Loller, jezusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Domme mensen op feestboek die niet geloven dat die rondstuurberichten om faecesboek gratis te houden, nep zijn
Whutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
Ik moest nadenken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef princess-a het volgende:
Ik zie net iemand op Facebook schrijven dat ie wel 4 liter 'suderance' op heeft, ik moest héél hard lachen
quote:
Waarom ga je dan naar huis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
Ging je niet in de bosjes of bij SQ/Debs/Priem slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit alweer in de trein naar huis![]()
Het was Veel te leuk en ik wou niet weg!
JA! MIJNE OOK! !quote:
En nu heb jij ze overgekocht?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
De neuk dacht sjaan toen ze die schoenen kocht
Tetten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:49 schreef megamandy het volgende:
Ben al twee uur lang aan het denken wat mijn talent is waar dat uit zou moeten blijken
Nee gehad want ik heb er ook nix voor betaald, had shoot voor webwinkel en mocht een paar schoenen houden maar deze gebruik ik toch nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |