OH dat kan ik ook nog doen inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja je kunt die straks voorzien van chocolade
Ligt aan je HP als je bij de walvis komt.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef OProg het volgende:
Kan ik die health potion niet gebruiken om langs die walvis te komen?
Earth scroll meteen in het begin ruimt aardig dat kleine grut opquote:
Ok. Zo proberen.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Earth scroll meteen in het begin ruimt aardig dat kleine grut op
Kan ik bij de sorceror "meer candies" kopen voor 14.4m LPquote:
Nietquote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe kun je dat vallende sterretje verslaan? Iedere keer als dat me raakt ga ik terug naar start.
veel health potions kopen dusquote:Op zondag 5 mei 2013 17:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet
Gewoon door blijven gaan en je komt er vanzelf eens langs.
Nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
veel health potions kopen dus...ook geen tips om het te ontwijken?
Maar dan heb ik lollipops nodig...en dat gaat niet zo hard...zit momenteel op level 3. Hoe kun je je lp produktie een boost geven?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee.
Enige wat ik kan aanraden is je zwaard updaten via een ander level als je niet snel genoeg door de knights heen kom.
Oh, wat stom...ik had niet goed gelezen dat er 4 nullen stonden, i.p.v. 3. Die 10k van je maakte heel wat duidelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 11:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Tijd is niet van belang.
---
10k LP->cauldron
Boil tot er BOILING staat
stop
mix
stop
10k LP->cauldron
Boil tot er BOILING staat
stop
-> bottle
Kopen met candies tot je LP per seconde bereikt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik lollipops nodig...en dat gaat niet zo hard...zit momenteel op level 3. Hoe kun je je lp produktie een boost geven?
Heb momenteel 100 lp/s...hoe kun je 300 lp/s krijgen?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Kopen met candies tot je LP per seconde bereikt.
Oh voor 300 moet je het COW lvl afmaken en de Horn of Pleny krijgen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb momenteel 100 lp/s...hoe kun je 300 lp/s krijgen?
Dit is btw echt verslavend.
Ok...thx!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh voor 300 moet je het COW lvl afmaken en de Horn of Pleny krijgen.
Ik heb dat gedaan door in de cualdron GMOOH potions te maken (ik heb er 1000 gemaakt) en daarna net zolang die potion gebruiken tot het COW lvl komt.
Komt goedquote:Op zondag 5 mei 2013 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok...thx!
Op dit moment is dit wartaal voor me...denk dat ik vooral geduldig moet zijn en m'n sword moet upgraden...level 3 is blijkbaar niet goed genoeg om op m'n gemak casle entrance te doen.
Gelukkigquote:Op zondag 5 mei 2013 17:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Komt goed
Je kan niks fout doen in dit spel
(behalve een sword of life nemen >:D )
Ben je gekquote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig...heb al 2 berserk potions verneukt...dat schijnt een doodzonde in dit spel te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |