Loller, jezusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Domme mensen op feestboek die niet geloven dat die rondstuurberichten om faecesboek gratis te houden, nep zijn
Whutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
Ik moest nadenken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
quote:
Waarom ga je dan naar huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
Ging je niet in de bosjes of bij SQ/Debs/Priem slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
JA! MIJNE OOK! !quote:
En nu heb jij ze overgekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
Tetten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Ben al twee uur lang aan het denken wat mijn talent is waar dat uit zou moeten blijken
Nee gehad want ik heb er ook nix voor betaald, had shoot voor webwinkel en mocht een paar schoenen houden maar deze gebruik ik toch nooitquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:17 schreef Incantrix het volgende:
Woops, ik gleed uit. Zó op de bestelknop
http://www.clarks.nl/p/20350714
Er was wel een filmpjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit de hele tijd fb te checken of er al picjons van Lindy en vrouw zijn gepost
Duidelijk! Ik wil al een hele tijd iets zomers met iets hakje-achtigs, dus had bedacht dat ik wel sleehakken wilde. Dat zij ze nu hebben is instant winquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
NiceDat merk heeft zulke fijne schoenen
Moet je even op de fb van de fotograaf kijken. Alex spinder oid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik zit de hele tijd fb te checken of er al picjons van Lindy en vrouw zijn gepost
Ah, gracias!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je even op de fb van de fotograaf kijken. Alex spinder oid.
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vandaag maar een stuk wandelen en morgen hardlopen. Benen + voeten vonden schoenen niet zo aardig
Ja die is nu te koopquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houdenquote:
Jawohl.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Chanel Taboo heb jij toch gewoon in de winkel gekocht?
Deed ik dat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houden![]()
Zulks een bazenfeest was het
Hoe?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoe die ter plekke het hele bedankje op zit te vreten terwijl ze ruzie maakt met Priem en Debs er tussen staat te schreeuwen dat ze op moeten houden![]()
Zulks een bazenfeest was het
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ http://www.zalando.nl/twintip-top-turquoise-tw441b04d-608.html
Oke tnx!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die is nu te koopDonderdag in de winkels binnen gekomen
Ik hoop het laatstequote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op het efeestje? of nu gewoon thuis?
hij had hem niet op toen jullie naar huis gingen?quote:
Gefeliciteerd mop!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha! Dit is goed wakker worden, zulks een mooie verhalen hier
It was Fucking awesome!
En Ohja, ik heb een vrouw! Bwhahahaha!
ik zie echt geen hol zonder bril, dus kan mij niet voorstellen dat ik zonder bril vanaf station naar huis ben gefietstquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij had hem niet op toen jullie naar huis gingen?
of was hij ook zo wasted dat hij t niet meer weeT
Dan gewoon goed thuis zoeken iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik zie echt geen hol zonder bril, dus kan mij niet voorstellen dat ik zonder bril vanaf station naar huis ben gefietst. Was wel tof gisteren
.
En nu? Loop je op wolken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
HOE was je laatste keer seks?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:52 schreef Lindytje het volgende:
It was Fucking awesome!
Pehehequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik piste echt bijna in mijn broek toen priem zo enthousiast YAY naar mij riep en dat dat stukje frikandel uit haar mond vloog... en mss een tijdje later "hee er ligt hier eten op de grond" toen ging k weer helemaal stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |