SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind BG NIET LIEF!!!![]()
(ff kijken of dit gedelete wordt met een perma-ban)We're slowly approaching inevitable death.![]()
altijd leuk als je team gaat vechten tegen de enemy team als ze baronbuff hebben omdat ze niet een inner turret willen verliezen en dan keihard geaced worden... en dan de game verliezen. stonden al 4 dragons en een baron achter kwa goud laat ze die turrent dan ook maar hebben. maar nee hoor ze duiken er allemaal in..
wacht gewoon die baron buff af xD en probeer geen inhibitor tower te verliezen maar nee hoorI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Dat weet niemand zeker. Waarschijnlijk echt omdat riot meteen het topic met die informatie gesloten heeft met de afbeelding verwijdert.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:29 schreef kensei het volgende:
Is die gun templar nou fan art, of afkomstig van Riot?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als je ergens gaat vechten kan het net zo goed bij een turret zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
altijd leuk als je team gaat vechten tegen de enemy team als ze baronbuff hebben omdat ze niet een inner turret willen verliezen en dan keihard geaced worden... en dan de game verliezen. stonden al 4 dragons en een baron achter kwa goud laat ze die turrent dan ook maar hebben. maar nee hoor ze duiken er allemaal in..
wacht gewoon die baron buff af xD en probeer geen inhibitor tower te verliezen maar nee hoorWe're slowly approaching inevitable death.![]()
jup maar wrm zou je een ace riskeren en de partij verliezenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je ergens gaat vechten kan het net zo goed bij een turret zijn.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Goede TT
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Kha'Zix echt easy mode LoL[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Snap niet hoe
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die is dood op lvl2? :/[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ligt aan de situatie. Als alles gepushed is en je de inhibs niet verdedigt verlies je sowieso de game.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:52 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jup maar wrm zou je een ace riskeren en de partij verliezenWe're slowly approaching inevitable death.![]()
no shit..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als alles gepushed is en je de inhibs niet verdedigt verlies je sowieso de game.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
hij zei goeie lux,quote:
maar idd als lux haar lightbind mist is ze zo dood.
[ Bericht 6% gewijzigd door Vierkantblokje op 04-05-2013 20:54:01 ]I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Je bedoelt een goede kha dodged[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Iemand hier de Lissandra heeft? HOE IS DIE DING[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
kakaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:52 schreef Jajong het volgende:
Iemand hier de Lissandra heeft? HOE IS DIE DING![]()
Jouw mening telt niet Bronzie[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik vond xpeke er wel goed mee toen ik zijn stream zag in challanger. Dus het is sowieso viable.
----------
the rain man speelt echt alle champs. Volgens mij moet je alle champs gespeeld hebben voor diamond.
[ Bericht 24% gewijzigd door dustbrain op 04-05-2013 22:27:53 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Kvind em wel een baasje, alleen zijn stream is zo saai en kaal. Muziek erbij zou wonderend doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef dustbrain het volgende:
Ik vond xpeke er wel goed mee toen ik zijn stream zag in challanger. Dus het is sowieso viable.
----------
the rain man speelt echt alle champs. Volgens mij moet je alle champs gespeeld hebben voor diamond.![]()
Lissandra is alleen goed tegen melee mids.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Beetje random statement dat[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Moet af en toe kunnen om bronze te onderscheiden van challenger.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Hij is juist grappig man met zijn opmerkingen en lichte rage.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Kvind em wel een baasje, alleen zijn stream is zo saai en kaal. Muziek erbij zou wonderend doen
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Lissandra, speel dr rustig overal, behalve jungle.
Wel leuk tegen een morde/fizz/talon/gp op mid en dergelijke.
Leuke champ, en die combo ook wel grappig, maar tis niet mijn type champ.Tadumtiedum.![]()
Ja als lux dus mist.quote:I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Fizz is mn zwakke plek! Deze gast wil vs mij met zijn fizz hijs diamond!
http://www.twitch.tv/victimizeruk
LETS DO THIS SHIT!We're slowly approaching inevitable death.![]()
Heeft wel geholpen. Snap nu beter hoe je tegen fizz moet spelen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Geen idee, maar het vliegt omhoog hier. En geen IP-bonus foor zover ik weet.quote:Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Dat dachten andere mensen waarschijnlijk ook, toen je 1-18-3 met Jayce ging denk ikquote:Op zondag 5 mei 2013 12:44 schreef Djurres het volgende:
Sommige games niet te carryen.
[ afbeelding ]
Zo'n aan elkaar gewaagde/lange game is juist leuk imo, ongeacht of je win of verliest![]()
yup, klopt.
Maar t scheelt dat die met jayce premade met RL vrienden was, waar we allemaal wat liepen te trollen
Tadumtiedum.![]()
Ah gelukkig maar, dacht dat je lekker toxic aan het trollen was geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Djurres het volgende:
yup, klopt.
Maar t scheelt dat die met jayce premade met RL vrienden was, waar we allemaal wat liepen te trollen![]()
![]()
Stomme maten van mij willen altijd die-hard voor de win gaan, terwijl het juist leuk is om te surrenderen als je 30 kills en 8 torens voor staatquote:Op zondag 5 mei 2013 13:11 schreef Djurres het volgende:
nee, was met RL vrienden, dus was wel grappig![]()
![]()
![]()
Af en toe lekker trollen is best leuk hoor.
We waren met 4 - premade, en onze jungler was gewoon slecht, en was continue aan het flamen. Toen zijn we maar gaan trollen en ragequitte hij
Tadumtiedum.![]()
M'n vriendin is afgelopen week begonnen met ranked games. Ze is een best goede support, maar d'r instelling is niet echt goed. Als ik met d'r moest ADCen in drafts, gaf ze meestal na de minste tegenslag al op. Laatste game die ik met d'r gedaan had, was iedereen 'wooden league retards', en voelt ze zich beter dan de rest.
Goed, ze is dus gaan duoqueuen met een vriend van ons die in season 2 goud was, zodat ze in ieder geval niet in bronze terecht zou komen. Haar placements: 2-8. Uiteindelijk dus tegen lage silvers en daar ook constant gewhine dat het niet te carryen was, dat ze geen impact hadden, etc. Het klopt idd wel dat ze hun lane iedere game zwaar overwonnen, maar daarna was het throw na throw na throw. En volgens mij probeerde ze te veel plays te maken die door het rest van het team niet begrepen werden.
Ong. een half jaar geleden waren we nog aan het praten over hoe een andere vriend flink het Dunning Kruger symptoon had, maar hoe ik haar nu hoorde... "Ik zit in bronze 3, hier hoor ik niet thuis, ik speel normaal tegen plats". Ik vind het toch best grappig, iedereen voor alles en nog wat uitmaken en dan zelf in bronze 3 eindigen. Vrij gemeen, maar ik vind het wel iets van gerechtigheid![]()
![]()
maak het uit en stuur haar naar mijn huis. (mits niet dik overigens)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Veel support klooien ook maar wat aan na de lanefase, terwijl je in mid/end game juist heel veel invloed kan hebben met wards & oracles. Jungle van de tegenstander warden als je gaat pushen, eigen jungle warden als de tegenstander pushed. Alle brushes warden als je merkt dat daar een gevecht aan zit te komen, wards clearen, map in de gaten houden, timers bijhouden, team aansturen etc.quote:Op zondag 5 mei 2013 13:17 schreef DjNivek het volgende:
M'n vriendin is afgelopen week begonnen met ranked games. Ze is een best goede support, maar d'r instelling is niet echt goed. Als ik met d'r moest ADCen in drafts, gaf ze meestal na de minste tegenslag al op. Laatste game die ik met d'r gedaan had, was iedereen 'wooden league retards', en voelt ze zich beter dan de rest.
Goed, ze is dus gaan duoqueuen met een vriend van ons die in season 2 goud was, zodat ze in ieder geval niet in bronze terecht zou komen. Haar placements: 2-8. Uiteindelijk dus tegen lage silvers en daar ook constant gewhine dat het niet te carryen was, dat ze geen impact hadden, etc. Het klopt idd wel dat ze hun lane iedere game zwaar overwonnen, maar daarna was het throw na throw na throw. En volgens mij probeerde ze te veel plays te maken die door het rest van het team niet begrepen werden.
Ong. een half jaar geleden waren we nog aan het praten over hoe een andere vriend flink het Dunning Kruger symptoon had, maar hoe ik haar nu hoorde... "Ik zit in bronze 3, hier hoor ik niet thuis, ik speel normaal tegen plats". Ik vind het toch best grappig, iedereen voor alles en nog wat uitmaken en dan zelf in bronze 3 eindigen. Vrij gemeen, maar ik vind het wel iets van gerechtigheid![]()
Heb het een beetje bekeken, ze zorgt wel veel voor wards, mogelijk iets te weinig met oracles/clearing. Ik heb ook het idee dat ze ook meer invloed moeten uitoefenen na het winnen van hun lane. Meer roamen, etc. Ze speelt met name Zyra en nu ook wat Leona om duidelijke initiates te hebben. Was bijv. in een game dat ze een flash-ult deed als Zyra, 4 man erin, en daarna chargde hun Xin in die groep en ult bijna iedereen uit de Zyra ultquote:Op zondag 5 mei 2013 13:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Veel support klooien ook maar wat aan na de lanefase, terwijl je in mid/end game juist heel veel invloed kan hebben met wards & oracle. Jungle van de tegenstander warden als je gaat pushen, eigen jungle warden als de tegenstander pushed. Alle brushes warden als je merkt dat daar een gevecht aan zit te komen, wards clearen, map in de gaten houden, team aansturen etc..
Ik heb ook het idee dat ze te veel op de performance van het team richt ipv zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: