Dattes! Ik mis dingen en dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, Raf en ik gaan trouwen, of doelde je op Pat en veilig
Laysaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:45 schreef Laysa het volgende:
Ik ga me helemaal het leplaserus zuipen...alleen al omdat een meneer dacht vandaag dat ik dat niet zou doen.
Proost
Ik zou wachten tot volgende weekendquote:
Nou ja we moeten nog wel meeten enzulks maar dat gaat snel gebeurenquote:
Gewoon in de bosjes, lekkere conifeer als dekbedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
Oi, beebs, wel in je nest dan he? Zodat je niet op de grond slaapt enzulks
Aaaaaaaah!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja we moeten nog wel meeten enzulks maar dat gaat snel gebeuren
Zo jullie weer wat om over na te denken
Het is nog koud buiten in de nachtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon in de bosjes, lekkere conifeer als dekbed
Dan heb ik er veel, maar jij bent speciaalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Lutte het volgende:
Kal doe wat je niet laten kunt maar ik ben hoe dan ook bruidsmeisje!
Ander jonassen we dr gewoon persoonlijk dr bed inquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
Oi, beebs, wel in je nest dan he? Zodat je niet op de grond slaapt enzulks
Uc, Jes en ik bruidsmeisjes en Lays best womanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan heb ik er veel, maar jij bent speciaal
Ja maar dan volgende week, dan ben ik het weekend bij derquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ander jonassen we dr gewoon persoonlijk dr bed in
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan volgende week, dan ben ik het weekend bij der
Zie je, daarom trouw ik met hemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
Laysa, doe wel voorzichtig, maar laat je maar lekker gaan. Even alles vergeten, al is het maar voor een halve seconde.
Ja zin annnnnnnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Laysa het volgende:
ik lig op de bank en meer dan 1 glaasje baileys gaat het toch niet worden
Ik ookquote:
alleen maar omdat ik 40- ben zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uc, Jes en ik bruidsmeisjes en Lays best woman
Dat zijn jullie allemaalquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Koetjequote:
quote:
Dan ruilen we toch gewoon een paar jaartjes? Niet teveelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn jullie allemaal
Ik bijna niet meer
je ziet er heus nog niet als 35 uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn jullie allemaal
Ik bijna niet meer
Of je doet het er maar meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan ruilen we toch gewoon een paar jaartjes? Niet teveel
roze tule jurk hèquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Lutte het volgende:
Kal doe wat je niet laten kunt maar ik ben hoe dan ook bruidsmeisje!
Goede make upperquote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
sochtends zie je er ook stunning uit hoor!
Ik bedoelde goede goedmaakzin doofusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
sochtends zie je er ook stunning uit hoor!
Whehe, of Tante Cor nadoenquote:
jaaaaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uc, Jes en ik bruidsmeisjes en Lays best woman
gewoon je mooimakenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Laysa het volgende:
Tegenwoordig is het met mij zo erg, dat mijn schoonmoeder juist schrikt als ik wat make up op heb
Ghehequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Laysa het volgende:
Tegenwoordig is het met mij zo erg, dat mijn schoonmoeder juist schrikt als ik wat make up op heb
quote:
Ohgottegottegotttttt jij gaat zo schrikken als je me ziet....zelfs de ouwe lijken van boven zeggen dat ik er slecht uit zie met een sussend toontjequote:
Ja lekker belangrijk ook en alles momenteelquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohgottegottegotttttt jij gaat zo schrikken als je me ziet....zelfs de ouwe lijken van boven zeggen dat ik er slecht uit zie met een sussend toontje
Hahaha dat valt vast mee, ik ben net een vent op het gebied van make-up, je zou me nog wijs kunnen maken dat je een lijntje zet met mascara.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohgottegottegotttttt jij gaat zo schrikken als je me ziet....zelfs de ouwe lijken van boven zeggen dat ik er slecht uit zie met een sussend toontje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |