Nou, weer een aftreksel?quote:Jokertje gaat trouwen met zijn allerliefste Shana. Maar niet voordat hij zijn laatste weken als vrijgezel samen met vrienden in Las Vegas viert!
Zijn maten Matsoe Matsoe, Sterretje en Ricardo ontvoeren Jokertje om hem het ultieme vrijgezellenfeest te bezorgen. Ja, en wat kan er mis gaan als je naaste vrienden je vrijgezellen regelen?
Jokertje's Jawoord, vanaf dinsdag 7 mei wekelijks om 20:30 uur bij RTL 5.
die wordt aankomende week uitgezonden toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef mjh487 het volgende:
Ik vond de 1e aflevering anders aardig leuk
Ja, maar je kan die van volgende week al zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
die wordt aankomende week uitgezonden toch?
Ik geloof dat die zooi van Barbie het beste bekeken programma is op RTL 5 zo ongeveer.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt er nou naar programma's van die doorgesnoven debielen van Oh Oh Cherso?
Dat zegt waarschijnlijk vooral wat over de andere programma's op RTL 5.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat die zooi van Barbie het beste bekeken programma is op RTL 5 zo ongeveer.
Ook dat. Maar ergens snap ik het van de zender ook nog wel. Alles flopt daar en als je met een camera die Oh Oh Cherso figuren achterna gaat halen ze voor hun doen nog redelijke kijkcijfers tot op heden.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk vooral wat over de andere programma's op RTL 5.
Alle kwaliteit op hetzelfde moment.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef tralalala het volgende:
Tegelijk met De Allerslechtste Echtgenoot Van Nederland
Ja me too!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die sterretje wel een pannekoekje geworden hoor... Denkt dat ie heel wat is volgens mij.
Denket ook... Geld zal wel de hoofdrol hebben gespeeld...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja me too!
Jokertje is wel een lieverd maar wel een beetje saai volgens mij is dit helemaal niet meer zijn ding.
en hij speelt trompet in de lokale band.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef amaranta het volgende:
Jokahtje zit dus gewoon op t hbo he. Met zn witte stiksels op zn broek
Serieuse bizznizz hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Pencile het volgende:
[..]
en hij speelt trompet in de lokale band.
Hij moet sws helemaal van de tv. Met zn lelijke tattooquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sterretje moet eruit. Die gast verneukt heel dat programma. Wat er nog te verneuken viel
Ja, die viezerik die een vissenkop afbeet :/quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Tinos85 het volgende:
Is dat niet die vent van oh oh cherso? Die buurman?
quote:
Dit denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat trouwen alleen niet, dat joch is 22.. waarom zou je dan trouwen?
Ben heel benieuwd of dat huwelijk toch al in de planning zat of dat het uit de koker van RTL/Eyeworks komt.
Valt me nog mee trouwens. Maar het zal nog wel omlaag gaan.quote:2031 JOKERTJES JAWOORD 400.000
ik vond de preview wel leuk, later eens kijken of ik de aflevering terug kan kijken. Voor niks dan he.quote:
Leek het wel op jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:10 schreef Onufriev het volgende:
Gister gezien, ik blijf het wel volgen. Is dat model/ die playmate niet gewoon ingehuurd door iemand van RTL oid?
Hallo, dit is een Eyeworks productie op RTL5 waar alles van tevoren in scène wordt gezet voor spannende televisie. De hele Las Vegas reis en alles wat erbij hoort kost die jongens helemaal niets zolang ze maar aan het script van spannende televisie houden.quote:
Al die reality meuk is scripted, maar het is nog steeds een vermakelijke guilty pleasure af en toequote:Op zondag 12 mei 2013 13:22 schreef hunter2011 het volgende:
Jokertjes Jawoord is helemaal nep net zoals Barbie's soap.
Die jongens hebben helemaal geen eigen inbreng, dat is ook wel te zien.
Afwachten of het publiek dit de hele serie accepteert, vooralsnog wel maar dat zijn natuurlijk de Barbie-kijkers.
Nee die blonde (Niet Barbie) Heeft meegedaan aan de nationale IQ test en scoorde vrij hoog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 03:13 schreef Amarantha het volgende:
Shit Jokertje/Robert doet gewoon HBO. Is meteen de slimste van al die Cherso lui volgens mij
Nu even kijken wat voor bagger programma dit is. Wel eng om hem zo serieus te zien haha.. Ik ga haast denken dat hij best wel een lieve jongen is
Aflevering 2 toch, maar was erg saai en voorspelbaar.quote:
Aflevering 3 is sinds gisteravond al weer te downloadenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:06 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Aflevering 2 toch, maar was erg saai en voorspelbaar.
Verwacht echt dat het aantal kijkers gaat afnemen.
Ik heb gisteren niet gekeken, maar Barbies moeder is geen tokkie. Een vrouw met een gouden hart, dat wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
Wel grappig dat die moeder van Jokertje echt heel normaal is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de tokkiemoeder van Barbie.
Hoe is Barbie dan zo'n tokkie geworden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, maar Barbies moeder is geen tokkie. Een vrouw met een gouden hart, dat wel.
Weet ik niet. Niet van dr moeder dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoe is Barbie dan zo'n tokkie geworden?
Is die Victoria een man?quote:
Neuh, die vrouwen op die kaarten in cabs. Ze lopen ook op straat rond met die kaarten.quote:
Oh dat. Ja zou wel een goeie zijn als de slachtoffers zo stom zijn om van te voren te betalen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Neuh, die vrouwen op die kaarten in cabs. Ze lopen ook op straat rond met die kaarten.
Nee joh, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Jammer dat veel dingen té scripted lijken.
Dat ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
IS DIE MAN ECHT VAN DE MAFFIA DAN?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je daar nou weer bij?
JA JOH!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
IS DIE MAN ECHT VAN DE MAFFIA DAN?
Door die Shana zeker, wat een wijf is datquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Jokah.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een eng ding in een rolstoel. Mooi geacteerd dit.
Je kan beter op zoek gaan naar dingen die niet scripted zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Dan ben je op RTL5 sowieso op het verkeerde adres.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan beter op zoek gaan naar dingen die niet scripted zijn.
Ze gaan in een chapel trouwen in Las Vegas, dat is niet rechtsgeldig dus....quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:27 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat trouwen alleen niet, dat joch is 22.. waarom zou je dan trouwen?
Ben heel benieuwd of dat huwelijk toch al in de planning zat of dat het uit de koker van RTL/Eyeworks komt.
Ik denk dat jokertje eigenlijk een hele gewone jongen is. Hij heeft zich toender tijd opgegeven voor oh oh Cherso en is een beetje in de rol geduwd die hij nu heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:04 schreef tonja het volgende:
Verstandige jongen die Jokertje. Tony vindt het maar niets dat Joker verder gaat met zijn leven terwijl hij zelf nog steeds in die cherso shit blijft hangen.
Gepost op 02 mei 2011, 11u47quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:35 schreef terrorsjaak het volgende:
http://www.clint.be/enter(...)e-naar-de-gevangenis
Jokertje gaat trouwen met zijn tweede moeder, logisch dat je dan depri bent en geen zin hebt om te feestuh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat jokertje eigenlijk een hele gewone jongen is. Hij heeft zich toender tijd opgegeven voor oh oh Cherso en is een beetje in de rol geduwd die hij nu heeft
Ik bedoel. Hij zit op t hbo. Lijkt vrij serieus. Zit in een trompetband.
Lijkt me niet het type 'activiteiten' dat de gem. haagse pauper doet.
Enige wat miss wel klopt is zn ijdelheid.
Dat ze Cherso niet betaald kregen lijkt gezien het succes wel slecht, maar als je gratis op vakantie kan zonder dat je weet of het programma aanslaat lijkt me niet verkeerd toch? En of ze er dit keer voor betaald krijgen of niet (het lijkt me wel), ze kunnen wel mooi 2 weken naar Vegas waar alles betaald wordt, toch wat anders dan Cherso.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb zo een idee dat ze ten tijde van Cherso echt een dom contract hebben getekend, waardoor ze voor god mag weten hoeveel jaren, verplicht zijn om aan dit soort programma's mee te werken. Jokertje heeft er duidelijk geen zin in, hij zegt ook duidelijk dat al die dingen niet meer hoeven van hem.
Ik kan me nog herinneren dat RTL Boulevard ze op hun achterhoofd deed krabben vanwege met betrekking tot het feit dat ze niet werden betaald. Dat hebben die gasten van Jersey Shore toch wat beter voor elkaar, bakken met geld per aflevering
Klopt, maar ik bedoelde meer dat ik het idee heb dat ze hier aan vast zitten. Dan is het voor iemand als Jokertje - die er echt een beetje klaar mee is - natuurlijk best wel vervelend als hij aan zo een contract vast zit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat ze Cherso niet betaald kregen lijkt gezien het succes wel slecht, maar als je gratis op vakantie kan zonder dat je weet of het programma aanslaat lijkt me niet verkeerd toch? En of ze er dit keer voor betaald krijgen of niet (het lijkt me wel), ze kunnen wel mooi 2 weken naar Vegas waar alles betaald wordt, toch wat anders dan Cherso.
Ik snap niet dat hij zo onder de plak is komen te zetten, dat vrouwtje is nou ook niet Den Haags mooistequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:09 schreef JJdeBaas het volgende:
De Matsoe Matsoe en Sterretje show, Jokertje drinkt niet eens bier op z'n vrijgezellenfeest
Ik snap d'r ook geen snars van, wat een aanfluiting. Met z'n 'lichaam bezig' ook echt, gast straat nog strakker dan een Thunderdomeganger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo onder de plak is komen te zetten, dat vrouwtje is nou ook niet Den Haags mooiste
hij zelf ook niet tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo onder de plak is komen te zetten, dat vrouwtje is nou ook niet Den Haags mooiste
Hij heeft een keer een politieuniform aangehad tijdens een verkleedpartijquote:
Tony is de enige met nog enig IQ uit al die Cherso series.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Bij de v&d in de beveiliging. En dan schat ik hem al hoog in.
De hoofdrolspeler zit anders op het hboquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tony is de enige met nog enig IQ uit al die Cherso series.
Nee, serieus? Joker op het HBO?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler zit anders op het hbo
Ik ben ook zonconsulente.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:11 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij ook echt zonconsulente?
Ik heb haar nog niet gezien, 1 aflevering van Jokertje meegepikt, maar ken haar uit Beauty and the Beast. Dat ze tegen een jongen met brandwonden zei dat ze, in zijn schoenen, al lang voor de trein was gesprongen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Zon consulente, tja, tegenwoordig hebben al dit soort meisjes van die wazige beroepen als werk.
Nagel consulente, bikini consulente, string consulente, lipgloss consulente![]()
Ga toch koken kind.
[ afbeelding ]
In afganistan gevochten zelfs.quote:
daar stond hij eerst wel..wazig ditquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:48 schreef Funkel het volgende:
Waarom staat dit topic niet in TV? Dan had t veel harder gelopen. Kan een modje dit topic verplaatsen?
Kan je beter in FB vragen dan hierquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:48 schreef Funkel het volgende:
Waarom staat dit topic niet in TV? Dan had t veel harder gelopen. Kan een modje dit topic verplaatsen?
jawel, maar als mijn vrienden alleen willen zuipen en willen neuken, dan zou ik er ook niet happig om zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef static het volgende:
Volgens mij beleeft hij er zelf geen enkel plezier aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Dr.Mikey op 10-06-2013 13:04:02 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Niet normaal zeg..quote:
Ben je één keer in je leven in zo'n stad, heb je al het geld om helemaal uit je pan te gaan....doet ie nergens aan mee. Ik kan er gewoon boos om worden, laat mij dan gaan...:+quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Die gast is binnen een jaar al zijn vrienden kwijt..echt zo hard onder de plak gewoon..pijnlijk om te zien
ik denk dat als de camera's uit zijn hij wel wat losser is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Die gast is binnen een jaar al zijn vrienden kwijt..echt zo hard onder de plak gewoon..pijnlijk om te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:09 schreef THEFXR het volgende:
Staat afl 7 al op nieuwsgroepen/torrents dan? Geen zin om een euro te betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JaFriettent dikke Willie, met Willie
ja, staat al op de torsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef W00fer het volgende:
[..]
Staat afl 7 al op nieuwsgroepen/torrents dan? Geen zin om een euro te betalen.
Ja
[ Bericht 25% gewijzigd door static op 13-06-2013 02:11:15 ]
Die nog niet uitgezonden ep? In spoilertags wel..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Onufriev het volgende:
Godverdomme wat nep
Ik zie een paar posts hierboven over spoilers, mag ik niks posten over de nieuwe ep?
Geen kudt die het leest maar moet in spoilers idd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef Onufriev het volgende:
Godverdomme wat nep
Ik zie een paar posts hierboven over spoilers, mag ik niks posten over de nieuwe ep?
Bron?quote:
Ik heb er nooit een met ogen gezien.quote:
Toen ik 12 was wist ik al dat vragen eindigen met zo'n ding: ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:21 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Doe gewoon even niet zo aso, er is toch al gezegd dat er mensen zijn die het lezen, waaronder ik zelf. Ben je 12 ofzo.
Ik heb het al verwijderdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen ik 12 was wist ik al dat vragen eindigen met zo'n ding: ?
Ik neem niet snel iets serieus op Fok! hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb het al verwijderdhad al een idee dat je het te zwaar op zou vatten. Het was met een knipoog naar het welbekende fenomeen op Fok " Hoi ik ben 12 en wat is dit "
Maar ik was net te laat met verwijderen.
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik neem niet snel iets serieus op Fok! hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit vooral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen de screenshots het bij jullie? Anders ff rechtermuisknop afbeelding bekijken.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:02 schreef Onufriev het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit vooral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes doen het niet hier, alleen als ik ze apart open idd. Tip: puush.meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doen de screenshots het bij jullie? Anders ff rechtermuisknop afbeelding bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit de laatste?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Eens kijken wat deze aflevering brengt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
neequote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als het echt zou zijn wel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
OMG laten ze die vrouw ook achter? hoop wel dat zij er van wist.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Die krijgt er vast goed voor betaaldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
OMG laten ze die vrouw ook achter? hoop wel dat zij er van wist.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
wrong topicAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aan het begin zaten die boeien bij allebei rechts en nu ineens links bij Jokertje
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ze hebben ook hun jassen aangetrokken met boeien omquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef PirE het volgende:
Aan het begin zaten die boeien bij allebei rechts en nu ineens links bij Jokertje![]()
![]()
RTL wordt nu ineens preuts met tepels afplakken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ene moment wel, seconde daarvoor weer niet. In de versie van RTL XL tenminste..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Adelante het volgende:
RTL wordt nu ineens preuts met tepels afplakkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
welneeeeequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, duidelijker kan het niet worden. Wat gescript.![]()
![]()
Bobbi: Is ze een beetje jaloers?
Jokertje: Zo
Volgens mij was dat eindelijk eens niet scripted
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Bobbi Eden is wel
Zij had ook hoge hakken op het moment van droppen en shot later dat ze op de weg liepen had ze comfortabele stappers aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef PirE het volgende:
Aan het begin zaten die boeien bij allebei rechts en nu ineens links bij Jokertje![]()
![]()
Yep, zag ik ook. En bovendien, die sleutels lagen een eindje vererop, die pak je dan toch als eerste...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zij had ook hoge hakken op het moment van droppen en shot later dat ze op de weg liepen had ze comfortabele stappers aan.![]()
Thanks. Wel een saai slotquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond dit een veel leukere serie dan Oh Oh Cherso en Barbies Bruiloft.
Juist door de omgeving en alle gekke mensen en dingen die ze tegenkwamen. Een beetje een 'film-idee'.
Het was plat, maar er zat wel veel meer inhoud in dan in die eerdere series.And we're the three best friends that anyone could have!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie laatste aflevering, met een knaller eruit.
Gek dat het nu alweer is afgelopen. Qua niveau zat deze zeker op het niveau van Cherso. Barbie's series waren duidelijk minder.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik dacht eerst dat het om zo'n bruiloft ging die niet wettelijk gezien niet telt, maar sommige opmerkingen maakte me toch aan het twijfelen. Zijn ze nu echt getrouwd (wat ook in NL geldt) of is het net als dat je met Elvis kan trouwen daar?![]()
Als ze wettelijk zijn getrouwd in Nevada, kan dat ook in NL geldig zijn, maar dan moet het eerst worden gelegaliseerd: http://www.rijksoverheid.(...)and-wil-trouwen.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 11:41 schreef Onufriev het volgende:
Ik dacht eerst dat het om zo'n bruiloft ging die niet wettelijk gezien niet telt, maar sommige opmerkingen maakte me toch aan het twijfelen. Zijn ze nu echt getrouwd (wat ook in NL geldt) of is het net als dat je met Elvis kan trouwen daar?![]()
Maar is dat ook de bedoeling? Ze had het wel over zijn achternaam, en speciaal in NL ringen gekocht, maar zo wil je toch niet voor het 'eggie' trouwen_?
![]()
Voor het pauperesque deel van de bevolking is dit helemaal fantastisch hoor..quote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef Onufriev het volgende:
Maar is dat ook de bedoeling? Ze had het wel over zijn achternaam, en speciaal in NL ringen gekocht, maar zo wil je toch niet voor het 'eggie' trouwen_?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er was geen familie bij in Vegas dus ik betwijfel of het niet gewoon voor het programma was, in plaats van echt. Kan me niet voorstellen dat ze dat zonder familie willen doen, als ze in de andere afleveringen zulke familiemensen zijn.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Vind het wel een geinig nummer.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
LOL is dat van Aqua, die van Barbie Girl?quote:Dat die nog bestaan...
Dacht aan Cascada ofzo. Wel grappig nummer idd.![]()
Over vertrossing van de samenleving gesproken. Inmiddels zijn we wel weer een dimensie verder volgens mij.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ach boeiend. het is vermakelijk toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Over vertrossing van de samenleving gesproken. Inmiddels zijn we wel weer een dimensie verder volgens mij.
Liever dat, dan 4 uur lang naar een extreem langzaam en humorloos gesprek met een duffe schrijver kijken in Zomergasten.
Vind overigens de TROS en RTL toch wel een verschil hoor. Bij RTL zul je geen piratenfestijnen en dat soort troep zien.![]()
Oh, ik ook hoor. Soms heb je ook gewoon van die 'verstand op nul'-programma's nodig. Maar van de andere kant, waar zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ach boeiend. het is vermakelijk toch?
Liever dat, dan 4 uur lang naar een extreem langzaam en humorloos gesprek met een duffe schrijver kijken in Zomergasten..
Is meer een algemeen begripquote:Vind overigens de TROS en RTL toch wel een verschil hoor. Bij RTL zul je geen piratenfestijnen en dat soort troep zien.:
Maar als je de tijd toen het begrip ontstond vergelijkt met nu, zou je toch wel kunnen zeggen dat programma's als deze de vertrossing een nieuwe dimensie ingeblazen hebben. What are we watchingquote:Vertrossing (afgeleid van de Nederlandse omroep TROS) is het proces waarin populaire cultuur steeds meer op amusement en minder op educatie gericht is..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik ook hoor. Soms heb je ook gewoon van die 'verstand op nul'-programma's nodig. Maar van de andere kant, waar zijn we mee bezig.
Maar types als Matsoe had je altijd al, ook 30 jaar geleden al. Enige verschil is dat we ze nu met een camera erbij naar Griekenland of Vegas sturen. Net zoals dat je 200 jaar geleden 'freak-shows' had (hoewel ik die gasten geen freaks vind, lijken me opzich prima mensen om een keertje lol mee te maken). En zei Plato niet ooit honderden jaren geleden dat de jeugd simplistisch, verpest en dom was? Maar het is niet direct van deze tijd dus
Daarnaast vind ik serieus dat b.v. Jokertje zich echt wel wat ontwikkeld heeft ten opzichte van Oh Oh Cherso. Het niveau is in elk geval niet omlaag gegaanBij Barbie vind ik dat wel, die is alleen maar verder weg gezakt.
Iddquote:Is meer een algemeen begrip:
Maar als je de tijd toen het begrip ontstond vergelijkt met nu, zou je toch wel kunnen zeggen dat programma's als deze de vertrossing een nieuwe dimensie ingeblazen hebben. What are we watching.
guilty pleasure
[ Bericht 5% gewijzigd door 2013 op 25-06-2013 22:26:53 ]![]()
Dat zeiden ze toen hij niet meeging, maar hij zei zelf dat hij het onzin vond en dat je 's morgens ook maar een kerel moest zijn als je in de avond zo veel wilde zuipen. Ook meteen zijn enige zinnige uitspraak dit programma.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:10 schreef 2013 het volgende:
Tony/Sterretje bang voor naalden trouwens? Wat een gelulDie gast heeft meerdere tattoo's.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Plaatjes doen het niet hier, alleen als ik ze apart open idd. Tip: puush.medat van die hand komt omdat de camera wilde dat ze een jas aan deden omdat het echt koud was en een behoorlijk stuk lopen vandaar de verwisseling met de hand. De bruiloft vond ik een beetje raar ik dacht ouders en familie komen ook over niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je je niet openstelt voor zaken die wat meer vragen van je hersenen dan zal je ook nooit iets anders aanleren voor je algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef 2013 het volgende:
Ach boeiend. het is vermakelijk toch?
Liever dat, dan 4 uur lang naar een extreem langzaam en humorloos gesprek met een duffe schrijver kijken in Zomergasten.![]()
Dit soort consumptie programma's voegen totaal niks toe dan alleen het versterken van de algeheme luiheid en stupiditeit.![]()
M'n hersenen kraken maar tijdens m'n studie of als ik een boek lees. TV is voor vermaakquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je je niet openstelt voor zaken die wat meer vragen van je hersenen dan zal je ook nooit iets anders aanleren voor je algemene ontwikkeling.![]()
Dit soort consumptie programma's voegen totaal niks toe dan alleen het versterken van de algeheme luiheid en stupiditeit.(behalve journaal/actualiteitsprogramma's dan)
And we're the three best friends that anyone could have!![]()
Link?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
En ja hoor we krijgen weer een nieuwe serie.
Een datingshow met Matsoe Matsoe
Overigens was dat met die handboeien lopen wel erg nep. De handboeien zaten 's avonds bij Joker om zijn andere hand dan tijdens het lopen![]()
![]()
https://www.google.nl/sea(...)dbc&biw=1280&bih=836quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Link?
Overigens was dat met die handboeien lopen wel erg nep. De handboeien zaten 's avonds bij Joker om zijn andere hand dan tijdens het lopen![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Dat lijkt me dus nietsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
En ja hoor we krijgen weer een nieuwe serie.
Een datingshow met Matsoe Matsoe![]()
JJ kwam onverwachts leuk uit de hoek omdat het weer iets anders was dan Cherso/Tirol/Barbie maar dit is weer gewoon terug naar af.
Vreemd overigens, 2 jaar terug zei Matsoe Matsoe dat ie nooit meer voor de camera wilde en niets meer met het hele zooitje te maken wou hebben, maar nu lijkt ie volledig bijgedraaid.And we're the three best friends that anyone could have!![]()
Geld he. Tenminste daar ga ik vanuit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:18 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus niets![]()
JJ kwam onverwachts leuk uit de hoek omdat het weer iets anders was dan Cherso/Tirol/Barbie maar dit is weer gewoon terug naar af.
Vreemd overigens, 2 jaar terug zei Matsoe Matsoe dat ie nooit meer voor de camera wilde en niets meer met het hele zooitje te maken wou hebben, maar nu lijkt ie volledig bijgedraaid.![]()
Zou kunnen idd, vooral de boekingen die hij erdoor krijgt als DJ. Of z'n vriendin destijds, want volgens mij zei ie toen dat 'hij en z'n vriendin niet meer in de picture wilden staan' ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Geld he. Tenminste daar ga ik vanuit.And we're the three best friends that anyone could have!![]()
Er was iets met zijn familie aan de hand ofzo, hij was door thuis gebeld en moest er voor zijn familie zijn. Maar geen idee in hoeverre zoiets ook gescript kan zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, vooral de boekingen die hij erdoor krijgt als DJ. Of z'n vriendin destijds, want volgens mij zei ie toen dat 'hij en z'n vriendin niet meer in de picture wilden staan' ofzo.![]()
Dat was toch tijdens Cherso, dat z'n zusje alleen thuis was en er ingebroken was ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:32 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Er was iets met zijn familie aan de hand ofzo, hij was door thuis gebeld en moest er voor zijn familie zijn. Maar geen idee in hoeverre zoiets ook gescript kan zijn.
Maar nee, denk niet dat je dat script.
Sowieso is een 'regel' van scripten dat je er geen complete leugens die direct na te checken zijn ingooit. De waarheid in het midden laten, zoals bij zo'n Bobby Eden. Ze hebben nergens gezegd dat die niet voor RTL daar was
Het was alleen stom dat ze de handboeien om de andere arm gedaan hebben. Daaraan kan je zien dat er gescript is. Maargoed, het was alsnog vermakelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:45 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat was toch tijdens Cherso, dat z'n zusje alleen thuis was en er ingebroken was ofzo?
Maar nee, denk niet dat je dat script.
Sowieso is een 'regel' van scripten dat je er geen complete leugens die direct na te checken zijn ingooit. De waarheid in het midden laten, zoals bij zo'n Bobby Eden. Ze hebben nergens gezegd dat die niet voor RTL daar was![]()
Ook weer idd slim gescript. Er is nergens gezegd dat Tony e.d. niet nog ff een keer terug gekomen zijn omdat Jokertje die hand nodig had om te pissen ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het was alleen stom dat ze de handboeien om de andere arm gedaan hebben. Daaraan kan je zien dat er gescript is. Maargoed, het was alsnog vermakelijk
Was daar overigens niet een verklaring voor dat die handboeien andersom zaten, zoiets las ik laatst?And we're the three best friends that anyone could have!![]()
Heb geen verklaring gezien. Maar bij het lopen kruisde de handboeien het lichaam en bij het slapen nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ook weer idd slim gescript. Er is nergens gezegd dat Tony e.d. niet nog ff een keer terug gekomen zijn omdat Jokertje die hand nodig had om te pissen ofzo
Was daar overigens niet een verklaring voor dat die handboeien andersom zaten, zoiets las ik laatst?![]()
Nee, was ergens in dit topic volgens mij iemand die met een enigszins mogelijke en logische verklaring kwamquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb geen verklaring gezien. Maar bij het lopen kruisde de handboeien het lichaam en bij het slapen niet
Opnieuw omgedaan zodat ze fatsoenlijk konden slapen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:32 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Nee, was ergens in dit topic volgens mij iemand die met een enigszins mogelijke en logische verklaring kwam![]()
![]()
Ze moesten een jas aan vanwege de temperatuur..quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Opnieuw omgedaan zodat ze fatsoenlijk konden slapen?![]()
De sleutel was zgn toch weggegooid? Blijft dus gescriptquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze moesten een jas aan vanwege de temperatuur..![]()
Maar wel op loopafstand.. ik was ze gewoon gaan halenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De sleutel was zgn toch weggegooid? Blijft dus gescript![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: