je ook zo kopen hier mits je de goeie mensen kent heb ik gehoord![]()
pippaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit soort mensen dienen uit voorzorg al een kogel te krijgen. Met hun het gaat om vrijheid gelul, laat het lekker in de VS al die wapens.![]()
MjaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: