Wordt 4-1 ofzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken waar dat eindigt.
Paris FC (niet te verwarren met de rijke buurman Paris Saint-Germain)quote:
Ik heb Kolbeinn net de deur uitgedaan. Hoesen bevalt me in deze game wel zeer goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
6-0. 4 assists sigthorsson, 1 eigen goal, 2x eriksen, 1x enriquez, 1x babel, 1x alderweireld
Mja, de Welshe comp is maar één divisie, da's wel zondequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:48 schreef alf89 het volgende:
Ik denk voor de Ierse competitie te gaan.
Hier kan ik op een lager niveau beginnen dan de Welshe competitie en het stelt toch helemaal niks voor.
Messi Messi Athlone town komt eraan!
Hoeveel geld mag hij kosten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef Rijst het volgende:
Weet iemand nog een goede spits voor de roulatie?
Heleniusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Abel Hernandez, Helenius, Cornelius, Ademilson.
Omdat het kneusjes zijn, daaromquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Rijst het volgende:
Waarom willen sommige spelers het niet over hun vorm hebben zelfs als ze goed bezig zijn? :")
Uhuquote:
quote:
Verkoop je dan wel genoeg? Of sta je 's nachts achter Centraal om wat bij te verdienenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus heb ik te weinig geld om Praet binnen te halen. Heb wel Lumu gekocht. Ik heb echt een koopvirus in mijn lijf zitten
Weet niet. Ga deze zomer verkopen. Maar eerst nog seizoen afmaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verkoop je dan wel genoeg? Of sta je 's nachts achter Centraal om wat bij te verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet. Ga deze zomer verkopen. Maar eerst nog seizoen afmaken.En plaats me waarschijnlijk niet voor de CL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vitesse - Ajax, 0-4. 4 keer Hoesen. Hij had een 9,8, maar staat niet in het team van de week. Sighorsson wel met zijn 8,2.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een gejankOp 1 punt vCL misgelopen. Kutseizoen.
quote:
quote:
DE target manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerel is 2.06 meter![]()
Ik twijfel om hem te kopen
Hij moet +- 22 miljoen kosten.
Ik zou hem gelijk kopen, 19 heading/jumping en nog sterk ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het maar ik heb nog 4 goede spitsenquote:
Daarom hou ik dus niet van die downloadsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké, dit is apart. Ik heb Bazoer 2x in mijn game zittenEn de een is nog beter als de andere ook
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom hou ik dus niet van die downloads![]()
Dat heb je altijd. Jammer dan, op naar de volgende.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:56 schreef quer het volgende:
Ik heb 7,5 miljoen met swansea en was van plan wellinton nem te kopen bied ik 7mil zeggen ze dat ze willen onderhandelen vragen ze 20 mil
Dat is een mooie!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de mijne:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend seizoen wil ik Ulrich als basisspeler gaan gebruiken, Destro verkopen, Flavio op de bank en Jonk vecht momenteel om AML positie met Lamela
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Wat heb je gedownload dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Enige foutje tot dusver volgens mij
Niklas Helenius, hands down 14.gifquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:11 schreef quer het volgende:
Wie weet een goede spits voor het 1e seizoen niet duurder dan 5 mil
Ik heb het je gezegdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom heb ik Gouriye in godsnaam gehaald![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb deze 4 spitsen nu dus ik denk dat die Argentijnse reus niet nodig is.Die wil ik wel hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend seizoen wil ik Ulrich als basisspeler gaan gebruiken, Destro verkopen, Flavio op de bank en Jonk vecht momenteel om AML positie met LamelaChildren of the night. What music they make.
Huidige opdracht verwijderen en dan handmatig iets invullen qua sterren, stats, positie, etcquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef quer het volgende:
hoe stuur je een scout opzoek naar een goede spits bijvoorbeeld?
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
Deze halen?
[ afbeelding ]
Vraagt 6.5k salaris p/m en kan m halen voor 450k.
Wie?quote:
Ja, dat is te zienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik was nog in de waan dat ik te weinig verdedigers had
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:28 schreef quer het volgende:
Ik snap al die afkortingen niet van wie welke positie heeft heeft iemand een overzichtje voor mij?
M/am = middenvelder?quote:
Geen vleugelspelers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:40 schreef dion_v_k het volgende:
Zou een platte 4-3-3 nog werken in FM 13?
Laatste keer dat ik die gebruikt heb was in FM07 ofzo
Dit dus:
VR-CV-CV-VL
-CM-CM-CM-
---S---S---S---
Nope, ook geen CAM.quote:
Heb ik ff in 12 gebruikt met een team dat die tactiek als basis had. Ging best kut.quote:
Je ging toch niet op de aanval he?quote:
volquote:Op zondag 5 mei 2013 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je ging toch niet op de aanval he?
Rijst doet het best goed met Swansea, stond laatst 2e in de BPLquote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef quer het volgende:
4-0 verloren van een of andere club van npower league
ja door rijst, kreeg ik ook zin om met swansea te spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Rijst doet het best goed met Swansea, stond laatst 2e in de BPL
Hem eens vragen welke tactiek hij bij Swansea gebruikt etc.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:23 schreef quer het volgende:
[..]
ja door rijst, kreeg ik ook zin om met swansea te spelen
Doet 'ie goed!quote:Op zondag 5 mei 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
Die centrale verdediger Doria speelt al 6 jaar bij Ajax en heeft net zijn debuut gemaakt in het Nederlands elftal![]()
Hooper is sowiesoquote:Op zondag 5 mei 2013 00:53 schreef quer het volgende:
Nice dion
en net 3-0 gewonnen van arsenal uit. Luke moore wat een kut spits ga hem denk ik zsm verkopen had hem gewisseld voor Gary hooper
Elke avond spelen, de teller staat nu op 460 uurquote:Op zondag 5 mei 2013 00:59 schreef quer het volgende:
er gaat zoveel tijd in FM13 zonder dat je het merkt
Oftewel; De tijd vliegt voorbij wanneer je lol hebt!quote:Op zondag 5 mei 2013 00:59 schreef quer het volgende:
er gaat zoveel tijd in FM13 zonder dat je het merkt
Say whutquote:Op zondag 5 mei 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die salariseisen van een 19-jarige
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Say whut
Hier krijgt een 19-jarige tussen de 6 en 70 euro per week
Techniek en dribbelen mag hoger, evenalsvoorzetten. Trainen dus! Maar hij is pas 17, dus dat zal wel lukkenquote:Op zondag 5 mei 2013 01:28 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Denken jullie dat hij 11 miljoen waard is? Ik heb echt een rechtsbuiten nodig en ik denk dat hij daar de perfecte stats voor heeft. Ook is hij pas 17..
Gewoon niet besteden? Volgens siezoen duikt er vast een leuke speler op!quote:Op zondag 5 mei 2013 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb overigens nog 65 miljoen en weet niet waar ik het kan besteden
quote:
Ik ben als 6e geëindigd als Cambuur (die nu IRL ook in de ED te bewonderen valtquote:
Verliezen van Arsenal is geen schande!quote:Op zondag 5 mei 2013 01:55 schreef Rijst het volgende:
12 wedsrijden achterelkaar ongeslagen met Swansea en dan verlies ik 2-0 van Arsenal in de 6e ronde van de FA. Gelukkig sta ik nog wel eerste in de competitie.
welke formatie gebruik je?quote:Op zondag 5 mei 2013 01:55 schreef Rijst het volgende:
12 wedsrijden achterelkaar ongeslagen met Swansea en dan verlies ik 2-0 van Arsenal in de 6e ronde van de FA. Gelukkig sta ik nog wel eerste in de competitie.
1e?!quote:Op zondag 5 mei 2013 01:55 schreef Rijst het volgende:
Op het begin 1 wedstrijd verloren van City. En tegen de andere topploegen gelijkgespeeld en de rest gewonnen. Spurs stond tot Februari op de eerste plek. Man U 6equote:
Friendlies tellen nietquote:Op zondag 5 mei 2013 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een friendly tegen West Ham:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 02:17 schreef dion_v_k het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag.
Ik ga mijn mandje opzoeken
Nu alquote:Op zondag 5 mei 2013 02:17 schreef dion_v_k het volgende:
Genoeg geweest voor vandaag.
Ik ga mijn mandje opzoeken
LEKKER BOEIEND.quote:
Bij mij soms ook, maar dan is het volgens het spel een eigen goal van m'n keeperquote:Op zondag 5 mei 2013 02:42 schreef quer het volgende:
eigen doelpunten komen wel vaak voor bij de tegenstander
Hoeveelste moet je staan voor europees voetbal? bij de premier league?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef Rijst het volgende:
Drenthe probeert uit alle onmogelijke hoeken op doel te schietenMisschien maar eens op rechts proberen dan, kan die gelijk met zijn goede been indraaien.
Heldquote:
Wat is dat toch met failgames bij iedereen?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef quer het volgende:
Saved game van gister avond wilt niet openen en had ook geen auto save erop.. dus dat betekend dat ik helemaal opnieuw moet beginnen.. na ja dan maar met een ander team
geen idee, maar erg is het niet.. ik begon met swansea om het spel wat beter te snappen. Nu twijfel ik met welke club ik zal beginnen.. portugal klinkt wel leuk.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat toch met failgames bij iedereen?
Mij nog nooit gebeurd, afkloppen dus.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is dat toch met failgames bij iedereen?
Tacktiekquote:Op zondag 5 mei 2013 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook een beetje "koopziek"... als mij gratis goeie spelers worden aangeboden haal ik ze gewoon, ookal heb ik al 10 centrale verdedigers
Heb daarnet deze knul bij de jeugd van de Rangers gehaald:
[ afbeelding ]
Beetje op techniek/tactiek trainen en het is een bazen-VC/VMC
Anticipatie, beslissingen, zonder bal... dat soort meuk.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga maar door met m'n aankopen (ookal zijn ze gratis):
[ afbeelding ]
Gewoon trainen en laten spelen op AMR, maar hij zal zeker wel een voldoende halen op die positiequote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Rijst het volgende:
Hoeveel slechter speelt iemand op de verkeerde positie nou? Zo'n David Villa op RAM bv.
[ afbeelding ]
quote:
Ben je nou echt kampioen geworden met Swansea?quote:
Idd. Of ze maken gelijk in de blessuretijdquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef dennis3d het volgende:
FM is echt onzin soms....
Altijd komen ze terug in de laatste kut minuut en kunnen ze in 1 keer hard rennen....
En het erge is nog het is niet 1 of 2 keer maar bijna elke wedstrijd...quote:Op zondag 5 mei 2013 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Of ze maken gelijk in de blessuretijd![]()
Dit spelertje is voor 1 seizoen in het shirt van Cambuur te bewonderen
[ afbeelding ]
Jammer dat ik 'm maar voor 1 seizoen kan halen.
Die is wel nicequote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Kan deze halen voor 850k
[ afbeelding ]
Hoop dat 'ie voor Cambuur kiest!
Je bent gewoon slechtquote:Op zondag 5 mei 2013 22:49 schreef dennis3d het volgende:
FM is echt onzin soms....
Altijd komen ze terug in de laatste kut minuut en kunnen ze in 1 keer hard rennen....
Nee FM is gewoon nep in dat opzicht in de laatste minuten dat je dan nog kan winnen.quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 23:06 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nee FM is gewoon nep in dat opzicht in de laatste minuten dat je dan nog kan winnen.
Want had laatst het zelfde toen scoorde ik in 1 minuut 3 goals..
Daar geloof ik ook niks vanquote:
Ervaring is overrated.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet echt wat ervaren spelers halen deze zomer. Eredivisie is geen probleem maar Europees draai ik nog niet echt mee.
Behalve dat ik vorig jaar de finale CL heb verloren van Real.. Dit seizoen gaat het weer moeizaam.
De meeste spelers in mijn selectie zijn 18-24 jaar oud![]()
Over een paar dagen thuis tegen Real in de 1e ronde CL![]()
![]()
nobody?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef Cara het volgende:
heeft iemand nog een leuk clubje uit de mindere competities/tweede divisies die wel nog een beetje ruimte hebben qua wage en transfers? mag uit elke competitie zijn, maar bij voorkeur eentje met 16+ clubs. en waar ik geloofwaardig in kan stappen als sunday league/semi-prof voetballer.
thanks!
Duisburg, Wolves, Bolton, Villarreal, Empoli?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:01 schreef mar456 het volgende:
Jezus, net nieuw spel gestart met Feyenoord maar ze hebben daar zo'n laag transfer budget dat ik na aankoop van 1 speler zelfs elson hooi niet meer kan kopen
Blackpool als je niet al te laag wil beginnen.quote:
Jij met je Blackpoolquote:Op maandag 6 mei 2013 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blackpool als je niet al te laag wil beginnen.
En m'n Mansfield en Stranraerquote:
Wtf faalt de rest dan hard?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben net kampioen geworden na de 27e speelronde.
1. Ajax 72 punten
2. PSV 49 punten
3. H'veen 47 punten
Wel spannend hoor
Zij falen en ik ben gewoon te goed, dan krijg je ditquote:Op maandag 6 mei 2013 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf faalt de rest dan hard?
Kampioen van de armoede!
Blijkbaar niet...quote:
Kun je niet beter vragen wie er een ander leuk spel weet?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Blijkbaar niet...
En wat heeft Liverpool kut verdedigers....
Ze leveren steeds maar de bal in.... Waardoor er een goal valt..
Wie weet er nou is een leuke club ?
Het is meer dat ik telkens geen leuke club kan vinden en met veel al kampioen ben geworden...quote:Op maandag 6 mei 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kun je niet beter vragen wie er een ander leuk spel weet?
Volgens mij heb jij het wel een beetje gehad met FM
mss is Aarschot wat voor jouquote:Op maandag 6 mei 2013 00:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is meer dat ik telkens geen leuke club kan vinden en met veel al kampioen ben geworden...
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben je nou echt kampioen geworden met Swansea?![]()
Heb je al wat gevondenquote:Op maandag 6 mei 2013 00:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is meer dat ik telkens geen leuke club kan vinden en met veel al kampioen ben geworden...
Pellequote:Op maandag 6 mei 2013 01:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb een paar leuke aankopen gedaan.
[ afbeelding ]
Voor de roulatie. In de basis gaat hij nooit staan. Donelly vorig seizoen topscorer met 27 doelpuntenquote:
Donellyquote:Op maandag 6 mei 2013 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voor de roulatie. In de basis gaat hij nooit staan. Donelly vorig seizoen topscorer met 27 doelpunten
Ja ga nu iets met Lille beginnen heb nog niet in Frankijk gespeeldquote:
Dat heb ik ook weleens ja, kom je een enorm baasje tegen, kun je er helemaal niks meequote:
Bug?quote:Op maandag 6 mei 2013 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens ja, kom je een enorm baasje tegen, kun je er helemaal niks mee
Pelle is best aardig in FM. Niet zo'n baas als in het echt natuurlijk, maar om als targetman bij een achterstand in te brengen érg nuttig.quote:
Er staat dat Fiorentina hem gehuurd heeft van Palermo...quote:Op maandag 6 mei 2013 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bug?
Wel bazenstats heeft hij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er staat dat Fiorentina hem gehuurd heeft van Palermo...
Dat zegt niks. Ik zat een keer met een matige club achter Gladstony (werd door Twente van club X gehuurd) aan en kon hem gewoon kopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er staat dat Fiorentina hem gehuurd heeft van Palermo...
Hij benaderd wss Fiorentinaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik zat een keer met een matige club achter Gladstony (werd door Twente van club X gehuurd) aan en kon hem gewoon kopen.
Hmm... dat moet er toch niet toe doen als je gewoon op de speler klikt?quote:
Dan moet die hem dus in zijn laatste half jaar benaderen ?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef PirE het volgende:
Dikke kans dat het contract van de speler en het einde van huurtermijn samenvallen (allebei zomer 2013)
Ja, dan kan je hem waarschijnlijk een contract aanbieden voor een free transfer.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet die hem dus in zijn laatste half jaar benaderen ?
Heb je geen jeugd rondlopen die je noodgedwongen aan je selectie toe kunt voegen?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet genoeg spelers vinden die voldoen aan de EL-eisen
Niet echt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je geen jeugd rondlopen die je noodgedwongen aan je selectie toe kunt voegen?
Kijk even bij de transfervrijen en hengel iemand binnenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet echt.
Heb nog 1 speler nodig die 3 jaar bij een NLse club heeft gespeeld.
Dat zou kunnen werken, maar dan pikt diegene wel een plek in van een belangrijkere speler.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk even bij de transfervrijen en hengel iemand binnen
Wat is het doorzettingsvermogen van die kids?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Zocalo het volgende:
Hoe maken jullie je talenten snel beter? Ik heb een aantal wonderkids, maar ze blijven maar op 2,5 ster hangen terwijl ze al een jaar in het eerste spelen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Zocalo het volgende:
Hoe maken jullie je talenten snel beter? Ik heb een aantal wonderkids, maar ze blijven maar op 2,5 ster hangen terwijl ze al een jaar in het eerste spelen.
Individuele trainingen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Zocalo het volgende:
Heb je goede trainers?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Zocalo het volgende:
Ik speel een online game met Barca en heb bijna allemaal 20-trainers, dus daar ligt het niet aan.quote:
Neehoor, je zet hem gewoon op de bank (of zelfs dat niet eens).quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zou kunnen werken, maar dan pikt diegene wel een plek in van een belangrijkere speler.
Maarja, het is niet anders.
Zal t nu proberenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neehoor, je zet hem gewoon op de bank (of zelfs dat niet eens).
Yeah, bitchquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal t nu proberen
*FM aanslingert....daar gaat m'n nachtrust....* en het is allemaal jouw schuld Drizzt!
Dacht dat ik 1 speler nodig had, maar het zijn er 2quote:
Meid, wat naar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dacht dat ik 1 speler nodig had, maar het zijn er 2
Fiorentina heeft waarschijnlijk een optie tot koop.quote:
Je kan toch gewoon een plek openlaten? Dat doe ik ook in mijn save (op 2012). Ik heb maar 1 speler die voldoet aan de club HG-eis en die andere plekken laat ik gewoon open. Ik registreer dus 22 ipv 25 spelers.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dacht dat ik 1 speler nodig had, maar het zijn er 2
En ik kan niet verder tot ik 2 spelers heb, maar als ik 2 spelers een contract aanbied duurt het nog een paar dagen voordat ze echt bij mij in dienst zijn
Klopt inderdaad, als je geen 4 homegrown spelers hebt moet je 4 plaatsen open laten en kun je door.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een plek openlaten? Dat doe ik ook in mijn save (op 2012). Ik heb maar 1 speler die voldoet aan de club HG-eis en die andere plekken laat ik gewoon open. Ik registreer dus 22 ipv 25 spelers.
Individuele training op zwaar zetten en ze laten focussen op bepaalde zaken. Meestal geeft de trainer dit aan als je op de speler klikt en dan naar training gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef Zocalo het volgende:
Dan kan je zoiets beter in Engeland doen of Duitsland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Zat gisteravond trouwens te denken aan eens een game te starten met Barcelona.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan nml, direct zo'n topclub managen.
Lijkt me juist weleens leuk om Messi in mijn team te hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dan kan je zoiets beter in Engeland doen of Duitsland.
Ik heb sinds CM 97/98 nog nooit zo'n grote club gemanaged, mag ik een keer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een sterrenteam managen lijkt me juist helemaal niks... heeft er ook me te maken dat je meteen enorm faalt als je niet met 10-0 van de nummer laatst wint ofzo. Dat gevoel heb ik iig.
Nee, doe mij maar FC Twente en LLM
NEIN!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb sinds CM 97/98 nog nooit zo'n grote club gemanaged, mag ik een keer?
Ik vind het wel leuk om een klein team te managen, maar stoor me ontzettend als je dan bijvoorbeeld naar de Eredivisie promoveert en je bestuur je een eerste divisie budget geeft voor de daarop volgende jaren. Ook wel eens gehad dat ik met Hansa Rostock naar de Bundesliga promoveerde, maar dat de club gewoon in ontwikkeling stil bleeft staan. Dan is het leuk dat je 8e wordt, maar als je het seizoen erop weer de laagste begroting hebt vind ik er weinig meer aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een sterrenteam managen lijkt me juist helemaal niks... heeft er ook me te maken dat je meteen enorm faalt als je niet met 10-0 van de nummer laatst wint ofzo. Dat gevoel heb ik iig.
Nee, doe mij maar FC Twente en LLM
Tja, het duurt natuurlijk altijd even tot je cluppie net zo'n goede begroting als de rest heeft hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om een klein team te managen, maar stoor me ontzettend als je dan bijvoorbeeld naar de Eredivisie promoveert en je bestuur je een eerste divisie budget geeft voor de daarop volgende jaren. Ook wel eens gehad dat ik met Hansa Rostock naar de Bundesliga promoveerde, maar dat de club gewoon in ontwikkeling stil bleeft staan. Dan is het leuk dat je 8e wordt, maar als je het seizoen erop weer de laagste begroting hebt vind ik er weinig meer aan.
Ik krijg nu ook al zo'n gevoel bij Stranraer. Heb veel te veel spelers aangetrokken en iedereen wil regelmatig in de basis staan, wat er dus op neer komt dat je een enorme kleedkamer vol chagrijnige spelers hebtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga maar flink doorselecteren komende zomer. Wat een puinhoop heb ik er van gemaakt
Ja ik ga vanaf nu gewoon geen aankopen meer doen. En alleen jeugd laten doorstromen. Wou alleen weten hoe sommige spelers zouden functioneren danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook al zo'n gevoel bij Stranraer. Heb veel te veel spelers aangetrokken en iedereen wil regelmatig in de basis staan, wat er dus op neer komt dat je een enorme kleedkamer vol chagrijnige spelers hebt
Ik kom in de verleiding om ergens anders te beginnen en het daar wat rustiger aan te pakken
Er is een verschil tussen de database en het aantal geselecteerde leagues.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:12 schreef BDIL het volgende:
Ik heb FM 13 vandaag binnen en heb dacht ik 12 of 11 laatst gespeeldRaden jullie aan om alle databases te gebruiken bij een nieuwe game ? Vorige keer speelde ik met Dinamo Zagreb en had alleen die competitie volgens mij geselecteerd. ( weet niet of dat uitmaakt
)
Steam account = SupDyna
Ik zag het idd nadat ik een nieuwe spel startenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de database en het aantal geselecteerde leagues.
De database kan small - medium - large zijn, of helemaal custom.
Aantal leagues moet je kiezen aan de hand van je PC specs, zelf laad ik altijd de grotere competities.
Dan heb je wel erg weinig spelers vind ik. (met een small database)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag het idd nadat ik een nieuwe spel startenHeb aardig wat competities geselecteerd en de database small gehouden omdat de speelsnelheid heel laag zou uitvallen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een plek openlaten? Dat doe ik ook in mijn save (op 2012). Ik heb maar 1 speler die voldoet aan de club HG-eis en die andere plekken laat ik gewoon open. Ik registreer dus 22 ipv 25 spelers.
Kan dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, als je geen 4 homegrown spelers hebt moet je 4 plaatsen open laten en kun je door.
Je bedoelt misschien Luldebehanger FK? Want dan kan het kloppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben maar eens begonnen bij Lillehammer FK. Ik dacht dat die lui groter waren (ze zitten in de 2e divisie groep 2), maar zal wel in de war zijn met een van de andere clubs uit de stad
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bedoelt misschien Luldebehanger FK? Want dan kan het kloppen
Tja, onderling resultaat he... wel erg kutquote:
Onderling resultaat met Lille is gelijk en met Maccabi beterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, onderling resultaat he... wel erg kut
Apart. Feyenoord krijgt meestal wel goede regens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
En we zijn in december 2016. Overwintering in CL, Barça is de tegenstander. In de Eredivisie heb ik een marge van 13 punten met een pot minder.
Opvallende nummer 15 en 16. Bony en Van Ginkel zijn bij Vitesse samen voor 39 miljoen vertrokken naar de Spurs. Feyenoord heeft het probleem dat de jeugd matig is en er nog steeds geen geld te besteden valt .
[ afbeelding ]
Denk zelfs dat Feyenoord het gehele seizoen moet strijden voor degradatie. Gezien het feit dat de afstand tussen plek 13 en 14 maarliefst 7 punten is, als ADO niet wint blijft de marge van 7, wint ADO dan kunnen ze ergens op aanklampen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart. Feyenoord krijgt meestal wel goede regens.
In vorige games degradeerden ze ook wel hoor bij mij. Nu spelen ze gewoon top3 bij mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk zelfs dat Feyenoord het gehele seizoen moet strijden voor degradatie. Gezien het feit dat de afstand tussen plek 13 en 14 maarliefst 7 punten is, als ADO niet wint blijft de marge van 7, wint ADO dan kunnen ze ergens op aanklampen.
Niet om te geinen, maar als Maccabi je er zelfs uitgooit moet je je wel zorgen maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut LilleHebben mij eruitgegooid samen met Maccabi
Ja uit de hele tijd beter en verlies ik 2-1 op de een of andere manier. En thuis won ik met 2-0quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet om te geinen, maar als Maccabi je er zelfs uitgooit moet je je wel zorgen maken.
In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale in deze poulequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja uit de hele tijd beter en verlies ik 2-1 op de een of andere manier. En thuis won ik met 2-0. Alleen ja dan zijn de resultaten tegen Wisla eruitgegooid, en ga ik eruit op doelsaldo ofzo
In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale van de CLquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het eerste seizoen haalde ik de kwartfinale in deze poule
[ afbeelding ]
In de achtste finales volgens mij Galatasaray en in de kwartfinale was FC Porto te sterk
quote:
Lille speelt echt fijn nu eerste met 44 punten en sta al bijna 10 punten los ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut LilleHebben mij eruitgegooid samen met Maccabi
Ga ik zo uitproberen, eerst eten halen bij de Chinees.quote:
Wel realistischquote:
Wat wil je, met een neger in het doelquote:
Niet zo racistisch hèquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat wil je, met een neger in het doel
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Lille speelt echt fijn nu eerste met 44 punten en sta al bijna 10 punten los ofzo
Doe je toch goed met Paris FCquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef PirE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er 42 en sta er maar 2 los![]()
.
Makkiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef dennis3d het volgende:
Geloot tegen AC milan in de volgende ronde van de CL..
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Baaaaaaaaaaaaam. Counteren en diepe ballen = potje doodmaken, Barça kansloos.
Sereroquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Baaaaaaaaaaaaam. Counteren en diepe ballen = potje doodmaken, Barça kansloos.
Arsenal is wel een bazenclubquote:
Djuricic past niet in mijn spel imo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Djuricic doet het wel prima bij mij trouwens. Net als Siem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |