abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:29:57 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126041187

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Facebook groep

Wie loopt waar en wanneer google docs

Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
F means you're fucked
pi_126041400
Voor goede intervaltrainingen moet je de runnerworld van februari er even bij pakken. Staan goede trainingen in!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:33:55 #3
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126041427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef motorbloempje het volgende: [..] Die hoogtemeters, if only O+ :D!
Mjah vraag me af of die hoogtemeters kloppen. Ik loop met mijn iPhone en Runkeeper. Zat even rondes terug te kijken die ik over hetzelfde stuk heb gelopen en de pieken in de grafiekjes zitten op dezelfde plekken. Er zit volgens mij maar 1 heuveltje in en dat is de weg naar een viaduct over de A12...

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_126041519
Ach, dat zou best nog wel eens kunnen hoor! Maar je loopt sowieso vlakker dan RD en ikzelf :P
Ja doei.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:42:44 #5
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126041926
Ik hou van vlak! (bij het hardlopen dan...)
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_126042403
Yozd, echt kloppen doen die niet nee... Wil je het precies hebben dan moet je echt een gps device gebruiken denk ik. Op je iPhone is gps slechts een optie..
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:55:48 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126042522
Rocky Balboa op tv *O*

:W
F means you're fucked
  vrijdag 3 mei 2013 @ 23:00:18 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126042753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:55 schreef YUR het volgende:
Rocky Balboa op tv *O*

:W
blijft een klassieker O+
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_126044810
Zo, ik heb er weer een avondje familiebezoek op zitten. Over op de baan lopen: ik merk daar dat ik toch echt wel gewoon een simpele ziel ben. Gisteren 25 rondjes gelopen en ik heb me geen minuut verveeld. Beetje om me heen kijken (25x hetzelfde zien), ouwehoeren, maar vooral bezig zijn met intervalletjes knallen. Precies weten waar de eindstreep voor het intervalletje is is fijn. En morgen lekker genieten van m'n loopje buiten de baan. Het ligt een beetje aan het weer wat ik ga doen :)
pi_126045450

Voor jullie. *O*
pi_126045466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]

Voor jullie. *O*
GEFELICITEERD! :D
  zaterdag 4 mei 2013 @ 00:09:32 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_126045747
quote:
[ afbeelding ]

Voor jullie. *O*
Gefeliciteerd! *O*
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_126045765
Je bent hier nog lang niet jarig, maar toch: gefeliciteerd! :*
Ja doei.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 00:11:28 #14
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_126045796
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_126049611
quote:
[ afbeelding ]

Voor jullie. *O*
Feli! *O*
pi_126049614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

blijft een klassieker O+
Das toch juist die nieuwste film, das geen klassieker.. :P De klassieker is alleen 'Rocky'. Maar blijft sowieso wel grappig om te kijken.

Gister door overwerk niet de tijd gevonden om te kunnen lopen, beetje jammer. Vandaag gelukkig maar een half dagje werken dus dan kan ik vanmiddag nog even een rondje hobbelen. En morgen mijn eerste trailwedstrijd :). Nog niet zo'n lange, maar het is een leuk begin! Zin in!
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 06:15:37 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_126049622
quote:
[ afbeelding ]

Voor jullie. *O*
Gefeliciteerd *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 07:14:32 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_126049694
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis :X

edit:
SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door Guppy op 04-05-2013 08:04:14 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126049807
Thanks. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Boeoeoe!! Lig ik niksvermoedend een beetje wakker te worden, zie ik in m'n ooghoek ineens een heel groot zoemend beest naar binnen vliegen. Is het een enorme wesp!! En ik kan m niet meer vinden nu in huis :X
Veel plezier! :X

/edit: ah, je hebt 'm inmiddels. :)

Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij. >:)
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 08:06:54 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_126049813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Thanks. :)

[..]

Veel plezier! :X

/edit: ah, je hebt 'm inmiddels. :)

Als je het niet erg vindt om dat glas kwijt te raken: naar buiten met het glas, wat propaangas en een aansteker erbij. >:)
Jaa!! *O*

Ik bewaar m voor Mr. Guppy. Die houd mieren, en die mieren lusten wel een wesp. Maar ik ga m ze mooi niet geven hoor, mag ie zelf doen :')

En nu ben ik de horren aan het ophangen, dat staat nu even met stip op 1 op m'n to do lijstje :') En daarna naar de VvE mailen dat ze eens op het dak moeten kijken of daar geen nest zit. Is al de derde wesp deze week, en normaal hebben we nooit wespen. En dan ga ik daarna wel rennen. Of zo.

Of eerst naar de winkel fietsen, Mr. Guppy is niet thuisgekomen, en dus heb ik nog steeds geen auto en dus ook geen ontbijt :') en ik moet toch iets eten... :D
pi_126049826
Hoi allemaal! :W
Mag ik heel brutaal zijn en hier meeschrijven? Ik heb dit topic al een tijdje af en toe 'gevolgd', vanwege de broodnodige motivatie. Ik mag maandag starten met les 1 van Evy, en vermoed dat ik de ondersteuning wel eens echt nodig zou kunnen hebben. :) Vandaar dat ik me aangemeld heb.
Na jaren nogal anti-sport te zijn geweest moet ik nu toch echt iets aan mijn conditie gaan doen, en dan iets wat ik in mijn eigen tijd kan plannen. Vanwege omstandigheden zal ik af en toe wat rustiger aan moeten doen, maar doel is 5K, om te beginnen.Daar zou ik al heel blij mee zijn! *O*
pi_126049852
Gisteren :)
Prachtig weer, voelde me goed!
Volgende keer in tanktop lopen als het >18 graden is.. had het erg warm met een gewoon shirt met korte mouwen

zaterdag 4 mei 2013 @ 08:19:22 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049857
Daar is niks brutaals aan hoor! Welkom Muis84!

Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op mijn 10k zometeen. Ik vind het toch wel weer even spannend. 'Ga ik het halen?' Terwijl dat natuurlijk helemaal een vraag moet zijn. Ik gá het halen! :7
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 08:19:31 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_126049860
Welkom Muis! Starten met Evy is leuk, en je gaat het vast volhouden :Y
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:20:22 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:18 schreef Mip1988 het volgende:
Gisteren :)
Prachtig weer, voelde me goed!
Volgende keer in tanktop lopen als het >18 graden is.. had het erg warm met een gewoon shirt met korte mouwen

[ link | afbeelding ]
Wauw! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')