geen idee, ik eet die troep nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zit daar nou écht kaas in of is het allemaal synthetische rotzooi?
Een appel iigquote:
Ik snap dat echt niet, zo lekkerquote:
Nee hoor ik ben ook een vuilnisbak wat eten betreft. Ik eet allesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
mag ik eerlijk bekennen hier als ik iets lekker vind dat ik er niet op let wat er allemaal in verwerkt is
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursinquote:
Over smaak valt te twisten.quote:
Turks!quote:
Volgens mij zitten er in Boursin ook aardig wat E-nummers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lust alleen jonge kaas of jong belegen of Boursindie Heksenkaas moet ik effe proberen
maar kan nooit slecht zijn, anders maak ik dat recept gewoon met boursin
Hoevéél % Kaas? 3% ofzo?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef sacha het volgende:
ik heb hier cheese spread Toscane:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, paprika, voedingszuur E330, ui, dille, knoflook, peterselie, witte peper
en cheese spread Alpenkruiden:
kaas, water, smeltzout E339, boter, weipermeaat poeder, magere melkpoeder, alpenkruiden (0,4%), voedingszuur E330
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lustquote:
Kijk eens op je nep franse boursinquote:
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
Zoveel soorten en smaken, net alsof je zegt dat je geen vlees lust
ja da;s ook niet 100% kaas maar ik heb het niet in huis nu, dan mot ik googelen, heb je daarquote:
Sorry dat ik je intolerantie niet rookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Punt 1 lust ik het al vanaf mijn jeugd niet (behalve de al genoemde meikaas), punt 2 ben ik ook nog een lactose-intolerant geworden, dus waarom zou ik kaas gaan eten?
Geef mij maar een lekker stuk vlees of vis.
Nou nou je googeld wel vaker tochquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja da;s ook niet 100% kaas maar ik heb het niet in huis nu, dan mot ik googelen, heb je daar
bezwaar tegen? Of zal ik het gewoon maar zo laten![]()
zeikwijf
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
even een mopje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niks waarschijnlijk. Maar wel lekkerquote:
Gepasteuriseerde melk en room, zuursel, knoflook en fijne kruiden (1,6%), zout (1,3%), peper. Kan sporen van geitenmelk bevatten.quote:
En toch doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gepasteuriseerde melk en room, zuursel, knoflook en fijne kruiden (1,6%), zout (1,3%), peper. Kan sporen van geitenmelk bevatten.
De producten van Boursin zijn geschikt voor vegetaris, behalve de Boursin met Geitenkaas & Fijne kruiden. Doordat er in de producten room en melk verwerkt is, zijn de producten van Boursin niet geschikt voor veganisten.
http://www.boursin.nl/contact/faq.html
Wat een held!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
mijn papa heeft de Maaslander ontwikkeld![]()
(kaasmeisje is)
De lekkerste kaas tussen de gatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
(kaasmeisje is)
-wegejorist-quote:
Leerdaquote:
Ja ik kwam ineens tot het besef.quote:
Reclame van Leerdam maar er was een stukje afgesneden.quote:
O ja, zo zat datquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Reclame van Leerdam maar er was een stukje afgesneden.
Doe mij maar een stukje Leerda
Als ik nu wéér een andere SC op zoek, niet dat ik dat ga doen, want ik heb er de puf niet meer voor,quote:
In welke sc zitten jullie samen dan ook?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik nu wéér een andere SC op zoek, niet dat ik dat ga doen, want ik heb er de puf niet meer voor,
kom je daar dan ook weer heen?
Ik zat ooit in de RLS SC dat weet je toch nog wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welke sc zitten jullie samen dan ook?
Daar wil ik ook
Dat is alweer 2 jaar geleden, denk je echt dat Soury hier is vanwege jou?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die RLS shit was al volkomen verpest dat weet je vast ook nog wel.
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topicquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alweer 2 jaar geleden, denk je echt dat Soury hier is vanwege jou?
De sc van RLS is nu niet veel beter dan toen, wat een getreiter daar.
Dat weet ik niet hoor, ik lees ook wel eens posts van 40+-users in andere topics.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topic
over Veganistisch eten, dat mens is me gewoon aan het volgen, dat is toch niet gezond
of wel?
negeren kan je lerenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kom op nou, dat ik die eieren had weggegooid heeft NOOIT hier gestaan maar in een topic
over Veganistisch eten, dat mens is me gewoon aan het volgen, dat is toch niet gezond
of wel?
Dat. Reageer dan gewoon niet op elkaar, denk ik dan, het maakt het er voor andere users ook niet leuker op, want het gaat nergens over.quote:
oké, suit yourselfquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zou ik kunnen doen, maar heb ik nou eens gewoon geen zin in!
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat. Reageer dan gewoon niet op elkaar, denk ik dan, het maakt het er voor andere users ook niet leuker op, want het gaat nergens over.
Ik ga niemand verdedigen, maar zo loopt dat op een forum, dan geven anderen weleens antwoord.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,
hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ik heb geen post over E nummers gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niemand verdedigen, maar zo loopt dat op een forum, dan geven anderen weleens antwoord.
Maar zojuist zeg ik iets over de Enummers in Boursin en daar reageer je niet op en als soury er iets over zegt krijgt ze de wind van voren van jou.
Nogmaals, ik kies geen partij, jullie houden beiden dit gedoe in stand.
En misschien ben je nu boos op mij omdat ik er iets over zeg, maar het is geen aanval.
je moet niets voor je zien en nergens iets achter zoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is nogal lastig als ik vraag aan Sacha wat er in die tube kaas zit en Mevrouw Soury geeft antwoord,
hoe moet ik dat voor me zien dan?
Ja ik heb al een leven, en ik FOK een beetje tussendoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet niets voor je zien en nergens iets achter zoeken![]()
get a life
tuurlijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik heb al een leven, en ik FOK een beetje tussendoor
ik heb geen idee wat 'we' allemaal doen maar dat boeit mij ook helemaal nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou doen we dat niet allemaal dan?
Primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen post over E nummers geziendan was ik zeker aan het Googelen
![]()
Nee niemand hoeft partij te kiezen, maar ik vroeg ook iets aan Soury, maar die is plots
verdwenen...
Ik vroeg niks aan jou, en ik ben niet boos op jou, ik VROEG gewoon iets.
Ik hou niet van die achterbakse steken onder water, hou ik gewoon niet van.
En meestal kan ik het hebben en nu gewoon even niet, mag toch>?
Misschien komt hij wel niet meer aan posten toe vanavond omdat hij andere bezigheden heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
dan ga ik nu wachten tot sjoef weer dronken komt posten
dan ga ik morgen net zo lang zeiken tot ik een verslag krijgquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel niet meer aan posten toe vanavond omdat hij andere bezigheden heeft
Gelukkig deelt chufi graag met onsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik morgen net zo lang zeiken tot ik een verslag krijg
kopkaas.quote:
Jouw papa moet mijn schoonpapa gekend hebben!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:21 schreef sacha het volgende:
(kaasmeisje is)
Geen 2e date hoor ... Gewoon uit eten met 3 ladies en een vriend.... Was weer gezellig..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
oh ja chufi had zijn 2e date vanavond met dezelfde
Voel me nog behoorlijk nuchter...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
dan ga ik nu wachten tot sjoef weer dronken komt posten
Of je het leuk gehad hebt en wat je allemaal hebt uitgespooktquote:
Kom, kom, nu niet ineens de vermoorde onschuld uithangen jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:09 schreef Soury het volgende:
Ik ben gek op koken als ik de tijd ben en ik lees vaak in Cul![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder es op joh, een ruim jaar geleden zat je ook aan de spareribs. Waarom die fanatieke haat inééns
en dan blijf je toch beweren dat ik wél predik om geen vlees te eten. die beschuldiging komt trouwens in ieder topic over Vegetariërs of Vegetarischquote:Op zondag 15 januari 2012 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah..... dat heb ik toch nooit ontkend of wel?
Zelfs toen ik begon met mijn topic over de Bio-industie at ik nog vlees en dat staat er ook
in, en ik heb helemaal geen haat tegen mensen die vlees eten, mensen die vlees eten hebben
blijkbaar wel een haat voor Vegetariërs.
Ik at (op en enkele uitzondering na, zoals die spare-ribs) wel atijd al Biologisch vlees,
maar met uit eten gaan ging ik niet moeilijk lopen doen, die ene keer is ook geen ramp,
maar gaande weg het Bio-Indstrie topic kwam ik erachter dat er ook nog steeds met Biologisch
vlees te veel geknoeid wordt, dus heb ik er voor gekozen om dan maar helemaal geen vlees
meer te eten.
In geen enkel topic heb ik tegen iemand gezegd dat hij of zij geen vlees mag eten,
ook niet in mijn omgeving, ik zal hooguit een keer tegen iemand, langs me neus weg zeggen,
als hij/zij 3 Bic Mac's heeft weggewerkt, weet je wel hoeveel troep daar inzit?maar daar zal
ik het dan ook bij laten, ik ga niet als een ''prediker'' door het leven.
Kom op FANN, laat je toch niet zo opfokken door dat schijtwijf. Ze treitert en sart inderdaad altijd, en weet altijd alles beter. Die sneue types zijn er nu eenmaal. Maar jij hapt zo lekker, en dat is voer voor die megalomane kutmuis om alsmaar opnieuw jou op stang proberen te jagen. Reageer gewoon niet op haar steken onder water. Moet je zien hoe snel de lol er bij die takketrol vanaf is. Stelselmatig negeren werkt het beste.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de SC is all yours babe, have fun!
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het leuk gehad hebt en wat je allemaal hebt uitgespookt
Fannquote:
Dat klinkt als een hele geslaagde avond chufi, leuk!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjes). Daarna wat wezen drinken in de Skyybar, The Harbour Club was net dicht en toen maar naar de North Sea Jazz club gegaan, waar nog na werd gechilled van Alain Clarck's optreden eerder die avond. Al met al prima vermaakt.
Dat klinkt heel erg gezelligquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst heerlijk gegeten bij een Italiaan (heerlijk malse lamskotelletjes). Daarna wat wezen drinken in de Skyybar, The Harbour Club was net dicht en toen maar naar de North Sea Jazz club gegaan, waar nog na werd gechilled van Alain Clarck's optreden eerder die avond. Al met al prima vermaakt.
Hier blijven Fannquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar de SC is all yours babe, have fun!
Zo is dat!quote:
Dat of onderuit op de bank met een paar afleveringen van The Big C.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |