abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128549624
quote:
Jokertje gaat trouwen met zijn allerliefste Shana. Maar niet voordat hij zijn laatste weken als vrijgezel samen met vrienden in Las Vegas viert!

Zijn maten Matsoe Matsoe, Sterretje en Ricardo ontvoeren Jokertje om hem het ultieme vrijgezellenfeest te bezorgen. Ja, en wat kan er mis gaan als je naaste vrienden je vrijgezellen regelen?

Jokertje's Jawoord, vanaf dinsdag 7 mei wekelijks om 20:30 uur bij RTL 5.
Nou, weer een aftreksel?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_128549652
Oh, deze mag ook :P Doe die van mij maar dicht dan.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:39 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Opnieuw omgedaan zodat ze fatsoenlijk konden slapen? :P
Hehe, maar goed; er was gewoon een camera-ploeg bij en er is nergens door de rest gezegd dat die niet even een klein beetje mochten helpen als het echt nodig was. Ik weet niet tot in hoeverre die stripster vantevoren op de hoogte gesteld was, maar er zijn grenzen aan wat je zo'n vrouw aan kan doen. Zolang het bij dit soort dingetjes blijft (bijsturen) vind ik het niet zo erg als er wat gescript wordt.
And we're the three best friends that anyone could have!
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juli 2013 @ 18:45:47 #3
22592 crew  Ole
pi_128549730
Rrrrrreeks! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_128549818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:43 schreef AlanGarner het volgende:
Oh, deze mag ook :P Doe die van mij maar dicht dan.

[..]

Hehe, maar goed; er was gewoon een camera-ploeg bij en er is nergens door de rest gezegd dat die niet even een klein beetje mochten helpen als het echt nodig was. Ik weet niet tot in hoeverre die stripster vantevoren op de hoogte gesteld was, maar er zijn grenzen aan wat je zo'n vrouw aan kan doen. Zolang het bij dit soort dingetjes blijft (bijsturen) vind ik het niet zo erg als er wat gescript wordt.
Ik denk dat er wel meer gescript is, zoals dat 'ik ben zo dankbaar dat X dit voor mij geregeld heeft'
Maargoed, zoals ik zei, het bleef erg grappig
pi_128551269
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 18:48 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel meer gescript is, zoals dat 'ik ben zo dankbaar dat X dit voor mij geregeld heeft'
Maargoed, zoals ik zei, het bleef erg grappig
Idd. Ook niets mis mee dat ze budget en wat hulp krijgen bij het organiseren van die tripjes (ook hier wordt weer niet gelogen, er wordt nergens gezegd dat ze het helemaal alleen zonder enige hulp geregeld hebben.. zie je de overeenkomst bij die gescripte acties? ;) informatie gedeeltelijk weg laten is niet liegen)

Je kan niet van een 20-jarige uit Den Haag verwachten dat ie in Las Vegas zelf direct binnen een dag die contacten legt. Zij zullen denk ik (deels) met de ideeën komen, RTL legt de lijntjes. Sommige dingen kun je gewoon zelf invullen... Ze hoeven toch ook niet in beeld te laten zien dat RTL-medewerkers hun vliegtickets voor ze boeken of een auto huren? Saai :P RTL regelt 'de trip' geven ze in het begin aan, das genoeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door AlanGarner op 03-07-2013 19:34:01 ]
pi_128551760
Ze gaven ook aan dat RTL betaalt, dus heb er niet zo'n probleem mee.
pi_128554986
Je moet ook niet teveel gaan nitpicken op dit programma. Gewoon kijken. Boeiend dat RTL de hele productie geregeld heeft. Daar zijn ze voor, toch?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_128555924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 20:57 schreef W00fer het volgende:
Je moet ook niet teveel gaan nitpicken op dit programma. Gewoon kijken. Boeiend dat RTL de hele productie geregeld heeft. Daar zijn ze voor, toch?
Klopt ^O^ Enige is wel dat het spontaan moet blijven lijken.
pi_128555982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Klopt ^O^ Enige is wel dat het spontaan moet blijven lijken.
Zeker deze serie niet frame by frame gaan analyseren en zien als een lolletje inderdaad.
Wie komt er nou elke dag in Vegas? Ik heb genoeg gezien wat ik nog niet wist.
Kennis van mij welke in Vegas geweest is zag ook allemaal dingen welke hij niet gedaan heeft maar wel graag had willen doen (zoals de Heart Attack Grill en het Ferrari Circuit).

Wie weet heeft het bureau voor toerisme van Nevada wel meebetaald. Ze moeten het immers hebben van toeristen dus het zou me niks verbazen.
pi_128556047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je moet deze serie ook niet frame by frame gaan analyseren en zien als een lolletje inderdaad.
Wie komt er nou elke dag in Vegas? Ik heb genoeg gezien wat ik nog niet wist.
Kennis van mij welke in Vegas geweest is zag ook allemaal dingen welke hij niet gedaan heeft maar wel graag had willen doen (zoals de Heart Attack Grill en het Ferrari Circuit).

Wie weet heeft het bureau voor toerisme van Nevada wel meebetaald. Ze moeten het immers hebben van toeristen dus het zou me niks verbazen.
Ik vraag me af of je zomaar het ferrari circuit op kan cq of het betaalbaar is :P
Mij boeit het niet wie betaalt, als het maar leuk is. Ik werd alleen moe van 'X heeft dit voor mij geregeld, nu mag ik hem pas echt', terwijl je weet dat ze het niet geregeld hebben.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:20:32 #11
174940 W00fer
Maar echt
pi_128556106
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik vraag me af of je zomaar het ferrari circuit op kan cq of het betaalbaar is :P
300 dollar de man

http://www.exoticsracing.(...)ri_las-vegas_1_1.htm
pi_128556179
quote:
Is veel geld, maar valt me nog wel mee. Ik vond het wel gaaf dat ze in de Grand Canyon naar beneden gingen
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:22:47 #13
174940 W00fer
Maar echt
pi_128556217
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:42:45 #14
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_128557195
Ik vond de Jokertje van deze serie overigens wel echt een totaal andere jongen. Zelfs bezig met Hbo, blijkbaar deed ie zich in Cherso dommer voor dan die was en heeft ie wel enigszins het besef.
Of hij heeft gewoon veel geleerd intussen, we zijn al weer 4 jaar verder natuurlijk :P

Sowieso viel het niveau me wel mee, ik denk dat (op een paar dieptepunten na) een gemiddelde jongensvakantie naar Vegas er wel zo'n beetje uit zou zien. Zet daar wat gemiddelde gasten van rond de 22 bij elkaar met een pak geld mee, en die gaan heus niet 3 weken boeken lezen, over politiek praten en musea bezoeken. Die gaan gewoon lekker dom het kind uithangen, zoals mannen dat onderling doen :+
pi_128557459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:42 schreef AlanGarner het volgende:
Ik vond de Jokertje van deze serie overigens wel echt een totaal andere jongen. Zelfs bezig met Hbo, blijkbaar deed ie zich in Cherso dommer voor dan die was en heeft ie wel enigszins het besef.
Of hij heeft gewoon veel geleerd intussen, we zijn al weer 4 jaar verder natuurlijk :P

Sowieso viel het niveau me wel mee, ik denk dat (op een paar dieptepunten na) een gemiddelde jongensvakantie naar Vegas er wel zo'n beetje uit zou zien. Zet daar wat gemiddelde gasten van rond de 22 bij elkaar met een pak geld mee, en die gaan heus niet 3 weken boeken lezen, over politiek praten en musea bezoeken. Die gaan gewoon lekker dom het kind uithangen, zoals mannen dat onderling doen :+
Jokertje was in Cherso ook al relatief rustig
pi_128557641
Wat is er mis met van tevoren toegeven dat RTL het heeft geregeld en dat ze met zn 4en al die dingen gaan doen? Lijkt me veel beter dan de schijn ophouden en komen met "echt leuk dat Joey dit heeft geregeld"...
pi_128557729
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Onufriev het volgende:
Wat is er mis met van tevoren toegeven dat RTL het heeft geregeld en dat ze met zn 4en al die dingen gaan doen? Lijkt me veel beter dan de schijn ophouden en komen met "echt leuk dat Joey dit heeft geregeld"...
Dat vind ik dus ook.
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:56:25 #18
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_128557892
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Jokertje was in Cherso ook al relatief rustig
Klopt, maar toen was een van z'n eerste uitspraken bij aankomst op Cherso: "ik hau van barbiepoppa met blond haar en grote tieta en lekka kontje, ja togg" terwijl nu een van z'n eerste uitspraken na aankomst in Vegas was: "mijn prioriteit ligt nu bij studeren en m'n diploma halen want ik wil wat bereiken" ofzo was. Best een verschil _O- :+
  Eindredactie Games woensdag 3 juli 2013 @ 21:57:24 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_128557947
quote:
Dat zei tony ook in het begin. en het is ook een show, je geloofd toch ook niet dat GTST zich allemaal live afspeelt?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 3 juli 2013 @ 21:57:45 #20
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_128557967
quote:
Nou ja, wat is 'geregeld'. Zolang hij het bedacht heeft, en meegewerkt heeft klopt het toch ook?
pi_128557998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Klopt, maar toen was een van z'n eerste uitspraken bij aankomst op Cherso: "ik hau van barbiepoppa met blond haar en grote tieta en lekka kontje, ja togg" terwijl nu een van z'n eerste uitspraken na aankomst in Vegas was: "mijn prioriteit ligt nu bij studeren en m'n diploma halen want ik wil wat bereiken" ofzo was. Best een verschil _O- :+
Ja, dat klopt :D Maar dat heeft ook gewoon te maken met in een relatie zitten of niet
pi_128558022
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat zei tony ook in het begin. en het is ook een show, je geloofd toch ook niet dat GTST zich allemaal live afspeelt?
Denken dat GTST niet real-life is :')
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:01:46 #23
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_128558222
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Bij Tony gaan m'n hersenen altijd een beetje pijn doen. :{
Dan denk ik weer: die heeft echt het IQ van een dildo, maar dan komt ie weer opeens met een scherpe constatering of een rake grap waar nog enige intelligentie of algemene kennis voor vereist is.
  woensdag 3 juli 2013 @ 22:02:59 #24
397262 AlanGarner
Alan Garner.
pi_128558296
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:58 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ja, dat klopt :D Maar dat heeft ook gewoon te maken met in een relatie zitten of niet
Maar Barbie kreeg ook een relatie, maar die is alleen maar nog achterlijker en ambitielozer (voor zover mogelijk) geworden.
  Eindredactie Games woensdag 3 juli 2013 @ 22:04:07 #25
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_128558377
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2013 22:02 schreef AlanGarner het volgende:

[..]

Maar Barbie kreeg ook een relatie, maar die is alleen maar nog achterlijker en ambitielozer (voor zover mogelijk) geworden.
mwa, barbie is ook gevuld door tony, dus misschien ligt het daar aan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')