Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:32 schreef STING het volgende:
Is dit niet gewoon stiekem een of ander psychologisch experiment?
Op de grond gooien heeft voor zover ik kan zien geen verder effect, opeten geeft extra hpquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
Wat is de functie van alle candies opeten en ze op de grond gooien?
Hoe krijg je je max. HP omhoog?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Ook aan begonnen. Underwater cave lukt nog niet. Daar zal ik meer health voor moeten hebben denk ik.
Of potion gebruiken tijdens de questquote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Ook aan begonnen. Underwater cave lukt nog niet. Daar zal ik meer health voor moeten hebben denk ik.
HP 104 -> HP 155.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, zojuist 3500 candies gegeten
We gaan het zo zien
Die heb ik nog niet wel een chocolate bar, maar geen idee hoe je die kunt gebruiken of wat die doet.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of potion gebruiken tijdens de quest
Of een beter zwaard?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
Kom op, kom op, laat die lp/sec omhoog gaan, damn you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productiequote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
Goed om te weten, dan stop ik met plantenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productie
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Alfje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
100 lp per sec is maximaalquote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's danquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productie
Cow level, mooie knipoog naar Diablo ][quote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef wdn het volgende:
[..]
100 lp per sec is maximaal
300 als je de COW lvl even doet (hint: GMOOH)
LP's zijn oneindig dus dat maakt niet veel uitquote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's dan
Als je tijd niet meetelt wel jaquote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
LP's zijn oneindig dus dat maakt niet veel uit
Cheaten is voor watjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als je tijd niet meetelt wel ja(EDIT: of aan het cheaten bent
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |