geen idee, ik eet die troep nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zit daar nou écht kaas in of is het allemaal synthetische rotzooi?
Een appel iigquote:
Ik snap dat echt niet, zo lekkerquote:
Nee hoor ik ben ook een vuilnisbak wat eten betreft. Ik eet allesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
mag ik eerlijk bekennen hier als ik iets lekker vind dat ik er niet op let wat er allemaal in verwerkt is
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursinquote:
Over smaak valt te twisten.quote:
Turks!quote:
Volgens mij zitten er in Boursin ook aardig wat E-nummers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursindie Heksenkaas moet ik effe proberen
maar kan nooit slecht zijn, anders maak ik dat recept gewoon met boursin
Hoevéél % Kaas? 3% ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
ik heb hier cheese spread Toscane:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, paprika, voedingszuur E330, ui, dille, knoflook, peterselie, witte peper
en cheese spread Alpenkruiden:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, alpenkruiden (0,4%), voedingszuur E330
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lustquote:
Kijk eens op je nep franse boursinquote:
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lust
ja da;s ook niet 100% kaas maar ik heb het niet in huis nu, dan mot ik googelen, heb je daarquote:
Sorry dat ik je intolerantie niet rookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?
Geef mij maar een lekker stuk vlees of vis.
Nou nou je googeld wel vaker tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja da;s ook niet 100% kaas maar ik heb het niet in huis nu, dan mot ik googelen, heb je daar
bezwaar tegen? Of zal ik het gewoon maar zo laten![]()
zeikwijf
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
even een mopje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niks waarschijnlijk. Maar wel lekkerquote:
Gepasteuriseerde melk en room, zuursel, knoflook en fijne kruiden (1,6%), zout (1,3%), peper. Kan sporen van geitenmelk bevatten.quote:
En toch doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gepasteuriseerde melk en room, zuursel, knoflook en fijne kruiden (1,6%), zout (1,3%), peper. Kan sporen van geitenmelk bevatten.
De producten van Boursin zijn geschikt voor vegetaris, behalve de Boursin met Geitenkaas & Fijne kruiden. Doordat er in de producten room en melk verwerkt is, zijn de producten van Boursin niet geschikt voor veganisten.
http://www.boursin.nl/contact/faq.html
Wat een held!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
mijn papa heeft de Maaslander ontwikkeld![]()
(kaasmeisje is)
De lekkerste kaas tussen de gatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
(kaasmeisje is)
-wegejorist-quote:
Leerdaquote:
Ja ik kwam ineens tot het besef.quote:
Reclame van Leerdam maar er was een stukje afgesneden.quote:
O ja, zo zat datquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Reclame van Leerdam maar er was een stukje afgesneden.
Doe mij maar een stukje Leerda
Als ik nu wéér een andere SC op zoek, niet dat ik dat ga doen, want ik heb er de puf niet meer voor,quote:
In welke sc zitten jullie samen dan ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik nu wéér een andere SC op zoek, niet dat ik dat ga doen, want ik heb er de puf niet meer voor,
kom je daar dan ook weer heen?
Ik zat ooit in de RLS SC dat weet je toch nog wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welke sc zitten jullie samen dan ook?
Daar wil ik ook
Dat is alweer 2 jaar geleden, denk je echt dat Soury hier is vanwege jou?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die RLS shit was al volkomen verpest dat weet je vast ook nog wel.
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topicquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden, denk je echt dat Soury hier is vanwege jou?
De sc van RLS is nu niet veel beter dan toen, wat een getreiter daar.
Dat weet ik niet hoor, ik lees ook wel eens posts van 40+-users in andere topics.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topic
over Veganistisch eten, dat mens is me gewoon aan het volgen, dat is toch niet gezond
of wel?
negeren kan je lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topic
over Veganistisch eten, dat mens is me gewoon aan het volgen, dat is toch niet gezond
of wel?
Dat. Reageer dan gewoon niet op elkaar, denk ik dan, het maakt het er voor andere users ook niet leuker op, want het gaat nergens over.quote:
oké, suit yourselfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zou ik kunnen doen, maar heb ik nou eens gewoon geen zin in!
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat. Reageer dan gewoon niet op elkaar, denk ik dan, het maakt het er voor andere users ook niet leuker op, want het gaat nergens over.
Ik ga niemand verdedigen, maar zo loopt dat op een forum, dan geven anderen weleens antwoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,
hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ik heb geen post over E nummers gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niemand verdedigen, maar zo loopt dat op een forum, dan geven anderen weleens antwoord.
Maar zojuist zeg ik iets over de Enummers in Boursin en daar reageer je niet op en als soury er iets over zegt krijgt ze de wind van voren van jou.
Nogmaals, ik kies geen partij, jullie houden beiden dit gedoe in stand.
En misschien ben je nu boos op mij omdat ik er iets over zeg, maar het is geen aanval.
je moet niets voor je zien en nergens iets achter zoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,
hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ja ik heb al een leven, en ik FOK een beetje tussendoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet niets voor je zien en nergens iets achter zoeken![]()
get a life
tuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik heb al een leven, en ik FOK een beetje tussendoor
ik heb geen idee wat 'we' allemaal doen maar dat boeit mij ook helemaal nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou doen we dat niet allemaal dan?
Primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen post over E nummers geziendan was ik zeker aan het Googelen
![]()
Nee niemand hoeft partij te kiezen, maar ik vroeg ook iets aan Soury, maar die is plots
verdwenen...
Ik vroeg niks aan jou, en ik ben niet boos op jou, ik VROEG gewoon iets.
Ik hou niet van die achterbakse steken onder water, hou ik gewoon niet van.
En meestal kan ik het hebben en nu gewoon even niet, mag toch>?
Misschien komt hij wel niet meer aan posten toe vanavond omdat hij andere bezigheden heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
dan ga ik nu wachten tot sjoef weer dronken komt posten
dan ga ik morgen net zo lang zeiken tot ik een verslag krijgquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel niet meer aan posten toe vanavond omdat hij andere bezigheden heeft
Gelukkig deelt chufi graag met onsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik morgen net zo lang zeiken tot ik een verslag krijg
kopkaas.quote:
Jouw papa moet mijn schoonpapa gekend hebben!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
(kaasmeisje is)
Geen 2e date hoor ... Gewoon uit eten met 3 ladies en een vriend.... Was weer gezellig..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
oh ja chufi had zijn 2e date vanavond met dezelfde
Voel me nog behoorlijk nuchter...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
dan ga ik nu wachten tot sjoef weer dronken komt posten
Of je het leuk gehad hebt en wat je allemaal hebt uitgespooktquote:
Kom, kom, nu niet ineens de vermoorde onschuld uithangen jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:09 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op koken als ik de tijd ben en ik lees vaak in Cul![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder es op joh, een ruim jaar geleden zat je ook aan de spareribs. Waarom die fanatieke haat inééns
en dan blijf je toch beweren dat ik wél predik om geen vlees te eten. die beschuldiging komt trouwens in ieder topic over Vegetariërs of Vegetarischquote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah..... dat heb ik toch nooit ontkend of wel?
Zelfs toen ik begon met mijn topic over de Bio-industie at ik nog vlees en dat staat er ook
in, en ik heb helemaal geen haat tegen mensen die vlees eten, mensen die vlees eten hebben
blijkbaar wel een haat voor Vegetariërs.
Ik at (op en enkele uitzondering na, zoals die spare-ribs) wel atijd al Biologisch vlees,
maar met uit eten gaan ging ik niet moeilijk lopen doen, die ene keer is ook geen ramp,
maar gaande weg het Bio-Indstrie topic kwam ik erachter dat er ook nog steeds met Biologisch
vlees te veel geknoeid wordt, dus heb ik er voor gekozen om dan maar helemaal geen vlees
meer te eten.
In geen enkel topic heb ik tegen iemand gezegd dat hij of zij geen vlees mag eten,
ook niet in mijn omgeving, ik zal hooguit een keer tegen iemand, langs me neus weg zeggen,
als hij/zij 3 Bic Mac's heeft weggewerkt, weet je wel hoeveel troep daar inzit?maar daar zal
ik het dan ook bij laten, ik ga niet als een ''prediker'' door het leven.
Kom op FANN, laat je toch niet zo opfokken door dat schijtwijf. Ze treitert en sart inderdaad altijd, en weet altijd alles beter. Die sneue types zijn er nu eenmaal. Maar jij hapt zo lekker, en dat is voer voor die megalomane kutmuis om alsmaar opnieuw jou op stang proberen te jagen. Reageer gewoon niet op haar steken onder water. Moet je zien hoe snel de lol er bij die takketrol vanaf is. Stelselmatig negeren werkt het beste.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de SC is all yours babe, have fun!
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het leuk gehad hebt en wat je allemaal hebt uitgespookt
Fannquote:
Dat klinkt als een hele geslaagde avond chufi, leuk!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjes). Daarna wat wezen drinken in de Skyybar, The Harbour Club was net dicht en toen maar naar de North Sea Jazz club gegaan, waar nog na werd gechilled van Alain Clarck's optreden eerder die avond. Al met al prima vermaakt.
Dat klinkt heel erg gezelligquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjes). Daarna wat wezen drinken in de Skyybar, The Harbour Club was net dicht en toen maar naar de North Sea Jazz club gegaan, waar nog na werd gechilled van Alain Clarck's optreden eerder die avond. Al met al prima vermaakt.
Hier blijven Fannquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de SC is all yours babe, have fun!
Zo is dat!quote:
Dat of onderuit op de bank met een paar afleveringen van The Big C.quote:
Ja best wel ..... Maar ik word gewoon te vroeg wakker .... Echt uitslapen werkt niet meer....quote:
Dat heb ik nu ook... Dat wederzijds gezeik over en weer... Het moet maar eens over zijn..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, ik lees ook wel eens posts van 40+-users in andere topics.
Nou ja, eigenlijk wil ik helemaal niets te maken hebben met jullie gedoe
Dat deed ie toen ook en ik hoopte zo nog even te kunnen genieten op m'n balkon, maar hij is weg en alles is bewolkt ....quote:
Het is ook gezeik, ik had een middagje zon en boek gepland. Koude kut wind.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook... Dat wederzijds gezeik over en weer... Het moet maar eens over zijn..
Volgende week een wieder gut machungs drink/byte in the city girls?
Tegen die wind heb ik mn oplossing, maar als er geen zon meer is .. houdt het opquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook gezeik, ik had een middagje zon en boek gepland. Koude kut wind.
Morgen in de herkansing
Ja die is ook pleite.nuquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die wind heb ik mn oplossing, maar als er geen zon meer is .. houdt het op
Wat is movie 43?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is ook pleite.nu![]()
Dan maar een beetje fokkenof film ik heb net movie 43 binnen.
Een filmquote:
En vanavond is op sbs6 een mooie film, ja altijd van die depri films op 4 mei. Deze heeft wel indruk gemaakt The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - IMDbquote:
Deze was niet mijn ding.... Volgens mij is er Spaans voetbal ...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En vanavond is op sbs6 een mooie film, ja altijd van die depri films op 4 mei. Deze heeft wel indruk gemaakt The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - IMDb
Je hebt iig een alternatiefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze was niet mijn ding.... Volgens mij is er Spaans voetbal ...
Ik heb die film al gezien.quote:
Half, zwaar melig. En die gestreepte pyama een jaartje geledenquote:
Die kwam op Film1 voorbij, kon me niet boeien...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
En die gestreepte pyama een jaartje geleden
Dat kan, ik was er beetje stil van, kan je nagaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kwam op Film1 voorbij, kon me niet boeien...
Ik vind dat 2e Wereldoorlogs geremember films etc een beetje overdone .... Voor die paar % van die generatie die nog leeft.... Er hebben zich genoeg andere ergere dingen afgespeeld de laatste decennia ... Maar goed NL is nog niet aan afschaffing toe ...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, ik was er beetje stil van, kan je nagaan
Daar ben ik het met je eens. Het begint huigelachtig te worden. Ik heb er respect voor, maar mag ook wel de deur uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat 2e Wereldoorlogs geremember films etc een beetje overdone .... Voor die paar % van die generatie die nog leeft.... Er hebben zich genoeg andere ergere dingen afgespeeld de laatste decennia ... Maar goed NL is nog niet aan afschaffing toe ...
Mogelijk dat het nieuwe koningspaar het met ons eens is ... Tijd voor veranderingquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Het begint huigelachtig te worden. Ik heb er respect voor, maar mag ook wel de deur uit.
Herdenk wanneer je wilt, plus de oorlog's generatie is niet meerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk dat het nieuwe koningspaar het met ons eens is ... Tijd voor verandering
Eens in de 5 jaar 5 mei als vrije dag moet natuurlijk wel blijvenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Herdenk wanneer je wilt, plus de oorlog's generatie is niet meer
Oh jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de 5 jaar 5 mei als vrije dag moet natuurlijk wel blijven
inderdaad, ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:58 schreef Soury het volgende:
Eerst zeikwijf (gister), vandaag schijtwijf en gestoord ik vind het allemaal nogal ver gaan.![]()
Kut kattenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben het met je eensmaar gelukkig hebben wij onze mod Karina die als een eersteklas schooljuf nog steeds staat te sidderen van angst om een eng plaatje van een slapende poes
Hoiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut kattenIk heb in geen maanden een mod gezien hier
misschien moeten we wat poesjes plaatsen, das vast ernstig schrikken tijdens de ochtendkoffiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut kattenIk heb in geen maanden een mod gezien hier
Jij zit hier voor spek en bonen. Oh overal trouwensquote:
Carequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Soury het volgende:
Jij zit hier voor spek en bonen. Oh overal trouwens
Misschien.. Nee ik zeg er niets overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef sacha het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben het met je eensmaar gelukkig hebben wij onze mod Karina die als een eersteklas schooljuf nog steeds staat te sidderen van angst om een eng plaatje van een slapende poes
Eensquote:
Over chufiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:22 schreef APK het volgende:
Ik kan dan natuurlijk wel gewoon lezen hoe ze achter de schermen over jou lopen te bitchen
Ik weet hetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is de goedheid zelve
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:
Wiequote:
wie zegt dat je alleen de 2e wereldoorlog moet 'rememberen'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat 2e Wereldoorlogs geremember films etc een beetje overdone .... Voor die paar % van die generatie die nog leeft.... Er hebben zich genoeg andere ergere dingen afgespeeld de laatste decennia ... Maar goed NL is nog niet aan afschaffing toe ...
Het ging over mij, dat snap ik ook welquote:
Dat is ook niet zo, alle oorlogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat je alleen de 2e wereldoorlog moet 'rememberen'
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, die is de goedheid zelve
[ afbeelding ]
Da's vet cool!!!!quote:
dat siert Fok en is het minste wat je kan doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef chufi het volgende:
Over 10 min is FoK weer eens 2 min offline ....
Ok herzienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef sacha het volgende:
[..]
wie zegt dat je alleen de 2e wereldoorlog moet 'rememberen'
Ze heeft vroeger op school dan ook altijd geantwoord op de vraag wat ze later wilde worden:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
Maxima kan ook wel erg meelevend en zielig kijken
Maxima is coolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze heeft vroeger op school dan ook altijd geantwoord op de vraag wat ze later wilde worden:
'Koningin, maar als ik geen prinsje tegenkom, actrice'
quote:
Bij het Hannie Schaft-monument waar wij altijd even naartoe gaan en een bloemetje neerleggen wordt het elk jaar stiller.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:53 schreef chufi het volgende:
Tis drukker dan andere jaren ... Zou dat omdat ....
Daar komen WilemAxima nooit...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Hannie Schaft-monument waar wij altijd even naartoe gaan en een bloemetje neerleggen wordt het elk jaar stiller.
Stonden er 25 jaar geleden nog ca. 50 mensen om 8 uur stil, dat werden er in de loop der jaren 30, vorig jaar nog ca. 20 en vandaag waren we met nog maar 12 mensen. Wel elk jaar min of meer dezelfde gezichten daar.
al gezien, ned 1 haar naam was Sarah verfilmt naar een frans boekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En vanavond is op sbs6 een mooie film, ja altijd van die depri films op 4 mei. Deze heeft wel indruk gemaakt The Boy in the Striped Pyjamas (2008) - IMDb
Leuk te lezen dat je het gesjellig hebt gehadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen 2e date hoor ... Gewoon uit eten met 3 ladies en een vriend.... Was weer gezellig..
Dat begrijp ik wel. Die Hannie Schaft was als verzetsstrijdster een complete mislukking. Geen idee waarom ze al die jaren zo gepimpt is geweest. Ze was óf te laat óf ze schoot mis óf een aanslag mislukte.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Hannie Schaft-monument waar wij altijd even naartoe gaan en een bloemetje neerleggen wordt het elk jaar stiller.
Stonden er 25 jaar geleden nog ca. 50 mensen om 8 uur stil, dat werden er in de loop der jaren 30, vorig jaar nog ca. 20 en vandaag waren we met nog maar 12 mensen. Wel elk jaar min of meer dezelfde gezichten daar.
Dank je ... voor je medeleven. En natuurlijk alle andere dames ook bedankt voor jullie fijne aandacht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leuk te lezen dat je het gesjellig hebt gehad
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je ... voor je medeleven. En natuurlijk alle andere dames ook bedankt voor jullie fijne aandacht.
Zou graag eens een keer met jullie allen uit willen gaan
Ik laat me niet zo gauw gek maken, maar weet dat dat toch nooit gaat lukken .... Of we moeten er een meet vn maken en dan is het weer andersquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]met ons allemaal tegelijk, dan wordt je gek geloof me.................
Een meatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo gauw gek maken, maar weet dat dat toch nooit gaat lukken .... Of we moeten er een meet vn maken en dan is het weer anders
Klinkt goedquote:
Niet echt geslaagde troll.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:58 schreef ruktzichloos het volgende:
Dat begrijp ik wel. Die Hannie Schaft was als verzetsstrijdster een complete mislukking. Geen idee waarom ze al die jaren zo gepimpt is geweest. Ze was óf te laat óf ze schoot mis óf een aanslag mislukte.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hannie_Schaft
Ja dat had je dan juist net niet mogen vragen ...... Maar goed we hebben het allemaal weer overleefd...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net weer thuis van een hapje eten mijn man en op een gegeven moment fluisterde ik tegen hem "is het soms 8 uur?", het was namelijk doodstil in het volle restaurant.
Respect!
Helemaal geen troll, ze is zowel gepimpt als verguisd.quote:
quote:Omdat Hannie Schaft voor Nederlandse communisten kon dienen als politiek symbool van communistisch verzet, hetgeen velen niet zinde, verloor haar naam tijdens de Koude Oorlog veel van haar glans. In 1951 ging de overheid zelfs zo ver dat politie en leger - inclusief vier pantserwagens - werden ingezet om de jaarlijkse herdenking van haar dood onmogelijk te maken.[3] Toen veel later de communistenhaat geluwd was is op 3 mei 1982 door prinses Juliana een door Truus Menger-Oversteegen vervaardigd bronzen beeld onthuld in het Kenaupark te Haarlem.
Niet mogen vragen? Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat had je dan juist net niet mogen vragen ...... Maar goed we hebben het allemaal weer overleefd...
En u bent?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:27 schreef ruktzichloos het volgende:
[..]
Helemaal geen troll, ze is zowel gepimpt als verguisd.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hannie_Schaft
[..]
Als je leert begrijpend te lezen kan je daaruit opmerken dat het om de Koude Ooorlogssituatie ging en zij dus als communiste natuurlijk in die tijd vooral door het rechts-imperialistische Amerikagericht denken van Nederland buitenspel kwam te staan. (zoals vrijwel alle CPN-ers)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:27 schreef ruktzichloos het volgende:
Helemaal geen troll, ze is zowel gepimpt als verguisd.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hannie_Schaft
Het word nog gezellig hierquote:
Ik heb mijn twijfelsquote:
Ik niet, zeker weten dat het Gert niet is, maar zeg je Adolf dan zeg je Gert.quote:
Bang voor Gert, nee tochquote:
O, dat klinkt niet als iets positiefsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
Nee volgens mij herinner ik Gert nog wel. Maar ik werd onderbroken door wat persoonlijke zaken in zake mn moeder...
Nee daar werd ik gisteravond al over geinformeerd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door chufi op 04-05-2013 22:17:19 ]
Wat naar!quote:
quote:
Daar denken we maar even niet over ..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
We gaan er allemaal ooit eens aan ... Wanneer, hoe en waarom blijft iets wat we nooit kunnen voorspellen
Heeft toch niet achter een spoilerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
Ik wou het achter een spoiler doen ... pls girls adjust for me Thanks
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
We gaan er allemaal ooit eens aan ... Wanneer, hoe en waarom blijft iets wat we nooit kunnen voorspellen
Nah ik wou het er achter doen en was het vergeten.. ... Ik weet dat maar dat is locals here.. PLSquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft toch niet achter een spoiler![]()
Wij leven met je mee hoor
Ik snap het hele gedoe met spoilers niet zo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah ik wou het er achter doen en was het vergeten.. ... Ik weet dat maar dat is locals here..
Spoilers kan je niet lezen als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het hele gedoe met spoilers niet zo.
Maar je kan hier altijd je verhaal kwijt, met of zonder spoiler
Maar waarom zou je hier willen lezen zonder in te loggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Spoilers kan je niet lezen als je niet ingelogd bent.
Dees je weet nooit en ok op zich maak ik me ook niet zo druk om maar toch vind ik het te persoonlijk voor openbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hier willen lezen zonder in te loggen
Ik zou me er niet zo druk om maken, maar als je het liever achter een spoiler post, prima toch.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dees je weet nooit en ok op zich maak ik me ook niet zo druk om maar toch vind ik het te persoonlijk voor openbaar
Tja goeie, ik weet wel dat mijn collega's wisten dat ik Soury was. Maar die hadden geen account.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hier willen lezen zonder in te loggen
Ik weet nog zo'n verzoekje op ....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou me er niet zo druk om maken, maar als je het liever achter een spoiler post, prima toch.
Echt?!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja goeie, ik weet wel dat mijn collega's wisten dat ik Soury was. Maar die hadden geen account.
Dat dus Deesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!
Ik ben zelf ook nogal van de onderzoekerige, maar sta er niet bij sta er maar heel soms bij stil dat niet-Fokkers mijn posts ook kunnen lezen.
Gelukkig post ik maar weinig persoonlijks op Fok! tegenwoordig.
Ja er was nog een fokker op mijn werk. Maar meer op de front page. En verder doe ik niet aan persoonlijke dingen op fok.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!
Ik ben zelf ook nogal van de onderzoekerige, maar sta er niet bij sta er maar heel soms bij stil dat niet-Fokkers mijn posts ook kunnen lezen.
Gelukkig post ik maar weinig persoonlijks op Fok! tegenwoordig.
Wat wil je dat wij doen dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:47 schreef chufi het volgende:
Maar goed jullie doen niet wat ik vraag ..... Dat vind dan wel weer jammer
Dat is toch niet zo moeilijk.quote:
Dat niet nee, maar het was allemaal een beetje dubbel.quote:
Gedaan!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Of hidden of weg halen die reply over me moeder... dat is alles
Ja ik zat weer te qlotenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan!
Misschien de volgende keer iets duidelijker vragen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedaan!
Misschien de volgende keer iets duidelijker vragen
Thanks Ladies ...quote:
Geen probleem ik snap dat welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Thanks Ladies ...
Soms is it simpel en soms we need a few more words... Sorry ik spreek international
Dat klinkt negatiefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wij hebben woorden met elkaar gedeeld....
Huh ??? Toen ik het las ofzoquote:
Nou ik snap er geen kont van.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoon laten zoals ze zijn Dees
We moesten toch juist edittenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet je dingen gewoon laten zoals ze zijn Dees
Heb je mij nou op de kastquote:
quote:
Met smartquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat voelde anders , maar ik wacht op die blauwe
Zorgen over je moedertje sjoefquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef chufi het volgende:
Nee volgens mij herinner ik Gert nog wel. Maar ik werd onderbroken door wat persoonlijke zaken in zake mn moeder...
Wat is "dat blauwe"?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat voelde anders , maar ik wacht op die blauwe
Behalve ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets wat de meesten van ons ontvangt voor April en zo
Ja en het is al meiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
thks B&Gquote:
Ik krijg ze het hele jaar door?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn niet leukquote:
Doe je iets niet goed, alhoewel ik ontvang er ergens in september oo meestal 1 van het jaar ervoor of zoquote:
Wegenbelasting is ook blauw.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je iets niet goed, alhoewel ik ontvang er ergens in september oo meestal 1 van het jaar ervoor of zo
Wissel vaak van auto dan heb je er alweer 3 ofzo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je iets niet goed, alhoewel ik ontvang er ergens in september oo meestal 1 van het jaar ervoor of zo
Of je doet het juist wel goed als je elke maand terug krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar achter elkaar vragen gekregen over mijn aangifte.... En uiteindelijke is er nooit iets verandered, dus deed ik het goed..quote:
Dat is een keuze, ik doe het liever per jaar. Maar mijn situatie is zodanig dat het per maand beter zou zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je doet het juist wel goed als je elke maand terug krijgt.
Dat is geen prettige situatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een keuze, ik doe het liever per jaar. Maar mijn situatie is zodanig dat het per maand beter zou zijn
Nou ik heb dat zelf een beetje in de hand, ik werk wel weer en verdien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is geen prettige situatie.![]()
Per 5 jaar levert trouwens ook nog leuke rente op.
Dat zijn de leukere berichtenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:03 schreef golfer het volgende:
Zo. Deze klotedag is ook weer voorbij. Morgen naar bevrijdingspop in Haarlem.
Ik mag 1 x per jaar betalen, maar dat bedrag krijg ik liever maandelijks terug.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een keuze, ik doe het liever per jaar. Maar mijn situatie is zodanig dat het per maand beter zou zijn
Nee godverdommequote:
Die snap ik even niet?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag 1 x per jaar betalen, maar dat bedrag krijg ik liever maandelijks terug.
Nee ik vang één keer per jaar. En dat is lekker. Mijn god wat is fok aan het bokkenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag 1 x per jaar betalen, maar dat bedrag krijg ik liever maandelijks terug.
Eigen bedrijf, die naar aanleiding van zijn aangifte ver het afgelopen jaar IB betaaltquote:
Ik dacht even dat het aan mij lag, dat gebok.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vang één keer per jaar. En dat is lekker. Mijn god wat is fok aan het bokken
quote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het aan mij lag, dat gebok.
Ik heb de 20 meter kabel er weer ingeplugd. Maar het is fokquote:Op zondag 5 mei 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het aan mij lag, dat gebok.
Ah zo. Wat ik altijd deed was berekenen hoeveel per maand en dat schreef ik ruim over naar aparte spaarrekening.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen bedrijf, die naar aanleiding van zijn aangifte ver het afgelopen jaar IB betaalt
Dat is wat ik ook doe, dus daar trek ik nog mooi even de rente van, maar er moet toch elk jaar aangifte gedaan worden.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah zo. Wat ik altijd deed was berekenen hoeveel per maand en dat schreef ik ruim over naar aparte spaarrekening.
Maar dan komt de afrekening van de belasting toch ookquote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah zo. Wat ik altijd deed was berekenen hoeveel per maand en dat schreef ik ruim over naar aparte spaarrekening.
Het gaat weer beterquote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Quoten werkt weer niet... Maar nu weet ik niet meer wat ik wou plaatsn,,,,
Misschien als je even terug leest weet je het weer.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Test.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Ja of dubbelquote:Op zondag 5 mei 2013 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien als je even terug leest weet je het weer.
Alle knoppen doen het bij mij weer.
Ja maar dan staat het al klaar en de rente mag je houden.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dan komt de afrekening van de belasting toch ook
Dat is waarquote:Op zondag 5 mei 2013 00:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar dan staat het al klaar en de rente mag je houden.
Ik zal al je knoppen willen proberenquote:Op zondag 5 mei 2013 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien als je even terug leest weet je het weer.
Alle knoppen doen het bij mij weer.
Voor nu ga ik mijn uit-knop zoeken.quote:
Ik heb 20 jaar lang maar 1x in de 5 jaar mijn HRA van eigen huis teruggevraagd.quote:
Per maand gaat het zeker op. Per jaar is een spaarpotjequote:Op zondag 5 mei 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar lang maar 1x in de 5 jaar mijn HRA van eigen huis teruggevraagd.
Dat leverde naast leuke rente steeds een mooi bedrag op om in het huis te steken.
Doe je het per maand of jaar dan gaat het op.
Ik had een 2 onder 1 kap uit de jaren 30 met grote schuur, een jaar teruggave was net genoeg om alles aan de buitenkant te schilderen en de boktorren te bestrijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Per maand gaat het zeker op. Per jaar is een spaarpotje
Trussten Dees.. Je blijft een schatje Vette Kussquote:Op zondag 5 mei 2013 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor nu ga ik mijn uit-knop zoeken.
Goedenacht![]()
![]()
Ik leef wat simpelerquote:Op zondag 5 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had een 2 onder 1 kap uit de jaren 30 met grote schuur, een jaar teruggave was net genoeg om alles aan de buitenkant te schilderen en de boktorren te bestrijden.
Je bent af en toe best wel een beetje schaamteloosquote:Op zondag 5 mei 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Trussten Dees.. Je blijft een schatje Vette Kuss![]()
En dat bij iemand die een relatie heeft.. I knowquote:Op zondag 5 mei 2013 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent af en toe best wel een beetje schaamteloos
Ik gelukkig niet, anders had ik echt een probleemquote:Op zondag 5 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb me teveel op de hals gehaald, terug naar simpel kan haast niet meer.
Schaamte ben je na de 40 toch wel voorbij?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaan Dees en ik wel relaxed met elkaar om ...quote:Op zondag 5 mei 2013 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 5 mei 2013 00:43 schreef chufi het volgende:
En dat bij iemand die een relatie heeft.. I know
Deis is een top wijfquote:Op zondag 5 mei 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar volgens mij gaan Dees en ik wel relaxed met elkaar om ...
Heb genoeg buffer om slechtere tijden te overleven, mijn uren die ik nog werk worden ook minder.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, anders had ik echt een probleem
Ik heb een buffer die ik eigenlijk wilde bewaren, het mag niet zo zijn. Geeft niet verder ik leef nuquote:Op zondag 5 mei 2013 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb genoeg buffer om slechtere tijden te overleven, mijn uren die ik nog werk worden ook minder.
Jammer maar lig er niet wakker van, nog 9 jaar en dan heb ik mij 1e pensioen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |