SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Wie loopt waar en wanneer google docs
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Voor goede intervaltrainingen moet je de runnerworld van februari er even bij pakken. Staan goede trainingen in!![]()
Mjah vraag me af of die hoogtemeters kloppen. Ik loop met mijn iPhone en Runkeeper. Zat even rondes terug te kijken die ik over hetzelfde stuk heb gelopen en de pieken in de grafiekjes zitten op dezelfde plekken. Er zit volgens mij maar 1 heuveltje in en dat is de weg naar een viaduct over de A12...quote:
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Ik hou van vlak! (bij het hardlopen dan...)"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Yozd, echt kloppen doen die niet nee... Wil je het precies hebben dan moet je echt een gps device gebruiken denk ik. Op je iPhone is gps slechts een optie..![]()
blijft een klassiekerquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo, ik heb er weer een avondje familiebezoek op zitten. Over op de baan lopen: ik merk daar dat ik toch echt wel gewoon een simpele ziel ben. Gisteren 25 rondjes gelopen en ik heb me geen minuut verveeld. Beetje om me heen kijken (25x hetzelfde zien), ouwehoeren, maar vooral bezig zijn met intervalletjes knallen. Precies weten waar de eindstreep voor het intervalletje is is fijn. En morgen lekker genieten van m'n loopje buiten de baan. Het ligt een beetje aan het weer wat ik ga doen![]()
![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Das toch juist die nieuwste film, das geen klassieker..quote:De klassieker is alleen 'Rocky'. Maar blijft sowieso wel grappig om te kijken.
Gister door overwerk niet de tijd gevonden om te kunnen lopen, beetje jammer. Vandaag gelukkig maar een half dagje werken dus dan kan ik vanmiddag nog even een rondje hobbelen. En morgen mijn eerste trailwedstrijd. Nog niet zo'n lange, maar het is een leuk begin! Zin in!
![]()
Gefeliciteerdquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Guppy op 04-05-2013 08:04:14 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks.Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis
/edit: ah, je hebt 'm inmiddels.
Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij.![]()
![]()
Jaa!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks.
[..]
Veel plezier!
/edit: ah, je hebt 'm inmiddels.
Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij.
Ik bewaar m voor Mr. Guppy. Die houd mieren, en die mieren lusten wel een wesp. Maar ik ga m ze mooi niet geven hoor, mag ie zelf doen![]()
En nu ben ik de horren aan het ophangen, dat staat nu even met stip op 1 op m'n to do lijstjeEn daarna naar de VvE mailen dat ze eens op het dak moeten kijken of daar geen nest zit. Is al de derde wesp deze week, en normaal hebben we nooit wespen. En dan ga ik daarna wel rennen. Of zo.
Of eerst naar de winkel fietsen, Mr. Guppy is niet thuisgekomen, en dus heb ik nog steeds geen auto en dus ook geen ontbijten ik moet toch iets eten...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoi allemaal!![]()
Mag ik heel brutaal zijn en hier meeschrijven? Ik heb dit topic al een tijdje af en toe 'gevolgd', vanwege de broodnodige motivatie. Ik mag maandag starten met les 1 van Evy, en vermoed dat ik de ondersteuning wel eens echt nodig zou kunnen hebben.Vandaar dat ik me aangemeld heb.
Na jaren nogal anti-sport te zijn geweest moet ik nu toch echt iets aan mijn conditie gaan doen, en dan iets wat ik in mijn eigen tijd kan plannen. Vanwege omstandigheden zal ik af en toe wat rustiger aan moeten doen, maar doel is 5K, om te beginnen.Daar zou ik al heel blij mee zijn!![]()
![]()
Daar is niks brutaals aan hoor! Welkom Muis84!
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn 10k zometeen. Ik vind het toch wel weer even spannend. 'Ga ik het halen?' Terwijl dat natuurlijk helemaal een vraag moet zijn. Ik gá het halen!
***![]()
Welkom Muis! Starten met Evy is leuk, en je gaat het vast volhouden
Wauw!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:18 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteren
Prachtig weer, voelde me goed!
Volgende keer in tanktop lopen als het >18 graden is.. had het erg warm met een gewoon shirt met korte mouwen
[ link | afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: