Niemand?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Forbry het volgende:
Wat ik wel erg grappig/apart vind: Op de één of andere manier doet dat "potions brouwen" best wel realistisch aan eigenlijk (en dat zo zonder graphics of wat dan ook).
Meer mensen die dat hebben/vinden?
quote:Op zondag 5 mei 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
2000 candies sparen nu voor The Diamond Sword, dus ik ga even tussendoor iets anders doen. Kutverslavendrotspel
Zonde ja. Had ze nog zo eerlijk verdiend door het spel gewoon een tijdje te laten draaien op de achtergrondquote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's dan
Uit een eerdere post:quote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de horn of plenty maar nogsteeds 100 lp/sec, wat doe ik fout?
Maar met die horn kon je er toch juist 300 lp/sec van maken?quote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit een eerdere post:
100 lp per sec is maximaal
Owquote:Op zondag 5 mei 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar met die horn kon je er toch juist 300 lp/sec van maken?
Wou net updaten met dat het er idd niet bijstaat, maar ze er wel bijgeteld worden, maar je hebt het er al bijgezetquote:Op zondag 5 mei 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Owdan weet ik het niet sorry.
Ik vond wel iets, in het Frans maar als ik het goed begrijp krijg je wel 300 per/sec alleen staat er nog steeds 100:
Donc voilà, j'ai eu un problème avec cette fameuse corne (qui est censée donner 300lp/s), sauf qu'en allant regarder dans ma Candy Box, le compteur reste à 100lp/s.
J'aimerais donc savoir si quelqu'un a déjà eu ce problème, s'il sait comment le résoudre (parce que 300lp/s c'est quand même bien cool) et me donner la réponse s'il vous plaîîîît.
même si le compteur reste à 100, l'effet est actif
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net updaten met dat het er idd niet bijstaat, maar ze er wel bijgeteld worden, maar je hebt het er al bijgezet.
kijk bij de toename LP aan de linkerkant. dit gaat met 300 omhoogquote:Op zondag 5 mei 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb de horn of plenty maar nogsteeds 100 lp/sec, wat doe ik fout?
OH ik was daar al geweest, maar daar kun je nog een keer naartoe? Nu in ieder geval nog niet zie ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kun je toch gebruiken bij de toverheks?
weet het niet...heb nog niet genoeg lollipops voor de toverheks.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
OH ik was daar al geweest, maar daar kun je nog een keer naartoe? Nu in ieder geval nog niet zie ik.
Owquote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
weet het niet...heb nog niet genoeg lollipops voor de toverheks.
Gebruik de berserk potion.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk denk dat je er maar 1 keer naartoe kunt. En ik kom maar niet voorbij de Whale in de underwatercave, sparen voor wat scrolls en healthpotions dan maar.
Dat kan weleens vervelend voor je worden, ik zou je berserks nog maar ff bewarenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebruik de berserk potion.ik had er 5 van...geen idee hoe je daar meer van krijgt.
Heb ik ook al geprobeerd. Health en berserk samen misschien (als dat kan).quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebruik de berserk.ik had er 5 van...geen idee hoe je daar meer van krijgt.
Klotequote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Alfje het volgende:
[..]
Dat kan weleens vervelend voor je worden, ik zou je berserks nog maar ff bewaren
Je kunt ook zonder, alleen is wel lastiger bij een volgend level,quote:
Ik strand steeds bij de Whale.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:25 schreef OProg het volgende:
Hmmz, ik kwam net te kort voor die Underwater Cave.
Ik nu ook. Maar weer eens wat sparen om zooi te kopen.quote:
Beter zwaard heb ik genomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kun je trouwens het beste bij de toverheks kopen? een beter zwaard of candies?
Candies lopen toch wel door, ik dacht: een beter zwaard vind je niet zomaar. Enige motivatie eigenlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leek me ook de beste optie, maar die andere optie is duurder (en ook beter)
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Candies lopen toch wel door, ik dacht: een beter zwaard vind je niet zomaar. Enige motivatie eigenlijk
Ik ga zo iets anders doen en laat het gewoon doorlopen. En tussendoor heb ik de makkelijke quests gewoon nog een keer gedaan, dan krijg je ook weer candies.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]...zo dacht ik er dus ook over...maar met candies kun je wel meer health potions kopen...daarmee kun je je ook door een gevecht heen worstelen...
Lastig al die keuzes.
De "meer candies" optie zorgt er voor dat je sneller LP krijgt en dus sneller de andere opties.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kun je trouwens het beste bij de toverheks kopen? een beter zwaard of candies?
Maar wat is op lange termijn de beste optie?..dat betere zwaard lijkt me eerlijk gezegd ook best wel handig.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
De "meer candies" optie zorgt er voor dat je sneller LP krijgt en dus sneller de andere opties.
Tuurlijk maar... de sneller je LP krijgt de sneller je andere opties kunt nemenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar wat is op lange termijn de beste optie?..dat betere zwaard lijkt me eerlijk gezegd ook best wel handig.
Heb bijna 300klp...
ik heb een +5 fire chocoladezwaard (die is beter dan een platinumquote:
Ja je kunt die straks voorzien van chocoladequote:Op zondag 5 mei 2013 15:53 schreef OProg het volgende:
Dan loop ik zeker nog achter met mijn Polished candy diamond sword
Neem aan dat je nog in de untherwater cave zit?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef OProg het volgende:
Kan ik die health potion niet gebruiken om langs die walvis te komen?
OH dat kan ik ook nog doen inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja je kunt die straks voorzien van chocolade
Ligt aan je HP als je bij de walvis komt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef OProg het volgende:
Kan ik die health potion niet gebruiken om langs die walvis te komen?
Earth scroll meteen in het begin ruimt aardig dat kleine grut opquote:
Ok. Zo proberen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Earth scroll meteen in het begin ruimt aardig dat kleine grut op
Kan ik bij de sorceror "meer candies" kopen voor 14.4m LPquote:
Nietquote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe kun je dat vallende sterretje verslaan? Iedere keer als dat me raakt ga ik terug naar start.
veel health potions kopen dusquote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Gewoon door blijven gaan en je komt er vanzelf eens langs.
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
veel health potions kopen dus...ook geen tips om het te ontwijken?
Maar dan heb ik lollipops nodig...en dat gaat niet zo hard...zit momenteel op level 3. Hoe kun je je lp produktie een boost geven?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Enige wat ik kan aanraden is je zwaard updaten via een ander level als je niet snel genoeg door de knights heen kom.
Oh, wat stom...ik had niet goed gelezen dat er 4 nullen stonden, i.p.v. 3. Die 10k van je maakte heel wat duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Tijd is niet van belang.
---
10k LP->cauldron
Boil tot er BOILING staat
stop
mix
stop
10k LP->cauldron
Boil tot er BOILING staat
stop
-> bottle
Kopen met candies tot je LP per seconde bereikt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik lollipops nodig...en dat gaat niet zo hard...zit momenteel op level 3. Hoe kun je je lp produktie een boost geven?
Heb momenteel 100 lp/s...hoe kun je 300 lp/s krijgen?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Kopen met candies tot je LP per seconde bereikt.
Oh voor 300 moet je het COW lvl afmaken en de Horn of Pleny krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb momenteel 100 lp/s...hoe kun je 300 lp/s krijgen?
Dit is btw echt verslavend.
Ok...thx!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh voor 300 moet je het COW lvl afmaken en de Horn of Pleny krijgen.
Ik heb dat gedaan door in de cualdron GMOOH potions te maken (ik heb er 1000 gemaakt) en daarna net zolang die potion gebruiken tot het COW lvl komt.
Komt goedquote:Op zondag 5 mei 2013 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok...thx!
Op dit moment is dit wartaal voor me...denk dat ik vooral geduldig moet zijn en m'n sword moet upgraden...level 3 is blijkbaar niet goed genoeg om op m'n gemak casle entrance te doen.
Gelukkigquote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt goed
Je kan niks fout doen in dit spel
(behalve een sword of life nemen >:D )
Ben je gekquote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig...heb al 2 berserk potions verneukt...dat schijnt een doodzonde in dit spel te zijn.
Het heeft wel weer zijn charme natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een armoe zeg, iedereen weer aan de MMO gameplay.
Dit is geen MMO, maar een zeer simpele single player RPGquote:Op zondag 5 mei 2013 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een armoe zeg, iedereen weer aan de MMO gameplay.
Ik ben bij de Castle Stairs quest.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan ben je blijkbaar een stuk verder.![]()
He? Ik krijg er maar 9 per minuutquote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef OProg het volgende:
10 Lollipops per seconde nu. Maar eens wat sparen.
Nu 18 per seconde.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Ik krijg er maar 9 per minuutHoe doe jij dat?
meer lp's planten dan krijg je er 100 per seconde...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef OProg het volgende:
10 Lollipops per seconde nu. Maar eens wat sparen.
Ah eens wat planten dusquote:Op zondag 5 mei 2013 17:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Nu 18 per seconde.
Hierdoor: Lp planted : 3250
Heb je daar straks veel aan?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
meer lp's planten dan krijg je er 100 per seconde...
Daarmee kun je candy increasement upgraden (krijg nu 3 snoepjes/secondequote:
Ok. Zo maar eens investeren dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarmee kun je candy increasement upgraden (krijg nu 3 snoepjes/seconde)...ook kun je je sword upgraden.
De toverheks doet dit voor lollipops.
Alleen die laatste wist ik niet, die heb ik gegoogeldquote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef OProg het volgende:
De vragen van die Frog zijn ook niet heel moeilijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |