quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mwa, barbie is ook gevuld door tony, dus misschien ligt het daar aan
Ja hallo, zou lekker zijn als alles in het leven zo beredeneerd kon wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Idd. Ook niets mis mee dat ze budget en wat hulp krijgen bij het organiseren van die tripjes (ook hier wordt weer niet gelogen, er wordt nergens gezegd dat ze het helemaal alleen zonder enige hulp geregeld hebben.. zie je de overeenkomst bij die gescripte acties?informatie gedeeltelijk weg laten is niet liegen)
Hij is volgens mij ook totaal niet dom ofzo. En soms kan hij volgens mij best volwassen en serieus zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal redelijk intelligent want ze 'genieten', hebben het leuk en verdienen geld terwijl ze daadwerkelijk niets toevoegen en eigenlijk alleen maar lol hebben. De bekendheid na cherso heeft voor alle kandidaten voor positiviteit gezorgd. Raar genoeg, vind ik. Maar dat zie je ook bij de aso's van Jersey Shoore.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Bij Tony gaan m'n hersenen altijd een beetje pijn doen.![]()
Dan denk ik weer: die heeft echt het IQ van een dildo, maar dan komt ie weer opeens met een scherpe constatering of een rake grap waar nog enige intelligentie of algemene kennis voor vereist is.
Ze kunnen het toch zelf uitgekozen hebben? Dus afgesproken met rtl dat ze dingen uitkiezen in overleg. Lijkt mij niet onrealistisch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je zomaar het ferrari circuit op kan cq of het betaalbaar is
Mij boeit het niet wie betaalt, als het maar leuk is. Ik werd alleen moe van 'X heeft dit voor mij geregeld, nu mag ik hem pas echt', terwijl je weet dat ze het niet geregeld hebben.
Wordt het ook. Elke dag om je heen overal. Een politicus en diens spindoctor doen niet anders, reclames op tv, radio of in een tijdschrift doen niet anders en ook jijzelf doet het (zelfs tegen jezelf). We laten nu eenmaal vooral de kant van dingen horen of zien die voor onszelf positief zijn/uitpakken. De andere kant daar hebben we geen voordeel van en het geeft soms de positieve kant minder glans. Vinden we dus niet zo relevant.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:39 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja hallo, zou lekker zijn als alles in het leven zo beredeneerd kon worden,
Ze impliceren dat Matsoe Matsoe en de rest 'dingen regelen'. En ook al helpt RTL ze daar bij, dan verandert daar toch niets aan?quote:dan kun je dwaling meteen uit het burgerlijk wetboek schrappen . Ze impliceren die dingen namelijk wel allemaal. Maar het maakt niet uit, zelfs in de grootste Hollywoodproducties komen nog van die domme foutjes voor. Heb eens een hele lijst gezien met fouten in grote filmproducties, best grappig.
Nou ja, Matsoe Matsoe is wel redelijk domquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:48 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook totaal niet dom ofzo. En soms kan hij volgens mij best volwassen en serieus zijn. Eigenlijk zijn ze allemaal redelijk intelligent want ze 'genieten', hebben het leuk en verdienen geld terwijl ze daadwerkelijk niets toevoegen en eigenlijk alleen maar lol hebben. De bekendheid na cherso heeft voor alle kandidaten voor positiviteit gezorgd. Raar genoeg, vind ik. Maar dat zie je ook bij de aso's van Jersey Shoore.
Kortom: asociaal schorriemorrie, vind ik. En ik heb nooit naar jokertjes ja-woord gekeken op tv, maar vorige week op rtlgemist vond ik het toch vermakelijk en grappig. Ook raar want eigenlijk wil ik dat helemaal niet zo.
Idd. Zoals ik al zei: zet mij en m'n vrienden (meeste minimaal Hbo-geschoold) daar neer met een pak geld en het niveau zal niet veel hoger zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:52 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch zelf uitgekozen hebben? Dus afgesproken met rtl dat ze dingen uitkiezen in overleg. Lijkt mij niet onrealistisch.
Het wordt sowieso betaald, ook zoiets trouwens. Schorremorrie kan zomaar gratis en voor niets naar Las Vegas om lekker te feesten.
Wil ik ook wel. Goed geregeld, dacht ik zo.
Ik snap je punt wel, maar ben het er niet mee eens. Als jij mij van extra uitleg voorziet heb ik mijn tentamen niet feitelijk gehaald door hard te leren, daarmee impliceer ik dat ik het helemaal zelf heb gedaan omdat dit over het algemeen ook zo zal worden opgevat/bedoeld. Ik heb in principe extra bijles gehad dan, dat is iets anders dan zelf hard leren en op eigen kracht een tentamen maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:06 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Wordt het ook. Elke dag om je heen overal. Een politicus en diens spindoctor doen niet anders, reclames op tv, radio of in een tijdschrift doen niet anders en ook jijzelf doet het (zelfs tegen jezelf). We laten nu eenmaal vooral de kant van dingen horen of zien die voor onszelf positief zijn/uitpakken. De andere kant daar hebben we geen voordeel van en het geeft soms de positieve kant minder glans. Vinden we dus niet zo relevant.
[..]
Ze impliceren dat Matsoe Matsoe en de rest 'dingen regelen'. En ook al helpt RTL ze daar bij, dan verandert daar toch niets aan?![]()
Als ik jou goed help met het leren en oefenen van tentamenstof en je haalt een hoog cijfer, dan kun je tegen anderen zeggen: "ik heb m'n tentamen gehaald door hard te leren" of "ik heb m'n tentamen gehaald door hard te leren en door de hulp van AlanGarner". Beide zijn feitelijk waar.
Toch zul je, vooral aan mensen die mij niet kennen, vooral het eerste zeggen. Niet relevant en jij komt er eerder iets slechter vanaf dan beter, het maakt het verhaal iets minder mooi.
Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitlegMaar wellicht heb ik gemist dat ze zeiden: "die jongens krijgen geen hulp" of iets dergelijks en heb ik het fout.
Ben ik weer niet met jou eens, hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel, maar ben het er niet mee eens. Als jij mij van extra uitleg voorziet heb ik mijn tentamen niet feitelijk gehaald door hard te leren, daarmee impliceer ik dat ik het helemaal zelf heb gedaan omdat dit over het algemeen ook zo zal worden opgevat/bedoeld. Ik heb in principe extra bijles gehad dan, dat is iets anders dan zelf hard leren en op eigen kracht een tentamen maken.
Mwoah. Zoals ik zei: zelfs in je hoofd doe je het constant, doodnormaal maar heel belangrijk psychisch verschijnsel. Zolang dit beeld enigszins realistisch blijft, is dit gezond. Vooral de gedachte dat je goed geleerd hebt (waarheid) voert de boventoon. Maar je weet ook wel dat je goede hulp gehad hebt. Dat doet echter niets aan dat eerste af.quote:Dat het overal om ons heen gebeurt betekent natuurlijk niet dat het daarmee gerechtvaardigd is.
Dwaling is in mijn ogen wat anders. Dat is het pas als RTL zegt: "Matsoe Matsoe heeft in z'n eentje dat uitstapje geregeld". Daar zit het grote verschil.quote:Dwaling is vooralsnog gewoon strafbaar. Ik hoor trouwens zo vaak mensen over bijlessen, terwijl ik de gene die de les geeft niet ken. Je hebt dan gewoon extra uitleg/les gehad dus niet feitelijk hetzelfde als zeggen dat je keihard heb zitten leren.
Maar als ie ook maar even 1 minuut die tv bij hem aangesloten heeft, klopt dat. Het is een tweedehands TV.quote:Als ik jou een tweedehands tv verkoop kan kan ik ook informatie weg laten. Ik kan het gewoon een tweedehands tv noemen terwijl hij van de vrachtwagen komt. Dit gebeurt veel op marktplaats en maakt het niet feitelijk dezelfde situatie als het verkopen van een tv die ik in de winkel heb gekocht en niet meer wil hebben.
Haha iddquote:Maar we gaan hier nu veel te diep op inwant het gaat om een tv programma dat puur als simpel vermaak dient en waarvan iedereen weet dat het gewoon gescripped is
Helemaal gescripped is gewoon niet leuk idd. Ik vind Jersey Shore ook geen zak aan. Helemaal nep, zowel in mensen als in verhalen.quote:Zoals ik al zeiik vind het niet erg dat ze dit op tv doen. Jersey Shore is ook helemaal gescripped en in Engeland doen ze ook bijna niks anders. Daar is volgens mij ook dat hele "Achter gesloten deuren" enzo vandaan gekomen, maar dat is echt te slecht voor woorden. Ik heb me kostelijk vermaakt met Jokertjes Jawoord
Dat doet drie kwart van de jeugd. Niet dat dat iets goed praat, maar als dat je norm is voor aso dan zit elke opleiding Recht of Geneeskunde vol met de grootste aso's van Nederland. Die zuipen op een donderdagavond meer dan Tony tijdens een avondje Cherso of Vegas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:58 schreef Krullie. het volgende:
Ik praat niemand na, zodra iemand als een aso blijft doordrinken
Uh? Wanneer, wie, wat?quote:, prostituees neukt,
Ook hier geldt: dat is gewoon domme standaard mannenpraat. Nooit in een voetbalkantine gezeten?quote:de meest achterlijke dingen uitkraamt/uitspookt en respectloos gedrag vertoond tegenover vrouwen (ik weet nog dat die matsoe agressief/handtastelijk werd naar zo'n meisje in cherso),
Was niet direct op jou gerichtquote:en eigenlijk over het algemeen tegen mensen, ben je voor mij een aso. Werk of geen werk, op bierkratjes zittend of niet. Verschillen wij van mening over tokkies zonder dat ik iemand napraat. Sowieso: deze mensen zijn uitgekozen ómdat het asociale tokkies zijn. Niets meer en niet minder, want dat scoort bij de mensen, vinden we vermakelijk en grappig.
Ik vind je voorbeelden veel te kort door de bocht. Ook al sluit je een tv aan om hem tweedehands te maken: gestolen is gestolen en dat is niet pas fout als de andere partij vraagt waar je het gekocht hebt. Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft. Vaak wil een dief het gestolen voorwerp niet zelf behouden. Heling is gewoon strafbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ben ik weer niet met jou eens, hahaAls ik jou extra uitleg geef, jij dat noteert en vervolgens samen met de andere stof goed leert, dan heb je toch nog steeds hard geleerd? Voor zowel die andere stof die je al had, als je extra aantekeningen. Ik kan je wel iets vertellen, maar jij moet het ook nog zelf in je hoofd opnemen en snappen (= leren).
[..]
Mwoah. Zoals ik zei: zelfs in je hoofd doe je het constant, doodnormaal maar heel belangrijk psychisch verschijnsel. Zolang dit beeld enigszins realistisch blijft, is dit gezond. Vooral de gedachte dat je goed geleerd hebt (waarheid) voert de boventoon. Maar je weet ook wel dat je goede hulp gehad hebt. Dat doet echter niets aan dat eerste af.
Mensen waarbij dit niet zo is, hebben een depressie. Zij 'draaien' nou juist alles precies zo dat het negatief voor henzelf wordt. Een behaalde prestatie komt door geluk of uit medelijden van anderen, falen komt door henzelf.
En zo werkt het met alles. Waarom zou je (als er niet naar gevraagd wordt) informatie toevoegen aan de feiten, die jou in een iets minder goed daglicht zetten? Zolang je de waarheid maar verteld en wanneer er naar gevraagd wordt die extra info niet gaat ontkennen.
[..]
Dwaling is in mijn ogen wat anders. Dat is het pas als RTL zegt: "Matsoe Matsoe heeft in z'n eentje dat uitstapje geregeld". Daar zit het grote verschil.
[..]
Maar als ie ook maar even 1 minuut die tv bij hem aangesloten heeft, klopt dat. Het is een tweedehands TV.Ok, het is niet helemaal eerlijk van hem maar als je het niet vertrouwt heb heb jij nog altijd de optie om te vragen: waar heb je hem gekocht? Pas als ie dan zegt: "in die en die winkel" ofzo dan zit ie fout.
[..]
Haha idd
[..]
Helemaal gescripped is gewoon niet leuk idd. Ik vind Jersey Shore ook geen zak aan. Helemaal nep, zowel in mensen als in verhalen.
Van Joey en Tony etc. kun je veel zeggen, maar ik geloof wel dat ze echt zo zijn. Stuk sympathieker ook dan die opgepompte anabooltjes.
Oh je bedoelt echt gejat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:40 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik vind je voorbeelden veel te kort door de bocht. Ook al sluit je een tv aan om hem tweedehands te maken: gestolen is gestolen en dat is niet pas fout als de andere partij vraagt waar je het gekocht hebt. Heling is het afnemen, verkopen of verhandelen van hetgeen iemand anders gestolen heeft. Vaak wil een dief het gestolen voorwerp niet zelf behouden. Heling is gewoon strafbaar.
Iddquote:Maar laten we echt ophouden het is echt heel erg offtopic nu. Anders mag je me wel PM
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:43 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik dacht letterlijk van een vrachtwagen gevallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |