Dat kan weleens vervelend voor je worden, ik zou je berserks nog maar ff bewarenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebruik de berserk potion.ik had er 5 van...geen idee hoe je daar meer van krijgt.
Heb ik ook al geprobeerd. Health en berserk samen misschien (als dat kan).quote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebruik de berserk.ik had er 5 van...geen idee hoe je daar meer van krijgt.
Klotequote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Alfje het volgende:
[..]
Dat kan weleens vervelend voor je worden, ik zou je berserks nog maar ff bewaren
Je kunt ook zonder, alleen is wel lastiger bij een volgend level,quote:
Ik strand steeds bij de Whale.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:25 schreef OProg het volgende:
Hmmz, ik kwam net te kort voor die Underwater Cave.
Ik nu ook. Maar weer eens wat sparen om zooi te kopen.quote:
Beter zwaard heb ik genomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kun je trouwens het beste bij de toverheks kopen? een beter zwaard of candies?
Candies lopen toch wel door, ik dacht: een beter zwaard vind je niet zomaar. Enige motivatie eigenlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leek me ook de beste optie, maar die andere optie is duurder (en ook beter)
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Candies lopen toch wel door, ik dacht: een beter zwaard vind je niet zomaar. Enige motivatie eigenlijk
Ik ga zo iets anders doen en laat het gewoon doorlopen. En tussendoor heb ik de makkelijke quests gewoon nog een keer gedaan, dan krijg je ook weer candies.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]...zo dacht ik er dus ook over...maar met candies kun je wel meer health potions kopen...daarmee kun je je ook door een gevecht heen worstelen...
Lastig al die keuzes.
De "meer candies" optie zorgt er voor dat je sneller LP krijgt en dus sneller de andere opties.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kun je trouwens het beste bij de toverheks kopen? een beter zwaard of candies?
Maar wat is op lange termijn de beste optie?..dat betere zwaard lijkt me eerlijk gezegd ook best wel handig.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
De "meer candies" optie zorgt er voor dat je sneller LP krijgt en dus sneller de andere opties.
Tuurlijk maar... de sneller je LP krijgt de sneller je andere opties kunt nemenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar wat is op lange termijn de beste optie?..dat betere zwaard lijkt me eerlijk gezegd ook best wel handig.
Heb bijna 300klp...
ik heb een +5 fire chocoladezwaard (die is beter dan een platinumquote:
Ja je kunt die straks voorzien van chocoladequote:Op zondag 5 mei 2013 15:53 schreef OProg het volgende:
Dan loop ik zeker nog achter met mijn Polished candy diamond sword
Neem aan dat je nog in de untherwater cave zit?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef OProg het volgende:
Kan ik die health potion niet gebruiken om langs die walvis te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |