Sorry geen klb hierquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je blauwe reeks toevallig ziet liggen, hou me aangeradenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg interessant, wil ik zeker gaan lezen.
Suske en Wiske is natuurlijk ultiem jeugdsentiment. Heb door de jaren heen de albums volkomen willekeurig en kriskras door elkaar gelezen. Dan weer wat lenen van de bibliotheek. de andere keer ergens op de rommelmarkt een paar op de kop tikken. Maar nu probeer ik ze allemaal vanaf het begin (vanaf 67, de kleurenreeks) te lezen. Het vordert traag maar gestaag, ben nu bij nr. 86 (Tedere Tronica)
Hier ook, prachtige stripquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Suske & WiskeLaatste keer dat ik dat heb gelezen was het nog de 20e eeuw. Dit klinkt wel goed, ben inmiddels zelf ook volwassen.
Er zijn er maar 327? Sinds de 2e wereldoorlog? Best te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg interessant, wil ik zeker gaan lezen.
Suske en Wiske is natuurlijk ultiem jeugdsentiment. Heb door de jaren heen de albums volkomen willekeurig en kriskras door elkaar gelezen. Dan weer wat lenen van de bibliotheek. de andere keer ergens op de rommelmarkt een paar op de kop tikken. Maar nu probeer ik ze allemaal vanaf het begin (vanaf 67, de kleurenreeks) te lezen. Het vordert traag maar gestaag, ben nu bij nr. 86 (Tedere Tronica)
Kocht ze twee jaar geleden allemaal op Koninginnedag voor vijf tientjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er zijn er maar 327? Sinds de 2e wereldoorlog? Best te doen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Suske & WiskeLaatste keer dat ik dat heb gelezen was het nog de 20e eeuw. Dit klinkt wel goed, ben inmiddels zelf ook volwassen.
Ben al op Marktplaats aan het kijken, zo te zien heb je wel geluk gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kocht ze twee jaar geleden allemaal op Koninginnedag voor vijf tientjes.
Sus antigoon, mijn jeugdheldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef teknomist het volgende:
En Sus Antigoon zit aan de cocaïne i.p.v. de drank?
"The saga unfolds!"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, een Jerommeke a la Badr Hari die de kinders alle hoeken v/d kamer laat zien als ie z'n dag niet heeft?
In de "Blauwe" verhalen ook niet, dus dat is niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:55 schreef Fossieltje het volgende:
Wiske heeft geen strikje meer in haar haar
inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:44 schreef Ferdo het volgende:
Er was toch al een deel voor volwassenen: De Glunderende Gluurder?
Nee, ik post geen linkje i.v.m. policy, is ook niet aan te raden, maar is eenvoudig op te googlen.
Ja tuurlijk..................quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kocht ze twee jaar geleden allemaal op Koninginnedag voor vijf tientjes.
Ik zou zeggen een 8 van de 10.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja tuurlijk..................![]()
En allemaal in nieuwstaat zeker?
Daar heb je gelijk in. De humor van de echte boeken is in de latere strips ver te zoeken. Ze werden veel te belerend en te moraliserend.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:16 schreef attila_de_hun het volgende:
Alleen de "echte" Willy Vandersteen Suske en Wiskeboeken bevallen mij goed. de rest doet mij weinig tot niks.
De grapjes in de oudere strips zijn echt wel geinig ja, dat onbreekt nogal eens in de nieuwe verhalen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. De humor van de echte boeken is in de latere strips ver te zoeken. Ze werden veel te belerend en te moraliserend.
Haha, die is wel grappig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De grapjes in de oudere strips zijn echt wel geinig ja, dat onbreekt nogal eens in de nieuwe verhalen.
Kwam net deze toevallig tegen in Tedere Tronica
[ afbeelding ]
Ik ook hoewel ik liever had gezien dat het artwork gewoon S&W was gebleven.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef BoGu5 het volgende:
Toch heeft Paul Geerts veel van mijn favoriete Suske en Wiskes geschreven.
On topic: deze ga ik zeker kopen!
Suske en Wiske keren vaker terug naar Amoras... Zie "De Stalen Bloempot", "Amoris van Amoras", enz.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |