We lullen echt geen topic per etappe vol.quote:
Lukt wel johquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lullen echt geen topic per etappe vol.
Ik ga maar naar Sporza dan, Eurosport kan de tering krijgen sinds ze held Danny eruit hebben gegooid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu op Eurosport, over 10 minuten op Sporza.
1x Gesink ligt erbij en je bent per etappe 4 pagina's verder.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lullen echt geen topic per etappe vol.
De Cavquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sprinten is geen fuck aan Cav wint alles
Gesink?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Lek binnen een kilometer of 5 na het begin van de Giro
Nee die breekt morgen z'n been ofzo denk ikquote:
Weetik maar als de hollanders t goed doen dan gaat t hardquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hou je maar gewoon in, posten is geen doel op zich.
Dat is dit seizoen wel gebleken ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sprinten is geen fuck aan Cav wint alles
Graag ja. Alsof alle Nederlanders net niet zijn en geen mentaliteit hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee die breekt morgen z'n been ofzo denk ik![]()
Nee serieus, ik hoop echt dat hij nu gewoon eens de hele ronde zonder pech kan rijden en top-5 kan eindigen ofzo, dan kan een groot deel van die stumperts die altijd lopen te zeiken ook eindelijk hun bek houden
Voor de snelste van de bus misschien.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de snelste van de bus misschien.
?quote:
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.quote:
Dan nog verliest hij van Nibali gok ik zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat er geen slotafdaling van 20km is waar hij de zege veilig kan stellen
Die begint natuurlijk ook op leeftijd te raken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.
Gaat goed.quote:
Zou Nibali hem er op een afdaling echt af kunnen rijden?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dan nog verliest hij van Nibali gok ik zo.
Sinds wanneer is er een link tussen Sanchez en Fuentes?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wat overdreven natuurlijk, maar Sanchez is echt niet meer wat het geweest is, zonder Fuentes.
Ja ik kon het niet laten een Spanjaarden-Fuentes-bash te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die begint natuurlijk ook op leeftijd te raken.
Ik vind tijdritten wel spannend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Sautor het volgende:
Wat fijn dat ze met een etappe beginnen, prologen zijn altijd zo saai
Ja, leuk, maar dat kan je ook in je dagboek zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een kutbelgen ik ga weer eurosport kieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |