We lullen echt geen topic per etappe vol.quote:
Lukt wel johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lullen echt geen topic per etappe vol.
Ik ga maar naar Sporza dan, Eurosport kan de tering krijgen sinds ze held Danny eruit hebben gegooid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu op Eurosport, over 10 minuten op Sporza.
1x Gesink ligt erbij en je bent per etappe 4 pagina's verder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lullen echt geen topic per etappe vol.
De Cavquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sprinten is geen fuck aan Cav wint alles
Gesink?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Lek binnen een kilometer of 5 na het begin van de Giro
Nee die breekt morgen z'n been ofzo denk ikquote:
Weetik maar als de hollanders t goed doen dan gaat t hardquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hou je maar gewoon in, posten is geen doel op zich.
Dat is dit seizoen wel gebleken ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sprinten is geen fuck aan Cav wint alles
Graag ja. Alsof alle Nederlanders net niet zijn en geen mentaliteit hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee die breekt morgen z'n been ofzo denk ik![]()
Nee serieus, ik hoop echt dat hij nu gewoon eens de hele ronde zonder pech kan rijden en top-5 kan eindigen ofzo, dan kan een groot deel van die stumperts die altijd lopen te zeiken ook eindelijk hun bek houden
Voor de snelste van de bus misschien.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de snelste van de bus misschien.
?quote:
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.quote:
Dan nog verliest hij van Nibali gok ik zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat er geen slotafdaling van 20km is waar hij de zege veilig kan stellen
Die begint natuurlijk ook op leeftijd te raken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.
Gaat goed.quote:
Zou Nibali hem er op een afdaling echt af kunnen rijden?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dan nog verliest hij van Nibali gok ik zo.
Sinds wanneer is er een link tussen Sanchez en Fuentes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.
Ja ik kon het niet laten een Spanjaarden-Fuentes-bash te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die begint natuurlijk ook op leeftijd te raken.
Ik vind tijdritten wel spannend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Sautor het volgende:
Wat fijn dat ze met een etappe beginnen, prologen zijn altijd zo saai
Ja, leuk, maar dat kan je ook in je dagboek zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een kutbelgen ik ga weer eurosport kieken
Je kunt het ook zo bekijken: Er waren er een stuk of 200 die niet op die foto mochten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de krant zag ik een mooie foto van de favorieten die de beker aan mochten raken. Gesink mocht nog net op de foto staan maar wel heel sneu aan de zijkant.
Ben je hier nieuw?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een kutbelgen ik ga weer eurosport kieken
Tijdritten aan het eind van een ronde, ja. In het begin gaat het nog nergens over, dus niet spannend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind tijdritten wel spannend.
Zijn armen waren wel lang genoeg om de trofee aan te raken vanaf de zijkantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de krant zag ik een mooie foto van de favorieten die de beker aan mochten raken. Gesink mocht nog net op de foto staan maar wel heel sneu aan de zijkant.
Ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoor ik trouwens die Thijs van de avondetappe?
ik was wel verbaasd ja dat Robert überhaupt op de foto mocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo bekijken: Er waren er een stuk of 200 die niet op die foto mochten.
tis een kloon van van_poppel.quote:
Hij deed aan Belgenhaat.quote:
Hij heeft praktisch bekend met zijn reactie op armstrongquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een link tussen Sanchez en Fuentes?
Hij is 35, dat lijkt me een groter probleem. Bovendien rommelt het binnen die hele ploeg.
Hij gaat niet meedoen voor de roze trui, maar een plaats bij de top 10 moet nog altijd kunnen.
Dat hij aan de doping heeft gezeten lijkt me logisch. Er is alleen geen link met Fuentes.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft praktisch bekend met zijn reactie op armstrong.
Zijn doel is podium en etappe trouwens. Ik schrijf em nog niet af; er zijn meer doktoren dan Fuentes.
Is in Italië nogal een verschil tussen Noord en Zuid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Italiaanse wegen moeten niet veel onder doen voor de Belgische
in België ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is in Italië nogal een verschil tussen Noord en Zuid.
onwijs.quote:
Gast, probeer eens een tijdje niet te posten. Ga je niet dood van. En nee.quote:
Jawel, Spanjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hij aan de doping heeft gezeten lijkt me logisch. Er is alleen geen link met Fuentes.
Eurosport gewoonquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:50 schreef Geenechtidee het volgende:
Welke livestream kijken jullie? Die gierige belgen hebben hun Sporza livestream alleen voor Belgie beschikbaar gemaakt. Jammer dat de NOS dit niet verslaat! Veel kijkplezier allen!
Sporza is een publieke zender, dus nee geen reclame. En vervolgens ga je Eurosport kijken, waar juist wel weer reclame is. Logischquote:
Ik wist t nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sporza is een publieke zender, dus nee geen reclame. En vervolgens ga je Eurosport kijken, waar juist wel weer reclame is. Logisch
Service hè.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sporza is een publieke zender, dus nee geen reclame. En vervolgens ga je Eurosport kijken, waar juist wel weer reclame is. Logisch
Nee, het is een service dat de NOS het niet uitzend. Want het is uiteraard geen hoofdactquote:
Er doen niet genoeg Nederlanders aan mee hè.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, het is een service dat de NOS het niet uitzend. Want het is uiteraard geen hoofdact
En wielrennen is de enige sport, waarin gedoped wordtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er doen niet genoeg Nederlanders aan mee hè.
NOS
Volgens mij zijn de uitzendrechten van de Giro vrij duur. Ze kunnen hun centen maar één keer uitgeven he.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er doen niet genoeg Nederlanders aan mee hè.
NOS
Sporza heeft geld over?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de uitzendrechten van de Giro vrij duur. Ze kunnen hun centen maar één keer uitgeven he.
Inderdaad. Doping in de atletiek, dat kent u niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
En wielrennen is de enige sport, waarin gedoped wordt
Die besteden niet 90% van hun budget aan het voetbal.quote:
Die geven hun geld alleen uit aan wielrennen en veldrijden. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.quote:
En als daar wel iets over gezegd wordt, dient oppergod Hendriks ons plebs van repliek.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Doping in de atletiek, dat kent u niet!
Ach, ik ben blij dat ik het érgens kan kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die geven hun geld alleen uit aan wielrennen en veldrijden. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.
in het voetbal wel namelijk bij de Spaanse teamsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Doping in de atletiek, dat kent u niet!
Ene Frans de Boer schijnt ook aan de dope te hebben gezeten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in het voetbal wel namelijk bij de Spaanse teams
Van doping krijg je geen beter techniek hoor!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
in het voetbal wel namelijk bij de Spaanse teams
metsjfiksingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:03 schreef Drebbelman het volgende:
Ach, en matchfixing brengt de geloofwaardigheid van voetbal natuurlijk totaal niet in het geding.
Dan verdenk ik Busquets hevigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van doping krijg je geen beter techniek hoor!
Het zou wel verklaren waarom zijn evenwichtsorgaan zo ontspoort is.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan verdenk ik Busquets hevig
Dat komt ook, omdat daar meestal de meeste Nederlanders rijden en dan ook vaak de wat betere. Al is het bij Vacansoleil deze keer ook best oké.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er ligt een Rabo bij. Rabo-tinni.
Beetje jammer dat we wel alleen naar Blanco kijken tegenwoordig.
Dat zeg je alleen omdat ze blank zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er ligt een Rabo bij. Rabo-tinni.
Beetje jammer dat we wel alleen naar Blanco kijken tegenwoordig.
We moeten ze niet te hard negeren.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat ze blank zijn.
Idd, foetushouding vind ik altijd eng.quote:
Demare?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe heet die toeko,stig uitdager van the Cav ook al weer ?
In zo'n geval ben ik toch ook altijd wel blij als ie weer opstaat (zij het met moeite).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, foetushouding vind ik altijd eng.
Bouhanniquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik weet niet hoe het eruit zag, maar dit vind ik prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:39 schreef theodoor9 het volgende:
Die nieuwe lay out van het aantal km's en tijd enzo is wel een hele verbetering of niet?
Markus Barry.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het is nog 70 km.quote:
En hier is het dit jaar 'Brescia is nog ver'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:46 schreef heywoodu het volgende:
José vertelt ons dat dit de Giro is en dat de Giro niet de Ronde van Frankrijk is, bedankt José
Oh ik keek verkeerd op de klokquote:
Leuk, maar dit gaan we niet ieder kwartier posten de komende drie weken.quote:
Hij corrigeerde zichquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Hoi commentator, Blanco heeft nog een Nederlander, Gesink
De Viezerdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:58 schreef Drebbelman het volgende:
Alessio di Basco (voor de eurosport luisteraars:)
[ afbeelding ]
Dylan Groenewegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Durf risico's te nemen.quote:
Ik ga mezelf straks wel quoten als ik het goed heb omdat ik zo'n nostradamus ben.quote:
Tja, Danny heeft nu niet zo veel te doen..twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 16:14:33Lekker Giro kijken ... #relax reageer retweet
Klopt tis niets aanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:33 schreef OProg het volgende:
Het is vooral kijken naar de mooie omgeving op dit moment.
*mompelt iets over open deuren*quote:
Vandaag moest het gebeuren toch? Ik heb me laten vertellen door een paar mensen dat niet al te lange en zeker niet te moeilijke etappes altijd het aantrekkelijkst zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die een spannende koers verwachtten
Onzin natuurlijk t gaat om de bergenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vandaag moest het gebeuren toch? Ik heb me laten vertellen door een paar mensen dat niet al te lange en zeker niet te moeilijke etappes altijd het aantrekkelijkst zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk t gaat om de bergen
Mee eens. Ik vind de bergetappes ook het leukst om naar te kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk t gaat om de bergen
Dan zie je de echte strijd enzo maar sprints vind ik ook leuk alleen dan is alleen t einde leuk want de hele etappe is dood.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vind de bergetappes ook het leukst om naar te kijken.
Laatste 15 kmquote:
Ik zit op het puntje van mijn stoel hoor!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan zie je de echte strijd enzo maar sprints vind ik ook leuk alleen dan is alleen t einde leuk want de hele etappe is dood.
Ja al is dat meer bij de wat lastigere aankomsten. In een vlakke sprint is die wat minder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Grega Bole kan toch ook best aardig aankomen?
Ik kijk vooral naar de natuur bij massasprint etappesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel hoor!
Ikookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:06 schreef HPLC het volgende:
Ik heb hem vanaf het begin aanstaan, maar volgens mij heb ik maar 5 minuten gekeken, meer luisteren
misschien nog wat spijkers.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:06 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of ze recht blijven. De eerste sprint is altijd extra nerveus. Al is het niet zo erg als in de Tour. Behalve als ze de laatste rechte lijn weer hebben ingezeept
Lijkt mij met die snelheid ook wat aan de ruime kant.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:08 schreef heywoodu het volgende:
20 seconden tussen voorkant en achterkant peloton klopt echt niet volgens mij
Het is iig wel weer ouderwets een Italiaans rondje om de kerk met die circuits.quote:
Dehaes for the winquote:
staat linksboven.quote:
2,3.quote:
Ik snapte de grap heus welquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:06 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of ze recht blijven. De eerste sprint is altijd extra nerveus. Al is het niet zo erg als in de Tour. Behalve als ze de laatste rechte lijn weer hebben ingezeept
heel veel mensen achterinquote:
hihihahoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke grap? Ik vraag het zodat ik daarna kan beslissen of ik een stream ga opzoeken of niet.
quote:
Halve Belg.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef IbanMayo het volgende:
Renaat wtf manKeihard schreeuwen omdat Cavendish nu voor Quickstep wint
Zag je in de tour vorig jaar al hij mist t net om bij de beste te horenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef IbanMayo het volgende:
Goss wordt trouwens weer door jan en alleman voorbij gesprint
Inderdaad, waarom ze in de laatste kilometer niet gewoon standaard het bovenaanzicht aanhouden is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weer belachelijk slecht in beeld gebracht, je gaat denken dat ze 't erom doen.
Die zijn meestal vrij saai ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Morgen kijk ik niet zon ploegentijdrit is niet zo interessant
Telesportquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Is er een andere site dan de officiële waar de uitslagen online komen? Ze zijn buiten de Tour altijd zo traag
cyclingnews.comquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Is er een andere site dan de officiële waar de uitslagen online komen? Ze zijn buiten de Tour altijd zo traag
Fok!sport.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een lelijk kind hey, de tering.
Zal wel voor het imago zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef mincemeat het volgende:
Ik snap het nooit van sporters waarom ze kinderen meenemen.
Echt he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:20 schreef IbanMayo het volgende:
Renaat wtf manKeihard schreeuwen omdat Cavendish nu voor Quickstep wint
twitter:EiselBernhard twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 17:39:20@MarkCavendish well deserved stage win and maglia rosa! Send home @BouhanniNacer before somebody gets killed! Stop him before its to late! reageer retweet
Berniequote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:47 schreef Marcoss het volgende:
twitter:EiselBernhard twitterde op zaterdag 04-05-2013 om 17:39:20@MarkCavendish well deserved stage win and maglia rosa! Send home @BouhanniNacer before somebody gets killed! Stop him before its to late! reageer retweet
Het was in Tirreno al niet andersquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja. Ach ja, het is een halve Belg nu hè
En Romandië.quote:
Meer de Belgische variant van 'waar is Menchov?'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Romandië.
De Belgische variant van 'Waar is Gesink?'
Heel irritant. Volgens mij voelt José zich er ook redelijk ongemakkelijk bij. Die heeft helemaal geen zin om de hele tijd op Cav te letten, maar Renaat kan er geen 2 minuten z'n kop over houden.
Oh okeyquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Viviani
Ik sta nu 4e bij tourcoach en 1e in de Fok!subleague
Kijk dan eurosportquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Romandië.
De Belgische variant van 'Waar is Gesink?'
Heel irritant. Volgens mij voelt José zich er ook redelijk ongemakkelijk bij. Die heeft helemaal geen zin om de hele tijd op Cav te letten, maar Renaat kan er geen 2 minuten z'n kop over houden.
Hahahaha nee.quote:
En gelukkig krijgt Cav toch niet zoveel kansen meer deze Giro, max nog 3, denk ik (of 4 als hij uitrijdt)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahahaha nee.
Dat is het enige smetje. Verder kan ik intens genieten van het topduo José en Renaat.
Kruijswijk pakt dan rozequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef DeeBee het volgende:
Sparen voor de TTT om Gesink in het roze te rijden morgen.
Sky gaat m winnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kruijswijk pakt dan roze
Ben wel benieuwd naar morgen, Garmin wat mij betreft de grote favoriet, maar Millar lag alweer op het asfalt vandaag, dat is normaal wel één van de motoren in zo'n TTT. Daarachter GreenEdge, Shack, Blanco en ook Sky zal wel een goede ploegentijdrit rijden, desnoods doet Wiggo het helemaal alleen..
Met Gesink en Kelderman verliezen die een seconde of 5 per bocht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:41 schreef Slobeend het volgende:
Blanco maakt ook een goede kans om te winnen.
Iedereen heeft zn zwakke plekkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Met Gesink en Kelderman verliezen die een seconde of 5 per bocht.
Kelderman is juist een uitstekende bochtenrijder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Met Gesink en Kelderman verliezen die een seconde of 5 per bocht.
Klopt 3e plekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef danos het volgende:
Ik hoop dat ferrari en bouhanni elkaar nog eens tegenkomen in sprint. Die bouhanni was ook wel weer flink aan het beuken vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |