Ermahgerd, ik zat ook al op Fok!quote:Op maandag 6 mei 2013 00:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"Gods help you vandemar. Now you are truly lost..."
Viel tegen he?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:20 schreef vandermar het volgende:
Zo met seizoen 3 beginnen. Binnen anderhalve week 20 eps gekeken
Ser Rodrikquote:Op maandag 6 mei 2013 00:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"Gods help you vandemar. Now you are truly lost..."
Nope, wel een aardige seriequote:
Ik weet niet wat 'wel aardig' voor jou betekent?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:37 schreef editoor het volgende:
[..]
"Wel aardig" betekent dat het zelfde als dat het voor mij betekent?
Ik vind haar stem/lach best schattig.quote:
Voor mij betekent het dat er veel meer in had gezeten, dan dat ze hebben laten zien. Men is zich te veel gestort op het "GTST-gehalte" i.p.v. te kijken naar ontwikkelingen in het verhaal. Dat ging echt veels te traag. Er zat gewoon te weinig pit in. Alleen maar naar lange discussies zitten te kijken, die vaak niet eens interessant of van toegevoegde waarde waren. Dan hou je toch een vrij lege serie over. Maar gelukkig maakt S3 veel goed op de vorige delen en is het een stuk aantrekkelijk om het te volgen en lijken ze er toch iets mee gedaan te hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'wel aardig' voor jou betekent?
Dan heeft het bij mij een andere betekenisquote:Op maandag 6 mei 2013 00:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Voor mij betekent het dat er veel meer in had gezeten, dan dat ze hebben laten zien. Men is zich te veel gestort op het "GTST-gehalte" i.p.v. te kijken naar ontwikkelingen in het verhaal. Dat ging echt veels te te traag. Er zat gewoon te weinig pit in en alleen maar naar lange discussies zitten te bekijken, die vaak niet eens interessant of van toegevoegde waarde waren. Dan hou je toch een vrij lege serie over. Maar gelukkig maakt S3 veel goed op de vorige delen en is het een stuk aantrekkelijk om het te volgen en lijken ze er toch iets mee gedaan te hebben.
Ah, jij hanteert de Groningse interpretatiequote:Op maandag 6 mei 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heeft het bij mij een andere betekenisMet name positiever.
Dat idee had ik alquote:Op maandag 6 mei 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heeft het bij mij een andere betekenisMet name positiever.
Mance Rayder weet donders goed wie Jon Snow is, namelijk Ned Starks bastard.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je bedoelt sinds hij omringd is door 20.000 wildlings die hem de strot af zouden snijden als ze wisten dat hij de neef is van de First Ranger of the Night's Watch?
Had je geen zin ofzo? Dat had makkelijk in de helft van de tijd gekund.quote:
Sterker nog, dat kan in een dagquote:Op maandag 6 mei 2013 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had je geen zin ofzo? Dat had makkelijk in de helft van de tijd gekund.
Goed punt, je hebt inderdaad helemaal gelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 01:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mance Rayder weet donders goed wie Jon Snow is, namelijk Ned Starks bastard.
Neah, dan krijg je last van series burn-out.quote:
Ik heb al wel zo'n idee (geen boeklezer, dus mijn idee is een gok). Maar ben wel heel benieuwd.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gefixtmaar je ziet de spoiler ook niet echt meteen, ik ga ook niet zeggen waar je naar moet kijken.
Dat heb ik met meestal alleen met comedy's, Series als GoT met een vloeiende verhaallijn zijn goed achter elkaar te verstouwen, maar series zoals CSI of zelfs Fringe waar de lange story arch soms een aantal afleveringen niet aan bod komt, of überhaupt niet aanwezig is, leiden bij mij al snel tot series burn-out.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, dan krijg je last van series burn-out.
Nou, als boeklezer moest ik erop gewezen worden, en dan nog zie je het alleen als je de specifieke verwijzing kent.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb al wel zo'n idee (geen boeklezer, dus mijn idee is een gok). Maar ben wel heel benieuwd.
Vind het buiten dat trouwens wel een tof plaatje
Ik ben mij aan het voorbereiden op mijn aankomende woonplaats jaquote:Op maandag 6 mei 2013 00:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ah, jij hanteert de Groningse interpretatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |