Loller, jezusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Domme mensen op feestboek die niet geloven dat die rondstuurberichten om faecesboek gratis te houden, nep zijn
Whutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
Ik moest nadenken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
quote:
Waarom ga je dan naar huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
Ging je niet in de bosjes of bij SQ/Debs/Priem slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
JA! MIJNE OOK! !quote:
En nu heb jij ze overgekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
Tetten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Ben al twee uur lang aan het denken wat mijn talent is waar dat uit zou moeten blijken
Nee gehad want ik heb er ook nix voor betaald, had shoot voor webwinkel en mocht een paar schoenen houden maar deze gebruik ik toch nooitquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
Woops, ik gleed uit. Zó op de bestelknop
http://www.clarks.nl/p/20350714
Er was wel een filmpjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit de hele tijd fb te checken of er al picjons van Lindy en vrouw zijn gepost
Duidelijk! Ik wil al een hele tijd iets zomers met iets hakje-achtigs, dus had bedacht dat ik wel sleehakken wilde. Dat zij ze nu hebben is instant winquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
NiceDat merk heeft zulke fijne schoenen
Moet je even op de fb van de fotograaf kijken. Alex spinder oid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit de hele tijd fb te checken of er al picjons van Lindy en vrouw zijn gepost
Ah, gracias!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je even op de fb van de fotograaf kijken. Alex spinder oid.
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vandaag maar een stuk wandelen en morgen hardlopen. Benen + voeten vonden schoenen niet zo aardig
Ja die is nu te koopquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houdenquote:
Jawohl.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?
Deed ik dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houden![]()
Zulks een bazenfeest was het
Hoe?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houden![]()
Zulks een bazenfeest was het
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ http://www.zalando.nl/twintip-top-turquoise-tw441b04d-608.html
Oke tnx!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die is nu te koopDonderdag in de winkels binnen gekomen
Ik hoop het laatstequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op het efeestje? of nu gewoon thuis?
hij had hem niet op toen jullie naar huis gingen?quote:
Gefeliciteerd mop!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha! Dit is goed wakker worden, zulks een mooie verhalen hier
It was Fucking awesome!
En Ohja, ik heb een vrouw! Bwhahahaha!
ik zie echt geen hol zonder bril, dus kan mij niet voorstellen dat ik zonder bril vanaf station naar huis ben gefietstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij had hem niet op toen jullie naar huis gingen?
of was hij ook zo wasted dat hij t niet meer weeT
Dan gewoon goed thuis zoeken iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zie echt geen hol zonder bril, dus kan mij niet voorstellen dat ik zonder bril vanaf station naar huis ben gefietst. Was wel tof gisteren
.
En nu? Loop je op wolken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
HOE was je laatste keer seks?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
Pehehequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik piste echt bijna in mijn broek toen priem zo enthousiast YAY naar mij riep en dat dat stukje frikandel uit haar mond vloog... en mss een tijdje later "hee er ligt hier eten op de grond" toen ging k weer helemaal stuk
Dicoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wie heeft mss met de frikandel gezwaffeld trouwens?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
Goeden vraag!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd jouw schoenen, HOE deed je dat?
quote:
WHAT ARE THISquote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef Mss het volgende:
En Cif heeft echt de halve avond een 'dafuq is dezen'-uitdrukking op zijn gezicht gehad.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hihi minispees
die lippenstift stond je wel top btw
Wij zijn de hele avond braaf geweest jongequote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar drie foto's gemaakt. Toen was iedereen nog braaf
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
galaxyyyyy voor MM
http://www.zalando.nl/bam(...)r-b9721k005-917.html
Dit jonge.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij zijn de hele avond braaf geweest jonge
uhuh!:+quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij zijn de hele avond braaf geweest jonge
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhuh!
Laarsjes passen perfect en zitten heerlijk
YAYquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uhuh!:+
Laarsjes passen perfect en zitten heerlijk
Daar heeft Deb je dus voor zitten waarschuwen toen je die frikandel bijna in 1 keer in je bakkes stak en daarna aan de snoepzak begonquote:
gajes en schande!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
En ik ben tenminste 1 keer op de foto gekomen. Nouja. ... of ik er helemaal op sta wet ik niet. Het ging om mijn arm
Want dat kennen we natuurlijk nog niet.... een vrouw met tattoos....
Al draagt een aap een gouden ring. Het is en blijft een lillik dingquote:
te klein? Met jouw slanke vingers?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
asos pakketje
kattenring is net iets te kelinmaar ff ruilen buuuh
joh, dat is over drie dagen weer weg!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heeft Deb je dus voor zitten waarschuwen toen je die frikandel bijna in 1 keer in je bakkes stak en daarna aan de snoepzak begon![]()
En toen jullie weggingen had BB z'n bril nog op![]()
Die hebben wij hier ook,w at een bazenspullen verkopen ze daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Debsterr het volgende:
Er zit een nieuwe winkel in Eindhoven, oh mijn god wat een fantastische winkel. Flying Tiger, en ze hebben allemaal toffe dingetjes en het is goeikoop! Toffe servetten, inpakpapier, zakdoekjes, interieur zooi, alles
!
dat hebben veel mensen, niks schandelijksquote:
ik vind het serieus heldhaftig van je. Ik zou ze niet eens met een stok durven aanrakenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hebben veel mensen, niks schandelijksIk ging ook acuut twijfelen toen dat beest uit zn bakkie kwam, maar het viel echt mee !
Ik vind spinnen wel eng maar vogelspinnen niet. Die houd ik zelfs vast, my brainquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat hebben veel mensen, niks schandelijksIk ging ook acuut twijfelen toen dat beest uit zn bakkie kwam, maar het viel echt mee !
Een zeehondquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:21 schreef bleiblei het volgende:
Die vogelspin was zacht en voorzichtig. Voelt beetje als een hamster vasthouden. We hebben ook mickey de zeehond geaaid trouwens!
Jaaaa, dat vind ik ook zo'n toffe winkel! In Utrecht zit hij al een tijdje, heb daar ook mijn Sinterklaas-dobbelspel cadeautjes gehaald.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:00 schreef Debsterr het volgende:
Er zit een nieuwe winkel in Eindhoven, oh mijn god wat een fantastische winkel. Flying Tiger, en ze hebben allemaal toffe dingetjes en het is goeikoop! Toffe servetten, inpakpapier, zakdoekjes, interieur zooi, alles
!
Ik dacht echt een seconde lang dat dit een foto van tiener-SQ was. En dat bedoel ik als een compliment.quote:
nee, pelikanen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ga je de Hoe's op je bruiloft vrijlaten Skjoe?
O ja, dat was echt een bazen-ideequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en dat jurkje van Sharana leidde echt wel af. Gewoon een evil jurkje voor mannen.
En mijn bril is terug! Hij lag onder een kussentje. Geen idee waarom ik em daar heb neergelegd om vervolgens stekeblind in bad te gaan liggen (ja, ik ben om half 3 snachts nog ladderzat in bad gaan liggen).
En Cif is er volgende keer ook bij als hier een meet is. Kan ie kijken hoe het is om bij jullie te zijn als je dronken mag worden.
Correctie, dat jurkje is ook evil voor vrouwen, precies die tetten op ooghoogte!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en dat jurkje van Sharana leidde echt wel af. Gewoon een evil jurkje voor mannen.
En mijn bril is terug! Hij lag onder een kussentje. Geen idee waarom ik em daar heb neergelegd om vervolgens stekeblind in bad te gaan liggen (ja, ik ben om half 3 snachts nog ladderzat in bad gaan liggen).
En Cif is er volgende keer ook bij als hier een meet is. Kan ie kijken hoe het is om bij jullie te zijn als je dronken mag worden.
Hahaha, nachtelijk badderenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef bleiblei het volgende:
Kopstoot geven en dan zo bouncenquote:
Tegelijk! En die kop van Cif ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kopstoot geven en dan zo bouncen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
De Tetten jurk! Geen idee wat ze met haar mond aan het doen isERMAHGERD geilen okselvagina heb ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mss op 05-05-2013 00:00:44 ]Aids.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef ook niet op de Facebook als er foto's zijn krhnxbye
prima, we zullen je een zwart balkje geven. Weet niemand dar jij het bent!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoef ook niet op de Facebook als er foto's zijn krhnxbye
So much winquote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima, we zullen je een zwart balkje geven. Weet niemand dar jij het bent!
quote:
godverquote:Op zondag 5 mei 2013 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
prima, we zullen je een zwart balkje geven. Weet niemand dar jij het bent!
De naïviteitquote:Holografische nagellak, ik houd er van!
Nu zijn er niet zo veel van dit soort nagellakken op de markt..
WTFquote:Op zondag 5 mei 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel, ik weet niet hoe, maar je pakketje is aangekomen en die van new look ook
Wel raar allemaal maar ik ben al lang al blij dat het er is
Ja echt heel raar, er werd aangebeld door een postbode, dus niet eens door een pakketjesman. Hij zei dat ze in een verkeerd district waren afgeleverd, en dat ze al een tijd geleden hier afgeleverd zouden moeten worden. Ik snap er zelf weinig van maargoed, het is er iigquote:Op zondag 5 mei 2013 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
WTF![]()
veel plezier ermee in ieder geval
Ja, dat ga ik zo maar ff doen sowieso. Ik ga niet graag met de chippen nail-trend meequote:
echt?quote:Op zondag 5 mei 2013 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
Nou moet ik ook nog new look mailen want die hebben dus al geld teruggestort van kleding dat alsnog aangekomen is
Nouja, ik mail ze gewoon wel. Ze shippen snel, ze reageren snel op mail, toen k zei dat het niet aangekomen was had k binnen vijf min geld terug en heb nieuwe dingen kunnen bestellen met 20% korting omdat ik nieuwe code kreeg. Als de klantenservice netjes is wil k ook wel gewoon netjs terugmailen dat t alsnog aangekomen is en t geld terugstorten.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt?![]()
Natuurlijk is het wel zo eerlijk enzo maar dat is zo'n groot bedrijf en dit soort dingen zullen best vaker voorkomen. Ik denk dat het een calculated risk is hoor.
Was mijn eerste gedachte ookquote:Op zondag 5 mei 2013 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ja is ook wel zo netjes Sjaan. Het is gewoon mijn eerste tokkie gedachte die bij me opkomt
Skjoe rode klats?
Netjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb ze al gemailedspullies krijgen is ervoor betalen imho.
shirtjes zitten allebei goed btwen volgende bestelling komt ook snel hoop ik
God wat zonde van de lak!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:40 schreef Mirjam het volgende:
Mijn favoriete blog heeft weer een goeden swatch
[ afbeelding ]
Oeh lekkerquote:
BBQquote:
Epischquote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Lindytje het volgende:
Aanschouw onze mooie huwelijks-nacht-hotelkamer
[ afbeelding ]
TETTEN![]()
![]()
En nee, we hadden niet deze kamer geboekt, maar een andere. Maar we kregen deze![]()
![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
TETTEN![]()
![]()
En nee, we hadden niet deze kamer geboekt, maar een andere. Maar we kregen deze![]()
![]()
LOLWATquote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
TETTEN![]()
![]()
![]()
ff snel rekenen....dan zou je met je bruiloft niet ongesteld zijn denk ik? Dat is dan wel weer fijnquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
TETTEN![]()
![]()
![]()
maar op vakantie weer wel...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ff snel rekenen....dan zou je met je bruiloft niet ongesteld zijn denk ik? Dat is dan wel weer fijn
maar wel mijn hele huwelijksreis, dus die pillen gaan er gewoon komenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ff snel rekenen....dan zou je met je bruiloft niet ongesteld zijn denk ik? Dat is dan wel weer fijn
Goed plan, dat is je laatste kans om te batsenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel mijn hele huwelijksreis, dus die pillen gaan er gewoon komen
wat dapper!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op zondag naar Ikea EN naar Gamma gaan en niemand een knal voor z'n hoofd gevenI'm so proud!
Noodgedwongenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Wist het hotel dat het jullie huwelijksnacht was?
Boutquote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel mijn hele huwelijksreis, dus die pillen gaan er gewoon komen
Jouw hoofd toen je dat kado openmaaktequote:Op zondag 5 mei 2013 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar wel alle zakjes uitgepakt![]()
'
En damn... kokosthee
Hahahaha, ja, dat dacht in ook heel even! Ik dacht: dafuq thee??quote:Op zondag 5 mei 2013 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jouw hoofd toen je dat kado openmaakte
Dat je diep van binnen heel even dacht "godver, wat een matig kutkado"![]()
Dat was juist de garpquote:Op zondag 5 mei 2013 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, dat dacht in ook heel even! Ik dacht: dafuq thee??![]()
Idd!! Ik had mijn eigen kop wel eens terug willen zienquote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was juist de garp![]()
We hadden het moeten filmen
Het was ook echt zo'n bazenbruiloftquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idd!! Ik had mijn eigen kop wel eens terug willen zien![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het was ook echt zo'n bazenbruiloft![]()
Ze keken allemaal wel een beetje gek toen Skjoe iedereen ging motorboaten, alsof ze dat nog nooit gezien hadden
Ik heb ook zo gelachenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk juist! Ookal heb ik jullie niet echt veel gesproken, ik vond het wel echt geweldig dat jullie er waren en je ook zo goed vermaakt hebben
Ik zal eens even metquote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo gelachen
Wanneer ga je weer trouwen?
Ja, kokostheequote:
Nice!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kokosthee![]()
En goed geoogstIn elk geval drank en zaalhuur er uit <3
Doe je goedquote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, kokosthee![]()
En goed geoogstIn elk geval drank en zaalhuur er uit <3
Niet? Want het was wel een bazenzaal!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef Lindytje het volgende:
Jazeker! Al moet ik zeggen dat de zaal niet heel veel kostte hoor
Viel alles meequote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet? Want het was wel een bazenzaal!
Met die blije mevrouw met dat pittige korte kapsel die wanhopige pogingen deed om ons om half 1 weg te krijgen
Ja, personeel was sowieso lief en zeeeer geduldigquote:Op zondag 5 mei 2013 19:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Viel alles meeToen wij hem boekten was het officiëel nog geen feestzaal. In de afgelopen week hebben ze hun vergunning rond gekregen en nu is het een officiële trouwlocatie. Maar dat was het nog niet, dus toen nog een stuk goedkoper
En ja, was best aandoenlijkZe heeft wel heel erg hard meegeholpen, dat was echt supersweet!
Eerst was het niks, en toen een zaal voor vergaderingen en buurtbijeenkomsten enzoquote:Op zondag 5 mei 2013 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, personeel was sowieso lief en zeeeer geduldig
Wat was het dan, toen het nog geen feestzaal was?
Sorryquote:Op zondag 5 mei 2013 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar wel alle zakjes uitgepakt![]()
'
En damn... kokosthee
Zulks een mooi momentquote:Op zondag 5 mei 2013 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, dat dacht in ook heel even! Ik dacht: dafuq thee??![]()
een kapel.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, personeel was sowieso lief en zeeeer geduldig
Wat was het dan, toen het nog geen feestzaal was?
Ja maar zulks een lelijkheidquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind van die saaie koordjes ook meh, dit is nog mooi van lillekheid
Ik mag het toch niet van Fredquote:
Mhehe dat jaquote:Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Ik moest zo hard lolleren omdat we vrijdag in het begin nog heel beschaafd waren en elkaar niet gingen betasten om vervolgens 2 uur later UITGEBREID aan elkaars tetten te zitten, te motorboaten, te vergelijken ALLES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |