abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:56:57 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126042582
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:00:25 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049671
Hi!
pi_126049696
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:36:28 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126049733
:O
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:45:45 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049757
Mogge!
Spoilers!
pi_126049769
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126049821
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Mja, maar een goeie donut is een zeldzaamheid... Hier krijg je alleen maar die prefab meuk van de Appie of de Jumbo.
Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:22:00 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049876
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
+1
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 08:27:50 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126049907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
goedemorgen :W

Ik ben meer een lemon-poppyseed muffin typje.

Net voor de lol mijn taille even gemeten, ik ben uit de gevarenzone *O* Weliswaar krap met 79 cm, maar toch!

C_c, heldin _O_
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126049920
Da's helemaal een mooie mijlpaal, Sjeen! *O* Ook één van mijn doelen :Y

Gisteren hadden we het op mijn werk uitgebreid over te dik zijn, afvallen etc :') Al mijn collega's zijn vrouwen, dus dat werkt dan prima. Zo bleek een collega van mij 10 kilo in een jaar te zijn aangekomen sinds ze is gaan samenwonen. En nu ik eens goed keek dacht ik ook wel: verrek, je ziet het wel een beetje. Maar eigenlijk ervaar ik haar helemaal niet als te dik of zo, vooral omdat ze gewoon een heel mooi en slank gezicht heeft. Alles onder haar taille is groot, zeg maar. Bij mij is alles veel meer geproportioneerd: grote borsten, brede heupen. Het is niet dat alles op één plek zit. En ik heb dus een collega die op aandringen van haar medecollega's ooit Sonja Bakker is gaan doen....om aan te komen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126050214
Oh ik heb vanochtend niet hardgelopen hoor :D. Ik moest werken. Wilde wel ervoor, maar heb morgen vrij (eindelijk) dus bedacht me dat het vanavond wel kan. In het weekend geef ik mezelf vrijaf.
pi_126050662
Zo, de nieuwe waslijn hangt. Dat was het probleem niet. De oude in elkaar geknoopte en uitgedroogde wasdraad met staaldraad verwijderen was een enorme klus :( Nu doen mijn vingers pijn.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:41:54 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126051182
Tegenbod én een atl van 80,7 :D

Verder onderweg naar Limburg, mag vanmiddag een stuk lv kwarktaart voor de verjaardag van zusjelief.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:50:56 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_126052359
Nou, je bent in onderhandeling gelukkig!
disclaimer
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:13:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126052844
Tink, wat een mooie atl! :o

Sjeen, lekker wijf! :Y

Ik heb vanmorgen 1 u, 5 min en 38sec hard gelopen. :7 1000 kcals weg getikt! :o :D

Nu wel spierpijn, dus Jillian krijgt een dagje vrij.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 13:21:56 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126054423
:W na een week pizza, patat, biertjes en cola ben ik geen gram aangekomen :o *O* nu ga ik wel weer normaal doen :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_126057344
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
pi_126057456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
Plannen en je planning stipt opvolgen.
pi_126057695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:29:29 #20
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126057697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Kweek een ruggegraat, maak een planning (wel realistisch) en ga bewegen.

Er zullen er hier maar weinig zijn die te zwaar geworden zijn omdat ze zoveel discipline hebben.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:35:15 #21
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126057875
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..

Jij klinkt echt exact als ik :') Wat bij mij iig helpt is vooraf voor een week/een maand/whatever een menu vaststellen. Dus niet per dag naar de supermarkt, maar gewoon dat je vtv al weet wat je wanneer mag en kan eten, ter inspiratie staan er hier genoeg lijstjes in het topic :9 Maar ook een vaststaand dieet oid kan helpen.

En steun! Een aantal vriendinnen van mij hebben de laatste tijd ook een sportabo afgesloten, en nu gaan we samen om 8u 's ochtends sporten O+ Dat helpt zooveel, dat je gewoon niet alleen bent. Of 's avonds eerst sporten en dan samen eten..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:54:20 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058413
Vooral jezelf niet zielig vinden omdat je nu "niks" meer mag...
Je mag juist heel veel en het wordt elke dag beter.
Met de juiste gezonde voeding en regelmatig bewegen (je hoeft echt niet naar de sportschool) wandelen, fiets pakken, trap pakken enz.
Na een maand zal je echt merken dat je conditie verbeterd, je huid wat glanzender wordt, je humeur ook trouwens. Alles is eigenlijk positief.

Jezelf volproppen met van alles is een neerwaartse en een heel makkelijke spiraal. Dat wel.

Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.

Plannen ftw !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126058486
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef annevrouwtje het volgende:

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnen :? Zo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
pi_126058522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
je humeur ook trouwens
Dan doe ik iets verkeerd :') Mijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:02:05 #25
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126058592
O, en een doel! :D

Zo ga ik, als ik onder de 100 zit, een dagje met een vriendin naar de Primark, als ik een gezond BMI heb gaan we een dagje Efteling en als ik helemaaal op streef zit neem ik mijn tattoo O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')