Dat werktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:42 schreef Alfje het volgende:
http://candies.aniwey.net/index.php?pass=
en daaar je passwd achter zetten
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Goede tip, thanksmaar ik had er aan gedacht
ja ik ook.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:20 schreef zwartja het volgende:
Dit had ik gisteravond ook rond deze tijd. Wanneer ik nu op Save klik, duurt het heel lang totdat het bevestigingsscherm in beeld komt.. Iemand hetzelfde probleem?
Eensquote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Verbazingwekkend boeiend spelletje.
Bewijst maar weer eens dat graphics absoluut niet alles zijn.
lollipops.nbrOwned = Number.POSITIVE_INFINITY oneindig veel kan ook met candiesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Adam666 het volgende:
[..]
Wat is de code voor lollipops? :$
heb al wat geprutst maar geen succes
Same here, met als topper dat ik het spel gisteravond/vannacht aan hadden laten staan (vond dat toch "eerlijker" dan het cheatwerk, dát heb ik uitgezet en niet bewaard) en ik zojuist dus een hele hoop candies en lillipops had verwacht. Echter, ik zag alleen een (vertraagde) savebevestiging en daardoor was er verder dus niks gebeurd. Heeft die computer voor niks de hele nacht lopen ronken.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:20 schreef zwartja het volgende:
Dit had ik gisteravond ook rond deze tijd. Wanneer ik nu op Save klik, duurt het heel lang totdat het bevestigingsscherm in beeld komt.. Iemand hetzelfde probleem?
Absoluutquote:Op zondag 5 mei 2013 01:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Verbazingwekkend boeiend spelletje.
Bewijst maar weer eens dat graphics absoluut niet alles zijn.
Leuk dat er een sequel gaat komen. Met meer easter eggs ookquote:Op zondag 5 mei 2013 04:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens
Mocht iemand leuke ideeen hebben:
http://candies.aniwey.net/sequel.html
Ik heb bijna 4.4m LPsquote:Op zondag 5 mei 2013 10:24 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same here, met als topper dat ik het spel gisteravond/vannacht aan hadden laten staan (vond dat toch "eerlijker" dan het cheatwerk, dát heb ik uitgezet en niet bewaard) en ik zojuist dus een hele hoop candies en lillipops had verwacht. Echter, ik zag alleen een (vertraagde) savebevestiging en daardoor was er verder dus niks gebeurd. Heeft die computer voor niks de hele nacht lopen ronken.![]()
Nou ja, kan me wel voorstellen dat die servers niet op deze mate van succes berekend zijn!
Mooie hoeveelheid!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4.4m LPs
Ben nog steeds niet voorbij Hell maar heb wel de The horn of plenty dus 300lp per sec
Een keer of 10 Hell geprobeerd. Ik kan soms aan het einde komen maar daarna gaat het steeds meteen fout.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mooie hoeveelheid!![]()
Die Horn of plenty heb ik al een hele tijd, maar het spel was dus onderbroken door de savemelding, dus heb er verder niks aan gehad. Ben Hell nog steeds niet gepasseerd (maar ook nog geen nieuwe pogingen gedaan).
Welk level zit je qua zwaard en je HP?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Een keer of 10 Hell geprobeerd. Ik kan soms aan het einde komen maar daarna gaat het steeds meteen fout.
Eerst de "meer snoep" voor 4.41m lp's
Hierna slechts 650k nodig voor mijn zwaard
5 en 271 hp. Ik kan Castle entrance zonder te kijken doorlopen. Keep ook; tot aan de draak.quote:
Ik kwam er om 6 uur achter dat ik toch maar eens moest gaan slapen.quote:
quote:
invulnarability potion, als die is uitgewerkt teleport en nog eens teleport en dan weer invulnarability, keer of 3 herhalenquote:
Simpelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:52 schreef aleco99 het volgende:
what is the only thing to go
beyond the limits of our
universe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:53 schreef Forbry het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruikte ook nog "seeds" ipv 2x teleport. Dan krijg je nog candies ook en je hebt zoveel tijd extra, dat je ook nog eventueel wat health potions kunt nuttigen enzo (als je iets te laat hebt ge-teleport bijvoorbeeld).quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Alfje het volgende:
[..]
invulnarability potion, als die is uitgewerkt teleport en nog eens teleport en dan weer invulnarability, keer of 3 herhalen
Ik weet niet wat er nu bij jou staat aangegeven, maar in het begin gaat het iig heel langzaam, later in het spel stukken sneller.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef aleco99 het volgende:
Maar je moet dus een uur wachten om je lollipops te krijgen van je farm?
Nee man. Gewoon zsm LP kopen met candies.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef aleco99 het volgende:
Maar je moet dus een uur wachten om je lollipops te krijgen van je farm?
ik speel nu pas ff hequote:Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon zsm LP kopen met candies.
Zorg dat je op 18000 planted komt.
Op een gegeven moment wordt dat 1 per minuut. En dan 1 per seconde.quote:
Dat laatste weet ik niet (BBS?)quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef STING het volgende:
Grappig, doet me somehow denken aan vroegere text-based browser RPG's
Of RPG's op BBS'en, voor degenen die dat nog meegemaakt hebben
Via de sorcerer.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:59 schreef aleco99 het volgende:
Hoe krijg je je candies p/m omhoog? alleen via de witch en dan absurde hoeveelheden lollys ertegenaan gooien?
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet (BBS?), dat laatste... ja, dat heb ik ook, al vind ik dit toch ook wel weer anders.
Tot op bepaalde hoogte dan hè:quote:Op zondag 5 mei 2013 10:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt dat 1 per minuut. En dan 1 per seconde.
(ie. de meer LP je plant de meer je terug krijgt dus is altijd een goede investering).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Ahquote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.
Hier kon je dan soms ook spelletjes spelen, waaronder RPG's
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tot op bepaalde hoogte dan hè:Rond 18000 planted ligt het maximum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik heb uren LOTR gespeeld in ascii vorm op een BBSquote:Op zondag 5 mei 2013 11:01 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah, voor het internet, kon je inbellen op bepaalde servers.
Hier kon je dan soms ook spelletjes spelen, waaronder RPG's
Ik benadrukte dat nog even vanwege die "ie. de meer LP je plant de meer je terug krijgt dus is altijd een goede investering"quote:
Je deed op het begin zeker constant peaceful quest grinden en wachten op 500 candies, om er 10 te kopen en die te planten?quote:
ik speel een uurtje, dus echt grinden zat er nog niet in :p Gewoon al het geld van die kutkikker investerenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Je deed op het begin zeker constant peaceful quest grinden en wachten op 500 candies, om er 10 te kopen en die te planten?
Dat is niemand vooralsnog echt duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
Wat is de functie van alle candies opeten en ze op de grond gooien?
Het geld van die kutkikker..?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:12 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ik speel een uurtje, dus echt grinden zat er nog niet in :p Gewoon al het geld van die kutkikker investeren
Swampy Swampquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 11:14 schreef aleco99 het volgende:
[..]
die in de swamp. Die geeft iets van 2000 ofzo, das voor mij nog keiveel
Die optie heb ik kennelijk nog nietquote:
Je vind een map in level 2 meen ik.quote:
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
hoe ver ben je? Ik kreeg die map op goblin mountain
jupquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?
Platinum is beterquote:Op zondag 5 mei 2013 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Op Goblin Mountain word ik gekilled, moet ik zeker een Silver sword voor hebben?
Ja, het duurt altijd lang....quote:Op zondag 5 mei 2013 11:18 schreef STING het volgende:
Ok thanks, dan ga ik wel ff douchen, op 1000 candies wachten duurt hier nog wel ff
10 seconden zou moeten werken, anders doe je iets anders verkeerdquote:Op zondag 5 mei 2013 11:32 schreef Stephanti het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet roeren in die ketel om een turtle potion te krijgen? Het lukt me maar niet...
Tijd is niet van belang.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:32 schreef Stephanti het volgende:
Weet iemand hoe lang je moet roeren in die ketel om een turtle potion te krijgen? Het lukt me maar niet...
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Alfje het volgende:
Bravo !
You won
the game
You now have
all the
candies in
the world.
Zou zomaar kunnenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:32 schreef STING het volgende:
Is dit niet gewoon stiekem een of ander psychologisch experiment?
Op de grond gooien heeft voor zover ik kan zien geen verder effect, opeten geeft extra hpquote:Op zondag 5 mei 2013 11:11 schreef STING het volgende:
Wat is de functie van alle candies opeten en ze op de grond gooien?
Hoe krijg je je max. HP omhoog?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Ook aan begonnen. Underwater cave lukt nog niet. Daar zal ik meer health voor moeten hebben denk ik.
Of potion gebruiken tijdens de questquote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Ook aan begonnen. Underwater cave lukt nog niet. Daar zal ik meer health voor moeten hebben denk ik.
HP 104 -> HP 155.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, zojuist 3500 candies gegeten
We gaan het zo zien
Die heb ik nog niet wel een chocolate bar, maar geen idee hoe je die kunt gebruiken of wat die doet.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of potion gebruiken tijdens de quest
Of een beter zwaard?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
Kom op, kom op, laat die lp/sec omhoog gaan, damn you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productiequote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
Goed om te weten, dan stop ik met plantenquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productie
quote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Alfje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
100 lp per sec is maximaalquote:Op zondag 5 mei 2013 12:51 schreef STING het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's danquote:Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zit op 268090 planted, nog altijd ook maar 100 productie
Cow level, mooie knipoog naar Diablo ][quote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef wdn het volgende:
[..]
100 lp per sec is maximaal
300 als je de COW lvl even doet (hint: GMOOH)
LP's zijn oneindig dus dat maakt niet veel uitquote:Op zondag 5 mei 2013 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel weggegooide lp's dan
Als je tijd niet meetelt wel jaquote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef wdn het volgende:
[..]
LP's zijn oneindig dus dat maakt niet veel uit
Cheaten is voor watjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als je tijd niet meetelt wel ja(EDIT: of aan het cheaten bent
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |