Niemand?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Forbry het volgende:
Wat ik wel erg grappig/apart vind: Op de één of andere manier doet dat "potions brouwen" best wel realistisch aan eigenlijk (en dat zo zonder graphics of wat dan ook).
Meer mensen die dat hebben/vinden?
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
2000 candies sparen nu voor The Diamond Sword, dus ik ga even tussendoor iets anders doen. Kutverslavendrotspel
Zonde ja. Had ze nog zo eerlijk verdiend door het spel gewoon een tijdje te laten draaien op de achtergrondquote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's dan
Uit een eerdere post:quote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de horn of plenty maar nogsteeds 100 lp/sec, wat doe ik fout?
Maar met die horn kon je er toch juist 300 lp/sec van maken?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit een eerdere post:
100 lp per sec is maximaal
Owquote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar met die horn kon je er toch juist 300 lp/sec van maken?
Wou net updaten met dat het er idd niet bijstaat, maar ze er wel bijgeteld worden, maar je hebt het er al bijgezetquote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Owdan weet ik het niet sorry.
Ik vond wel iets, in het Frans maar als ik het goed begrijp krijg je wel 300 per/sec alleen staat er nog steeds 100:
Donc voilà, j'ai eu un problème avec cette fameuse corne (qui est censée donner 300lp/s), sauf qu'en allant regarder dans ma Candy Box, le compteur reste à 100lp/s.
J'aimerais donc savoir si quelqu'un a déjà eu ce problème, s'il sait comment le résoudre (parce que 300lp/s c'est quand même bien cool) et me donner la réponse s'il vous plaîîîît.
même si le compteur reste à 100, l'effet est actif
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net updaten met dat het er idd niet bijstaat, maar ze er wel bijgeteld worden, maar je hebt het er al bijgezet.
kijk bij de toename LP aan de linkerkant. dit gaat met 300 omhoogquote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de horn of plenty maar nogsteeds 100 lp/sec, wat doe ik fout?
OH ik was daar al geweest, maar daar kun je nog een keer naartoe? Nu in ieder geval nog niet zie ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kun je toch gebruiken bij de toverheks?
weet het niet...heb nog niet genoeg lollipops voor de toverheks.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OH ik was daar al geweest, maar daar kun je nog een keer naartoe? Nu in ieder geval nog niet zie ik.
Owquote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
weet het niet...heb nog niet genoeg lollipops voor de toverheks.
Gebruik de berserk potion.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk denk dat je er maar 1 keer naartoe kunt. En ik kom maar niet voorbij de Whale in de underwatercave, sparen voor wat scrolls en healthpotions dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |